Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
6721/22168 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on outoja aikoja. En jaksa uskoa että joku euroviisurockyhtye olisi ollut noin iso juttu ennen koronakriisiä.

En ihan saa kiinni tuosta korona-ajatuksesta, mutta eihän Måneskin ole euroviisurockyhtye, vaan rockyhtye, joka sattui osallistumaan euroviisuihin ja jolla on (nuoriksi ihmisiksi) jo pitkä yhteinen historia takana. Tosi suuri osa esim. somen kautta bändiin hullaantuneista ei ole mistään euroviisuista edelleenkään kuullutkaan. :)

On toki mahdollista että Italia sai myös koronasympatiapisteitä euroviisujen yleisöäänestyksessä (koska äänivyöry oli valtaisa) mutta muutenhan asia on juuri noin kuin sanoit: jo valmiiksi suosittu bändi osallistui viisuihin, voitti ylivoimaisesti, sai valtavasti uusia faneja ja huomattavan somenäkyvyyden ja sitä kautta taas yhä uusia ja uusia faneja.

Visuaalisuus toimii myös hyvin tässä ajassa ja somessa.

Vierailija
6722/22168 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Aikamoista Girl crush-osastoa Giorgian IG-Storyt myös.

Lucky man, Damiano.

Katsoin samaa. 🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6723/22168 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä vyö-gif:

https://tenor.com/bE2I1.gif

💦💦💦

Tällänen D on aina yöllä mun unissa 😉

Vierailija
6724/22168 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillisen pikselöitynyt gif, mutta tässä olisi Sormi vol 2:

https://tenor.com/bFW5B.gif

Vierailija
6725/22168 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämä hullu uhkailija on? Palstahäirikön kolmas sivupersoona? Ai kamala kun pelottaa.

Nimenomaan, ai kamala! Ei taida tietää meidän päättymättömistä video- ja linkkivarannoista. 😄

Kuin taistelisi tuulimyllyjä vastaan. Voi pientä.

Vierailija
6726/22168 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämä hullu uhkailija on? Palstahäirikön kolmas sivupersoona? Ai kamala kun pelottaa.

Tämä "ette ikinä arvaa mitä sukupuolta minä olen" -henkilö on ollut mukana ketjussa ihan alusta asti.

Niin kuin minäkin.

https://giphy.com/gifs/bNXRhpZMoNl5CEMjVL

Mutta itse ainakin myönnän sen :D

Vierailija
6727/22168 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, ai kamala! Ei taida tietää meidän päättymättömistä video- ja linkkivarannoista. 😄

Ja bändi tuottaa joka päivä lisää. Aamen.

Kyllä, ja materiaalin runsaudesta lausumme jälleen kiitoksen. 🙏

Materiaalin anteliaisuudesta samoin.

Vierailija
6728/22168 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli se anteeksipyyntö siitä sanasta. D twitterissä.

Jep, tuolta löytyy: https://twitter.com/daviddamiano99/status/1417162346196316165

Eli heti kun pääsivät kotiin reissusta, niin sitten sometulipaloa sammuttamaan. Voi kun nyt saisivat oikeasti levätä vähän aikaa!

Ja saisivat management-asiat kuntoon! Ensinnäkään, tuollasta virhettä ei saisi mennä läpi ennen live-esitystä (jännä ettei huomioinut tuossa että se laulettiin myös Berliinissä), ja toisekseen, tuosta näkee että se on sen itse kirjoittama kirjoitusvirheineen päivineen. Tulipalojen sammuttelu pitää tuossa kohtaa ulkoistaa, ei olla enää Italian sisämarkkinoilla joissa osaa ennakoida mitä voi eteen tulla :/

musta taas hienoa että on itse sen kirjoittanut paljon vilpittömämmän tuntuista kuin ne pr-firmojen kirjoittamat anteeksipyynnöt, toivottovasti toi kelpaa kun tuntuu että nykyään vaaditaan anteeksipyyntöä ja sitten kun se tehdään sekään ei kelpaa..

Joo totta tuokin, mutta huolestuttaa se, että heiltä selvästi puuttuu se yksi "langat käsissä" pitävä managerityyppi. Hommat ovat paisuneet niin isoksi, ettei aivan kaiken tarvitsisi olla enää bändiläisten harteilla.

totta joo että manageri ois tarpeen mutta anteeksipyynnöt pitäisi hoitaa musta itse kuten Damiano, Giorgia jakoi ton Damianon anteeksipyynnön omassa twitterissään ja alkoi nyt seuraamaan sitä twitterissä

Vierailija
6729/22168 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tässä ketjussa halveksutaan ja vähätellään kohteen tyttöystävää.

Vierailija
6730/22168 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, mun mielestä täällä suhtaudutaan Gioriaan paljon positiivisemmin kuin fandomeissa yleensä.

Vierailija
6731/22168 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko joku TIKKARI

https://twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368

Voisiko tämä spämmiääliö saada bännit? Kukaan ei jaksa.

Älä viitsi olla tuollainen ärrimurri. Ota tikkari 🍭

Vierailija
6732/22168 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko joku TIKKARI

Tai PATONKI, niin nälkäkiukku helpottaa...

https://guysofeurovision.tumblr.com/post/646909625622511616/are-there-a…

Vierailija
6733/22168 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, mun mielestä täällä suhtaudutaan Gioriaan paljon positiivisemmin kuin fandomeissa yleensä.

Miten niissä sitten suhtaudutaan? Tappouhkauksia?

kyllä fandomissakin suurimmaksi osaksi suhtaudutaan siihen hyvin, ihaillaan sitä tai sitten ei vaan huomioida niiden yksityiselämää toki erikseen on sitten ne Damiano/Victoria shippaajat mutta ei se kai tappouhkauksia saa. Ja kyl täällä siihen on suhtauduttu enimmäkseen hyvin mä oiekastaan tykkään siitä tosi paljon

Vierailija
6734/22168 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, täällä oon nähnyt tosi vähän mitään varsinaisesti negatiivista. Se on hienoa :) Toki sitten tosi nuorten fanien keskuudessa somessa näkyy sitä iälle tyypillistä irrationaalista kateutta tai "Damorian" eli D:n ja V:n shippaamista (tälle en tosin ole ihan immuuni itsekään, mutta asiaa ajattelee sentään aikuisemmasta näkökulmasta).

Vierailija
6735/22168 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, täällä oon nähnyt tosi vähän mitään varsinaisesti negatiivista. Se on hienoa :) Toki sitten tosi nuorten fanien keskuudessa somessa näkyy sitä iälle tyypillistä irrationaalista kateutta tai "Damorian" eli D:n ja V:n shippaamista (tälle en tosin ole ihan immuuni itsekään, mutta asiaa ajattelee sentään aikuisemmasta näkökulmasta).

Varsinkin tumblrin puolella on just näkynyt tuota, että kun porukka on niin nuorta niin sitten suhtaudutaan varsin dramaattisesti asioihin. Onhan se suloistakin. :)

Vierailija
6736/22168 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tuolta löytyy: https://twitter.com/daviddamiano99/status/1417162346196316165

Eli heti kun pääsivät kotiin reissusta, niin sitten sometulipaloa sammuttamaan. Voi kun nyt saisivat oikeasti levätä vähän aikaa!

Ja saisivat management-asiat kuntoon! Ensinnäkään, tuollasta virhettä ei saisi mennä läpi ennen live-esitystä (jännä ettei huomioinut tuossa että se laulettiin myös Berliinissä), ja toisekseen, tuosta näkee että se on sen itse kirjoittama kirjoitusvirheineen päivineen. Tulipalojen sammuttelu pitää tuossa kohtaa ulkoistaa, ei olla enää Italian sisämarkkinoilla joissa osaa ennakoida mitä voi eteen tulla :/

Mikä juttu tämä on, mikä sana biisissä oli ollut mitä ei olisi saanut laulaa? (Sori, olen ihan ulkona enkä kyllä löytänyt tätä, en edes tiedä mistä biisistä on kyse)

Vierailija
6737/22168 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko joku TIKKARI

Tai PATONKI, niin nälkäkiukku helpottaa...

https://guysofeurovision.tumblr.com/post/646909625622511616/are-there-a…

Joku pyyheselfie tai vastaava olisi pitkästä aikaa poikaa. Pitäiskö taas yhdistää voimamme ja toivoa porukalla, niin jospa manifestoituisi.

Vierailija
6738/22168 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta myötis-sanan toistelusta tulee eräs tietty keskustelupalsta mieleen.

Yliopistoporukoissa ainakin käytetään.

Vierailija
6739/22168 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tämä on, mikä sana biisissä oli ollut mitä ei olisi saanut laulaa? (Sori, olen ihan ulkona enkä kyllä löytänyt tätä, en edes tiedä mistä biisistä on kyse)

Tekivät jo aikoja sitten koronakaranteenissa zoomissa coverin Kanye Westin Black Sk*nhead -biisistä, jossa esiintyy sana C00n, halventava sana mustista, muut slurrit Damiano oli osannut muokata lyriikoista pois, mutta tuo sana oli ilmeisesti vieras (mullekin oli) ja jäi sinne. Esittivät myös Berliinissä Tiktok-livessä, ja se tiktok-live taisi olla se, joka levisi netissä niin paljon että alkoi nousta älämölö.

Vierailija
6740/22168 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta myötis-sanan toistelusta tulee eräs tietty keskustelupalsta mieleen.

Mitä arvelet, mistäköhän kyseinen sana olisi adaptoitu tälle tietylle keskustelupalstalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi