Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan saaneet korttia/lahjaa vieraalta henkilöltä?

Vierailija
13.12.2023 |

Miten reagoitte?

Minä en osannut muuta kuin kiittää hölmistyneenä. Ja ihmetellä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olisipa ihanaa 😍

Vierailija
2/13 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin vieraalta? En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas osti mulle kerran joululahjan, sellainen vanha vakiasiakas mummo. Hämmästyin ja ilahduin.

Vierailija
4/13 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä kovin usein tuntemiltanikaan.

Vierailija
5/13 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kerran tilaisuudessa palkitulta ja kukitetulta henkilöltä yhden kukan siitä kukkapuskasta, seisoin siis yleisön puolella. Oli ihan kiva yllätys, mutta vähän hämmentävä tilanne sinällään. 

Vierailija
6/13 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen antanut kun naapuriin muutti nuori tukiasuntoon. Oli iloinen. Vein myös ruokaa jne.

Vierailija
7/13 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kyllä jotenkin lämmin fiilis ja laitoin kortin tuohon pöydälle tuomaan iloa. Motiivi kyllä jäi epäselväksi, että miksi juuri minulle. Vaikutan kai sitten yksinäiseltä...

Vierailija
8/13 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, aina olen kaikki tunnistanut oli sitten kyse naapurista, asiakkaasta tai lapsen kaverin vanhemmasta

Vierailija
9/13 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nuoruudessa paljon lahjoja ja kukkiakin tuntemattomilta kun olin pienessä kyläkaupassa töissä. Paras oli konjakkiladi, mihin oli laitettu kultamaalilla minun nimi ja 2 perhosta. Lisäksi sain mm. suklaata ja kukkalähetyksiä ovelle. Viimeisen kukkalähetyksen lähettäjän kanssa olen ollut kohta 28 vuotta yhdessä. Nyt tosin avioero edessä

Vierailija
10/13 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain nuoruudessa paljon lahjoja ja kukkiakin tuntemattomilta kun olin pienessä kyläkaupassa töissä. Paras oli konjakkiladi, mihin oli laitettu kultamaalilla minun nimi ja 2 perhosta. Lisäksi sain mm. suklaata ja kukkalähetyksiä ovelle. Viimeisen kukkalähetyksen lähettäjän kanssa olen ollut kohta 28 vuotta yhdessä. Nyt tosin avioero edessä

Kiitin ja oli hyvilläni. 

Vierailija
11/13 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitin ja oli hyvilläni. 

Vielä sama: kun nykyään huollata autoni itse, kun ero edessä, oon saanut autonhuolloista  ilmaisia  tavaroita esim muutaman pussin lasinpesuainetta lahjana :) 

Vierailija
12/13 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää lähettäkö postitse kenellekään ikinä korttia, jossa ei ole lähettäjän nimeä. Et koskaan voi tietää kuinka pelottava ja tra umaa ttinen tilanne se voi olla saajalle. On kuin huuto pimeästä. Siis, ei koskaan sellaista tekoa. Se kummittelee vuodet/vuoskymmenet saajan mielessä tehden pahoja tekoja.

Vierailija
13/13 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran bussissa lahjan joltain iäkkäältä naiselta. Kiitin. En tiedä miksi antoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän