Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Damiano on sanonut, että hänellä on "quite of collection of s*xtoys" ja Vic vastas että hänellä on myös.
Miksi täältä poistetaan viestit, joissa puhutaan yllämainituista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CUpyG_xD466/?utm_medium=copy_link
Nyt tuli noutaja 💀
Ampukaa tai what ever, mutta en tykkää.
Ja olen sentään vannoutunut Damiano/Måneskin-fani jolla erittäin paha "kaksimielisyystaipumus" eikä vanne kiristä päätä.
Jotenkin tuo on vain "liikaa" ja sitä korostaa nuo kiiltäviksi meikatut ihot.
Mauton, ei 🔥😋.
Tavallaan ymmärrän, tavallaan en. Minusta vain käyttävät harkitusti hyväkseen erityistä ja muista artisteista -ryhmänä- erottuvaa asemaansa. Ovat kaikki kauniita ja komeita nuoria, jotka eivät todellakaan häpeile seksuaalisuuttaan. Estetiikka on minusta tuossa kuvassa kohdillaan, eikä mautonta.
Minua ilahduttaa erityisesti se, ettei tässä ole shokeeraavaa ole muutamaa vaatekaistaletta lukuunottamatta alaston nainen musiikkivideolla/kuvissa/palkintogaalassa. Re monet naisartistit. Kuinka usein tällaistä kuvastoa näkee jossa miehet ovat katseen kohde, ja aika seksikkään räikeästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli noutaja 💀
Ja olen sentään vannoutunut Damiano/Måneskin-fani jolla erittäin paha "kaksimielisyystaipumus" eikä vanne kiristä päätä.
Mauton, ei 🔥😋.Tavallaan ymmärrän, tavallaan en. Minusta vain käyttävät harkitusti hyväkseen erityistä ja muista artisteista -ryhmänä- erottuvaa asemaansa. Ovat kaikki kauniita ja komeita nuoria, jotka eivät todellakaan häpeile seksuaalisuuttaan. Estetiikka on minusta tuossa kuvassa kohdillaan, eikä mautonta.
Minua ilahduttaa erityisesti se, ettei tässä ole shokeeraavaa ole muutamaa vaatekaistaletta lukuunottamatta alaston nainen musiikkivideolla/kuvissa/palkintogaalassa. Re monet naisartistit. Kuinka usein tällaistä kuvastoa näkee jossa miehet ovat katseen kohde, ja aika seksikkään räikeästi?
Yksi syy mikseivät he näytä mauttomilta, on mielestäni se että he ovat luonnollisia. Ketään ei ole kiristetty, pumpattu, täytetty ja leikelty. Mikä on itseasiassa nykyisessä populaarikulttuurin kuvastossa aika harvinaista.
He ovat vaan valtavan kauniita, nuoria ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein tällaistä kuvastoa näkee jossa miehet ovat katseen kohde, ja aika seksikkään räikeästi?
Ah, tää on NIIN yksi mun lempiaiheita koko bändiin liittyen! Siis miten harvinaista on ylipäätään, että miehet (jotka pärjäisivät myös pelkällä musiikillisella lahjakkuudellaan) asettuvat noin selkeästi katseen alle ja tavallaan pyöräyttävät koko "normaalin" kuvion nurinniskoin. Ja miten kiistanalaista ja pöyristyttävää tuntuu edelleen olevan se, että naiset katsovat ja nauttivat - kuten on tässäkin ketjussa saatu huomata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli noutaja 💀
Mauton, ei 🔥😋.Tavallaan ymmärrän, tavallaan en. Minusta vain käyttävät harkitusti hyväkseen erityistä ja muista artisteista -ryhmänä- erottuvaa asemaansa. Ovat kaikki kauniita ja komeita nuoria, jotka eivät todellakaan häpeile seksuaalisuuttaan. Estetiikka on minusta tuossa kuvassa kohdillaan, eikä mautonta.
Yksi syy mikseivät he näytä mauttomilta, on mielestäni se että he ovat luonnollisia. Ketään ei ole kiristetty, pumpattu, täytetty ja leikelty. Mikä on itseasiassa nykyisessä populaarikulttuurin kuvastossa aika harvinaista.
He ovat vaan valtavan kauniita, nuoria ihmisiä.
Samaa mieltä. Kuvat ovat lisäksi tyylikkäästi ja taitavasti otettuja ja estetiikaltaan enemmän taide- kuin p**nokuvia. Valokuvataiteessa mallien täysi alastomuus ei ole mitenkään harvinaista. Ja juuri tuo luonnollinen kauneus ja bändiläisten kuvissakin esiintuleva persoonallisuus viehättää.
Mietin kuvaa myös Mammamian sanoman kautta: tässä me nyt ollaan nakuina ja esillä ja saatte katsoa ja ihailla, mutta koskea ei saa ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Damiano on sanonut, että hänellä on "quite of collection of s*xtoys" ja Vic vastas että hänellä on myös.
Miksi täältä poistetaan viestit, joissa puhutaan yllämainituista?
Näin nimenomaan ja nyt niille on käyttöäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein tällaistä kuvastoa näkee jossa miehet ovat katseen kohde, ja aika seksikkään räikeästi?
Tässä päästään sen ytimeen, miksi tämä ketju niin sitkeästi häiritsee joitakin fanikentän ulkopuolisia. Tai miksi jotkut ns. tosimiehet ovat homottelemassa/neidittelemässä bändiä. Måneskin hyödyntää seksikkyyttään aivan estotta niin musiikissaan, esiintymisessään kuin markkinoinnissaan. Ja se seksikkyys ei olekaan tarkoitettu tavalliselle heteromiehelle (vaikka toki monet heistäkin tunnistavat ja tunnustavat ilmiön, ja onhan Victoria erittäin hot), vaan ensisijaisesti naisen katseelle, korville, mielikuvitukselle.
Mån miehet eivät ole lihaskimppuja eivätkä edusta sitä, mitä miehet pitävät "alfauroksena". Victoria puolestaan on kaikkea muuta kuin Insta-beibe. Jos on kovin ahdasmielinen, ei voi ymmärtää, miten me voimme pitää heitä viehättävinä juuri sellaisena kuin he ovat.
Ja kaikista pöyristyttävintä tietenkin on se, kuinka estoitta täällä ketjussa keskustellaan siitä, millaisia tunteita bändin musiikki ja materiaali meissä oikein herättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli noutaja 💀
Mauton, ei 🔥😋.
Minustakin nämä on hiukan siinä rajoilla. En muutenkaan välitä nakukuvista, mutta esimerkiksi se Vent'annin markkinointiin tehty nakukuvaus oli mielestäni paljon tyylikkäämpi kuin tämä.
Silti ihan ok kuvia, ja jos nakuilua pitää olla, niin kiva että niissä on tosiaan jotain tällaista luonnollista, eikä vain lihaksia, silikoneja ja p*rsettä.
No, ehkä se on sitten tuo kiilto/öljyisyys heidän ihossaan mikä omaan silmääni tökkää, luulen, että jos ihot olisi jätetty ns normitilaan niin en kokisi kuvaa tässä määrin mauttomaksi 🤔.
Mutta sitä en kiellä, edelleenkään, että kuolaan D:tä ja heidän musiikkiaan ihan kybällä 😋😍.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä päästään sen ytimeen, miksi tämä ketju niin sitkeästi häiritsee joitakin fanikentän ulkopuolisia. Tai miksi jotkut ns. tosimiehet ovat homottelemassa/neidittelemässä bändiä. Måneskin hyödyntää seksikkyyttään aivan estotta niin musiikissaan, esiintymisessään kuin markkinoinnissaan. Ja se seksikkyys ei olekaan tarkoitettu tavalliselle heteromiehelle (vaikka toki monet heistäkin tunnistavat ja tunnustavat ilmiön, ja onhan Victoria erittäin hot), vaan ensisijaisesti naisen katseelle, korville, mielikuvitukselle.
Mån miehet eivät ole lihaskimppuja eivätkä edusta sitä, mitä miehet pitävät "alfauroksena". Victoria puolestaan on kaikkea muuta kuin Insta-beibe. Jos on kovin ahdasmielinen, ei voi ymmärtää, miten me voimme pitää heitä viehättävinä juuri sellaisena kuin he ovat.
Ja kaikista pöyristyttävintä tietenkin on se, kuinka estoitta täällä ketjussa keskustellaan siitä, millaisia tunteita bändin musiikki ja materiaali meissä oikein herättää.
Erittäin hyviä analyysi. Laittaisin sata yläpeukkua jos voisin!
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä se on sitten tuo kiilto/öljyisyys heidän ihossaan mikä omaan silmääni tökkää, luulen, että jos ihot olisi jätetty ns normitilaan niin en kokisi kuvaa tässä määrin mauttomaksi 🤔.
Mutta sitä en kiellä, edelleenkään, että kuolaan D:tä ja heidän musiikkiaan ihan kybällä 😋😍.
Itse taas tulkitsen öljyn käytön osaksi Mammamian estetiikkaa, koska biisi leikittelee ihan täysillä italialaisiin liittyvillä stereotypioilla ja kliseillä (ja on ihan erilainen kuin henkevä Vent' anni). Onhan jo pelkkä Mammamia-lausahdus mauton viittaus Italiaan, mutta riemastuttavaa kuultavaa Damianon suusta. Alastoman vartalon öljyäminen on samalla lailla mautonta, mutta Må tietää mitä tuollaiset kuvat tekevät meille 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitä en kiellä, edelleenkään, että kuolaan D:tä ja heidän musiikkiaan ihan kybällä 😋😍.Itse taas tulkitsen öljyn käytön osaksi Mammamian estetiikkaa, koska biisi leikittelee ihan täysillä italialaisiin liittyvillä stereotypioilla ja kliseillä (ja on ihan erilainen kuin henkevä Vent' anni). Onhan jo pelkkä Mammamia-lausahdus mauton viittaus Italiaan, mutta riemastuttavaa kuultavaa Damianon suusta. Alastoman vartalon öljyäminen on samalla lailla mautonta, mutta Må tietää mitä tuollaiset kuvat tekevät meille 😄
Jep, tässä kontekstissa se on juuri sitä taidetta mistä puhuin tuossa aiemmassa viestissäni. Poptaidetta, josta tulee mieleen esim Jeff Koonsin kuvasto. Mennään siellä mauttomuuden rajalla, mutta sillä on tarkoituksensa - tässä mekin niitä kuvia nyt pohdimme toivuttuamme horny jailista 😚🤌
Hei oikeesti, missä ihmeessä se Victorian toinen käsi on?! Mä en nyt pääse yli kadonneen käden mysteeristä.
Vierailija kirjoitti:
Hei oikeesti, missä ihmeessä se Victorian toinen käsi on?! Mä en nyt pääse yli kadonneen käden mysteeristä.
Se on Damin ja Thomasin välissä. Hiukset piilottaa olkapäätä niin vaikea hahmottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Damin ja Thomasin välissä. Hiukset piilottaa olkapäätä niin vaikea hahmottaa.
jep noi hiukset on tiellä ärsyttävästi lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkään tosta ekasta kuvasta en ymmärrä miten se käsi käytännössä on yhtään missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitä en kiellä, edelleenkään, että kuolaan D:tä ja heidän musiikkiaan ihan kybällä 😋😍.Itse taas tulkitsen öljyn käytön osaksi Mammamian estetiikkaa, koska biisi leikittelee ihan täysillä italialaisiin liittyvillä stereotypioilla ja kliseillä (ja on ihan erilainen kuin henkevä Vent' anni). Onhan jo pelkkä Mammamia-lausahdus mauton viittaus Italiaan, mutta riemastuttavaa kuultavaa Damianon suusta. Alastoman vartalon öljyäminen on samalla lailla mautonta, mutta Må tietää mitä tuollaiset kuvat tekevät meille 😄
Jep, tässä kontekstissa se on juuri sitä taidetta mistä puhuin tuossa aiemmassa viestissäni. Poptaidetta, josta tulee mieleen esim Jeff Koonsin kuvasto. Mennään siellä mauttomuuden rajalla, mutta sillä on tarkoituksensa - tässä mekin niitä kuvia nyt pohdimme toivuttuamme horny jailista 😚🤌
Olen samaa mieltä. Siltikin tämä ketju vain edellleen näyttää naisten voiman - emme masturboi vain analysoimme sitä miksi joku viehättää.
Se Suomen-keikka olisi ihan kiva 🙃