Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä on huvittanut, kun ketjuun silloin tällöin ilmestyy trollaajia, joiden pahin "solvaus" tuntuu olevan tämä Damianon nimittäminen miehistä tykkääväksi. Ja ite oon vaan silleen, että yes please, lisää Ethan+Damiano-kuvia mulle ja heti. :D
Palstatrolli: "Ai tuo h*mppelin näköinen naismainen huono laulaja, on varmaan kaapissa, sori vaan siiderivalaat"
Av-marleenat, kun Damiano ja Ethan/Thomas suutelevat: 👁️👅👁️
No just näin. 🆘
Nää kaksi on kyllä yhdessä ja erikseen ottaneet pysyvästi jalansijaa mun haavekuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä on huvittanut, kun ketjuun silloin tällöin ilmestyy trollaajia, joiden pahin "solvaus" tuntuu olevan tämä Damianon nimittäminen miehistä tykkääväksi. Ja ite oon vaan silleen, että yes please, lisää Ethan+Damiano-kuvia mulle ja heti. :D
Palstatrolli: "Ai tuo h*mppelin näköinen naismainen huono laulaja, on varmaan kaapissa, sori vaan siiderivalaat"
Palstatrolli: "Akkamainen vinkuheinä ja naama täynnä meikkiä, hyi!“
Av-marleenat, kun Damiano pukeutuu korkokenkiin ja keikkuu strippitangolla: 🤰🤰🤰🤰🤰🤰
Harvoin kyseenalaistan Damianon tekemisiä, mutta mitä ihmettä tässä videossa tapahtuu? Ensin on söpö meininki Chilin kanssa ja sitten WTF:
Ihastelijoita hemmotellaan tänään vähäpukeisilla selfieillä. Hyvä ettei XXX-tatuointi vilahda 🙈
Vierailija kirjoitti:
Ihastelijoita hemmotellaan tänään vähäpukeisilla selfieillä. Hyvä ettei XXX-tatuointi vilahda 🙈
Onko nännilävistys ja tatuointi ihan uusia?...etsii kuumeisesti paljasrintaisia kuvia Damianosta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nännilävistys ja tatuointi ihan uusia?...etsii kuumeisesti paljasrintaisia kuvia Damianosta...
Tuon Euroopan kiertueen aikana otettu tatuointi, lävistys ollut jo pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ovat olleet jo jonkin aikaa. 🧐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä kuvissa missä sormia tatuoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä kuvissa missä sormia tatuoidaan.
Eikun, otan sanani takaisin, sekoitin oikean ja vasemman rinnan peilikuvan takia.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin kyseenalaistan Damianon tekemisiä, mutta mitä ihmettä tässä videossa tapahtuu? Ensin on söpö meininki Chilin kanssa ja sitten WTF:
Hirveää :D Unohdan nähneeni tämän än yy tee
Vierailija kirjoitti:
Mukava kun ei tarvitse koko ajan kytätä IG:tä, täältä saa aina ajantasaiset tiedot uusista stooreista.
Vierailija kirjoitti:
Akustinen Torna a casa:
Nämä on niin mahtavia, tässä vielä toinen:
Mun lempikuva on se Damianon sivukalju-aikojen kylppäriselfie, jossa on pyyhe, öh, melko matalalla. Ei olisi linkkiä kenellekään?
Vierailija kirjoitti:
Mun lempikuva on se Damianon sivukalju-aikojen kylppäriselfie, jossa on pyyhe, öh, melko matalalla. Ei olisi linkkiä kenellekään?
Tämä ei taida olla se mitä tarkoitat?
https://www.spetteguless.it/wp-content/uploads/2018/07/IMG_8120.png
Luulen että jossain kuvassa pyyhe on vielä alempana... lähdenpä tästä etsimään sitä 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että jossain kuvassa pyyhe on vielä alempana... lähdenpä tästä etsimään sitä 😉
Tää oli helppo löytää:
https://guysofeurovision.tumblr.com/post/646909625622511616/are-there-a…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JUURI TÄMÄ, kiitos!
Arvostan myös toista linkkiä. Muistettakoon jatkossa hakulauseke "Damiano nudes" 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveää :D Unohdan nähneeni tämän än yy tee
Unohdatte Damianon iän, aika tuollaista normaalia nuoren miehen pelleilyä tuossa vain on.