Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monia ns. vanhoja videoita ja dokumentteja katselleena… Damiano vaikuttaa aivan eri persoonalta lavalla, kuin muutoin. Italian kielisissä haastatteluissa on -suht- rauhallinen, mutta muutoin iskee melkein aina joku “sijaistoiminto”. Samoin fanien kanssa.
Oma tulkintani tietysti. Minusta tekee hänestä vain vielä sympaattisemman.
Varmasti on eri persoona lavalla, esiintyjillä pitää ollakin tietty rooli ja erilainen draivi päällä kun show alkaa. Olen joskus saanut nähdä miten artisti kasaa itsensä esiintymään, keskittyy ja latautuu ja kimmahtaa sitten valokeilaan. On sama tyyppi ja kuitenkin ihan eri ja hyvä niin, artistin rooli antaa mahdollisuuksia olla kiinnostavampi ja rajumpi kuin normiheppu kotioloissa.
Luulisin että faneja tavatessa pitää myös olla jonkinlainen rooli päällä… niinkuin isolla osalla ihmisiä on työelämässä. Tässä tapauksessa se rooli on olla helposti lähestyttävä, ihana ja pohjattoman kiinnostunut samoista toistuvista jutuista 😅 ja jatkuva hymy ja yes of course -asenne kun pyydetään kuvia, nimmareita ja haleja. Tai no Thomasin tapauksessa unelias cool ilme taitaa olla sama oli tilanne melkein mikä tahansa 😎
Måneskin keulahahmosta on tosiaan kehkeytynyt hetkessä todella kohteliaan , hyväntahtoisen, auttavaisen, lämpimästi ja iloisesti hymyilevän asiakaspalveluammattilaisen elkein faneja kohtaavat rokkari. Tulee oitis mieleen, että on mallikkaasti tapittanut lapsena vanhempiensa toimintaa lentokonematkustamossa lentoemännän ja stuertin on rooleissa. Sama toimintakaava on varmasti jäänyt päälle vanhemmille muihinkin tilanteisiin, joissa kohdataan ihmisiä. Todella ihastuttavasti käyttäytyy. Myös muut bändiläiset on kaikki omina persoonina ihania ja muita ihmisiä kunnioittavia.
Ja nuo hiukset. Kuka sanoo, että ne ei ole hyvät, koska nehän on. Nuo alkaa sopia niin hyvin, että jos tuosta tukkatyyli taas vaihtuu, alkaa vielä suurempi poru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutuksena: ei kannata tarttua mihinkään häirikön sanomisiin tai väittää vastaan. Vaikenee nopeammin kun ei saa janoamaansa huomiota.
Muistutus: tällaisten viestien lähettäjät ovat häirikköjä itse eikä heidän hauras mielenterveytensä kestä eriäviä mielipiteitä. Kaipaavat sääliä ja huomiota.
Kyllä, tämä on kai paras selitys sille, miksi joku jaksaa kuukaudesta toiseen häiriköidä tällaisessa hyvänmielen keskusteluketjussa.
Välillä mietityttää, millainen heidän todellisuutensa ja lähipiirinsä on. Tavallaan toivoo, ettei ketään, puolisoa, vanhempia tai etenkään lapsia ole olemassa. Että parempi että purkaa pahaa oloansa meille tuntemattomille netissä. Mutta onko tämä sama tyyppi, joka raivoaa lähikaupan kassalle tai kadulla feissarille, koska "ne olivat siinä". En tiedä, en ymmärrä. En jaksa edes sääliä.
Anteeksi, meni aiheen vierestä. Tämän viestin voi hyvin poistattaa.
Lainaamasi viesti oli vastaus teille, jotka koette voimakkaasti täällä olevan jotain häirikköjä. Missä todellisuudessa täällä on joku häiriköinyt kuukaudesta toiseen? Sinun ei tarvitse sääliä, koska normaalit ihmiset hoitavat säälimisen puolestasi, kohdistuen sinuun. Nyt projisoit omaa perhetaustaasi ja nykyistä tilannetta palstalla. Ikävää, että elämäsi on mennyt noin.
Lopettakaa. Tänne tulee katsomaan, että mitäs täällä oikein kirjoitetaan Euroviisulaulajasta, ja joutuu kahlaamaan sivutolkulla näitä viestejä. Voisitteko itse poistattaa sekä häirikön viestit, että häirikölle vastaukset? Ja tämänkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tää häirikköhomma on kans ollut aika karu herätys siihen, miten... "erikoisia" tyyppejä palstalla pyörii (en ole varsinainen vauva-palstan konkari vaan seurannut aiemmin vain tiettyjä keskusteluja). Ja että ihan vaan se riittää häiriköinnin perustaksi, että naisvaltaisella kirjoittajaporukalla on hyvä meininki keskenään.
Huomasin itse etten ole sitten toukokuun lukenut/kommentoinut vauvapalstalla mitään muuta ketjua kuin tätä. Koska tämä on hauska ja tuottaa hyvää mieltä minulle ja toivottavasti myös teille muille. Toivon että hyvä meininki jatkuu myös syksyn pimeytyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tää häirikköhomma on kans ollut aika karu herätys siihen, miten... "erikoisia" tyyppejä palstalla pyörii (en ole varsinainen vauva-palstan konkari vaan seurannut aiemmin vain tiettyjä keskusteluja). Ja että ihan vaan se riittää häiriköinnin perustaksi, että naisvaltaisella kirjoittajaporukalla on hyvä meininki keskenään.
Huomasin itse etten ole sitten toukokuun lukenut/kommentoinut vauvapalstalla mitään muuta ketjua kuin tätä. Koska tämä on hauska ja tuottaa hyvää mieltä minulle ja toivottavasti myös teille muille. Toivon että hyvä meininki jatkuu myös syksyn pimeytyyn.
Ihana kuulla!
Hyvä meininki takuulla jatkuu, eikä ole aikomustakaan antaa kiusanhengille periksi. 💜🖤
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä maailmassa tarvitaan hyvänmielenasioita <3 Minäkään en ole muuten palstailija, mutta tässä ketjussa on mukavaa :) Syksyllä on luvassa festarikeikkoja ruodittavaksi, ja sitten loppuvuodesta uusi levy ja Italian keikat, puhuttavaa pitäisi löytyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä maailmassa tarvitaan hyvänmielenasioita <3 Minäkään en ole muuten palstailija, mutta tässä ketjussa on mukavaa :) Syksyllä on luvassa festarikeikkoja ruodittavaksi, ja sitten loppuvuodesta uusi levy ja Italian keikat, puhuttavaa pitäisi löytyä!
Ja somesisältöäkin varmaan jakavat totutun vuolaaseen tahtiin (vaikka välillä vähän toivonkin, että malttaisivat hetkeksi irtaantua somesta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutuksena: ei kannata tarttua mihinkään häirikön sanomisiin tai väittää vastaan. Vaikenee nopeammin kun ei saa janoamaansa huomiota.
Muistutus: tällaisten viestien lähettäjät ovat häirikköjä itse eikä heidän hauras mielenterveytensä kestä eriäviä mielipiteitä. Kaipaavat sääliä ja huomiota.
Kyllä, tämä on kai paras selitys sille, miksi joku jaksaa kuukaudesta toiseen häiriköidä tällaisessa hyvänmielen keskusteluketjussa.
Välillä mietityttää, millainen heidän todellisuutensa ja lähipiirinsä on. Tavallaan toivoo, ettei ketään, puolisoa, vanhempia tai etenkään lapsia ole olemassa. Että parempi että purkaa pahaa oloansa meille tuntemattomille netissä. Mutta onko tämä sama tyyppi, joka raivoaa lähikaupan kassalle tai kadulla feissarille, koska "ne olivat siinä". En tiedä, en ymmärrä. En jaksa edes sääliä.
Anteeksi, meni aiheen vierestä. Tämän viestin voi hyvin poistattaa.
Apua, oletkin näin pihalla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuulla!
Hyvä meininki takuulla jatkuu, eikä ole aikomustakaan antaa kiusanhengille periksi. 💜🖤
-ap
Eikä ketään vieläkään kiinnosta ap.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän bändi tuumaa tulvista, jotka tuli suurinpiirtein samoihin aikoihin samoihin maihin missä bändiin kävi? Olikohan niistä puhetta tai otsikoita, tai tulvan uhkaa?
Ruotsi, Puola, Ranska 🤔?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän bändi tuumaa tulvista, jotka tuli suurinpiirtein samoihin aikoihin samoihin maihin missä bändiin kävi? Olikohan niistä puhetta tai otsikoita, tai tulvan uhkaa?
Bändi on nyt niin suosittu, että kieltämättä mielenkiintoinen yhteensattuma. Joku mainitsi sateenkaaren raamatullisena merkkinä siitä, ettei tule enää täyttä vedenpaisumusta. Bändi marssi valtavalla suosiolla näihin maihin sateenkaariliput otsassa (ja ainakin Victorialla oli pieniä sateenkaarilippuja valkoisessa puvussa Saksassa). Vedenpaisumushan tuli kaiken synnin takia ja synniksi määritellään monenlaiset asiat, myös mm. irstas meno ja esim. miehen yhtyminen mieheen. Kaikki ihmiset on syntisiä, mutta synnilläkin lie lopullinen mittamääränsä.
Tutkimattomia ovat Herran tiet. Mutta entäs sitten ne kolme muuta tulvamaata, jossa bändi ei ole edes käynyt? Ei vedetä nyt kuitenkaan hatusta johtopäätöksiä. Irstasta menoa harjoitetaan ihan kaikkialla jatkuvasti, ilman että ihmiset enää ymmärtävät sitä. Maailma on syntiä täysi, ja itse uskovana ajattelen kyllä, että esimerkiksi nämä ilmastonmuutoksen monet merkit ovat yhteneviä lopun aikojen varoituksiin, samoin kuin se, että kaikkea Raamatun vastaista ihannoidaan.
Minun rukoukseni onkin siis se, että vaikutusvaltainen nuori ja lahjakas bändi vielä jonakin päivänä soittaa Luojamme kunniaksi. Kehoitan sinua rukoilemaan samoin :) Kuuntelen silti mielelläni heidänkin hyvin tehtyä musiikkiaan, vaikken jaa heidän arvomaailmaansa.
Mitkä kolme muuta? Bändi kävi Sveitsissä, Saksassa, Belgiassa, Itävallassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bändi on nyt niin suosittu, että kieltämättä mielenkiintoinen yhteensattuma. Joku mainitsi sateenkaaren raamatullisena merkkinä siitä, ettei tule enää täyttä vedenpaisumusta. Bändi marssi valtavalla suosiolla näihin maihin sateenkaariliput otsassa (ja ainakin Victorialla oli pieniä sateenkaarilippuja valkoisessa puvussa Saksassa). Vedenpaisumushan tuli kaiken synnin takia ja synniksi määritellään monenlaiset asiat, myös mm. irstas meno ja esim. miehen yhtyminen mieheen. Kaikki ihmiset on syntisiä, mutta synnilläkin lie lopullinen mittamääränsä.
Tutkimattomia ovat Herran tiet. Mutta entäs sitten ne kolme muuta tulvamaata, jossa bändi ei ole edes käynyt? Ei vedetä nyt kuitenkaan hatusta johtopäätöksiä. Irstasta menoa harjoitetaan ihan kaikkialla jatkuvasti, ilman että ihmiset enää ymmärtävät sitä. Maailma on syntiä täysi, ja itse uskovana ajattelen kyllä, että esimerkiksi nämä ilmastonmuutoksen monet merkit ovat yhteneviä lopun aikojen varoituksiin, samoin kuin se, että kaikkea Raamatun vastaista ihannoidaan.
Minun rukoukseni onkin siis se, että vaikutusvaltainen nuori ja lahjakas bändi vielä jonakin päivänä soittaa Luojamme kunniaksi. Kehoitan sinua rukoilemaan samoin :) Kuuntelen silti mielelläni heidänkin hyvin tehtyä musiikkiaan, vaikken jaa heidän arvomaailmaansa.
Mitkä kolme muuta? Bändi kävi Sveitsissä, Saksassa, Belgiassa, Itävallassa.
Belgiassa eivät olleet, Hollanti, Luxemburg.
Enpä lähde tähän tätä viestiä enempää, huono ympäristö näiden pohtimiseen, vaikka tosissasi olisitkin :)
Ihastelijat rakkaat, älkää provosoituko älkääkä vastatko mitään noihin älyttömyyksiin. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä lähde tähän tätä viestiä enempää, huono ympäristö näiden pohtimiseen, vaikka tosissasi olisitkin :)
Miten te unohdatte Lotta på Lisebergin ja pinkit esiintymisasut?!
Niitä ei VOI unohtaa. 👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Pariisi, korsettimekko.
Puola, poikasuudelma, mustat pitsihanskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puola, poikasuudelma, mustat pitsihanskat.
Nyt olivat vain noissa maissa. IWBS laulun ja videon, jota puoli Eurooppaa ja nuorisoa nyt palvoo ja hoitaa, merkeissä. Måneskinissa on uskovaisen silmiin jotakin sellaista joka saa uskomaan, että heissä on hengellisyyden ja uskon siemen, josta voisi olla maailmalle paljon hyötyä ja iloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä ei VOI unohtaa. 👀
Miten voi olla ettei mulla ole Ethanin videota pinkeissä pöksyissä tallessa 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puola, poikasuudelma, mustat pitsihanskat.Millä keikalla se "pahamaineinen" valkoinen korsetti oli? Muistelin että Pariisissa...?
Hollanti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko jo täällä? Pidempi (ja eri) haastattelu Saksassa. Ethan on niin ihana, kun hämmentyy kysymyksestä hänelle.
Sinipaitavideosta alkaa kehittyä jo klassikko, mutta sehän ei haittaa :)
Mikä juttu tämä sinipaita on? Olen ollut hetken poissa ja ilmeisesti heti tipuin sisäpiirijutuista 😅
Sun mielipiteesi on nyt tullut hyvin selväksi eikä sitä ole tarpeen toistaa tuhatta kertaa. Olet aivan vapaa perustamaan Måneskinin haukkumisketjun, mutta tämä ei ole sellainen.
Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.