Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
11981/22168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

apua huomasin että kun se sinkku ilmestyy kuunneltavaksi 8.10 klo 13 mä oon töissä, joudun varmaan meneen vessaan kuuntelee sen lol

Käsitän 12 am niin, että se tulee yhdeltä yöllä 8. päivä (vai 9. päivä? miksi nämä pitää ilmoittaa niin vaikeasti).

Vierailija
11982/22168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

apua huomasin että kun se sinkku ilmestyy kuunneltavaksi 8.10 klo 13 mä oon töissä, joudun varmaan meneen vessaan kuuntelee sen lol

Käsitän 12 am niin, että se tulee yhdeltä yöllä 8. päivä (vai 9. päivä? miksi nämä pitää ilmoittaa niin vaikeasti).

ah okei joo nää aika jutut ei ole mun juttu eli siis to-pe yöllä ja jotenkin ihan ymmärrettävääkin koska se ennakkokuuntelu on niille jotka voittaa sen kisan muutama tunti aiemmin, no hyvä ei tarvi vessaan mennä piiloon hah

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11983/22168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

twitterissä jotkut pohtivat sitä lauantain Radioitalia liveä että se saattaakin olla vain uusinta keväältä koska onko järkeä tehdä sitä nyt juuri ennen kuin tulee uutta musaa? eikä ne itse ole edes mainostanut sitä (tosin eihän ne ikinä lol)

Vierailija
11984/22168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaargh miksi kaiken pitää olla niin sekavaa tämän bändin kanssa! Olisin ihan hukassa ilman tätä ketjua, kun en ehdi roikkua somessa kovin paljon.

Vierailija
11985/22168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaargh miksi kaiken pitää olla niin sekavaa tämän bändin kanssa! Olisin ihan hukassa ilman tätä ketjua, kun en ehdi roikkua somessa kovin paljon.

Todellakin! Onhan sekoilua ollut aiemminkin, mutta tämä viikko on ollut suorastaan kaoottinen.

Vierailija
11986/22168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin! Onhan sekoilua ollut aiemminkin, mutta tämä viikko on ollut suorastaan kaoottinen.

Tavallaan mä tykkään tästä sekoilusta 😁

Aika rock 'n' roll! (ja vielä ilman päihteitä, eikä kukaan kuole)

Oma elämä kun on tosi tasaista, himasta duuniin ja duunista himaan, ja illalla voin hymähdellä instagramissa ja tumblrssa.

Vierailija
11987/22168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Circus Maximus Silver ilmoittautuu. Muita tulossa? Kiitos tunnetusti kaikkea pähkäilevien roomalaisten, lippuja on vielä hyvin saatavilla. Goldenit toki menneet kaikki, mutta tuo Silverkin ihan hyvä, ja Maximus itsessään keikkapaikkana upea. En lukenut tätä teidän jättiketjuanne läpi, mutta sen mitä vilkuilin, huomasin, että taidatte saada aika paljon törkyä niskaanne täällä. Kehotankin vaihtamaan alustaa esim. Twitteriin. Kansainvälinen Måneskin- yhteisö on ihana. 

Vierailija
11988/22168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Circus Maximus Silver ilmoittautuu. Muita tulossa? Kiitos tunnetusti kaikkea pähkäilevien roomalaisten, lippuja on vielä hyvin saatavilla. Goldenit toki menneet kaikki, mutta tuo Silverkin ihan hyvä, ja Maximus itsessään keikkapaikkana upea. En lukenut tätä teidän jättiketjuanne läpi, mutta sen mitä vilkuilin, huomasin, että taidatte saada aika paljon törkyä niskaanne täällä. Kehotankin vaihtamaan alustaa esim. Twitteriin. Kansainvälinen Måneskin- yhteisö on ihana. 

Kielitaito ei riitä sinne asti.

Vierailija
11989/22168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkyäkin joo, välillä, mutta ennen kaikkea ihania viestejä, ihania ihmisiä, tsemppiä ja vertaistukea, hurjasti aineistoa ja tietoa, joka menisi minulta ainakin muuten ohi ja ihan vaan hauskanpitoa mm. patonkien parissa.

Että minä pysyn täällä niin kauan kuin jutun juurta riittää. Kiitos mona lisat / marlenat / ihastelijat.

Ihanaa Rooman keikkaa sinulle! Varmasti tulossa on ihan mieletön kokemus!

Vierailija
11990/22168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oi ihanaa keikka reissua sulle. siis onhan toi mieletön keikka paikka ja eikös tuolla ole parhaillaan ollut yleisöä yli 100 000 kun sillä on esiintyneet isot maailmantähdet joten lippuja varmaan riittää myöhemminkin ostettavaksi

Vierailija
11991/22168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä?

Vierailija
11992/22168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaargh miksi kaiken pitää olla niin sekavaa tämän bändin kanssa!

Ne on italialaisia 💁

Vierailija
11993/22168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TicketOne myy noita. Paikallinen Lippu.fi. Löydät, kun googlaat ticketone Måneskin. 

Vierailija
11994/22168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Promoa: Pariisi 13.10 joku radiokeikka esiintyvät ja haastattelu

Vierailija
11995/22168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaargh miksi kaiken pitää olla niin sekavaa tämän bändin kanssa!

Ne on italialaisia 💁

Hauskaa, koska totta 😄

Vierailija
11996/22168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry ei sillä et mihinkään promoon menisin paikalle mutta miks aina noi samat paikat?

Vierailija
11997/22168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä palatakseni Pariisiin, en ehkä ole ainoa, joka kiinnitti huomiota tähän kohtaan For Your Lovessa?

https://ilballodellavitaa.tumblr.com/post/663333111068819456/the-bi-pan…

Kaikkien kyseisen biisin live-esitysten pohjalta olen tullut siihen tulokseen, että bändi hyödyntää kyseisen biisin tematiikkaa ja omaa seksuaalista vetovoimaansa esiintyessään ERITTÄIN RÖYHKEÄSTI 😁

Mua kiehtoo paljon Måneskinin näennäinen luonnollisuus, spontaanius ja karismaattisuus. Se on oikeasti tarkkaan harkittua ja suunniteltua, esim. Euroviisuesitys oli hiottu tarkalleen tietynlaiseksi jokaista kulmakarvan kohotusta myöten. Myös somepostaukset (ehkä myös kaikki hässäkkä?) näyttävät olevan hyvin harkittuja siinä mielessä, että bändi tuntee faninsa erittäin hyvin.

He eivät ole pelkästään lahjakkaita vaan tekevät myös paljon töitä musiikkinsa ja menestyksensä eteen.

Vierailija
11998/22168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. Perjantai ja jutut on pysyneet näin siistinä? No ei hätää, korjaan asiaintilan välittömästi:

https://till-you-scream-and-cry.tumblr.com/post/663768893023830016/eart…

Vierailija
11999/22168 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P.S. Perjantai ja jutut on pysyneet näin siistinä? No ei hätää, korjaan asiaintilan välittömästi:

https://till-you-scream-and-cry.tumblr.com/post/663768893023830016/eart…

Ai että mä repesin tuolle "jenkki-talk show haastattelulle", jonka joku oli kirjoittanut kommentteihin. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme