Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22098)

Vierailija
481/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi kun minäkin olen ihastunut ihanaan italianoon. Ihana mies, tulisipa Suomeen niin saisin pyytää häntä treffeille. Olisin kyllä todella loukkaantunut, jos hän kieltäytyisi, onhan suominaiset maailman kauneimpia naisia. T. Sirpa 55v. 160/95

Sori, mä pyytäisin sitä eka, eli jäisit tappiolle ;)

Ylimielinen k-pää much?

Tai itsevarma ihanuus? -eri

Vierailija
482/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei varmasti käyttänyt kokaa, ei ei :DDDDDD Jos oikeasti tietäisitte, mitä esim. muusikoiden ja näyttelijöiden bileissä"ulkomailla" tehdään, niin palstan tädit saisi sydänkohtauksen.

Minä olen palstan täti, tuplasti Damianon ikäinen ja olen korkeasta iästäni huolimatta kuullut narkoottisista aineista.

Ei kiinnosta käyttääkö hän siviilissä kokaiinia vai ei. Sex, drugs and rock’n’roll. Mutta ei käyttänyt 200 miljoonan tv-yleisön ja tuhansien paikalla olevien ihmisten läsnäollessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÄ NIIN TIESIN! Katsoin tota esitystä ja mietin, että ei hemmetti, kohta ollaan AV:lla kilpaa kuolaamassa. Te ootte niin ennalta-arvattavia :D

So? Otatko sä meidän ennalta-arvattavuuden jotenkin henkilökohtaisesti? 

Niin paljoa ei kiinnosta, että ottaisin :D Kunhan naurattaa! Sen tietää aina ihan heti... Haistoin Konsta Hietasenkin (joka vissiin on jo unohdettu :D) Älä säkään ota henkilökohtaisesti sitä, että oot ennalta-arvattava kuolaamisinesi :D

Vierailija
484/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu, ettei yhdelläkään teistä olisi ikimaailmassa mitään mahkuja Damianoon? ;)

Mistäs sinä sen tiedät?

Haloo hei. Tuo jätkä deittailee niitä, joille teidän miehet runkkaa.

Teidän miehet ei saa niitä keitä oikeasti haluavat. Ihan niinku ette tekään.

Vaikka sinun elämäsi on tuollaista, älä kuvittele että kaikki muut ovat samanlaisia kuin sinä :D Minä olen onnellinen sinkku enkä todellakaan tyydy ensimmäiseen vastaantulijaan.

Vierailija
485/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÄ NIIN TIESIN! Katsoin tota esitystä ja mietin, että ei hemmetti, kohta ollaan AV:lla kilpaa kuolaamassa. Te ootte niin ennalta-arvattavia :D

:D Entäs sitten! Ja ei kai voi olla olematta ennalta-arvattava, kun tuota uskomatonta sexiyn ylipappia hei kuolaa tällä hetkellä 98 % Euroopan naispuolisesta väestöstä. Olis noloo jos suomalaiset naiset kaivais vaan nenää kun muut on aivan langenneina polvilleen hänen eteensä. Ihan terveen naisen merkki, kun niin käy. Tää tapaus on sitä luokkaa, että eihän tähän voi olla lankeamatta.

Vierailija
486/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että on kevät ja naisilla on alkanut parittelu eli kiima-aika. Avara luonnossakin aina eläimet vaeltaa jonnekki parittelemaan sankkoina joukkoina ja ihmisillä se on ilmeisesti internet 🙈

Miehillä taas kiima-aika tuntuu olevan ympäri vuoden 24/7

Vierailija
487/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei varmasti käyttänyt kokaa, ei ei :DDDDDD Jos oikeasti tietäisitte, mitä esim. muusikoiden ja näyttelijöiden bileissä"ulkomailla" tehdään, niin palstan tädit saisi sydänkohtauksen.

No voi kauhia sentään! Lempparisarjani on Breaking Bad, kyllä minäkin tiedän huumeista jotain.

Ai niin ihan unohtui: suljetulla osastolla tutustuin muutamaan ns narkomaaniin ja niin sanotusti piletin heidän kanssa yhdessä vaiheessa ja jouduin ainoana suurin piirtein selvinpäin olevana neuvottelemaan meidät pois parista "soitan poliisit tänne!" - tilanteesta. Mutta joo, jos Damiano vetää mitään muuta kuin leukoja niin saan slaagin, missä nitrot :/

No nyt en yhtään ihmettele, että tämä ketju on täynnä hulluja. Todiste tuli tässä.

Kuvitteletko että hullu on nykyään haukkumasana? Mehän sovimme Damianolle kuin nappi silmään, heidän voittobiisinsäkin kertoo siitä kuinka heitä haukutaan mutta he eivät välitä, koska ovat - hulluja. Bileet pystyyn vaan frutti di mare

Vierailija
488/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

So? Otatko sä meidän ennalta-arvattavuuden jotenkin henkilökohtaisesti? 

Niin paljoa ei kiinnosta, että ottaisin :D Kunhan naurattaa! Sen tietää aina ihan heti... Haistoin Konsta Hietasenkin (joka vissiin on jo unohdettu :D) Älä säkään ota henkilökohtaisesti sitä, että oot ennalta-arvattava kuolaamisinesi :D

Konstasta en ikinä pitänyt, hän on pikkupoika verrattuna seksin ylipappiin Damianoon :D Ja en todellakaan ota henkilökohtaisesti ennalta-arvattavuuttani, koska yli puolet Euroopan naisväestöstä jakaa sen ;)

- tuo kenelle vastasit

Vierailija
489/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa meidän tällaisten elämään jotka jatkuvasti tuntee kiimaa johonkuhun mieheen niin ettei muuta pysty ajattelee. mulla kestänyt vuodesta 2018 sama ihastus mieheen jota ei ole olemassa vaan joka on pikseleitä videopelissä. saas nähdä kestääkö tämä euroviisuihastus jollakulla yhtä kauan:)

Vierailija
490/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mammat, Damiano on kihloissa pitkäaikaisen tyttöystävänsä Giorgia Solerin kanssa. Saahan sitä silti toki unelmoida kuumasta italiaanosta 😁

Vierailija
491/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel aiheuttaa kyllä myötähäpeää tossa videolla, jossa halaa Damianoa. Joel huutaa siis jotenkin nolosti ton "Rock n Roll is back, Rock n Roll is back".

Vierailija
492/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi kun minäkin olen ihastunut ihanaan italianoon. Ihana mies, tulisipa Suomeen niin saisin pyytää häntä treffeille. Olisin kyllä todella loukkaantunut, jos hän kieltäytyisi, onhan suominaiset maailman kauneimpia naisia. T. Sirpa 55v. 160/95

Sori, mä pyytäisin sitä eka, eli jäisit tappiolle ;)

Ylimielinen k-pää much?

Tai sarkasmia ja vitsailua much? 

Vierailija
493/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Entäs sitten! Ja ei kai voi olla olematta ennalta-arvattava, kun tuota uskomatonta sexiyn ylipappia hei kuolaa tällä hetkellä 98 % Euroopan naispuolisesta väestöstä. Olis noloo jos suomalaiset naiset kaivais vaan nenää kun muut on aivan langenneina polvilleen hänen eteensä. Ihan terveen naisen merkki, kun niin käy. Tää tapaus on sitä luokkaa, että eihän tähän voi olla lankeamatta.

Mulla ei oo kyllä mitään vaikeuksia olla lankeamatta?

Vierailija
494/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mammat, Damiano on kihloissa pitkäaikaisen tyttöystävänsä Giorgia Solerin kanssa. Saahan sitä silti toki unelmoida kuumasta italiaanosta 😁

Eihän täällä kukaan tosissaan olekaan? Kunhan haaveillaan, kun kerrankin on jäätävän täydellinen haaveilun kohde!

Vierailija
495/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahans, en oo ite euroviisuja katsonut sitten sen yhden vuoden jolloin oli Lordi mutta näin tämän kaverin kuvan lehdessä ja kyllähän se huomion kiinnitti...

Vierailija
496/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tämä viesti saa paljon alapeukkuja, mutta italialaiset miehet ovat oikeasti tosi ylimielisiä ja epäkohteliaita, tosin ei ehkä niin pahasti kuin italialaiset naiset. Italialaisia pitäisi aina kumartaa kuin jumalolentoja, jos joku uskaltaa sanoa heistä jotakin totuudenmukaista, niin sitten on kaikki kimpussasi. En tiedä olenko minä saanut kunnian tutustua saapasmaan k.u.s.ipäisimpään populaatioon, ehkä siellä on mukaviakin ihmisiä.

Vierailija
497/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tervetuloa meidän tällaisten elämään jotka jatkuvasti tuntee kiimaa johonkuhun mieheen niin ettei muuta pysty ajattelee. mulla kestänyt vuodesta 2018 sama ihastus mieheen jota ei ole olemassa vaan joka on pikseleitä videopelissä. saas nähdä kestääkö tämä euroviisuihastus jollakulla yhtä kauan:)

Minä olin joskus 25 v sitten ihastunut Lucky Luckeen (sarjishahmo) että on tämä sentään hyvä että ihastus on elävä organismi jopa samassa maanosassa.

Vierailija
498/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta puhutaan niin mielestäni Damianon kihlattu ei ole kovinkaan kaunis. Toki toivon, että suhteensa kestää tästä Damianon saamasta ihailusta huolimatta.

Vierailija
499/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin saman myös euroviisuketjuun, mutta kopion sen myös tänne:

Aina saa unelmoida. Kaunis muusikon retku. Upea ääni. Mikä karisma!

Todellisuus ei välttämättä kohtaa kuitenkaan unelmien kanssa. Harva meistä ihan oikeasti haluaisi juuri hänet tai kaltaisensa.

Elämä rokkarin kanssa ei ole helppoa. Toinen keikkailee, käy vähän kotona. Musiikki ja juhliminen on tärkeämpää kuin lasten kasvatus. Joudut itse hoitamaan lasten leikittämiset, nukutukset ja vahtimiset. Joudut vaan luottamaan toisen sanaan ettei esimerkiksi petä.

Mutta eihän noista asioista haaveilla.

Jatkakaa haaveilua, ketkä haluatte haaveilla. Damiano on ilo silmälle vaikka olisikin varattu perheenäiti ja onnellisesti naimisissa toisaalla.

Vierailija
500/22098 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että tämä viesti saa paljon alapeukkuja, mutta italialaiset miehet ovat oikeasti tosi ylimielisiä ja epäkohteliaita, tosin ei ehkä niin pahasti kuin italialaiset naiset. Italialaisia pitäisi aina kumartaa kuin jumalolentoja, jos joku uskaltaa sanoa heistä jotakin totuudenmukaista, niin sitten on kaikki kimpussasi. En tiedä olenko minä saanut kunnian tutustua saapasmaan k.u.s.ipäisimpään populaatioon, ehkä siellä on mukaviakin ihmisiä.

No siis, minä olen toisaalta lumoutunut Damiaanosta ja kuvittelen hänen olevan ulkonäöstä huolimatta herkkä ja maanläheinen nörtti joka toisi minulle aamiaisen sänkyyn, mutta toinen puoli taas on tosi kade Damianolle ja hänen karismalle ja lookille ja haluaisi hänen olevan kuspää ja mulkero eikä yhtään minua parempi. Minussa taitaa asua ying ja yang, elikkä av-mamma ja av-pappa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän