Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tässä muuten paparazzi-kuvia Damianosta ja tyttöystävästä, ilmeisesti ihan uusia koska toi leffa jota olivat katsomassa on ihan uusi, keskisormi pystyssä :)
https://www.crush.news/el-impactante-mensaje-en-la-camiseta-de-damiano-…
Pakko myöntää (pitkin hampain), että ihana pari!
Tätä ei varmaan saisi sanoa, mutta toi tyttöystävä on tosi tylsän oloinen. Olisi kivempaa nähdä Damianon rinnalla joku taiteilija kaunotar..
Ei kaikki taiteilijat välttämättä edes halua puolisokseen toista taiteilijaa, vaan sen puolison kanssa tehdään ja puhutaan kaikkea muuta paitsi taidejuttuja. (luulisin...)
Pitääkö italiassa kihlaparit sormuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tässä muuten paparazzi-kuvia Damianosta ja tyttöystävästä, ilmeisesti ihan uusia koska toi leffa jota olivat katsomassa on ihan uusi, keskisormi pystyssä :)
Tätä ei varmaan saisi sanoa, mutta toi tyttöystävä on tosi tylsän oloinen. Olisi kivempaa nähdä Damianon rinnalla joku taiteilija kaunotar..
Ei kaikki taiteilijat välttämättä edes halua puolisokseen toista taiteilijaa, vaan sen puolison kanssa tehdään ja puhutaan kaikkea muuta paitsi taidejuttuja. (luulisin...)
Tunnen paljon suomalaisia taiteilijoita mieheni kautta ja ainakin Suomessa se vaihtelee. Itse en ole taidealalla, jonkin verran luovassa ammatissa kuitenkin. Jotkut taiteilijat ovat kollegan kanssa yhdessä ja toiset sitten taas ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumat vaatteet!
Tuo paita on huippu. "Fanitan" myös Britneytä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä tosi kade tuolle tyttikselle. Ja olen kyllä kade myös Damianolle (lahjoista, ja ulkonäöstä vaikka nainen olenkin.....ottaisin tuon kasvojen luuston milloin vain! )
Minä en ole kateellinen. Olla nyt Damianon seurassa eikä pysty sitä tekemään....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse luovana ja taiteellisena ihmisenä viihdyn samanhenkisten ihmisten parissa. Joskus harmittaa olla liian "tavallisten" ihmisten seurassa koska he eivät ymmärrä minua ja on vaikea löytää aiheita josta keskustella.
Vaikka tyttö on malli, hän voi olla paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö italiassa kihlaparit sormuksia?
Kyllä sellaiset, jotka on oikeasti kihloissa, eli jompikumpi on kosinut ja ovat menossa lähiaikoina naimisiin. Tai nainen pitää. Toisaalta kuten joku muu tässä ketjussa aiemmin selittikin, niin Italiassa on tapana kutsua vakavastiotettavaa tyttö/poikaystävää sanalla findanzata/o eli "kihlattu", vaikka ei oltaisikaan vielä päätetty mennä naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä tosi kade tuolle tyttikselle. Ja olen kyllä kade myös Damianolle (lahjoista, ja ulkonäöstä vaikka nainen olenkin.....ottaisin tuon kasvojen luuston milloin vain! )
Minä en ole kateellinen. Olla nyt Damianon seurassa eikä pysty sitä tekemään....
Niinpää...
Vierailija kirjoitti:
tässä eiliseltä videota mut aika huonolaatunen äänitys
Apuva! Mikä on tuo espanjankielinen biisi jonka vetävät tässä toisena kappaleena?
https://eurovision.tv/story/photographers-of-eurovision
Huh huh Ethanin habaa tuossa kuvassa kun vähän rullaatte alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apuva! Mikä on tuo espanjankielinen biisi jonka vetävät tässä toisena kappaleena?
Amandoti joku italialaisen bändin coveri
tässä parempi versio
Kiitos! Ja siis italiaahan se, en tiedä mikä aivolamaannus iski...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amandoti joku italialaisen bändin coveri
tässä parempi versio
Kiitos! Ja siis italiaahan se, en tiedä mikä aivolamaannus iski...
aivolamaannus on ihan ymmärrettävää kun katsoo herraa
Olenko ainoa, jonka mielestä tuo Giorgia muistuttaa kasvoiltaan suomalaista tubettaja Mariie Veronicaa? Jotain samaa... ehkä kasvojen ja silmien muodossa ja tyylissä myöskin. :)
Vierailija kirjoitti:
Tuore haastattelu.
Ihana tuo "lyrics are a bit strong" siitä i wanna be your slave
Vierailija kirjoitti:
Eikö muita häiritse oudonmallinen hiusraja?
Ei, päinvastoin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuore haastattelu.
Ihana tuo "lyrics are a bit strong" siitä i wanna be your slave
Joo, ihana kohta. Aikovat levyttää enemmän englanniksi. Pieni pettymys.
Vierailija kirjoitti:
https://eurovision.tv/story/photographers-of-eurovision
Huh huh Ethanin habaa tuossa kuvassa kun vähän rullaatte alaspäin.
Luin kuvatekstin ja sitten vasta katsoin Ethanin ja Vicin ilmeet 😭
"It didn’t take long for Damiano to collapse to the ground and start crying. The other band members gathered around him and gave me this pure moment of realisation and emotion."
Kaikki itkevät onnesta, mutta ottaa tuo kuitenkin vähän sydämenpohjasta.
Fokin pothetic? Mikä se on/mistä tullut? Mennyt ohitseni..
💞D💕