Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis niille miehille jotka aina hokee että me miehet tietenkin katotaan kaikkea mikä liikkuu koska ollaan visuaalisia ja tietenkin haaveilen ferrarista vaikka oikeasti ajan kolmipyörällä niin tää on varmaan jotenkin shokeeraavaa että naiset voikin ihastua myös visuaalisesti eikä vaan turvallisesti johonkin herttasarjan teetä latkivaan sankariin joka on paperilla yhtä eroottinen kuin lampunvarjostin. Ei me sen enempää olla vaihtamassa koko elämää Damianoon kuin miehetkään johonkin Riley Readiin vai mitä näitä prnotähtiä onkaan.
Tämä ketju voisi olla tosiaan outo valaistuminen useammallekin miehelle.
Todellakin, myös ihan tieteen puolella. Itse ainakin olen nähnyt vedottavan useammankin kerran oikein "tieteellisiin" "tutkimuksiin", joiden mukaan mies kokee seksuaalisuuden visuaalisemmin kuin nainen.
Mitä luulette, onkohan niitä tutkimuksia ollut sorvaamassa naiset vai esim. ei erityisen hyvännäköiset miehet :D. Uskomatonta tuubaa, ja sen näkee juuri tällaisina harvinaisina hetkinä, kun lavalle astuu se järkyttävän hyvännäköinen jumaluus, joka saa kaikki sekaisin jo komeudellaan (+päälle karisma ja lahjakkuus).
Naiselle ei anneta kuolattavaksi ja katsottavaksi komeita miehiä, ja jos annetaankin, katsominen on synti jä häpeä. Jo miehen asettaminen naisen haluavan katseen alaiseksi tekee naisesta halvan ja jotenkin luonnottoman. Tämä umpikiero naisen halun halveeraaminen on vain yhdenlainen muunnos naisen suku-pu-olielinten silpomisesta.
Haluava nainen on pelottava myö siksi, koska halu kohdistuu yhtä luonnikkaasti kuin miehelläkin haluttavan näköiseen kohteeseen. Se, miten kukakin sujuttelee oman parisuhteen ja sitten tällaisten absoluuttisten halun kohteiden kanssa, on tosi vaikeaa. Puolisoa ei saa loukata mutta ei ratkaisu ole sekään, että jankataan vaan sitä Miehessä on tärkeintä hyvä huumorintaju -mantraa ja teeskennellään tutkimuksia myöden, ettei miehen ulkonäkö muka olisi yhtä halua herättävää naiselle kuin mitä naisen ulkonäkö miehelle.
Asiasta on vaikea puhua jos siksi, että tämä on todella kipeä aihe miehille. Heissä avautuu se narsistinen haava omasta kelpaamattomuuden tunteesta vielä helpommin kuin naisilla.
Haluavan katseen alla oleminen riisuu alastomaksi, on tungettelevaa, aktiivista, pelottavaa heille. Se vaatii tervettä itsetuntoa ja rohkeutta.
Ja jos nainen on haluava olento, miten enää selitetään se, että kotona ei peitto heilu. Tai miten hänet pidetään? Jos hän onkin aktiivinen ja toimija, eikä olekaan passiivinen ja kohde?
Naisen halua yritetään kahlita häpeällä; häpeä käytöstäsi, ikääsi, ulkonäköäsi, olet naurettava, säälittävä, inhottava jos ilmennät seksuaalisuutta.
Olet liian vanha tai liian äiti tai liian pullea, että sinulla olisi lupaa olla seksuaalinen olento.
Sitten jotkut miehet ovat löytäneet avaimen, ja rohkaisevat naisen seksuaalisuutta, ja siitä voidaan nauttia yhdessä. Mutta se vaatii itsetuntoa mieheltä antaa tilaa muille.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että naisilla on kevättä rinnassa. Ihan naurettavaa palvontaa. Toivottavasti tää ei mene ton bändin tietoon, hävettää.
Bändit tunnetusti eivät pidä faneista. He vain tarvitsevat niitä tullakseen kuuluisiksi, myydäkseen levyjä ja eläkseen :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulette, että miehiä kiinnostaisi kenestä te fantasioitte? Mitä minä miehistä tiedän, niin naisten sielunelämä ja ketä he pitävät komeana ei kiinnosta miehiä pätkääkään. Tai sitten olen vain tavannut tosi inhottavia miehiä. Ei kannata pitää itseään liian tärkeänä. N35
Ihan mielellään varmasti pidettäisiin tämä ketju pissin teidän muroihin- miehistä vapaana, mutta jostain syystä heitä kiinnostaa.
Ai niin, osaanhan minä italiaksi vielä että "mi dispiace, ma non posso" eli "olen pahoillani, en pysty". Opin tämän kappaleesta Laura non ce. Voisiko tuotakin lausetta jollain tapaa jatkaa niin, ettei se olisi noin hylkäävä. Koska sitä minä en tahdo! Haluan hyväksyä, kutsua, vietellä. Sanoa vain sí sí síííí...
Ethan näyttää niin viattomalta, niin kauniilta ja suloiselta, on kuin karamelli joka vielä kääreissään, avaamista odottaen 😘.
Ja Damian, hän taas jotakin aivan päinvastaista, oi Jeesus mikä namupala jonka karkin pistäisi NIIIN mielellään poskeensa 🤭 ❤️.
Kiitos ja anteeksi, mutta olen myyty.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulette, että miehiä kiinnostaisi kenestä te fantasioitte? Mitä minä miehistä tiedän, niin naisten sielunelämä ja ketä he pitävät komeana ei kiinnosta miehiä pätkääkään. Tai sitten olen vain tavannut tosi inhottavia miehiä. Ei kannata pitää itseään liian tärkeänä. N35
No miksi ne sitten tähänkin ketjuun tulee paheksumaan ja jopa mollaamaan keskustelijoiden ulkonäköä? Meitä taas se ei kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielellään varmasti pidettäisiin tämä ketju pissin teidän muroihin- miehistä vapaana, mutta jostain syystä heitä kiinnostaa.
Se yksi mies, joka täällä on ei varmaan edusta koko miessukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Suomen pojat oli komeampia. Ja miehekkäämpiä.
Se punainen keskisormi oli nolo!
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, osaanhan minä italiaksi vielä että "mi dispiace, ma non posso" eli "olen pahoillani, en pysty". Opin tämän kappaleesta Laura non ce. Voisiko tuotakin lausetta jollain tapaa jatkaa niin, ettei se olisi noin hylkäävä. Koska sitä minä en tahdo! Haluan hyväksyä, kutsua, vietellä. Sanoa vain sí sí síííí...
"Olen pahoillani, en pysty sanomaan ei eläimelliselle seksille kanssasi?" :D Joo, mä poistun nyt...
Vierailija kirjoitti:
Ethan näyttää niin viattomalta, niin kauniilta ja suloiselta, on kuin karamelli joka vielä kääreissään, avaamista odottaen 😘.
Ja Damian, hän taas jotakin aivan päinvastaista, oi Jeesus mikä namupala jonka karkin pistäisi NIIIN mielellään poskeensa 🤭 ❤️.
Kiitos ja anteeksi, mutta olen myyty.
Ethan on kyllä niin eksynyt koiranpentu, että voi lutu lutu 🥰 Tuossa voiton jälkeen pidetyssä lehdistötilaisuudessa hän lopuksi kysyi, että can I say something. Hänelle vastattiin, että of course, you're the winner. Toinen oli niin ujona siinä kaiken kohkauksen keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen pahoillani, en pysty sanomaan ei eläimelliselle seksille kanssasi?" :D Joo, mä poistun nyt...
Just tätä mä hain takaa; en pysty vastustamaan/en pysty pitämään vaatteita päälläni. Italia on onneksi helppo kieli ja tärkeimmät kyllä oppii nopeasti. Damiano voisi vähän opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluan Ethanin paukuttamaan <3
Tosin ihan vaan rumpuja. Voisi laittaa valkokankaalle pyörimään 24/7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, mä en tiedä haluaisinko mä nauraa vai itkeä meille av-mammoille, ketkä täällä kirjoitetaan. xD Saa se Damiano vaan naiset ja jopa jotkut heterot miehet hulluksi <3
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008000997.html
”viisuvoittaja Måneskinin upeat asut, joita et ole vielä nähnyt! 15 kuvaa todistaa, että italialaiset ovat tämän hetken tyylikkäimmät rokkarit”
Ainoa mies joka voi näyttää niiiin coolilta ja hyvältä ja miehekkäältä vaaleanpunaisessa puvussa 💕
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs on patoutuneita romantiikan kaipuuta kaikilla.....
Ei ole kyllä romantiikan kaipuusta kysymys minulla ainakaan.
Onpa hyvä, että on erilaisia makuja. Minua ei kyseinen pentu innosta yhtään, varmaan myös siksi että on muutenkin huonoja kokemuksia italialaisista. Olen nimittäin asunut siellä ja valmistunut yliopistosta. Uskallan sanoa siis tietäväni jotakin Italian yleisestä mentaliteetista ja ihmisistä. Pihtiputaalla asuva av- mamma ei taida oikein tietää kyseisen maan kansalaisista ja luulee heitä seuralliseksi ja mukaviksi. Mutta ei se mitään, niin tekee monta muutakin ja pettyy karvaasti.
Vierailija kirjoitti:
Voi olen pahoillani sun puolesta. No, nyt tiedät, millaiset miehet pitää kiertää kaukaa. Vain sellainen joka kestää ja haluaa sut tällaisena, kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs on patoutuneita romantiikan kaipuuta kaikilla.....
Ei ole kyllä romantiikan kaipuusta kysymys minulla ainakaan.
Joo nyt ei puhuta romantiikasta :D
Mun on pakko päästä suihkuun. Just nyt. Voi luoja mikä mies!