Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22143)
tänään olleet siellä radiohaastattelussa mutta puhuneet italiaa vaan joku fani sanoi että aika Basic haastattelu ei mitään uutta
Taas poistobileet käynnissä. Kyllähän se varmaan joitakin harmittaa kun bändillä ja ketjulla on hyvä meininki
Onko tällä muita, joilla on Måneskin jukeboksi päässä ihan koko ajan? Mulla soi jatkuvasti, siis kirjaimellisesti jatkuvasti, joku Måneskinin biisi päässä; töitä tehdessäni, telkkaria katsellessani, ennen nukahtamista, heti kun herään, oli se sitten keskellä yötä tai aamulla, siis ihan koko ajan. En sinänsä maindaa, mutta vähän hassua. 😄 Just nyt soi Le Parole Lontane. 💖
Jukeboksi on tuttu ilmiö! Mulla on jumittanut Moriro da Re jo monta päivää päässä.
Täälläkin pyörii jatkuvasti Le parole lontane, Coraline, La paura del buio ja IWBYS. Ja parla-kohta ZeBistä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta!
Hämmentävästi hävinnyt taas viestejä… business as usual 🤷🏼♀️
En pääse tästä Ethanin kuvasta millään yli.
https://www.instagram.com/p/CTPztw3NGdB/?utm_medium=copy_link
Uskomaton ilmestys ❤️
Ethan on niin ihana. Ja sen olemuksesta ei millään ota selvää! Että onko se
a) jatkuvasti vähän pihalla ja paniikissa, vai
b) supercool, täydellisesti tilanteen tasalla/yläpuolella ja muita paremmin kärryillä kaikesta
❤️
Vähän Ethan-söpöilyä tähän keskipäivään 🥰
Oumaigaad tota tukkaa kohdassa 4:08
Highkey jealous, oma on tällainen hiirenhäntä... sama pituus, eri volyymi 😔
Tuntuu olevan pitempi venäjän reissu ovat huomenna jossain tv-showssa vieraana
Vierailija kirjoitti:
Ehkä meille on tiedossa lisää mielenkiintoista materiaalia vielä tältä reissulta 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä meille on tiedossa lisää mielenkiintoista materiaalia vielä tältä reissulta 🙈
Jos meno vaan yltyy päivä päivältä, niin 🆘
Ummmm is it just me vai istuuko nämä pöksyt sillälailla erinomaisesti?
Kyllä, Ethanin farkkuasutkin ovat usein yllättävän mielenkiintoisia 👀
Kuka se pitkä vaalea nuori nainen on? Ja kuka on Damianon serkku, joka on jotenkin taustahenkilönä?
siis Damiano oli sanonut tuolla Venäjällä että ei syö suklaata kun se on pahaksi äänelle LOL mutta tupakka ei sitten ole? Rakastan suo Damiano mutta sun logiikka ontuu
Olin havaitsevinani yhden asian maailman suloisimmasta Ethanista: hän taitaa jostain syystä peitellä hampaitaan. Hänellä on ehkä jotenkin epätasainen hammasrivistö tms, olen ollut joskus aiemmin panevinani merkille, ja nyt jostain syystä aloin kiinnittää huomiota, että hän tekee kaikkensa ettei avaisi suutaan ja paljastaisi hampaitaan. Voi toista :'( <3 Toivottavasti saa asian korjattua, jos oikeasti häiritsee. Niin tai näin, hän on yksi suloisimmista ihmisolennoista joita maa päällään kantaa, inside out.
Vierailija kirjoitti:
siis Damiano oli sanonut tuolla Venäjällä että ei syö suklaata kun se on pahaksi äänelle LOL mutta tupakka ei sitten ole? Rakastan suo Damiano mutta sun logiikka ontuu
Hehe! Tottahan tuo on, siis suklaaseen liittyen, mutta ehkä tupakka ei sitten ole niin paha kun se ei lihota, toisin kuin suklaa... Jos hänelle on nuo painoasiat tärkeitä, niin kuin olen ymmärtänyt.
Nämä D&E-ilmeet aamun radiohaastattelussa 😂
https://damianodavidspizza.tumblr.com/post/661120852460503040
Siis mä en oikeesti kestä, tuo on niiiin ihana! Niin iloinen ja hassutteleva. Ja hot! 🥵🥰