Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
On se ihana.
Kommentit (22168)
Tuosta Thomasistahan on tullut miehekäs ja itsevarma lyhyessä ajassa. Onko kukaan muu huomannut
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Thomasistahan on tullut miehekäs ja itsevarma lyhyessä ajassa. Onko kukaan muu huomannut
Kyllä, on pantu merkille 👀
Luulen, että seuraavien vuosien aikana on odotettavissa vielä lisää glow uppia, joten mikäs tässä seuratessa 🥰
Mua viehättää Thomasissa se, miten se ei erityisemmin tunnu pyrkivän seksikkyyteen oheismateriaalissa tai keikalla, toisin kuin muut jäsenet kukin vuorollaan. Jäi myös iwbys-videolla hiukan passiivisempaan rooliin. Sen fokus on enemmän musiikissa, ja se on sinällään hot. Ei silti ole valittamista muiden hottismateriaalista, joskus vain tuntuu hiukan yliampuvalta.
Mietin onko DAmissa yhtäkään negatiivista puolta josta en tykkäisi. En keksinyt yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mietin onko DAmissa yhtäkään negatiivista puolta josta en tykkäisi. En keksinyt yhtäkään.
Tupakanpoltostaan mä en kyllä tykkää. Enkä edelleenkään ole oikein lämmennyt tuolle uudelle tukalle, vaikka olenkin jo hieman tottunut. Toivon edelleen paluuta edelliseen tukkaan. Muuten täydellinen pakkaus. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thomaksen kuva on tää mielenkiintoista
https://vicsdeangelis.tumblr.com/post/663041155409362944
mitäs ne on tänään puuhaillut, Damiano taas ilman paitaa kelpaa mulle
https://vicsdeangelis.tumblr.com/post/663040899308208128
ja Ethan myös
Huh mikä sänkykamari-ilme D:llä on yhteiskuvassa.
Ei nuo soolokuvat ainakaan yhteen ja samaan biisiin voi liittyä, tai sitten luvassa on jotain tosi outoa :D
Juuh kiinnitin huomiota huulen pureskeluun...
En ennen Damianoa voinut kuvitellakaan, että tulisin joskus näin pakkomielteiseksi jonkun parikymppisen tyypin huulista, kielestä ja hampaista. Minä, aikuinen nainen!
Ihan sama juttu mulla. Ainakin voi lohduttautua sillä, ettei ole yksin pakkomielteensä kanssa, vaan meitä on monta samassa veneessä. 🙃
Täällä kans sama!
Jos joku olisi mulle vaikka vuosi sitten sanonut että tulen hullaantumaan tällä tavoin johonkin bändiin ja sen musiikkiin ja etenkin bändin ah, niin ihanaan laulajaan, niin olisin varmaan naurahtanut kuivasti ja haukotellut. En _ikinä_ olisi voinut kuvitellakaan että hullaannun näin 😍!
Olin aiemmin aika tylsä tyyppi ja lähinnä suoritin arkea. Nykyään olen positiivisempi, virkeämpi ja tyytyväisempi yksilö, tästä kuuluu kiitos Euroviisuille ja Måneskinille ja Damianolle ❤. Ja minäkin olen tosiaan aikuinen ihminen. Hullua.
Ihana ❤️ Näitä kokemuksia on aiemminkin jaettu, harmi kun moni katosi bittiavaruuteen.
Mulle tämä on myös ollut parantava kokemus pimeän pandemia-ajan jälkeen. Eikä pelkästään D:n ja Mån ansiosta, vaan myös tämän ketjun ja teidän mahtavien kanssaihastelijoiden ansiosta!
Vierailija kirjoitti:
Noh, siis. Tavallaan haluaisin olla tykkäämättä siitä sen muille kettuilevasta brat-puolesta (joka tuli esiin mm. Venäjän radiohaastattelussa), mutta minkäs teet, kun sekin on niin järjettömän kuuma ja tarjoaa materiaalia kaikenlaisiin ns. kuriinpistämisfantasioihin. Tupakanpoltostakin haluaisin olla tykkäämättä, mutta en voi, koska s*ksikkäät tupakointikuvat ja videot. Joten... 🤷🏼♀️
Oon miettinyt, että kun Vic on taitava basisti ja lahjakas musiikillisesti, niin eikö hänellä ole sävelkorvaa vai miksi laulaa ihan mitä sattuu? Tietysti nämä nyt ei ole vakavia tilanteita mutta silti. Huomaan samoja piirteitä kuin jossain oppilaissa (lapsissa, ja olen siis opettaja) joilla ei ole sävelkorvaa ja laulaessa muuttavat esim. voimakkuutta silloin kun huomaavat, että joku musiikissa muuttuu mutta eivät tunnista sen muuttuvan tekijän olevan sävelen korkeus. Ihailen Vicin lapsenomaista asennetta ja vapautta, ihmettelen vain tätä asiaa 😂 itse en edes osaisi laulaa noin pahasti nuotin vierestä vaikka yrittäisin. Olen harrastanut musiikkia lapsuuden ja nuoruuden. Ja hän kuitenkin tekee musiikkia ammatikseen.
haha noi Vicin ja Thomaksen laulamiset on hirveitä mutta hauskoja
ainoo huono puoli Damianossa on toi tupakanpoltto (vaikka se näyttääkin seksikkäältä)
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt, että kun Vic on taitava basisti ja lahjakas musiikillisesti, niin eikö hänellä ole sävelkorvaa vai miksi laulaa ihan mitä sattuu? Tietysti nämä nyt ei ole vakavia tilanteita mutta silti. Huomaan samoja piirteitä kuin jossain oppilaissa (lapsissa, ja olen siis opettaja) joilla ei ole sävelkorvaa ja laulaessa muuttavat esim. voimakkuutta silloin kun huomaavat, että joku musiikissa muuttuu mutta eivät tunnista sen muuttuvan tekijän olevan sävelen korkeus. Ihailen Vicin lapsenomaista asennetta ja vapautta, ihmettelen vain tätä asiaa 😂 itse en edes osaisi laulaa noin pahasti nuotin vierestä vaikka yrittäisin. Olen harrastanut musiikkia lapsuuden ja nuoruuden. Ja hän kuitenkin tekee musiikkia ammatikseen.
Mun mielipide on, että Vic lyö laulamisen tahallaan läskiksi, ja pystyisi ihan tyydyttävään laulusuoritukseen jos haluaisi, mutta ei syystä tai toisesta halua :)
Onko se Pariisin keikka nyt siis ylihuomenna? Näkyykö se jostain? Oon ihan ulalla 😁
Käsittääkseni on katsottavissa livenä Global Citizenin YouTubessa ainakin, ehkä someissa myös. Aikataulusta oon minäkin pihalla.
Idde kirjoitti:
Onko se Pariisin keikka nyt siis ylihuomenna? Näkyykö se jostain? Oon ihan ulalla 😁
Keikka on ylihuomenna, mutta itselleni on ainakin vielä epäselvää, onko se Pariisissa vai Lontoossa. Global citizenin twitterissä Må oli laitettu alkuviikolla Pariisin esiintyjälistaan, mutta instassa se on edelleen Lontoon listalla. Pari tuntia sitten instatilillä oli postaus Pariisin esiintyjistä, joiden joukossa Må ei ollut. Kommenteissa oli ihmetelty, missä he nyt sitten oikein esiintyvät.
https://www.instagram.com/p/CUC44jOl4b-/?utm_medium=copy_link
Jonnekin bändi nyt on jokatapauksessa lähtenyt Vicin ja grgrassin instastoorien perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Keikka on ylihuomenna, mutta itselleni on ainakin vielä epäselvää, onko se Pariisissa vai Lontoossa. Global citizenin twitterissä Må oli laitettu alkuviikolla Pariisin esiintyjälistaan, mutta instassa se on edelleen Lontoon listalla. Pari tuntia sitten instatilillä oli postaus Pariisin esiintyjistä, joiden joukossa Må ei ollut. Kommenteissa oli ihmetelty, missä he nyt sitten oikein esiintyvät.
Jonnekin bändi nyt on jokatapauksessa lähtenyt Vicin ja grgrassin instastoorien perusteella.
joo aika outoa informointia ja Janiksen instapostauksestakaan ei tiennyt mihin ne on menossa ainoastaan että ovat lentokentällä, twitterinkin kautta imeisesti voi seurata niitä keikkoja mutta youtube on kai paras vaihtoehto
ok nyt Global Citizen uk vahvisti twitterissä että Måneskin on Pariisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, siis. Tavallaan haluaisin olla tykkäämättä siitä sen muille kettuilevasta brat-puolesta (joka tuli esiin mm. Venäjän radiohaastattelussa), mutta minkäs teet, kun sekin on niin järjettömän kuuma ja tarjoaa materiaalia kaikenlaisiin ns. kuriinpistämisfantasioihin. Tupakanpoltostakin haluaisin olla tykkäämättä, mutta en voi, koska s*ksikkäät tupakointikuvat ja videot. Joten... 🤷🏼♀️
se tykkää kettuilusta tänäänkin twitterissä Giorgialle toki se osaa pistää takasin lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Jaa'a. Yritetäänköhän tuolla kepluttelulla karistaa Dianan taikauskoiset hurahtaneet ihailijat pois Damianon ympäriltä..
Ja mistä alapeukku? Etkö tiedä Diana-ilmiöstä?
Tell me more, en mäkään kunnolla tosta tiedä paljoakaan.
onkohan missään ollut noiden keikkojen aikatauluja? olis kiva tietää milloin Måneskin esiintyy kun ois lauantaina vähän hommia joten vois varautua
Ooh, nyt on bändin ig-stoorissa tuoretta kuvaa Pariisista. Damiano näyttää herkulta, tukka taakse kammattuna 😍
https://damianodavidspizza.tumblr.com/post/663133957370658816
Ja toisessa kuvassa tulee suoraan terveisiä horny jailiin 🤭
https://damianodavidspizza.tumblr.com/post/663133996288475136/let-me-jo…
Täällä kans sama!
Jos joku olisi mulle vaikka vuosi sitten sanonut että tulen hullaantumaan tällä tavoin johonkin bändiin ja sen musiikkiin ja etenkin bändin ah, niin ihanaan laulajaan, niin olisin varmaan naurahtanut kuivasti ja haukotellut. En _ikinä_ olisi voinut kuvitellakaan että hullaannun näin 😍!
Olin aiemmin aika tylsä tyyppi ja lähinnä suoritin arkea. Nykyään olen positiivisempi, virkeämpi ja tyytyväisempi yksilö, tästä kuuluu kiitos Euroviisuille ja Måneskinille ja Damianolle ❤. Ja minäkin olen tosiaan aikuinen ihminen. Hullua.