Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Piletilevin FB:n mukaan keikka on loppuunmyyty.
Vierailija kirjoitti:
Kääk kirjoitti:
"Ups! (Viga 404)"
:D :D :D Kyllä on toimivat sivut kaiken kaikkiaan....
Joo nyt ei löydy koko tapahtumaa Piletilevin sivuilta ollenkaan. Ei hyvää päivää. Vieläkö joku Marlenoista on yrittämässä?
Joo, huomasin saman, koko tapahtuma kadonnut. Laittaisivat nyt reilusti tiedon että on loppuunmyyty, jos näin on. Käyn aina välillä kokeilemassa, mutta olen kyllä jo menettänyt toivon että saisin lipun ostettua. Harmittaa.
Nonni, nyt on sitten virallisesti loppuunmyyty. Snif. 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli sinkku 8.10 ja Helsingissä on joku pre-party kuuntelu mahdollisuus miksei sitten myös keikkaakin?
Mikä tuo pre-party on? En ole ikinä ennen ollut tämmöisessä odotuksessa mukana niin ei mitään hajua. Osallistuin kuitenkin, heh.
siis en ole itsekään ollut mutta varmaan Sonyn tiloissa Helsingissä kuunnellaan biisi, juttelua varmaan jotain tarjottavaa ja veikkaisin että saattaa olla live streami johonkin missä bändi on paikalla ehkä Rooma? kannattaa yrittää jos mahdollista mennä ensi torstaina sinne siis ne kai arpoo osallistujat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääk kirjoitti:
"Ups! (Viga 404)"
:D :D :D Kyllä on toimivat sivut kaiken kaikkiaan....
Joo nyt ei löydy koko tapahtumaa Piletilevin sivuilta ollenkaan. Ei hyvää päivää. Vieläkö joku Marlenoista on yrittämässä?
Joo, huomasin saman, koko tapahtuma kadonnut. Laittaisivat nyt reilusti tiedon että on loppuunmyyty, jos näin on. Käyn aina välillä kokeilemassa, mutta olen kyllä jo menettänyt toivon että saisin lipun ostettua. Harmittaa.
On kyllä kurjaa, että liput meni ihan tuurilla! 😔
Sekä FB-tapahtumassa että Piletilevin omalla seinällä on monta ihmistä jo kertonut, että jonotti monta tuntia ja loppujen lopuksi paikkoja ei sitten saanutkaan tai maksaminen ei onnistunut.
apua mikä sänki kuva tältä päivältä
Ja sen tiistaisen koodin piti siis tulla uutiskirjeenä kaikille rekisteröityneille käyttäjille. Ei todellakaan tullut, itse kaivoin sen somesta.
Vierailija kirjoitti:
Just hyvä! Tuon mittainen sänki sopii Damialle tosi hyvin (autocorrect ehdotti sängen sijaan sänkyä 😁)
Vierailija kirjoitti:
D:n otsapöheikkö alkaa olla niissä mitoissa, että melkein vaikuttaisi siltä kuin yrittäisi kasvattaa mullettia pois 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just hyvä! Tuon mittainen sänki sopii Damialle tosi hyvin (autocorrect ehdotti sängen sijaan sänkyä 😁)
se tietää mitä sä ajattelet lol
ah toi liivi on ihana sopii sille niin hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D:n otsapöheikkö alkaa olla niissä mitoissa, että melkein vaikuttaisi siltä kuin yrittäisi kasvattaa mullettia pois 🙏
Uiui, mikä hottis taas tuo meidän Damiano! 🥵 Ja kyllä, otsatukassa alkaa olla vähän pituutta, ja itse asiassa noin kuin tässä kuvassa näyttää ihan kivalta. Mä en taas tykkää yhtään sellaisesta lyhyestä otsatukasta, joka loppuun puoleen otsaan, en Damianolla enkä kenelläkään muullakaan. Toivottavasti olisi kasvattamassa tukkaa taas tai ei ainakaan lyhentäisi tuota otsista tuosta. Se Euroviisufleda oli kiva. Ja myös vähän pidemmät variantit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämän videon perusteella kuvassa saattaisi sittenkin olla Damiano? Täytyy zoomailla Damianon aikaisempia kuvia (voi harmi 😎), täsmääkö luomet ja napa...
https://8iunie.tumblr.com/post/663755227777875968/pre-save-now
mut tossa ei näy tatskoja? jotenkin en usko että on Damiano
Victoria!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uiui, mikä hottis taas tuo meidän Damiano! 🥵 Ja kyllä, otsatukassa alkaa olla vähän pituutta, ja itse asiassa noin kuin tässä kuvassa näyttää ihan kivalta. Mä en taas tykkää yhtään sellaisesta lyhyestä otsatukasta, joka loppuun puoleen otsaan, en Damianolla enkä kenelläkään muullakaan. Toivottavasti olisi kasvattamassa tukkaa taas tai ei ainakaan lyhentäisi tuota otsista tuosta. Se Euroviisufleda oli kiva. Ja myös vähän pidemmät variantit.
Tuo mullet on näyttänyt ehdottomasti parhaimmalta laittamattomana ja sängen kera 🔥
Vierailija kirjoitti:
Mahtava faniporukka, ei edes lippuja saatu ostetuksi!
Painu Winner kuuseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämän videon perusteella kuvassa saattaisi sittenkin olla Damiano? Täytyy zoomailla Damianon aikaisempia kuvia (voi harmi 😎), täsmääkö luomet ja napa...
https://8iunie.tumblr.com/post/663755227777875968/pre-save-now
mut tossa ei näy tatskoja? jotenkin en usko että on Damiano
Victoria!
Vicillä on napakoru, näkyykö arpea? 🤔
Mun mielestä kuvassa on edelleen Ethan. Mittasuhteita on vaikea hahmottaa mutta käsi sopisi Ethanin kädeksi ja jos miettii niin noitten farkkujen haara on sen verran alhaalla että tilss on myös kuningasboalle
Kyllä, olen myös zoomaillut ja miettinyt tätä enemmän kuin olisi tarpeellista.
Montas Marleenaa meitä olikaan lähdössä?
Aloitan ilmoittautumalla ykköseksi, mulla on liput permannolle. Eturiviin on kyllä yritä 😁
Melkoista p*skaa tuo lipunmyynti.
Mutta aivan varmasti Må tulee ensi vuonna myös Suomeen! ❤️❤️