Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
2961/22169 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samiyaffaofficial ainakin seuraa Måneskinia ja Damianoa Instassa.

Mainio tiedonmurunen! Odotetusti ajan hermolla, siis.

Vierailija
2962/22169 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ta-daa!

https://media.giphy.com/media/yFnaonvBBnKEoadTRu/giphy.gif

Miten multa on tämä jäänyt näkemättä? No, nythän se näen, monta kertaa... Huh.

Ketjun arvoinen pätkä, todellakin.

Konttauskuvakulman vaikutusta hartialeveyden kokemukseen analysoitiin hartaudella tässä yksi ilta...

Good times!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2963/22169 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ta-daa!

Konttauskuvakulman vaikutusta hartialeveyden kokemukseen analysoitiin hartaudella tässä yksi ilta...

Myös ylävartalon vaatetuksen määrän ja Damianon hiustyylin vaikutusta hottiuden määrään ristiintaulukoitiin tarkasti.

Vierailija
2964/22169 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ta-daa!

Koska monta kertaa postattu Somebody Told Me -video on liian kuuma palstalle 😁 Siksi tämä lahja meille kaikille.

Spämmäys kielletty.

🤣

Vierailija
2965/22169 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas pitkä ketju. Eikä ole vielä ehtinyt kauaa ollakaan. 151 välilehteä :D En fanita tätä Damianoa, tosin ei mitään negatiivistakaan fiilistä herätä. 

Vierailija
2966/22169 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ta-daa!

Myös ylävartalon vaatetuksen määrän ja Damianon hiustyylin vaikutusta hottiuden määrään ristiintaulukoitiin tarkasti.

Laajan kuva-aineiston pohjalta asianmukaisine lähdeviitteineen.

Vierailija
2967/22169 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ta-daa!

Itse asiassa laitoimme jo tutkimusartikkelin tarjolle Nature-lehteen.

Vierailija
2968/22169 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Damiano Davidi?!

Vierailija
2969/22169 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ta-daa!

Täältä poistui ja poistuu kommentteja niin nopeasti, että oon varmaan valinnut lukea kommentteja ennen poistoa, koska videoita voi kaivella itse esiin myöhemmin, mut oon tämän missannut.

Vierailija
2970/22169 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Damiano Davidi?!

No tässä ketjussa on 152 sivun verran asiaa

Vierailija
2971/22169 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Damiano Davidi?!

Kato internetistä!

Vierailija
2972/22169 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pari päivää sitten koronarokotusjonossa vaikeuksia pitää naama peruslukemilla. Tuli mieleen, että mitäs jos nyt satunkin olemaan se joka saa allergisen kohtauksen rokotteesta ja jonkun pitää ruveta etsimään mun puhelimesta jotain yhteystietoja... Jaaaaa ensimmäisenä silmille pamahtaa 800 Damiano-aiheista välilehteä ja tietysti asianmukainen taustakuva. Siinä vaiheessa voisikin sitten kätevästi kuolla häpeästä, jos ei muuten henki menisi.

Vierailija
2973/22169 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Internetissä vertaillaan Damianoa Harry Stylesiin, mitä mieltä?

Itse ymmärrän vertauksen sukupuolirajojen rikkomisen näkökulmasta, mutta en pidä Stylesiä pätkääkään kuumana.

Harry styles, Damiano poses.

Se pieni ero Harryn eduksi. Toivottavasti on brittien ESC-edustaja ens vuonna, niin... tosin taitaa olla liian vanha mammoille jo :/

Stylesistä en oo pitänyt kuin Sign of the Times -biisin ja videon verran. Dunkirk -leffassa oli tosin myönteinen yllätys näyttelijänä.

Vierailija
2974/22169 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ta-daa!

Alavartalon vaatetuksen määrä tai sen puute vaikeutti objektiivista tarkastelua merkittävästi.

Vierailija
2975/22169 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ta-daa!

Itse asiassa laitoimme jo tutkimusartikkelin tarjolle Nature-lehteen.

Ja testasimme kuvakulman vaikutusta kokeiluasetelmalla kukin omassa kodissaan oman miehen toimiessa koehenkilönä. Tulokset olivat hämmästyttäviä!

Uuuh, niin meilläkin. Ikinä tätä ennen ei oo äijä nuollut toiselta äijältä varpaita.

T: pleikkarimiehet sohvalta

Vierailija
2976/22169 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli pari päivää sitten koronarokotusjonossa vaikeuksia pitää naama peruslukemilla. Tuli mieleen, että mitäs jos nyt satunkin olemaan se joka saa allergisen kohtauksen rokotteesta ja jonkun pitää ruveta etsimään mun puhelimesta jotain yhteystietoja... Jaaaaa ensimmäisenä silmille pamahtaa 800 Damiano-aiheista välilehteä ja tietysti asianmukainen taustakuva. Siinä vaiheessa voisikin sitten kätevästi kuolla häpeästä, jos ei muuten henki menisi.

Joo. Ymmärrän. Tämä menee aika tavalla asian vierestä ( vai meneekö...?), mutta kun mä sain ekan rokotteen, niin siinä ilmoittautumisaulassa oli opastamassa maskinkin kanssa niin komea vartija, että mulla meni pasmat ihan sekaisin ja yritin ilmoittautua pankkikortilla kelakortin sijaan. Sitä hävetyksen määrää. 😂

Vierailija
2977/22169 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta on muuten 3 000 kommenttia kasassa. Pitäisiköhän sitä juhlistaa jotenkin?

-ap

Mun kommentit jos kaikki säilyisi, niin oltaisiin oltu siellä jo ajat sitten ;P Mutta kun lähtee nekin, joissa en kiukuttele kenellekään ja pysyn aiheessa.

Damianosta on vaan hirmu vaikeaa enää keksiä mitään uutta :/

En seuraa hänen elämäänsä tämän palstan ulkopuolella. Minua tässä ketjussa kiinnostaa lähinnä tämän fanikulttuurin ja hysterian analysoiminen ylipäänsä, miten joku nousee ilmiöksi ja miten tämmöinen vaikuttaa ylipäänsä jonkun elämään, miten ihmiset peilaavat omaa seksuaalisuuttaan fanittamansa henkilön kautta ja miten jyrkkiä mielipiteet ovat sen tietyn fanitushenkilökuvan ulkopuolella.

Sen ohella tietysti siis, mikä on sananvapauden ja mielipiteiden sensuroinnin määritelmä tällä nettipalstalla tai miten esim. -ap kokee saavansa omaa nostetta tai mielihyvää näiden kommenttinumeroiden kautta. Onko ne tärkeitä sulle, jos 1,5 sekunnin oivalluksella (mikä taisi loppujen lopuksi olla läppä?) saa viikossa 3000 kommenttia? Tuleeko siinä jotain vastuullisuuden tuntua, että nyt kun on selkeästi trendikäs mediavaikuttaja ;D, niin pitääkö olla vastuullinen siitä, mitä toiset tänne kirjoittaa, huolta kantaa, miten Damiano-fanit tästäkin päivästä selviävät ilman sydäriä tai neitseellistä raskaaksi tuloa pelkkiä kuvia katsomalla vai korvaako määrä laadun?

Siis, se perinteinen: "No, miltä nyt tuntuu?"

Hyvin kirjoitettu! Ihmettelen ap:n motiiveja. Tekeekö hän mitään muuta, kuin seuraa aloittanaansa ketjua? Onko hän narsistinen, taitava manipuloija?

Minäkin haluaisin kuulla häneltä vastauksen kysymykseen, no miltä nyt tuntuu.

Minusta ap on ystävällisellä hyvänmielen hassuttelunpidolla tässä mukana, ei osallinen mihinkään negatiiviseen.

Niinhän minäkin hassuttelen, mutta ei mulla kuitenkaan pokka riittäisi vastata hänen puolestaan (kuten sinulla) noin varmasti ja saada salamana pari peukutustakin.

;D

Luulet ap:n vastailevan ilman nimimerkkiään ja ohjailevan keskustelua salakavalasti? Luulo ei ole tiedon väärtti.

Taidat olla ihan uusi netissä ja siinä, miten moraalittomin keinoin omia ketjuja nostetaan :D

ap on kirjoitellut ketjuun tuon kysymyksenikin jälkeen.

Keneltä se on pois tai kenelle se antaa liikaa tietoa ap:stä, jos vaikka vastaa "tosi hyvältä" tai "oon vähän hämilläni suosiosta" tai "ai kamala!" tai "vitsi, et mä oon kuuma ja trendaan etusivulla"

Ihan siis normaalien ihmisten normaalia keskustelua, jonka jälkeen asia olisi harvinaisen selvä. Sen sijaan valitaan peukutuslinja, omat fanipostaukset anona ja mykkäkoulu, joista voi päätellä ihan mitä vaan ;D

Oletko ihan mäjähtänyt? Ei muuta kysyttävää.

Vierailija
2978/22169 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D:n tyttöystävän, kihlatun, tarinassa tyttis kuvaa Måneskin keikkaa keskeltä salin takaosassa. Näyttää siltä, että D ja tyttöystävällä on suora yhteys tilanteessa. Ehkä se estää pissin nousemisen päähän ja pitää tilanteet aitoina.

Kaiken takana on nainen...

Joko estää pissin nousemisen tai vapautuneisuuden. Kuinka usein hän kuvailee keikkoja, vaiko vasta nyt kun D:sta tulikin kaikkien palvoma?

Vierailija
2979/22169 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Damiano Davidi?!

No tässä ketjussa on 152 sivun verran asiaa

Tuosta ollaan sentään samaa mieltä, että tässä ketjussa on 152 sivua.

"Asiaa" kuulostaa kyllä nyt ihan liian optimistiselta, sori kun ankeutan :(

ai niin, #3040

Vierailija
2980/22169 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisi alkaa itse suomentamaan sana sanalta heidän biisejään niin siinäkin oppisi italiaa samalla. Noita biisejä kun tulee kuunneltua jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme