Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22143)
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daminon outo tapa kuulemma on että laskee aina kymmeneen ennen kuin sammuttaa valot lol ja tykkää tehdä ristikoita ja sudokuja
Mäkin tykkään sudokuista = soulmates ✌🏻
Sama täällä, joka päivä teen ristikoita ja sudokuja. Kryptot on ihan parhaita. Damiano on siis myös fiksu, jeess.
lol Victoria tänään radiohaastattelussa
https://twitter.com/hazswife/status/1432973047842095110
ja Damiano ja Ethan
https://twitter.com/maforaliving/status/1432985584121831432
Damiano oli kuulemma laittanut nimmarinsa jonkun passiin
Noista aamun haastiskuvista tulee fiilis kuin lastenlaulusta:
Meillä kaikilla oli niin mukavaa…?
tämäkin aamulta haha
Vierailija kirjoitti:
Ethan aww
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1433012033939775492
Lähes sellainen miesten perinteinen "spectacles, testicles, wallet and watch" -tarkistustunnustelu. :D
haha
https://teatrodellavita.tumblr.com/post/661111455427559424
toi meme Damianosta horny jail
ja tuo Giorgian kommentti eilen twitterissä kun joku laittoi ton vertailun lol
Mulle heräsi ajatuksia muutamista viimeaikaisista ja vanhemmista somepäivityksistä ja haastatteluista. En tiedä, olenko ainoa, jota tämä nyt ainakin vähän kiinnostaa, mutta… nyt tulee huuhaa ulkomusiikillista pohdintaa D+G asumiskuvioista. Somen perusteella ovat paljon yhdessä saman katon alla, mutta tuli mieleen, että ehkä Damianolla on erillinen, omakin kämppä vielä?
Olen miettinyt joskus Giorgian stooreista, että aika vähän siellä asunnossa näkyy mitään selkeästi Damianon kamoja. Jotain vaatteita rekillä, mutta ei paljon muuta. Ajattelin, että ehkä siellä on joku erillinen työhuone tms jossa olisi vaikkapa kitara tms. No, tänään G oli jollekin vastannut instassa, että kämppä on kooltaan 50m2 eli ei siihen varmaan mahdu enempää kun mitä on nähty.
Sitten oli tuore lehtihaastattelu, jossa kysyttiin, mihin soittimiin bändiläiset ovat törsänneet rahaa viime aikoina - Damiano vastasi, että hän ei ole ostanut soittimia, mutta on ostanut äänieristeitä autotalliinsa, jonne ovat rakentaneet MÅ-treenikämppää 🤔 Tuskin olisi investoinut tuon pienen vuokrakämpän autotalliin sellaista? Tai ehkä sillä on vaan erillinen autotalli/varasto jossain?
Quadruplen haastattelussa keväällä ennen Sanremoa
(
Tuo kämppä, missä nykyisin asuvat/viettävät aikaa yhdessä, on vuokra-asunto, jonka soppari loppuu G:n mukaan lokakuun lopussa. On siis mielenkiintoista nähdä, mitä siinä vaiheessa tapahtuu eli kuka/ketkä raahaa muuttolaatikoita ja minne 😉 G on vihjaillut somessa, että voisi ottaa lisää kissoja jos tilaa olisi enemmän…
Vierailija kirjoitti:
Mulle heräsi ajatuksia muutamista viimeaikaisista ja vanhemmista somepäivityksistä ja haastatteluista. En tiedä, olenko ainoa, jota tämä nyt ainakin vähän kiinnostaa, mutta… nyt tulee huuhaa ulkomusiikillista pohdintaa D+G asumiskuvioista. Somen perusteella ovat paljon yhdessä saman katon alla, mutta tuli mieleen, että ehkä Damianolla on erillinen, omakin kämppä vielä?
Olen miettinyt joskus Giorgian stooreista, että aika vähän siellä asunnossa näkyy mitään selkeästi Damianon kamoja. Jotain vaatteita rekillä, mutta ei paljon muuta. Ajattelin, että ehkä siellä on joku erillinen työhuone tms jossa olisi vaikkapa kitara tms. No, tänään G oli jollekin vastannut instassa, että kämppä on kooltaan 50m2 eli ei siihen varmaan mahdu enempää kun mitä on nähty.
Sitten oli tuore lehtihaastattelu, jossa kysyttiin, mihin soittimiin bändiläiset ovat törsänneet rahaa viime aikoina - Damiano vastasi, että hän ei ole ostanut soittimia, mutta on ostanut äänieristeitä autotalliinsa, jonne ovat rakentaneet MÅ-treenikämppää 🤔 Tuskin olisi investoinut tuon pienen vuokrakämpän autotalliin sellaista? Tai ehkä sillä on vaan erillinen autotalli/varasto jossain?
Quadruplen haastattelussa keväällä ennen Sanremoa
) oli kanssa pari kiinnostavaa yksityiskohta. D ei suostu kertomaan parisuhdestatustaan vielä, mutta sanoo asuvansa yksin. Kertoo, että hänellä on seinällä juliste itsestään (ei näy missään G:n kuvissa - voi olla taitavaa rajausta tai sitten ei)
(Tuo kämppä, missä nykyisin asuvat/viettävät aikaa yhdessä, on vuokra-asunto, jonka soppari loppuu G:n mukaan lokakuun lopussa. On siis mielenkiintoista nähdä, mitä siinä vaiheessa tapahtuu eli kuka/ketkä raahaa muuttolaatikoita ja minne 😉 G on vihjaillut somessa, että voisi ottaa lisää kissoja jos tilaa olisi enemmän…
Minua ainakin kiinnostaa!
Otan tähän kantaa vähän myöhemmin kun on paremmin aikaa!
Mutta kiehtovaa pohdiskelua. Varsinkin kun en ole mikään giorgia-fani varsinaisesti 😁
siis tosta autotallista sain käsityksen että se ois jo muutaman vuoden takainen juttu? ja joo voihan sillä olla oma kämppä mutta kyllä sen kaikki 'koti' somepäivitykset (ainakin viisujen jälkeen) on tullut kämpästä jossa Giorgia asuu ,noista muutamista vastauksista joita Giorgia antoi sai sen käsityksen että se tykkää mm. käydä dinnereillä yksin ja matkustaa yksin, jäi semmonen tunne että sopii hyvinkin matkustavan rokkarin tyttikseksi koska ei ole mitenkään lähimmäisriippuvainen vaan pärjää hyvin yksinkin
mä sain sen käsityksen tosta haastattelusta että sanoi asuvansa yksin koska ei halunnut silloin puhua/myöntää eseurusteluaan.
Mä oon pohtinut kun oon katsonut/lukenut viimeaoikoina niiden haastatteluita että niiltä ei lainkaan kysytä niiden yksityiselämästä esim. seurustelusta ovatko laittaneet ehdon että ei saa kysyä?
Eikö siinä haastattelussa sanottu, että ne treenikämppään panostetut rahat meni hukkaan? Eli muutti sieltä pois ja sinne jäi investoinnit. Kysymys oli, mitä ostivat ensimmäiseksi kun rahaa alkoi (teinivuosien jälkeen) tienata musiikiilla. Vuosien vanhoja juttuja kaikkien vastaukset.
tota muuttamista mä oon pohtinut (siis sehän kuuluu mulle) että aika pian sillä muutto on edessä ja eikä sillä tunnu olevan lainkaan paniikkia siitä mihin muuttaa että onkohan sillä jo asunto jo haettu (kun sain käsityksen vastauksista että ei välttämättä ole) vai muuttaako sitten väliaikaisesti johonkin vaan siis apua mä pohdin vakavasti mulle vieraiden ihmisten elämää
siis apua nää niiden ilmeet tänään nyt Thomas
Vierailija kirjoitti:
Eikö siinä haastattelussa sanottu, että ne treenikämppään panostetut rahat meni hukkaan? Eli muutti sieltä pois ja sinne jäi investoinnit. Kysymys oli, mitä ostivat ensimmäiseksi kun rahaa alkoi (teinivuosien jälkeen) tienata musiikiilla. Vuosien vanhoja juttuja kaikkien vastaukset.
Voi olla niinkin, en nähnyt sitä alkuperäistä, enkä nyt heti edes muista, millä kielellä se oli. Luin tästä vaan käännöksen englanniksi ja jäi kuva, että olis ollut tuoreempi 🤔
Ja siis en ole mitenkään anti-giorgia tai shippaa ketään muutenkaan 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla niinkin, en nähnyt sitä alkuperäistä, enkä nyt heti edes muista, millä kielellä se oli. Luin tästä vaan käännöksen englanniksi ja jäi kuva, että olis ollut tuoreempi 🤔
Ja siis en ole mitenkään anti-giorgia tai shippaa ketään muutenkaan 😇
joo se oli se Hollannin Cosmo ja käännös oli englaniksi mutta se oli musta vähän sekava eli tuntui että välillä kun puhuivat niistä ostamista osa ois ollut vanhaa ja osa uutta
tää mies
https://twitter.com/DamianoArchive/status/1432971283231281153
nyt kun mainittu täällä shippaaminen niin mä oon varsinkin nyt noita venäjän kuvia katsellessa löytänyt (ja myös twitterissä muutamat fanit on puhunut) ig:n orly_view (muistaakseni se oli tommonen) siis lol sen koko insta on täynnä vaan Damiano/Vic edittiä, siis tää on ilmeisesti venäläinen tyttö? tuntuu ettei noi shippaajat edes oikeesti välitä koko bändistä vaan D/V, jotkut italialaiset fanit ovat huomauttaneetkin että ne pahimmat shippaajat on uusia faneja että ennen se ois ollut enemmänkin semmosta hauskaa ja ei niin vakavaa (toki niitäkin varmaan ollut) ja sitten tietenkin toise fanit ärsyyntyy ja puolustaa Giorgiaa niin soppa syntyy
Mäkin ymmärsin että Damiano puhui haastattelussa nimenomaan vanhasta autotallista, ehkä jopa vanhempiensa, puhe oli nimenomaan siitä mitä tekivät kun ekan kerran oli rahaa tehdä jotain.
Siihen oon myös kiinnittänyt huomiota, että nykyisen kämpän sisustus on aika Giorgiaa, mutta toisaalta parisuhteissa aika usein käy yhteenmuuttaessa niin :D
Vaikka noi asukokeilut on hauskoja ja sopii Damianolle, niin tän päivän kauluspaita, puvuntakki ja kevyt meikki on vaan ihanat ❤️
Tumblrissa taisi joskus olla jokin mainintakin tästä, että olisi jossain sanonut vihaavansa hampaitaan. Ja näkee tosiaan paljon vaivaa peitelläkseen niitä. :-(