Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22138)
Vierailija kirjoitti:
Palstan historian noloimpia ketjuja.
Mielipiteenne on rekisteröity. Pus!
-ap
Minua kyllä hymyilyttää, että D oli kalsarisillaan viisujen jälkeisessä lehdistötilaisuudessa. Siis miten siihen tilanteeseen edes päädyttiin ja missä kohtaa hän riisui housunsa.. On kyllä uskomaton pokka kaverilla!
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin viime viikonloppuna, että mitä minulle oikein tapahui, kun hurahdin tähän namupalaan ihan täysin. No, 1300 viestiä tässä ketjussa. Näköjään joku muukin hurahti.. ;)
Jokaisen tänne linkatun youtube-videon kommenteissa on tuhansia viestejä tätä samaa hurmosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatteko kuulla jotain tosi pervoa?
Multa tais irrota toinenkin munasolu, taitaa tulla kaksoset!
Mulla taas kastui Damianon takia jo neljännet pikkarit kahden päivän sisään ;)
Ei mulla vaan kastu. Ehkä me vaan ihaillaan häntä eri tavalla.
Minulla oli alussa hyvin seksuaalissävytteistä ihailua joka tuli ihan puun takaa mutta nyt tämä alkaa jo laantua, mikä on toisaalta ihan hyvä ja toisaalta vähän mälsää. Siis, on hän edelleen mielestäni täydellinen roomalainen jumalolento mutta mitä MINÄ siitä hyödyn-tyyppistä laskuhumalaa..
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin viime viikonloppuna, että mitä minulle oikein tapahui, kun hurahdin tähän namupalaan ihan täysin. No, 1300 viestiä tässä ketjussa. Näköjään joku muukin hurahti.. ;)
Ja huom. kaikki viestit joissa on mainittu munasarjat on poistettu. Eli useampi sata ;)
Vierailija kirjoitti:
Minua kyllä hymyilyttää, että D oli kalsarisillaan viisujen jälkeisessä lehdistötilaisuudessa. Siis miten siihen tilanteeseen edes päädyttiin ja missä kohtaa hän riisui housunsa.. On kyllä uskomaton pokka kaverilla!
Joo, kyllähän tuolla kropalla varmasti kehtaakin toki
Vierailija kirjoitti:
No sit olet säkin nolo, koska luet tätä ketjua. Pus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myötistä nistille ja nistimunahaukoille.
Odota vain, kohta yksi näistä valopäistä, joka on ensin julistanut tämän ketjun positiivisuuden tyyssijaksi, jossa ”miehiä rakastetaan”, tulee nimittelemään sinua pienimunaiseksi varmana siitä, että olet mies.
Iloa ja valoa sinunkin iltaasi! Jaxuhali!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä! Meikä ei laittais ikinä vaatteita päälle, jos näyttäisin tuolta :D
Pidetään ketju yhtä kuumana kuin D!
Vierailija kirjoitti:
Ne housut ratkes, varmaan siinä voittoesityksessä. Jossakin videossa näytetään, kun ovat tulleet pois esiintymästä, damiano menee huilaamaan onnenhuumassa johonkin istualteen ja bändin tyttö Victoria huomaa heti ratkeaman haarovälissä. D hämmästyy ja huvittuu kovasti, muutkin. Jossakin vaiheessa ratkeama on suurentunut ja toinen lahje lepattaa irtonaisena. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomionhakuisen ap:n ei tarvitse vastata kertaa. Kram!
Vierailija kirjoitti:
Pidetään ketju yhtä kuumana kuin D!
Joo! Ei anneta liekin ja kruunun hävitä! Let's do this for Damiano!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myötistä nistille ja nistimunahaukoille.
Odota vain, kohta yksi näistä valopäistä, joka on ensin julistanut tämän ketjun positiivisuuden tyyssijaksi, jossa ”miehiä rakastetaan”, tulee nimittelemään sinua pienimunaiseksi varmana siitä, että olet mies.
Iloa ja valoa sinunkin iltaasi! Jaxuhali!!
Sinä niitä jaksuhaleja tarvitset, kun viikon päästä tajuat että runkkailut betoniyksiössäsi ovat menneet hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomionhakuisen ap:n ei tarvitse vastata kertaa. Kram!
Sorry vaan, en ollut ap ;) Kram till dig också
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä! Meikä ei laittais ikinä vaatteita päälle, jos näyttäisin tuolta :D
No ei Damianollakaan niitä liiaksi ole päällä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihana ketju! Antakaa meidän ihastella ja haaveilla. Se on pieni ilo tässä julmassa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
[img]https://lastfm.freetls.fastly.net/i/u/ar0/c72ebb3ea9dd4c0cab0fff7d19fff…]
Andy?
Ihan kuin sitä vilautusta voisi olla miettimättä :D