Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
5341/22169 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kaiken sen materiaalin perusteella jota olen hartaudella katsonut, Damiano näyttää "kiusaavan" Ethania aika paljon, eikä Ethan oikein sano siihen koskaan mitään.

Ethan on muutenkin vähäpuheisempi. Jossain YouTubessa taisi olla luonnehdinta, että sillä on "vanhan ja viisaan intiaanisoturin sielu ja karisma".

Vierailija
5342/22169 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tulla sometaukoa vaan lisää uima-allaskuvia. No, en vastustele suuresti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5343/22169 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä hehkutetaan Thomas & Damianon pitkiä katseita lavalla. Voisin väittää, että opeteltua, koska kumpikin suoraan sanonut olevansa hetero. Ethan ei kait ole, joten pitää olla varovaisempi, ettei vahingossa anna Ethanille vääriä signaaleja. Toisen heteron kanssa taas rennompi esiintyä, eli pitää showta yllä, kun varmuudella tietää, että tosielämässä ei tule keskinäisiä väärinymmärryksiä. Tai niin mä ainakin itse tekisin. 

Show'tahan se on siinä missä Damiano flirttailu koko maailman kanssa. Mutta silti nautinnollista katsottavaa!

Ihan huippua on Thomasin ilme hetki ennen suudelmaa, koska hän tietää mitä on tulossa. Nytkö? Nyt!!!

Tässä on Thomasin ja Damianon välisen lavakemian ydin. Thomas katsoo Damianoa anellen ja jumaloiden.

Damiano ottaa, Thomas antaa.

Ja minä menen nyt kylmään suihkuun.

Ja me fanit saamme. Aamen.

Minä menen järveen jäähtymään.

Nyt kun päästiin ns. asiaan, niin tumblrin *köh* pimeällä puolella näitä antamisia ja ottamisia on spekuloitu antaumuksella. Esim. Ethan/Damiano-suutelukuvasta (tiiätte kyllä) on tehty päätelmä, että Ethan oiskin tästä kaksikosta se dominoivampi osapuoli.

Mielenkiintoista. Olenko jäänyt jostain paitsi, kun en ole kyseistä kuvaa nähnyt? Missä sellainen on!

Muuten kaiken sen materiaalin perusteella jota olen hartaudella katsonut, Damiano näyttää "kiusaavan" Ethania aika paljon, eikä Ethan oikein sano siihen koskaan mitään. Jonkun näkemäni haastattelun perusteella Ethan on vähän ihastunut Damianoon. Ja miksei olisi!

Tässä videolla se on nimenomaan Ethan, joka kutsuu Damianon syleilyynsä ja on muutenkin aikuismaisempi ja viileämpi:

Onhan se rauhallisempi ja aikuismaisempi, mutta että dominoivampi? Hassua, miten eri tavalla ihmiset tulkitsee näkemäänsä. Eihän siinä mitään, itse olen vain eri mieltä.

Viisufinaalissa Ethan mm. makaa lattialla nyhjäävän Damianon päällä ja tarttuu tätä niskasta suudellessa. Vaan on tuolla joukossa muunkinlaisia videopätkiä.

Ehkä haluni tulkita Ethan dominoivaksi johtuu ihan siitä, että Ethanilla on isompi, öh, rumpusetti.

Vierailija
5345/22169 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan kuningas(boa)kuva näistä kahdesta <3 <3 <3

Vierailija
5346/22169 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5347/22169 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä hehkutetaan Thomas & Damianon pitkiä katseita lavalla. Voisin väittää, että opeteltua, koska kumpikin suoraan sanonut olevansa hetero. Ethan ei kait ole, joten pitää olla varovaisempi, ettei vahingossa anna Ethanille vääriä signaaleja. Toisen heteron kanssa taas rennompi esiintyä, eli pitää showta yllä, kun varmuudella tietää, että tosielämässä ei tule keskinäisiä väärinymmärryksiä. Tai niin mä ainakin itse tekisin. 

Show'tahan se on siinä missä Damiano flirttailu koko maailman kanssa. Mutta silti nautinnollista katsottavaa!

Ihan huippua on Thomasin ilme hetki ennen suudelmaa, koska hän tietää mitä on tulossa. Nytkö? Nyt!!!

Tässä on Thomasin ja Damianon välisen lavakemian ydin. Thomas katsoo Damianoa anellen ja jumaloiden.

Nyt kun päästiin ns. asiaan, niin tumblrin *köh* pimeällä puolella näitä antamisia ja ottamisia on spekuloitu antaumuksella. Esim. Ethan/Damiano-suutelukuvasta (tiiätte kyllä) on tehty päätelmä, että Ethan oiskin tästä kaksikosta se dominoivampi osapuoli.

Mielenkiintoista. Olenko jäänyt jostain paitsi, kun en ole kyseistä kuvaa nähnyt? Missä sellainen on!

Muuten kaiken sen materiaalin perusteella jota olen hartaudella katsonut, Damiano näyttää "kiusaavan" Ethania aika paljon, eikä Ethan oikein sano siihen koskaan mitään. Jonkun näkemäni haastattelun perusteella Ethan on vähän ihastunut Damianoon. Ja miksei olisi!

Tässä videolla se on nimenomaan Ethan, joka kutsuu Damianon syleilyynsä ja on muutenkin aikuismaisempi ja viileämpi:

Onhan se rauhallisempi ja aikuismaisempi, mutta että dominoivampi? Hassua, miten eri tavalla ihmiset tulkitsee näkemäänsä. Eihän siinä mitään, itse olen vain eri mieltä.

Viisufinaalissa Ethan mm. makaa lattialla nyhjäävän Damianon päällä ja tarttuu tätä niskasta suudellessa. Vaan on tuolla joukossa muunkinlaisia videopätkiä.

Ehkä haluni tulkita Ethan dominoivaksi johtuu ihan siitä, että Ethanilla on isompi, öh, rumpusetti.

Damiano vetää hänet lattialle päälleen. Noh, ihan samahan se on!

Vierailija
5348/22169 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida tulla sometaukoa vaan lisää uima-allaskuvia. No, en vastustele suuresti.

Sama täällä.

Vierailija
5349/22169 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CQaoYgTtF_3/

Tunnustan 🙈

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin suurin osa noista ihmisistä ovat tosi tavallisia. Damiano ja Ethan ovat upeimpia. Sellaisia joihin kiinnittäisi huomiota kadulla kun kävelee vastaan..

Vierailija
5350/22169 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulta kysytään, Ethan on ihastunut Damianoon, ja käyttää tilaisuudet hyväkseen. Yksi mielipide monien joukossa.

Vierailija
5351/22169 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta bändi vaikuttaa siltä, kuin jokainen olisi ihastunut jokaiseen. He kyllä ovat hyvin läheisiä ystäviä ja ihailevat toisiaan.

Vierailija
5352/22169 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että he kaikki ovat enemmän tai vähemmän ja tavalla tai toisella ihastuneita toisiinsa :) Ja miksipä eivät olisi!

Vierailija
5353/22169 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän oli aki myös puhetta siitä huhusta että Simon Cowelista tulis niiden manageri, no sanoivat tänään jossain haastattelussa että fake news

Vierailija
5354/22169 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällähän oli aki myös puhetta siitä huhusta että Simon Cowelista tulis niiden manageri, no sanoivat tänään jossain haastattelussa että fake news

Chili taitaa siis edelleen hoitaa managerinhommia. :D

Vierailija
5355/22169 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa haastattelussa Puolassa on ihana kohta, kun Ethan vastaa (kerrankin) kysymykseen, Damiano iskee hänelle silmää.

Vierailija
5356/22169 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että olen itse soittanut useammassa bändissä, joista useimmissa on ollut miesenemmistö. Monissa tapauksissa miestenkeskinen fyysinen läheisyys on kuulunut olennaisena osana hommaan, erityisesti tietysti keikanjälkeisissä juhlintatilanteissa yms. Sellaista veljellistä ja kisailevaa halailua, jopa pussailua, läpällä "junan" muodostamisia vaatteet päällä ynnä muuta sekusaalissävytteistä pelleilyä. Naisena se alkoi välillä jo suorastaan kyllästyttää. Tuntui että jätkät olivat koko ajan toisissaan kiinni :D Ja siis ihan heteroita kaikki, ainakin muilta osin. Tuossakin porukassa Victoria jää enimmäkseen noiden koskettelujen ulkopuolelle, mikä hetkittäin suorastaan surettaa. Kyllä hänkin on ansainnut pusuja ja läheisyyttä!

Vierailija
5357/22169 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan kuningas(boa)kuva näistä kahdesta <3 <3 <3

Minne mun linkki jäi? 

https://www.instagram.com/p/CD35lCdqMpr/

Vierailija
5358/22169 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudessa haastattelussa Puolassa on ihana kohta, kun Ethan vastaa (kerrankin) kysymykseen, Damiano iskee hänelle silmää.

Laittakaa aina se linkki, muuten viesti on tyhjää täynnä. Kiitos :)

Vierailija
5359/22169 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa aina se linkki, muuten viesti on tyhjää täynnä. Kiitos :)

Piti etsiä muualta koska näin tämän twitterissä, enkä osannut linkittää suoraan videoon.

https://teleshow.wp.pl/maneskin-dla-wp-homofobia-nie-powinno-byc-na-nia…

Vierailija
5360/22169 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan tajua noita Spotify-listoja, kun en itse kyseistä palvelua käytä, mutta ilmeisesti Måneskin on nyt maailman 85. striimatuin artisti tms.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi