Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
winner kirjoitti:
Nämä tämmöiset pienet inhimilliset ja tosielämän jutut menevät yli ap:n/moden hilseen, koska siellä on oma selkeä agenda taustalla mitä ajaa. Mitä eivät ymmärrä, poistavat tai alapeukuttavat tai botti poistaa. Sääli ketjun kirjoittajien kannalta, jos se uskallus avoimuuteen riittää siihen yhteen viestiin, tulee herkälle ihmiselle kannustusta ja ap poistaa huomenna tai laittaa sata alapeukkua ja toinen sitten alkaa taas surusyömisen tai oksentelun :/
Kommentoin vielä tämän verran ohi aiheen. Winner, voisitko ystävällisesti lopettaa spämmäyksen sekä oudot väitteesi minua kohtaan? Sulla on muistaakseni ollut ihan kivojakin viestejä välillä, mutta nyt alkaa mennä vähän erikoiseksi.
Kiitos.
-ap
Tuli tässä mieleen, että joku suomalainen rokkari tais sanoa viime talvena, että odottaa et jostain tupsahtais seuraava Kurt Cobain. Nyt en muista kuka oli, olisko ollut Herra Ylppö tai Toni Wirtanen, joka näin sanoi ;) Damiano taitaa olla just sitä :D
Ostakaa bändin levyjä sen sijaan että kirjoittelette noita, joita kutsutte leikkisästi "hassutteluiksi".
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kuumaa.. 😳
Parhaat palat koostettuna videoksi, joka ei aiheuta epilepsiaa kuten TikTokin videot.
KIITOS KIITOS KIITOS
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa bändin levyjä sen sijaan että kirjoittelette noita, joita kutsutte leikkisästi "hassutteluiksi".
Ostettaisiinhan me, mutta kun kaikki bändin levyt, fanituotteet ja keikat on SOLD OUT.
Vierailija kirjoitti:
Ostettu on! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostettaisiinhan me, mutta kun kaikki bändin levyt, fanituotteet ja keikat on SOLD OUT.
sama ,tilasin levyn mut mulle ilmotettiin että uusia tulee vasta joskus heinäkuussa!
tässä eiliseltä videota mut aika huonolaatunen äänitys
En edelleenkään ymmärrä mitä niin erikoista kyseisessä miehessä on. Italiasta löytyy paljon komeampiakin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Nämä tämmöiset pienet inhimilliset ja tosielämän jutut menevät yli ap:n/moden hilseen, koska siellä on oma selkeä agenda taustalla mitä ajaa. Mitä eivät ymmärrä, poistavat tai alapeukuttavat tai botti poistaa. Sääli ketjun kirjoittajien kannalta, jos se uskallus avoimuuteen riittää siihen yhteen viestiin, tulee herkälle ihmiselle kannustusta ja ap poistaa huomenna tai laittaa sata alapeukkua ja toinen sitten alkaa taas surusyömisen tai oksentelun :/
Kommentoin vielä tämän verran ohi aiheen. Winner, voisitko ystävällisesti lopettaa spämmäyksen sekä oudot väitteesi minua kohtaan? Sulla on muistaakseni ollut ihan kivojakin viestejä välillä, mutta nyt alkaa mennä vähän erikoiseksi.
Kiitos.
-ap
No niin, noin helppoa olis ollut vastata jo 50 poistettua viestiä sitten, että "miltä nyt tuntuu?"
paitsi et sitten vastannut siihen tässäkään...
;D
koeta kestää nyt vielä tämä päivä, huomenna olen sitten poissa ketjusta - ihan koko päivän ;D
Kattokaa sit D:n instasta vinkit, mis mä oon ;DDD
Vierailija kirjoitti:
tässä eiliseltä videota mut aika huonolaatunen äänitys
Tosi kiva kun laitoit tämän! En onnistunut omin taidoin löytämään Youtubesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo määritelmä pitäis olla vasta siinä vaiheessa, kun muuttavat laulukielen italiasta enkuksi.
tässä muuten paparazzi-kuvia Damianosta ja tyttöystävästä, ilmeisesti ihan uusia koska toi leffa jota olivat katsomassa on ihan uusi, keskisormi pystyssä :)
https://www.crush.news/el-impactante-mensaje-en-la-camiseta-de-damiano-…
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, onko täältä poistuneet ne ihanat eiliset keskustelut joissa avauduttiin omasta elämästä ja tsempattiin toisia 😭 Kiitos vaan ketjun tahalliselle pilaajalle.
Minä muistan niitä, oli yksi jonka ahdistus oli helpottanut, toinen, joka sai voimaa ja energiaa eron jälkeen. Yksi, joka sai työpaikkaihastumisensa haalistumaan, koska elämässä on muutakin ihastumisen aihetta.
Mikähän niissäkin muka rikkoi sääntöjä? Miksi positiivinen pitää poistaa? Täysin mielivaltaista.
ap tai ylläpito ei juuri nyt saa vastattua muihinkaan kysymyksiin :(
Olikohan siellä enää yhtään minunkaan positiivista ja kannustavaa viestiä esim. syömishäiriöiselle Kornin kuuntelijalle tallella vai onko mun imago nyt ihan päin pleikkaria?
Voih, tällainen on minulta mennyt ihan ohi?
Damiano on tainnut mainita että hänellä on ollut syömishäiriötä. Toivon hänelle kaikkea hyvää, ja että hän olisi tasapainossa sen kanssa.En ole tsekannut sivuja taaksepäin, onko nämä tarinat poistettu, mutta tässä vielä selvennös:
Ei ollut kyse D:stä vaan joku kirjoittaja kertoi pärjäilevänsä paremmin nyt syömishäiriönsä kanssa kun ketju toi niin paljon mukavaa elämäniloa takaisin. Hän arveli sen olevan kornia ja minä tietty huumorilla yhdistin sen Korniin (eli Korn-yhtyeeseen), mutta toivoin, että saisi syömishäiriönsä kuntoon, niin olisi kivempi mennä vaikka keikoille. Joku toinen taas kertoi Damianon olevan yhtyeen kokki ja minä kommentoin siihen, että ilmankos ovat niin laihoja.
jaa huh huh oli nää vielä em. jutut onneksi tallella... miten kauan sitä kestää? ei, sitä ei voi tietää...
s. 139 tällä hetkellä
Vierailija kirjoitti:
tässä muuten paparazzi-kuvia Damianosta ja tyttöystävästä, ilmeisesti ihan uusia koska toi leffa jota olivat katsomassa on ihan uusi, keskisormi pystyssä :)
Pakko myöntää (pitkin hampain), että ihana pari!
Vierailija kirjoitti:
Rumat vaatteet!
Instan perusteella luulin että tyttis olisi n 175 cm pitkä mutta koska Damiano on n 180 cm niin tyttis taitaa olla 160-senttinen. Kuten minäkin!
Eikö muita häiritse oudonmallinen hiusraja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää (pitkin hampain), että ihana pari!
joo mustakin ne on jotenkin söpö pari
Minä olen kyllä tosi kade tuolle tyttikselle. Ja olen kyllä kade myös Damianolle (lahjoista, ja ulkonäöstä vaikka nainen olenkin.....ottaisin tuon kasvojen luuston milloin vain! )
LOL!
ja ollaan edelleen sivulla #152, vaikka siellä oltiin jo kaksi tuntia ja ties kuinka monta viestiä sitten ;DDDD
AP-uuu-va-tti? Missä olet? Selitä heti!