Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
Damiano tänään Itävallassa
on se ihana<3 ilmeisesti sen tyttöystävä on samaa mieltä kun tykkäsi tästä kuvasta fanclubin instassa heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thomasin tyttiskin on ollut näköjään IG-stooriensa perusteella mukana Itävallassa.
ja Vicin sisko, oli kuulemma pyytänyt joitakin faneja kanssaan tupakalle en siis tapahtuiko tää eilen keikalla vai tänään kun viettivät aikaa hotellin edustalla
Vaikuttaa siis olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, että lähipiiriä on mukana keikoilla.
ehkä se on enemmän tää kesäaika kun ovat mukana tuskimpa ne tulee kiertämään kokoajan mukana kiertueilla kaipa niilläkin joku työ on. Mutta joo ovat aika lailla olleet mukana sen takia mua jotenkin huvitti että kun Giorgia on ollut kerran? mukana keikalla ja muutaman kerran siellä måneskintalolla (missä muitakin on ollut) niin heti mietitään miten se vaikuttaa kemioihin
Joo, varmaan siks kun Giorgia jakaa niin paljon mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thomasin tyttiskin on ollut näköjään IG-stooriensa perusteella mukana Itävallassa.
ja Vicin sisko, oli kuulemma pyytänyt joitakin faneja kanssaan tupakalle en siis tapahtuiko tää eilen keikalla vai tänään kun viettivät aikaa hotellin edustalla
Vaikuttaa siis olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, että lähipiiriä on mukana keikoilla.
ehkä se on enemmän tää kesäaika kun ovat mukana tuskimpa ne tulee kiertämään kokoajan mukana kiertueilla kaipa niilläkin joku työ on. Mutta joo ovat aika lailla olleet mukana sen takia mua jotenkin huvitti että kun Giorgia on ollut kerran? mukana keikalla ja muutaman kerran siellä måneskintalolla (missä muitakin on ollut) niin heti mietitään miten se vaikuttaa kemioihin
Ja sekin johtuu tosi paljon bändin aiemmasta historiasta, kun Victoria ja Damiano oli fanien mielissä romanttinen pari. Giorgia tuli näiden fanien mielestä rikkomaan V ja D "suhteen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sekin johtuu tosi paljon bändin aiemmasta historiasta, kun Victoria ja Damiano oli fanien mielissä romanttinen pari. Giorgia tuli näiden fanien mielestä rikkomaan V ja D "suhteen".
Ja siis bändihän myös itse loi tätä kuvaa D:n ja V:n "pariudesta", joten faneja ei voi yksin syyttää tästä että moinen käsitys heistä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis bändihän myös itse loi tätä kuvaa D:n ja V:n "pariudesta", joten faneja ei voi yksin syyttää tästä että moinen käsitys heistä oli.
totta toi ettei faneja yksinään voi syyttää
bändin instan postaukset kesän viimisestä keikasta toi eka kuva ah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
totta toi ettei faneja yksinään voi syyttää
bändin instan postaukset kesän viimisestä keikasta toi eka kuva ah
Ja kolmas kuva, Ethanin violetista silmämeikistä, niin jumalainen, voi luoja.
Thomas-parka taisi eilen olla krapulainen kun on kaikessa materiaalissa normaaliakin voipuneemman oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roomalainen rock-jumala ❤️
Mä alan lämpenee tälle "uudelle" tukalle. Se taitaa olla nykyään jonkin verran pidempi kuin alunperin?
On pidempi ja näyttää paremmalta. Ehkä D kasvattaa sitä pois, saapa nähdä.
Idde kirjoitti:
Näin muuten unta että D vaihtoi IG-nimensä ja olin ihan pöyristynyt asiasta ja mietin että mitähän siitä tässä keskustelussa sanotaan 😁😁
How much is too much kun tämäkin ketju tulee jo uniin asti 😰
No nyt munkin on pakko kertoa viimeöinen uneni, kun jäi aamulla kertomatta ':D
Mulla oli mahdollisuus tehdä aikamatka menneisyyteen. Lähdin sitten johonkin Måneskin-tapahtumaan. En tiedä/muista oliko se Euroviisut vai jotkut festarit vai mikä, mutta joka tapauksessa se oli siis tapahtunut jo menneisyydessä. Tiesin siis miten tapahtumat tulee siellä etenemään, mitä reittiä Damiano minäkin hetkenä kulkee jne. Osuttauduin sitten sen kävelyreitille, se oli joko ennen keikkaa tai sen jälkeen, en muista/tiedä. Sen ympärillä oli kauhea kaaos, kirkuvia ja roikkuvia yms faneja, se riensi eteenpäin hengästyneenä. Kävelin sen rinnalla tasatahtiin ja kysyin hymyillen: "Is everything ok?" Se katsoi mua AIVAN IHANASTI hymyillen ja vakuutti että everything is ok. "Are you sure?" "Yes, everything is ok."
Olin aivan hullun otettu että sain siihen siinä kaoottisessa tilanteessa AIDON kontaktin ja että se ei ollut vaan tympääntynyt kun kävelin (tai hölkkäsin) siinä sen rinnalla. Ajattelin että herranjestas miten ihana ihminen ja sydän oli poksahtamaisillaan onnesta ja ilosta. Aikamatkalta palattuani syöksyin heti tänne ketjuun ja aloitin: "KUULKAA TYTÖT!!! ETTE IKINÄ USKO MITÄ TAPAHTUI!!!" Ja sitten aloin selittää aikamatkaani :'DDD
Että sellainen uni tällä kertaa. (Yhden toisenkin olen joskus aiemmin raportoinut, sitä en kyllä enää tarkemmin muista.)
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Näin muuten unta että D vaihtoi IG-nimensä ja olin ihan pöyristynyt asiasta ja mietin että mitähän siitä tässä keskustelussa sanotaan 😁😁
How much is too much kun tämäkin ketju tulee jo uniin asti 😰
No nyt munkin on pakko kertoa viimeöinen uneni, kun jäi aamulla kertomatta ':D
Mulla oli mahdollisuus tehdä aikamatka menneisyyteen. Lähdin sitten johonkin Måneskin-tapahtumaan. En tiedä/muista oliko se Euroviisut vai jotkut festarit vai mikä, mutta joka tapauksessa se oli siis tapahtunut jo menneisyydessä. Tiesin siis miten tapahtumat tulee siellä etenemään, mitä reittiä Damiano minäkin hetkenä kulkee jne. Osuttauduin sitten sen kävelyreitille, se oli joko ennen keikkaa tai sen jälkeen, en muista/tiedä. Sen ympärillä oli kauhea kaaos, kirkuvia ja roikkuvia yms faneja, se riensi eteenpäin hengästyneenä. Kävelin sen rinnalla tasatahtiin ja kysyin hymyillen: "Is everything ok?" Se katsoi mua AIVAN IHANASTI hymyillen ja vakuutti että everything is ok. "Are you sure?" "Yes, everything is ok."
Olin aivan hullun otettu että sain siihen siinä kaoottisessa tilanteessa AIDON kontaktin ja että se ei ollut vaan tympääntynyt kun kävelin (tai hölkkäsin) siinä sen rinnalla. Ajattelin että herranjestas miten ihana ihminen ja sydän oli poksahtamaisillaan onnesta ja ilosta. Aikamatkalta palattuani syöksyin heti tänne ketjuun ja aloitin: "KUULKAA TYTÖT!!! ETTE IKINÄ USKO MITÄ TAPAHTUI!!!" Ja sitten aloin selittää aikamatkaani :'DDD
Että sellainen uni tällä kertaa. (Yhden toisenkin olen joskus aiemmin raportoinut, sitä en kyllä enää tarkemmin muista.)
Ai niin, ja lisäksi olin siinä tilanteessa helpottunut siitä, etten sotkenut mitään kun tulin tulevaisuudesta keskelle sitä tilannetta sähläämään, pelkäsin että jos Damiano suuttuu ':D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roomalainen rock-jumala ❤️
Mä alan lämpenee tälle "uudelle" tukalle. Se taitaa olla nykyään jonkin verran pidempi kuin alunperin?
On pidempi ja näyttää paremmalta. Ehkä D kasvattaa sitä pois, saapa nähdä.
semmonen sopivan pituinen josta voi ottaa kiinni ups
saa nähdä mimmoset sen hiukset on seuraavaksi, veikkaan että se laittaa hiuksiaan aiak paljon myös sen mukaan mimmoinen seuraava video ym on
Giorgia keskusteluun vielä, vaikka ehkä se pitäisi jo lopettaa. Hänellä näyttää minusta olevan koko ajan selvempänä se että haluaa assosioda itsensä Damianoon - ne poikaystävän korvikset kuvaamassaan videossa, yhteinen manga-harrastus, nyt sillä on minusta jopa enemmän samantyyppisiä asuja kuin miehellään, viimeksi ruutuhame, (puoli)korsetti ja musta nahka-choker. Helmet on jo olleet. Voihan nämä olla myös heidän keskenään miettimiä juttuja, vähän kuin samat tuulipuvut :)
Victoriasta on myös kuva niissä samoissa korviksisssa, ja muutenkin jo lahjaksi saavat luulisi D:n tietävän kuka sponsoroi, tai vastavuoroisesti mistä osti. Siksi ihmettelin Giorgian tietämättömyyttä. Sen motiivia en ymmärrä, että jakoi kuvan itsestään käsi kädessä jonkun exän kanssa, vaikkei tämän miehen kasvoja näkynytkään. Erikoista käytöstä julkkiksen puolisolta, jota seurataan? Enkä siis sano tätä millään pahalla, ja varmasti joku löytää näille postiivisen selityksen. Itselle tulee mieleen tietynlainen epävarmuus, mutta terästähän hän saisi ollakin, jollei yhtään tämä tilanne vaikuttaisi. En toivo Damianon olevan Victorian kanssa, Giorgiasta en vaan saa kunnollista kuvaa, kun kaikki tuntuu välillä vähän lainatulta. Saa kivittää, näin kliseisesti ilmaistuna. Mulla on ihan liikaa aika pohtia kaikenlaista.
AC Roma kutsuu lol
Mä muistan lisää unestani!
Siinä G:n ja D:n suhde ei ollut ”oikea” vaan jostain syystä vaan esittivät kameroille ym.
Ja sitten unessa mietin että miksi D laittoi silloin storyyn sen 4v-tekstin jos näin on 😁
Vierailija kirjoitti:
tämä kundi on aivan tavallisen näköinen.
ehkäpä pelottavan näköinen.
meikeillä yrittää korostaa olematonta ulkonäköään.
muumelit eivät ole koskaan nähneet todella kaunista miestä.
tämä d on kaukana siitä.
Kauneus yleisenä käsitteenä on sellaista, jonka suuri(n) osa populaatiosta kokee viehättävänä. Jokaisen erityiset mieltymykset ovat sitten erikseen, mutta joitain universaaleja piirteitä voidaan erottaa. Damianolla on niistä erityisen/harvinaisen monia, etkä sinä sitä esiintymällä jonkinlaisena surkeana vauvapalsta- auktoriteettina kykene muuksi muuttamaan.
Damianon ja Ethanin valtasuhteita on täälläkin monesti pohdiskeltu, mutta näinhän se on:
https://thewitchinthemountain.tumblr.com/post/662144409406701568
instan perusteella Damiano on futismatsissa joku poika laittoi kuvan siitä valkonen neule ja farkut
Vierailija kirjoitti:
Damianon ja Ethanin valtasuhteita on täälläkin monesti pohdiskeltu, mutta näinhän se on:
https://thewitchinthemountain.tumblr.com/post/662144409406701568
Haha, just näin!
Ihanaa uutta viikkoa kaikille!
-ap
se on niin söpö
kuulemma kun muut oli mennyt eilen keikan jälkeen johonkin klubille (ainakin Thomaksen tyttöystävä postas sieltä) niin Damiano oli ollut huvipuistossa