Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22164)
Vierailija kirjoitti:
Damianon ig-tarina? onks joku jättänyt sen hotellihuoneen taa kondomin vai mikä toi nyt on? creepyä
Hyi, toivottavasti on vaan jonkun taskusta tippunut eikä joku taas stalkannut. Mutta siltä varalta että jollain viiraa, voi olla hyvä että se osoittelee noita juttuja julkisesti. Tiedetäänhän se, millainen käsitys s*x, drugs and rock'n'roll menosta monilla on, siksi kaikenlaista yrittäjää varmaan on. Usein stereotypiat on edelleenkin totta, jos ei naiiveja olla. Mutta ehkä ei Mån kohdalla. Toivottavasti.
Anteeksi, ängen Giorgia-asiaa tähän väliin. Tarinassaan kertoo, että olisikin kirjoilla vielä Milanon asunnossaan, vai ymmärsinkö oikein? Silloinhan tämä nykyinen asunto on kuin onkin Damianon. Kuka ymmärtää paremmin Italiaa?
Live menossa!
Hassua katsoa näin ”vähäeleistä” IWBYS:ia.
Äänikin tuntuu pikkuisen olevan maassa tai ei tunnu tulevan niin helposti.
Ja omituista kun kaikilla pysyy vaatteet päällä. 😁🤭
Kummallista!
Nyt For Your Lovessa ääni kulkee oikeen hyvin ja puhtaasti ❤️
Coralinen aikana ei pienintäkään merkkiä hymystä tai juurikaan edes katsekontaktista.
Siis miten joku voi olla noin ihana!?! 😍 Ihanasti huomioi tuon fanin tuossa videossa, tilannetaju kohdillaan. 💗 Lisäksi Damiano on ihan törkeän hyvännäköinen, ihan sikapaljon ihania kuvia ja videoita taas tullut sekä Pariisista että Milanosta ja Roomasta. Ja se hänen äänensä, uuuh. I'm in love. 🥰
Mutta mikä tuo mjau mjau-juttu Thomasista on? Tuleeko niistä kissankorvista vai onko taustalla jotain muutakin?
Idde kirjoitti:
Coralinen aikana ei pienintäkään merkkiä hymystä tai juurikaan edes katsekontaktista.
Coraline on vakava asia..
Damiano on kyllä aivan luvattoman söpö tässä, ennen Mammamiaakin 😍 en kestä
Idde kirjoitti:
Live menossa!
Hassua katsoa näin ”vähäeleistä” IWBYS:ia.
Äänikin tuntuu pikkuisen olevan maassa tai ei tunnu tulevan niin helposti.
Mä nautin tuosta rauhallisuudesta ja tavallisuudesta 🎵🕯️
siis oli hyvä livekeikka mä melkein itkin Coralinen aikana
ja lol se 'unohti' että piti esittää Begging
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, ängen Giorgia-asiaa tähän väliin. Tarinassaan kertoo, että olisikin kirjoilla vielä Milanon asunnossaan, vai ymmärsinkö oikein? Silloinhan tämä nykyinen asunto on kuin onkin Damianon. Kuka ymmärtää paremmin Italiaa?
en osaa italiaa enka tie vielä mitä se tänään sanoi mutta aimmin on sanonut että on kirjoilla Milanossa töittensä takia mutta kai se silti voi Roomassakin asunnon vuokrata? ei sen kai tarvi siellä olla kirjoilla?
multa jäi IWBYS näkemättä mutta kaipa se myöhemmin näkyy jostain
Mä myös tykkäsin vähäeleisyydestä. Nämä oli taas playbackia, se latistaa. Coraline oli hieno, mutta vieläkin odotan siitä sellaista veretseisauttavaa tulkintaa... ehkä sellaista ei tulekaan ja mun odotukset on liian korkealla. Mutta siihen tarvittaisiin sitten soittimetkin livenä. (Kiinnitin muuten nyt huomiota lyriikoihin "Coraline bella come il sole". Tunnemme yhden joka käyttää itsestään nimeä Sole.)
Beggin' oli kivan energinen, välillä Damiano laulaa sen aika huolimattomasti muttei tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä myös tykkäsin vähäeleisyydestä. Nämä oli taas playbackia, se latistaa. Coraline oli hieno, mutta vieläkin odotan siitä sellaista veretseisauttavaa tulkintaa... ehkä sellaista ei tulekaan ja mun odotukset on liian korkealla. Mutta siihen tarvittaisiin sitten soittimetkin livenä. (Kiinnitin muuten nyt huomiota lyriikoihin "Coraline bella come il sole". Tunnemme yhden joka käyttää itsestään nimeä Sole.)
Beggin' oli kivan energinen, välillä Damiano laulaa sen aika huolimattomasti muttei tällä kertaa.
Kuka käyttää itsestään Sole-nimeä? Mulla mennyt ihan ohi 😁
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
notuota öh Giorgia😌 Twitterinsä esimerkiksi, sekä vanha IG tili sisältää solen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä tuo mjau mjau-juttu Thomasista on? Tuleeko niistä kissankorvista vai onko taustalla jotain muutakin?
En tiedä mistä se on Thomasin kohdalla lähtenyt. Sen verran tiedän, että Meow Meowta käytetään lempinimenä megasuositun korealaisbändi BTS:n yhdestä jäsenestä, ja siihenkin liittyy jotenkin kissamaisuus. En tiedä onko näillä jotain linkkiä toisiinsa, mutta olen olettanut niin. Voin olla täysin harhateillä arvailussani.
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas. Niin epäilinkin. Booo.
Ooh Ethan ❤️
https://maneskinss.tumblr.com/post/664943032763924480/crying-in-purple
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimestä Soleri
Damianon ig-tarina? onks joku jättänyt sen hotellihuoneen taa kondomin vai mikä toi nyt on? creepyä