Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22163)

Vierailija
14041/22163 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhea, katsoin nyt tuon videon jossa D työntää puhelimen naamansa edestä pois. Aika karua mutta varmaan välttämätöntä Damianolta. Tulee sellainen ikävä fiilis, että eikö nämä ihmiset ole lukeneet yhtään haastattelua tai kuunnelleet yhtään Måneskinin biisiä?

Lividi sui gomiti kertoo oman ryhmän ja yhteisön löytämisestä ja siksi fanien ottaminen lavalle kuuluu biisin sanomaan. Mutta aina löytyy näitä ajattelemattomia. Vieläkin särkyy sydän kun muistelen sitä L'altra dimensione -videota, jolla Damiano pitää sitä tärkeää välispiikkiään ja pari naista yleisöstä huutaa vain että D:n pitäisi riisuutua. Se surullinen ilme 😭

Mullakin se on tullut joskus mieleen. Kuin olisi sittemmin heittänyt ihan läskiksi koko homman, että tässä teille nyt sitten patonkia, tässä mitään fiksuja kannata jutella

Vierailija
14042/22163 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja joku tyttö (en tie oliko joku niistä pussaajista) yritti ottaa selfien lavalla Damianon kanssa ja se työnsi sen puhelimen pois lol

oisko tää pätkä

https://twitter.com/paigeaIIison/status/1453588726282653699

oisko ollut toi tyttö joka pussaskin sitä koska tossa pätkässähän se yrittää? ottaa Damianon kädestä kii ja Damiano vetää kätensä pois? ainakin twitterissä puhuivat tosta

Jollakin fanin videolla D työntää aika tylyn näköisesti isomman kokoista fanityttöä kauemmas, kun on ruuhkaisasti fanien keskellä. Siitä on syntynyt polemiikkia. Todennäköisesti kyse oli itsesuojelusta fanien keskellä (lauloi samalla), mutta osan silmiin näyttäytyy epäkunnioittavana ja töykeänä eleenä. Onko kyse faneista lavalla, vai loikkasiko yleisön sekaan laulamaan?

Tämä nostaa mun karvat pystyyn välittömästi, mutta toisaalta en tiedä tilannetta mikä tähän tönäisyyn olisi ehkä johtanut ym ym.

En kuitenkaan usko että D olis ollut tarkoituksellisesti tyly ihan viattomalle. En ainakaan halua uskoa. Eri asia jos on käyty iholle kysymättä lupaa yms.

Tästä tilanteesta siis on nostettu kohua. Itse en nää tässä mitään muuta tylyä, kuin puskevat ja vetävät fanit. Ja Damianon joka yrittää mahdollisimman nätisti selviytyä huonon ideansa seurauksista... pidempää videota en ole nähnyt.

https://www.instagram.com/p/CVjwqMzvnQH/

Mutta jos olisi tuon tytön paikalla ja Damianon käsivarsi työntäisi itseä kovin ottein pois ja ehkä se sattuisikin, voisi tuntua aika pahalta..

Silti hyvä, että D pitää huolta rajoistaan ja turvallisuudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14043/22163 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja joku tyttö (en tie oliko joku niistä pussaajista) yritti ottaa selfien lavalla Damianon kanssa ja se työnsi sen puhelimen pois lol

oisko tää pätkä

https://twitter.com/paigeaIIison/status/1453588726282653699

oisko ollut toi tyttö joka pussaskin sitä koska tossa pätkässähän se yrittää? ottaa Damianon kädestä kii ja Damiano vetää kätensä pois? ainakin twitterissä puhuivat tosta

Jollakin fanin videolla D työntää aika tylyn näköisesti isomman kokoista fanityttöä kauemmas, kun on ruuhkaisasti fanien keskellä. Siitä on syntynyt polemiikkia. Todennäköisesti kyse oli itsesuojelusta fanien keskellä (lauloi samalla), mutta osan silmiin näyttäytyy epäkunnioittavana ja töykeänä eleenä. Onko kyse faneista lavalla, vai loikkasiko yleisön sekaan laulamaan?

Tämä nostaa mun karvat pystyyn välittömästi, mutta toisaalta en tiedä tilannetta mikä tähän tönäisyyn olisi ehkä johtanut ym ym.

En kuitenkaan usko että D olis ollut tarkoituksellisesti tyly ihan viattomalle. En ainakaan halua uskoa. Eri asia jos on käyty iholle kysymättä lupaa yms.

Tästä tilanteesta siis on nostettu kohua. Itse en nää tässä mitään muuta tylyä, kuin puskevat ja vetävät fanit. Ja Damianon joka yrittää mahdollisimman nätisti selviytyä huonon ideansa seurauksista... pidempää videota en ole nähnyt.

https://www.instagram.com/p/CVjwqMzvnQH/

Mutta jos olisi tuon tytön paikalla ja Damianon käsivarsi työntäisi itseä kovin ottein pois ja ehkä se sattuisikin, voisi tuntua aika pahalta..

Silti hyvä, että D pitää huolta rajoistaan ja turvallisuudestaan.

Tämä, en yhtään ihmettele jos varsinkin tuon videon nähdessään voi tulla paha mieli ko. tytölle.. aika tylyltähän D siinä vaikutti ja ei tää tyttö mitenkään iholle tunkenut sen enempää kuin muutkaan.

Joku äiti-ihminen kannattais nyt ottaa vähän saarnaamaan että mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. Luulen että vanha manageri oli tässä hommassa paikallaan.

Vierailija
14044/22163 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis toi NME:n haastis on hauska puhuvat ekoista työpaikoistaa Damiano oli ovelta ovelle myyjä, mitähän se myi lol

ja sen eka tekstari tona päivänä (viime viikolla Lontoossa) oli sen veljelle kun se oli leikannut hiukset ja Victoria heti että what?? hauska haastis ja en ymmärrä tota että Damiano haluu peittää sen ekan tatskansa ei se ole mitenkään paha.

Vierailija
14045/22163 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupaisaa. Leollakin näkyy olevan omat fanisivut instassa.

En kyllä yhtään ymmärrä tätä tyttöystävien, kavereiden, meikkaajien jne. fanittamista Måneskin-famdomissa. Ehkä oon liian vanha 🙈

kyllä mä ymmärrän sen että niitä seuraa somessa jne. mutta esim. toi että leollakin omat fanisivut lol mutta onhan Legolasilla ja Bidetilläkin oma fani suvu lolol

no vaikka kaikki täällä ei oo samaa mieltä niin kyllähän mä ainakin fanitan Giorgiaa mutta en tyttöystävänä vaan tyyppinä ( ja joo tiedän että en olis siitä mitään tiennyt ilman Damianoa)

oli muuten mielenkiintoinen kysymys jollain Giorgialle tänään kun se taas vastaili kysymyksiin junamatkallaan Milanoon eli joku kysyi että onko se mustasukkainen luonteeltaan ja jos ymmärsin oikein niin sanoi että mustasukkaisuus ei kuulu hänen luonteenpiirteisiin mutta taisi sanoa vielä että ei kiellä eikö joskus vähän tai jotain?

oli muuten ihan mielenkiintoiset vastaukset myös mitä mieltä avoimista suhteista ja uskooko sielunkumppaniin mahtoiko se miettiä tarkkaan mitä vastaa kun tietää varmaan että kaikki liittää sen heti Damianoon ja italialaiset viihdesivustot on ihan samanlaisia kuin suomalaisetkin että tekevät julkkisten instajutuista turhanpäiväisiä juttuja - tekivät silloin viimeksikin kun puhui muuttamisesta ja että ei asu enää yksin

Vierailija
14046/22163 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykän kameran valo saattaa sokaista ja jos tulee vielä salamavalo mukana. Ehkä siksi D työnsi kännykät välittömästi naamansa edestä pois, kun esiintyy.

Vierailija
14047/22163 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä yhtään ymmärrä tätä tyttöystävien, kavereiden, meikkaajien jne. fanittamista Måneskin-famdomissa. Ehkä oon liian vanha 🙈

kyllä mä ymmärrän sen että niitä seuraa somessa jne. mutta esim. toi että leollakin omat fanisivut lol mutta onhan Legolasilla ja Bidetilläkin oma fani suvu lolol

no vaikka kaikki täällä ei oo samaa mieltä niin kyllähän mä ainakin fanitan Giorgiaa mutta en tyttöystävänä vaan tyyppinä ( ja joo tiedän että en olis siitä mitään tiennyt ilman Damianoa)

oli muuten mielenkiintoinen kysymys jollain Giorgialle tänään kun se taas vastaili kysymyksiin junamatkallaan Milanoon eli joku kysyi että onko se mustasukkainen luonteeltaan ja jos ymmärsin oikein niin sanoi että mustasukkaisuus ei kuulu hänen luonteenpiirteisiin mutta taisi sanoa vielä että ei kiellä eikö joskus vähän tai jotain?

oli muuten ihan mielenkiintoiset vastaukset myös mitä mieltä avoimista suhteista ja uskooko sielunkumppaniin mahtoiko se miettiä tarkkaan mitä vastaa kun tietää varmaan että kaikki liittää sen heti Damianoon ja italialaiset viihdesivustot on ihan samanlaisia kuin suomalaisetkin että tekevät julkkisten instajutuista turhanpäiväisiä juttuja - tekivät silloin viimeksikin kun puhui muuttamisesta ja että ei asu enää yksin

Mitä vastasi avoimista suhteista?

Vierailija
14048/22163 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vastasi avoimista suhteista?

jotain että jokainen ihminen voi vapaasti tehdä mitä haluaa, suostumuksella ja kunnioituksella. Ei ole minun tehtäväni arvioida muiden valintoja.

Vierailija
14049/22163 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis toi NME:n haastis on hauska puhuvat ekoista työpaikoistaa Damiano oli ovelta ovelle myyjä, mitähän se myi lol

ja sen eka tekstari tona päivänä (viime viikolla Lontoossa) oli sen veljelle kun se oli leikannut hiukset ja Victoria heti että what?? hauska haastis ja en ymmärrä tota että Damiano haluu peittää sen ekan tatskansa ei se ole mitenkään paha.

Kyllä ja ostaisin ihan mitä vaan se myisi 😁

Kävisipä maksu luonnossa..

Hyi minua.

Vierailija
14050/22163 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis nyt on vielä kaikenmaailman tauteja liikkellä ja eräät sitten päättää nuoleskella Damianoa , mitäs nää tytöt tuumais siitä jos niille tuntematon mies tulis ilman lupaa pussailemaan niitä?

No tämä 🤯

En kyllä käsitä. On covid-19, on puheet siitä miten ällöä kun joku nuoli naamaa ilman lupaa ESC:ssä, on se you’re not allowed -pätkä uusimman sinkun sanoituksissa. On toistettu haastatteluissa sitä miten tärkeää suostumus on. (Ja ylipäätään, käytöstavat!?!)

Damianoa ei näytä huolettavan tämä covid-näkökulma ainakaan 🙈 herra nuolaisee tässä videossa sitä kuvaavan fanin kännykkää 😵😬

https://twitter.com/maneskinedits/status/1453714721740365831?s=21

Vierailija
14051/22163 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IG @maneskinofficialfanclub uusin kuva; Miksi siinä oleva nainen on niin tutun näköinen? Asuiko se laulaja Janita Yhdysvalloissa?

Vierailija
14052/22163 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IG @maneskinofficialfanclub uusin kuva; Miksi siinä oleva nainen on niin tutun näköinen? Asuiko se laulaja Janita Yhdysvalloissa?

joku sanoi että noi olis Italian konsulaatin väkeä

Vierailija
14053/22163 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joku sanoi että noi olis Italian konsulaatin väkeä

hyvinkin mahdollista näin jonkun italialaisen tv-jutun niiden eiliseltä keikalta ja siinä näytettiin yläparvella mun mielestä tota porukkaa Italian lipun kanssa

Vierailija
14054/22163 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol taas Thomasia kiusataan twitterissä

https://twitter.com/maneskinmemesnl/status/1453730032153600010

Vierailija
14055/22163 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en pysty nyt tuomaan sitä linkkiä tänne mutta on mm. Giorgian viimeisin tykkäys twitterissä ( en tie miten se sen löysi) video pätkä eiliseltä keikalta jossa Damiano puhuu yleisölle: että unelmoinut 22 vuotta että vois sanoa Thank you New York aww varmaan yksi unelmien täyttymys

tämä 

https://twitter.com/meowraggi/status/1453551166093029378

Vierailija
14056/22163 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus se sallii koskettelun 

https://twitter.com/hazswife/status/1453669748030517260

Vierailija
14057/22163 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä se yleisön joukossa toisesta kulmasta, mä kyllä Damianona miettison pari kertaa että onko toi turvallista 

https://twitter.com/solasullabarca/status/1453737676872433668

Vierailija
14058/22163 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tässä se haastattelu

Vierailija
14059/22163 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lol taas Thomasia kiusataan twitterissä

https://twitter.com/maneskinmemesnl/status/1453730032153600010

Tuossa kuvassa heidän kanssaan on David Massey, joka on nykyisin Arista Recordsin johtaja. Hän on tehnyt pitkän uran eri levy-yhtiöissä sekä managerina. On tosi arvostettu alalla ja tehnyt töitä monien huippujen kanssa.

Eivät ole tyypit ollenkaan huonossa illallisseurassa.

Vierailija
14060/22163 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tässä se yleisön joukossa toisesta kulmasta, mä kyllä Damianona miettison pari kertaa että onko toi turvallista 

https://twitter.com/solasullabarca/status/1453737676872433668

Just äsken tuli tää vastaan instassa ja olin linkittämässä tänne.

Ihan järkyn näköistä, etenkin näin introverttinä suomalaisena koronaepidemian jäljiltä näyttää lähinnä painajaiselta 😵‍💫