Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
12321/22168 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiraihmisten ja muidenkin iloksi.

https://www.instagram.com/reel/CSmhE7hgX9v/?utm_medium=copy_link

vaikka itse olenkin enemmän koira-ihminen mutta jotenkin Damiano+kissat sopii paremmin yhteen ehkä niillä on samanlainen luonne

Vierailija
12322/22168 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, olen nyt muutaman päivän seikkaillut fanitwitterissä, ja riittämiin löytyy sieltäkin draamaa. Eniten  kiinnitin huomiota siihen, että virallisella venäläisellä faniprofiililla on vähän väliä nokkapokkaa virallisen faniklubin kanssa. Samaa myös instassa näkyvissä. Tietynlaista kunnioitusta ainakin itsellä olisi faniklubiin joka on toiminut bändin alkutaipaleelta asti ja on jollakin tasolla myös kytköksissä itse bändiin...

Mutta on twitterissä ihan mukaviakin asioita, sielläkin vain tunnen itseni usein liian vanhaksi joukkoon :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12323/22168 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, olen nyt muutaman päivän seikkaillut fanitwitterissä, ja riittämiin löytyy sieltäkin draamaa. Eniten  kiinnitin huomiota siihen, että virallisella venäläisellä faniprofiililla on vähän väliä nokkapokkaa virallisen faniklubin kanssa. Samaa myös instassa näkyvissä. Tietynlaista kunnioitusta ainakin itsellä olisi faniklubiin joka on toiminut bändin alkutaipaleelta asti ja on jollakin tasolla myös kytköksissä itse bändiin...

Mutta on twitterissä ihan mukaviakin asioita, sielläkin vain tunnen itseni usein liian vanhaksi joukkoon :D

Ei pitänyt sanoa venäläisprofiilia viralliseksi, ajatuskatkos.

Vierailija
12324/22168 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sellainenkin ole facebookissa, italialainen

Vierailija
12325/22168 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanien käytös Moskovassa oli ärsyttävää joten uskon tuon.

Vierailija
12326/22168 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää alkaa ilmeisesti menemään siihen, että muutaman tuhannen viestin välein pitää kerrata ns. perusasiat pöyristelijöille.

1. Ei, tämä ei ole pelkästään Suomi-mammojen hullaannus. Puolestamme ei tarvitse "nolostella" tai kantaa huolta. Puoli Eurooppaa on seonnut bändistä ja Damianosta.

2. Ketjun raflaavinkin patonkiviestittely on ollut varsin viatonta ja kilttiä, jos vertaa bändiin liittyvään keskusteluun muualla somessa.

3. Ketjussa ei ole mikään pakko hengailla, jos aihepiiri ei tunnu omalta tai kiinnostavalta.

4. Häiriköt eivät ole saaneet meitä vaikenemaan tähän mennessä, eivätkä tee sitä jatkossakaan.

2. kohta joo oon nähnyt tänään keskustelua twitterissä kun jotkut fanit ovat näreissään kun toiset fanit mukamas twitterissä kuolaa ja kirjoittelee sopimattomia bändiläisistä (siis liian seksuaalisesti) jne.  mutta nää fanit puolustaa itseään (ja oon samaa mieltä) että bändi itse ensinnäkin kirjoittaa aika ronskeja tekstejä, pukeutuu aika seksikkäästi ja tietävät kyllä fanien kuolaamisesta mm. Damiano hornyjail-kuttuineen sekä Victoria on myötänyt stalkkaavansa faneja joten jos niitä vaivaisi nuo jutut ne ois taatusti sanonut jotain ainoa mikä niitä tuntuu vaivaavan ja josta ovat puhuneetkin on 'käsiksi käyminen' tai lääppiminen kun näkevät bändin

Lisättäköön edelliseen, että bändi ei pukeudu ainoastaan provosoivasti - aika usein he eivät pukeudu ollenkaan.

Ethanin nudekuva -huokaus- 😍😍😍

Vierailija
12327/22168 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jep, joo kyllä mullakin ois kunnioitusta sitä ainooa 'virallista' fanclubia kohtaan toki nekin joskus suuttuu vähän liian herkästi kritisoinnista, Ja vähän sama fiilis että tunnen kanssa itseni liian vanhaksi fanien joukkoon  twitterissä joten tyydyn vaan tsekkaamaan niiden tilejä ja en ikinä kommentoi

Vierailija
12328/22168 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jep, joo kyllä mullakin ois kunnioitusta sitä ainooa 'virallista' fanclubia kohtaan toki nekin joskus suuttuu vähän liian herkästi kritisoinnista, Ja vähän sama fiilis että tunnen kanssa itseni liian vanhaksi fanien joukkoon  twitterissä joten tyydyn vaan tsekkaamaan niiden tilejä ja en ikinä kommentoi

Varmasti ylilyöntejä on tullutkin puolin ja toisin. Erikoinen tilanne kaikilla osapuolilla kun suosio on ryöpsähtänyt valtavasti pienessä ajassa. Ja mielestäni management käyttää ikävästi fanclubia välikappaleena, välillä mietin että saisivat itse hoitaa sotkuja.

Vierailija
12329/22168 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää alkaa ilmeisesti menemään siihen, että muutaman tuhannen viestin välein pitää kerrata ns. perusasiat pöyristelijöille.

1. Ei, tämä ei ole pelkästään Suomi-mammojen hullaannus. Puolestamme ei tarvitse "nolostella" tai kantaa huolta. Puoli Eurooppaa on seonnut bändistä ja Damianosta.

2. Ketjun raflaavinkin patonkiviestittely on ollut varsin viatonta ja kilttiä, jos vertaa bändiin liittyvään keskusteluun muualla somessa.

3. Ketjussa ei ole mikään pakko hengailla, jos aihepiiri ei tunnu omalta tai kiinnostavalta.

4. Häiriköt eivät ole saaneet meitä vaikenemaan tähän mennessä, eivätkä tee sitä jatkossakaan.

1. Vai että ihan puoli Eurooppaa!

2. Esimerkiksi Youtubessa keskustelu on asiallista ja pysyy varsinaisessa aiheessa eli musiikissa.

Jos näitä samoja damiano-juttuja olisi kirjoiteltu jostakin naisartistista, ketju olisi suljettu ajat sitten.

Teillä dissaajilla on ollut sama virsi toukokuusta asti, ja nämä samat väännöt on käyty moneen kertaan. Toivottavasti löydät palstalta itsellesi mieleisempää luettavaa ja annat meidän jatkaa omaa juttuamme täällä.

Vierailija
12330/22168 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti ylilyöntejä on tullutkin puolin ja toisin. Erikoinen tilanne kaikilla osapuolilla kun suosio on ryöpsähtänyt valtavasti pienessä ajassa. Ja mielestäni management käyttää ikävästi fanclubia välikappaleena, välillä mietin että saisivat itse hoitaa sotkuja.

Tuon venäläisen fanitilin ylläpitäjät ovat postaneet nopeasti noita vuotoja, esim. Mammamian julkaisupäivä ja Berliinissä torstaina livenä esiintyminen. Virallinen fanclub on sitten pyytänyt poistamaan ko. postauksia ja siitä kissanhännänveto on alkanut.

Vierailija
12331/22168 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä draamaa siis virallisen faniclubin ja venäläisen välillä?

Tell me everything.

Ja nauttikaa syötävän ihanasta Ethanista ❤️

https://lovelysexyteddybear.tumblr.com/post/664210627316842496/i-think-…

Vierailija
12332/22168 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vastaan baby-Måneskinia ❤️ saadaankohan vielä joskus kuulla Victoriaa koskettimissa?

https://www.instagram.com/p/BEiUlSlktV8/?utm_medium=copy_link

Vierailija
12333/22168 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Tell me everything.

Tässä linkki venäläisen faniklubin Twitter-avautumiseen: https://twitter.com/rusmaneskin/status/1445138047562129416?s=21

Ovat siis käärmeissään kun heitä on pyydetty poistamaan näitä vuotoja mm USAn managementista.

Vierailija
12334/22168 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Tell me everything.

siis liittyen noihin vuotoihin, venäläiset aina postaavat ne ja 'virallinen fanclub' pyytää niitä poistamaan ja aina ne ei niitä suostu heti poistamaan mutta toisaalta noiden venäläisten puolustukseksi täytyy sanoa että ei se niiden vika ole että tulee vuotoja ja mistä ne aina tietää että mitä voi postata?

Vierailija
12335/22168 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12336/22168 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Tell me everything.

Lähinnä draama kai liittyy nimenomaan noihin vuodettuihin asioihin, management on pyytänyt virallista faniklubia pyytämään niiden poistamista, faniklubin ylläpitäjät on sitten aika aktiivisesti kohdistanut pyyntöjä muille fanisivuille, koska poistaminen on ollut bändin (manageroinnin) toive. Venäläinen tili ja sen kannattajat puolustaa tietojen esilläpitämistä sillä että tietonsa on virallisista lähteistä (eli esim. Saksan amazon music julkisti liian aikaisin Måneskinin tulevan Berliiniin, poisti myöhemmin ilmoituksen) ja syyttää MOFCia painostuksesta (tuota... en sano mitään) ja sensuroinnista, ja valittaa ettei niillä ole arvovaltaa määräillä muita. Kieltäytyvät ilmeisesti myös uskomasta, että MOFC yrittää toimia oikean manageroinnin pyynnöstä, vaikka ilmeisesti MOFC on koittanut tarjota niille todisteita siitä, että ovat oikeasti yhteydessä manageriin. Tätä draamaa käy siis ilmi lukemalla MOFC-tiimiläisten omia twittereitä, ei niinkään pääprofiilista. Kai siinä väitellään myös siitä, mikä on kenenkin mielestä bändin arvostamista.

Sekava kuvio, ja osa on minulta mennyt ohikin, mutta jotain tuon suuntaista oli nyt viimeisin kädenvääntö.

Vierailija
12337/22168 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CUpyG_xD466/?utm_medium=copy_link

Nyt tuli noutaja 💀

ok mä meen nyt

Vierailija
12338/22168 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis toi Damianon polvi Ethanin edessä hooot

Vierailija
12339/22168 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli noutaja 💀

Apua. Tässä on vielä kaksi päivää julkaisuun, miten sinne asti selvitään kun meno on tälläistä 🤯

Vierailija
12340/22168 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli noutaja 💀

Apua. Tässä on vielä kaksi päivää julkaisuun, miten sinne asti selvitään kun meno on tälläistä 🤯

help! taas oikein paljastavia kuvia ja sitten video ei ole yhtään semmonen lol

ja tässä vastaus bändiltä niille faneille jotka sanoivat ettei saa 'seksualisoida' bändiä