Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
instan perusteella Damiano on futismatsissa joku poika laittoi kuvan siitä valkonen neule ja farkut
tosi fani - melkein suoraan lentokentältä peliin, ilmeisesti veljensä kanssa se ainakin postasi instatarinaa pelistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä kundi on aivan tavallisen näköinen.
ehkäpä pelottavan näköinen.
meikeillä yrittää korostaa olematonta ulkonäköään.
muumelit eivät ole koskaan nähneet todella kaunista miestä.
tämä d on kaukana siitä.
Kauneus yleisenä käsitteenä on sellaista, jonka suuri(n) osa populaatiosta kokee viehättävänä. Jokaisen erityiset mieltymykset ovat sitten erikseen, mutta joitain universaaleja piirteitä voidaan erottaa. Damianolla on niistä erityisen/harvinaisen monia, etkä sinä sitä esiintymällä jonkinlaisena surkeana vauvapalsta- auktoriteettina kykene muuksi muuttamaan.
Kyllähän se niin on, että Ethan voittaa Damin komeudes ja kauneudes mennen tullen
Ollaan tässä ketjussa otettu sellainen linja, ettei heitä tarvitse pistää upeusjärjestykseen, vaan molempia voi ihastella tasaveroisen jumalaisina ilmestyksinä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damianon ja Ethanin valtasuhteita on täälläkin monesti pohdiskeltu, mutta näinhän se on:
https://thewitchinthemountain.tumblr.com/post/662144409406701568
Haha, just näin!
Ihanaa uutta viikkoa kaikille!
-ap
Nuorempana Damiano rohkaisi ja tuki bändin lapsosia. Nyt muu bändi tukee Damianoa. Yhdessä lähiaikojen haastattelutilaisuudessa Ethan silitti ihanan empaattisesti ja rohkaisevasti Damianon selkää ennen asettumista istumaan tv-haastatteluun.
Olin kaverin kanssa kaljalla ja katottiin noita Mån videoita.
Kuolasin mm. Damianon korvakoruja, niitä ristikorvakoruja.😋
Kun lähdin kotiin, niin löysin matkalla maasta KULTAISEN RISTIKORVAKORUN.
Se oli mulle ihan kuin joku kohtalon sormi. Nyt ollaan Damianon kanssa samikset.😍😍😍😍😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damianon ja Ethanin valtasuhteita on täälläkin monesti pohdiskeltu, mutta näinhän se on:
Haha, just näin!
-ap
Kiitos ap tästä ketjusta. Pääosin tosi kiva ketju joitain huumorintajuttomia kommentteja lukuunottamatta mutta siis ihana ketju.
Muuten, minkä ikäisiä ihmisiä täällä liikkuu? Ikä on vain numero ja itse olen iloinen ja ylpeä siitä, miten pystyn fanittamaan Damia ja tykkäämään tuosta musiikista.
T.N60v.
50 v täällä
tuo uusin kuva Damianosta fanclubin instassa Gucci-kampanjassa, wow sen kasvonpiirteet on mielettömän upeet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, just näin!
-ap
Kiitos ap tästä ketjusta. Pääosin tosi kiva ketju joitain huumorintajuttomia kommentteja lukuunottamatta mutta siis ihana ketju.
Muuten, minkä ikäisiä ihmisiä täällä liikkuu? Ikä on vain numero ja itse olen iloinen ja ylpeä siitä, miten pystyn fanittamaan Damia ja tykkäämään tuosta musiikista.
T.N60v.
Minä olen 56 v. ja olen aina arvostanut vähän kovempaan rokkia (ei kuitenkaan mitään ihan hevyä) soittavia bandeja ja karismaattisia esiintyjiä. Queen, Kiss, David Bowie yms. Ja vau miten niin "vanha" sieluni ilahtui, kun näin tämän Måneskinin Euroviisuissa. Mahtavaa nykyaikasta musiikkia, ertyisesti ne pienet räppiosuudet on niin mahtavia.
Tytär tuli huoneestaan Euroviisujen finaalin aikana katsomaan miten mamma reagoi kun näkee nämä. En siis ollut katsellut mitään semifinaaleja, vaan tuli niin puskista tuo esitys. Sanoin tyttärelle vain, että vau, mitä minä näinkään ja että tässä on nyt voittaja, tämä on ihan selvä.
Sen jälkeen olenkin sitten jäänyt ihan koukkuun, katselen noita konsertteja ja nyt jo mietin, että pahus vie, se on ihan pakko lähteä katsomaan, jos tulevat Suomeen. Ehkä en nyt kuitenkaan mene minnekään hotellin nurkille vaanimaan - vaikka kyllä mieli tekisi :)
N49 täällä, vaikka tunnen itseni ainakin 15 vuotta nuoremmaksi. Age is just a number.
31v ikää täällä, toki täytän 22 joka vuosi uudelleen ja uudelleen 🐻
Minäkin oon täyttänyt 22 jo viitisentoista kertaa. 😇
On kyllä nätti mies ja hoikka. Mallin näköinen. Mutta täytyy sanoa, että tuolla röökimäärällä mitä vetelee, pysyy kyllä hoikkana (koska ruuan voi korvata tupakalla), mutta ei nättinä. Iho tulee harmaaksi, hampaat tummuu ja ryppyjä on kun täyttää 30.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin oon täyttänyt 22 jo viitisentoista kertaa. 😇
Samoin. Tai ehkä jopa 20 kertaa 🤷
Lagaako tämä vaan mulla vai poistuiko muillakin peukutusmahdollisuus?
Nyt se on nähtävästi tullut takaisin :)
Eipä kyllä haittaisi vaikka olisi pysyvästi hävinnytkin.
Onko teillä kanssa sisaret kokemuksia italialaisista miehistä ihan noin niinku parisuhteessa?
Olin Italiassa työmatkalla kerran ja yllättyi koska yökerhon ei nainen pääsee siellä ilman miesseuraa. En tosin tiedä jos tilanne on sitten niin muuttunut.
Mun ikäraportti näköjään poistui. Olen N52 ja rokkia ja poppia on kuunneltu koko ikä. Viimeksi yhtä kova fanitus iski ehkä lukioiässä ':D
Idde kirjoitti:
Lääh pyyh ja seksiwau 🤰🏼😍
https://www.instagram.com/p/CTwOKSgN8Zs/?utm_medium=copy_link
huh mutta täytyy myöntää että Thomaksen ja Victoriankin kuvat on upeita vielä näkemättä Ethan voi olla että pyörryn
Vic
https://teatrodellavita.tumblr.com/post/662210161255038976/definitelyno…
Thomas
haha Thomas twitterissä ne vaan kiusaa toisiaan siellä
Kyllähän se niin on, että Ethan voittaa Damin komeudes ja kauneudes mennen tullen