Mitä mies ajattelee jos tinder nainen tulee käymään hänen luokseen
Kommentit (11)
Ettekö etukäteen yhtään kerro mitä meinaatte tehdä? Sittenhän siinä on se riski, että menee panemiseksi.
Voidaan me lasilliset juoda ja rentoutua ennen vaakamamboa.
Miksi miehillä tulee ekana mieleen seksin saaminen. Voi vaikka tehdä ruokaa yhdessä esim tai pelata lautapelejä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehillä tulee ekana mieleen seksin saaminen. Voi vaikka tehdä ruokaa yhdessä esim tai pelata lautapelejä.
Yleensä jos on valmis menemään tinder-deitin kotiin on valmis menemään pidemmällekin. Tinder on lähinnä seksiseuran hakua varten, vaikka jotkut sieltä etsivät muutakin.
Vierailija kirjoitti:
No enhän mä sitten naista luokseni kutsuisi, jos tarkoitus ei olisi panna. Miehet ovat paljon parempaa seuraa.
haluasin ohjelman vetästä pikkuhousut alas ja pinppikarvojen ajo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enhän mä sitten naista luokseni kutsuisi, jos tarkoitus ei olisi panna. Miehet ovat paljon parempaa seuraa.
Miksei heteromiehille naisen seura kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei heteromiehille naisen seura kelpaa?
Kuvitteletteko te olevanne hyvää seuraa? Lue tätä palstaa hetki.
Kertokaa tindermiehet