Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
On se ihana.
Kommentit (22169)
fia kirjoitti:
Hyvästi tuottava päivä! Tämän parissa saattaa mennä hetki. https://www.tumblr.com/search/damiano
Miten voi mies olla samaan aikaan niin sensuaalinen ja miehekäs, herkkä ja dominoiva? Aivan käsittämättömän kuuma, mieletön karisma ja hei, kaveri on vasta 22! Jos ollaan onnekkaita, saadaan nauttia tästä vuosikymmeniä.
Mitäpä tässä enää duunia tekemään ;)
fia kirjoitti:
Hyvästi tuottava päivä! Tämän parissa saattaa mennä hetki. https://www.tumblr.com/search/damiano
Miten voi mies olla samaan aikaan niin sensuaalinen ja miehekäs, herkkä ja dominoiva? Aivan käsittämättömän kuuma, mieletön karisma ja hei, kaveri on vasta 22! Jos ollaan onnekkaita, saadaan nauttia tästä vuosikymmeniä.
Täältä löytyy tekstitykset Damianon juttuihin euroviisujen pisteenlaskennan aikana!!! Kiitoskiitoskiitos
Tämä lainaus särkee mun sydämeni (äitinä):
Damiano’s mom’s words : Coraline IS Måneskin. Coraline is Victoria, who suffers from anxiety. Coraline doesn’t want to eat, like Damiano, who suffered from an ED when he was only sixteen. Coraline has social anxiety, like Ethan. Coraline can’t sleep, like Thomas.
fia kirjoitti:
Miettikääs jos tämä ois siellä omassa kotona saatavilla, sängyssä odottamassa? Eihän muusta elämästä tulisi enää yhtään mitään, mutta eipä sillä taitaisi niin väliäkään olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin edelleen teini, seuraavassa Suosikissa olisi varmasti keskiaukeamakuva, ja se olisi välittömästi seinälläni!
Eikun turbojuliste! Toisella puolella julistetta olisi dreamy mustavalkokuva kasvoista ja toisella kokovartalokuva mikkitelineen kanssa!
Mun työhuoneen sisustus saattoi nyt mennä uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
fia kirjoitti:
Miten voi mies olla samaan aikaan niin sensuaalinen ja miehekäs, herkkä ja dominoiva? Aivan käsittämättömän kuuma, mieletön karisma ja hei, kaveri on vasta 22! Jos ollaan onnekkaita, saadaan nauttia tästä vuosikymmeniä.Mitäpä tässä enää duunia tekemään ;)
Totta tosiaan, päivähän on jo pitkällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin edelleen teini, seuraavassa Suosikissa olisi varmasti keskiaukeamakuva, ja se olisi välittömästi seinälläni!
Jos olisin edelleen teini, lähettäisin Jyrkiin läjäpäin faxeja ja vaatisin Måneskinin videoita telkkariin!
Minä pommittaisin postikorteilla Mikko Alataloa Hittimittarissa!
Mä pommittaisin niillä Tapani Ripattia siltä varalta että singlebiiseistä olis julkaistu extended 12 inch Italo Disco megamixit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo tupakointipätkä Instastoryssa..........
Damiano piinaa meitä lähes kolmea miljoonaa seuraajansa ihan tahallaan. Voi Luoja.
On varmaan aika jännä tunne tietää, että on kietonut melkein maanosallisen naisia pikkusormensa ympärille.
Samaan aikaan Thomas ja muut näyttävät vähän väsyneiltä ja surullisilta. Pitäiskö jonkun mennä lohduttamaan sitä Thomasia, että kyllä siitäkin kuule vielä mies tulee, kuun kasvaa muutaman vuoden. Voi olla, että tarvii vielä toiset muutaman vuoden päälle..
Ethan jää vähän rumpujen taakse piiloon ja moni unohtaa, että siellä on semmoinenkin. Victorialla riittää kyllä faneja, mutta ei täällä vauva-palstalla.
Kyllä Ethan on jo huomioiutu. Rumpalit on tavallaan kiehtovia ehkä juuri siksi, että jäävät vähän mysteerisiksi ja kapuloiden mättäminen on jollain tavalla maskuliinista. Niin ja Ethan on tollainen kaunis tukkajumala niin huh. Tulee muuten mieleen RATM/Audioslaven ex-rumpali Brad Wilk nuorena, jos jengi täällä muistaa. Tosin Ethan on kauniimpi.
Ethan näyttää aivan The Cult'in legendaariselta laulajalta Ian Astburylta.
Samaa on myös eläimellinen rockasenne. Kauniita miehiä ja hiukset saavat kyytiä! Tämä video kannattaa tsekata: ❤
Ihana The Cult! Måneskinin rumpalikin on niin karismaattinen, että hänen oloisensa brittibändin laulaja tuurasi kiertueella erään kolmannen bändin laulajaa, joka on levännyt Pariisissa kohta 50 vuotta. Ethan-lookalike Ian Astbury oli The Doorsin kiertuelaulaja 8-)
"Naiset ovat heikkona poikiin, jotka käyttävät kajaalia ja hieman synkistelevät"
Tämä kommentti oli jonkun mielestä taas niin hyvien tapojen vastainen, että se piti poistaa? Kiitos lainaajalle, joka sen kuitenkin ikuisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin edelleen teini, lähettäisin Jyrkiin läjäpäin faxeja ja vaatisin Måneskinin videoita telkkariin!
Mä pommittaisin niillä Tapani Ripattia siltä varalta että singlebiiseistä olis julkaistu extended 12 inch Italo Disco megamixit!
On täällä sentään joku minuakin vanhempi. Nuo demit ja jyrkit menee ihan ohi, nuorison juttuja.
Nyt täytyy myöntää, että olen viettänyt niin monta päivää tässä ketjussa ja #damianodavid-hashtagin parissa sosiaalisessa mediassa, että pahimman ihastuksen terä on taittunut. Visuaalisen annin sijaan pystyn keskittymään musiikkiin ilman, että alkaa heti pyöriä syntisiä ajatuksia mielessä. Jo oli aikakin - viisufinaalistakin on nyt puolitoista viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahtavaa, että täällä on myös porukkaa, joka muistaa Tapani Ripatin!
Vierailija kirjoitti:
Damiano’s mom’s words : Coraline IS Måneskin. Coraline is Victoria, who suffers from anxiety. Coraline doesn’t want to eat, like Damiano, who suffered from an ED when he was only sixteen. Coraline has social anxiety, like Ethan. Coraline can’t sleep, like Thomas.
Siitä hetkestä kun löysin nämä Måneskinin rauhallisemmat biisit, oli ilmiselvää että laulujen tekijällä on syvällistä elämänkokemusta. Nuoresta iästä huolimatta on koettu jo elämän varjopuolia. Tämäkin on ehkä se syy miksi bändi kolahtaa niin monelle. Jos olisi pelkkää seksikkyyttä siitä puuttuisi jokin. Tai se seksuaalisuus oikeastaan syntyy just elämän kaikista puolista.
Miten voi bändi olla näin kuuma?!
Vierailija kirjoitti:
Voiko kokonaiseen bändiin ihastua? Kaverin puolesta kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Måneskin on meidän biseksuaalien salainen ase maailman valloittamiseksi 😇
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy myöntää, että olen viettänyt niin monta päivää tässä ketjussa ja #damianodavid-hashtagin parissa sosiaalisessa mediassa, että pahimman ihastuksen terä on taittunut. Visuaalisen annin sijaan pystyn keskittymään musiikkiin ilman, että alkaa heti pyöriä syntisiä ajatuksia mielessä. Jo oli aikakin - viisufinaalistakin on nyt puolitoista viikkoa.
Minäkin luulin näin, kunnes vaihdoin ihan tavallisen kasvokuvan Damianosta tietokoneen taustakuvaksi. Tämä tosiaan oli joko paras tai huonoin idea koskaan. Pientä lohtua siihen, että vain lounastauolla ehtii käydä koluamassa nettiä. Teams-palaverissa ei todellakaan ole auki ruutu, jossa näkyy nuutunut työkaveri.
Tää tyyppihän on joku 155cm sulka päässä 😅. Tyypillinen italialainen pikkuheppumies. Korkopohjakengät jalassa Euroviisuissakin. Ei paljoo päätä kääntelis, jos tulis kadulla vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä hetkestä kun löysin nämä Måneskinin rauhallisemmat biisit, oli ilmiselvää että laulujen tekijällä on syvällistä elämänkokemusta. Nuoresta iästä huolimatta on koettu jo elämän varjopuolia. Tämäkin on ehkä se syy miksi bändi kolahtaa niin monelle. Jos olisi pelkkää seksikkyyttä siitä puuttuisi jokin. Tai se seksuaalisuus oikeastaan syntyy just elämän kaikista puolista.
No tämähän se juttu on. Kuumia rokkareita on ollut ennenkin, mutta se, että se kuuma rokkari kykenee tuottamaan vaikkapa Coralinen kaltaisia tekstejä ja laulamaan ne sydän vereslihalla, on hyvin, hyvin, hyvin harvinaista ja itselleni aivan olennainen osa tätä hullaantumista.
-ap