Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
2641/22169 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Damiano!

Vierailija
2642/22169 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisen ig-storyn oli jo joku upannut youtubeenkin. 130 000 katsontakertaa muutamassa tunnissa 🙃

Tapa, jolla se sanoo "unbelievable", on... päihdyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2643/22169 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi asia löytyy mistä en Damianossa pidä : tupakan poltto  noi taitaa kaikki bändissä polttaa

Vierailija
2644/22169 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein OFFiCIAL 😁 tää kaveri siis toimii ite palstan valvojana? Pellet..

Oletko uusi palstalla? Tässä se on sarkastisessa mielessä, mutta ehkei kaikkien ymmärrys riitä.

Hauska nähdä kuinka "vähän" kommentteja tänne tulee kun trol... "valvoja" päivystää...

Siis kirjoitetaan varmasti kyllä, mutta jotenkin ne vaan katoavat... 134 sivulta oli aikamoinen saavutus päästä eteenpäin taisi varmaan 30 kommenttia kadota ;D

Tätä ei aikuinen ihminen ymmärrä, että miksi ne pitää poistaa, kun alapeukutus on teillä ankeuttajilla kumminkin ahkerassa käytössä.

Onko se väärä lääkitys vai luonnevika vai näiden yhdistelmä?

Mietin eilen, että pitäskö tässä asiassa oikeasti olla yhteydessa Sanomaan. Viestejä, jotka eivät riko foorumin mitään sääntöjä, poistetaan aivan mielivaltaisesti, ja vielä aivan heti. Miksi? Toisissa ketjuissa voi esim olla todellisia törkeyksiä ihmisille, jotka ovat kokeneet menetyksiä tms, muttei niihin reagoida tunteihin.

Mulla on kuvakaappauksia näistä. Vähän tuntuu oma sananvapaus kaventuneelta, kun ihan asiallinen kommentti on kadonnut minuutin päästä. Säännöt on kai selvät, eikä niitä ole rikottu.

Vierailija
2645/22169 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksi asia löytyy mistä en Damianossa pidä : tupakan poltto  noi taitaa kaikki bändissä polttaa

En mitenkään voi olla savukevastainen Damianon suhteen, kun tuo pahe tuottaa sellaista kuva- ja videomateriaalia kuin nyt vaikka tänäänkin Instaan.

Vierailija
2646/22169 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään voi olla savukevastainen Damianon suhteen, kun tuo pahe tuottaa sellaista kuva- ja videomateriaalia kuin nyt vaikka tänäänkin Instaan.

juu myönnän kyllä että ne kuvat on silti upeita joten vähän ristiriitainen tunne tuosta

Vierailija
2647/22169 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko uusi palstalla? Tässä se on sarkastisessa mielessä, mutta ehkei kaikkien ymmärrys riitä.

Hauska nähdä kuinka "vähän" kommentteja tänne tulee kun trol... "valvoja" päivystää...

Siis kirjoitetaan varmasti kyllä, mutta jotenkin ne vaan katoavat... 134 sivulta oli aikamoinen saavutus päästä eteenpäin taisi varmaan 30 kommenttia kadota ;D

Tätä ei aikuinen ihminen ymmärrä, että miksi ne pitää poistaa, kun alapeukutus on teillä ankeuttajilla kumminkin ahkerassa käytössä.

Mietin eilen, että pitäskö tässä asiassa oikeasti olla yhteydessa Sanomaan. Viestejä, jotka eivät riko foorumin mitään sääntöjä, poistetaan aivan mielivaltaisesti, ja vielä aivan heti. Miksi? Toisissa ketjuissa voi esim olla todellisia törkeyksiä ihmisille, jotka ovat kokeneet menetyksiä tms, muttei niihin reagoida tunteihin.

Ei se mitä kirjoitin eilen illalla tänne mun nimimerkin vaikutuksesta poistoalttiuteen ollut mitään satua. Yksi urpo S24:ssä hiiltyi ihan täysin kun fanitin pari vuotta sitten Saara Aaltoa siellä, siellä julkkispalstan ihmisten arvostelu on oksettavaa luettavaa, ei se suotta Suoli24 ole.

Ilmeisesti ko. tyyppi ei tosiaan ole saavuttanut elämässään yhtään mitään ja on suuttunut kun mä olen taas samalla "reviirillä" mikä hänelle siis on koko Suomen jokainen keskustelupalsta, joiden kunkku tämä nettiriippuvainen ressukka luulee olevansa. Se sama elämässään menestyneiden maalittaminen on tässä nyt sitten olla Damianon kimpussa tai kadehtia niitä, jotka fanittavat jotain, koska häntä ei fanita kukaan.

En tiedä onko hänellä asperger, adhd vai autismi pohjalla, mutta tosiaan huonosti on saanut siihen lääkkeitä. Parastahan hänelle olisi olla poissa netistä kun ei osaa normaalisti kommunikoida ja tämän jokainen normaalisti ajatteleva ymmärtää, mutta kauniista puheista ja neuvoista hänelle kasvaa vain isompi patti otsaan. Ja sitten lähtee viestit :(

Onko näitä tyyppejä useampia, ei sillä ole mitään merkitystä, koska kyseessä on yksi netin vastenmielisimpiä puolia. Trolleille voi vastata aina samalla mitalla, jos siltä tuntuu ja nämä saavat aina ja poikkeuksetta minulta turpiinsa, mutta näille on tullut joku uhriutujan power trippi tuosta kun saavat ylläpidon puolelleen ja sensuroida toisten viestejä. Mikä siis itse asiassa on äärimmäisen heikkouden merkki heissä, mutta eihän ne uunot sitä itse tajua, että häviävät keskustelun ja myös paljastuvat heti kun poistavat.

Aikuinen ihminen voi keskustella tämmöisestäkin käytöksestä ihan neutraalisti ja ketään loukkaamatta, jopa yrittää ymmärtää, mutta se, jolla on joku tämmöinen oireyhtymä alkaa "hyökkäys on paras puolustus" -moodissa poistattamaan. Eikä siten pääse koskaan sairautensa herraksi, kun ei ota neuvoja vastaan. Tätäkään ei ole tänne saakka jaksanut lukea, vaan on poistanut viestin jo ;D

Ei hätää, on tallessa ;D

En tästä tiedä. Mielenkiintoni kohdistuu siihen, miten ja millä "ansioin" täältä poistetaan tavallista enemmän harmittomia kommenteja noin nopeasti - enkä todellakaan tarkoita vain omiani.

Vierailija
2648/22169 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollot mammat jaksavat hehkuttaa jotain hivistä homoa. Vain AV:lla.

Kerro se Damianon kolmelle miljoonalle seuraajalle.

Vierailija
2649/22169 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollot mammat jaksavat hehkuttaa jotain hivistä homoa. Vain AV:lla.

Onhan se mitätöinti joillekin paras tapa suojella egoaan.

Vierailija
2650/22169 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tämä on tehnyt hyvää monella tasolla. Muistin että olen joskus oikeasti halunnut miestä. En ole tehnyt aivoillani pitkään aikaan mitään, vaikka sellaiset mulla todistettavasti on ollut. Ymmärtääkseni laulujen sanoja, aloin opiskella italiaa. Nautin siitä(kin). Damiano nyt saa tietysti energiaa päivään pelkästään kuvillaan.

Vierailija
2651/22169 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tämä on tehnyt hyvää monella tasolla. Muistin että olen joskus oikeasti halunnut miestä. En ole tehnyt aivoillani pitkään aikaan mitään, vaikka sellaiset mulla todistettavasti on ollut. Ymmärtääkseni laulujen sanoja, aloin opiskella italiaa. Nautin siitä(kin). Damiano nyt saa tietysti energiaa päivään pelkästään kuvillaan.

💜

-ap

Vierailija
2652/22169 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitä kirjoitin eilen illalla tänne mun nimimerkin vaikutuksesta poistoalttiuteen ollut mitään satua. Yksi urpo S24:ssä hiiltyi ihan täysin kun fanitin pari vuotta sitten Saara Aaltoa siellä, siellä julkkispalstan ihmisten arvostelu on oksettavaa luettavaa, ei se suotta Suoli24 ole.

Ilmeisesti ko. tyyppi ei tosiaan ole saavuttanut elämässään yhtään mitään ja on suuttunut kun mä olen taas samalla "reviirillä" mikä hänelle siis on koko Suomen jokainen keskustelupalsta, joiden kunkku tämä nettiriippuvainen ressukka luulee olevansa. Se sama elämässään menestyneiden maalittaminen on tässä nyt sitten olla Damianon kimpussa tai kadehtia niitä, jotka fanittavat jotain, koska häntä ei fanita kukaan.

En tiedä onko hänellä asperger, adhd vai autismi pohjalla, mutta tosiaan huonosti on saanut siihen lääkkeitä. Parastahan hänelle olisi olla poissa netistä kun ei osaa normaalisti kommunikoida ja tämän jokainen normaalisti ajatteleva ymmärtää, mutta kauniista puheista ja neuvoista hänelle kasvaa vain isompi patti otsaan. Ja sitten lähtee viestit :(

Onko näitä tyyppejä useampia, ei sillä ole mitään merkitystä, koska kyseessä on yksi netin vastenmielisimpiä puolia. Trolleille voi vastata aina samalla mitalla, jos siltä tuntuu ja nämä saavat aina ja poikkeuksetta minulta turpiinsa, mutta näille on tullut joku uhriutujan power trippi tuosta kun saavat ylläpidon puolelleen ja sensuroida toisten viestejä. Mikä siis itse asiassa on äärimmäisen heikkouden merkki heissä, mutta eihän ne uunot sitä itse tajua, että häviävät keskustelun ja myös paljastuvat heti kun poistavat.

Aikuinen ihminen voi keskustella tämmöisestäkin käytöksestä ihan neutraalisti ja ketään loukkaamatta, jopa yrittää ymmärtää, mutta se, jolla on joku tämmöinen oireyhtymä alkaa "hyökkäys on paras puolustus" -moodissa poistattamaan. Eikä siten pääse koskaan sairautensa herraksi, kun ei ota neuvoja vastaan. Tätäkään ei ole tänne saakka jaksanut lukea, vaan on poistanut viestin jo ;D

Ei hätää, on tallessa ;D

En tästä tiedä. Mielenkiintoni kohdistuu siihen, miten ja millä "ansioin" täältä poistetaan tavallista enemmän harmittomia kommenteja noin nopeasti - enkä todellakaan tarkoita vain omiani.

Jos suinkin tästä poistattelusta voisi olla yhteydessä. Tämä ketju on ollut siisti ja harmiton, näkee kyllä sen sisällöstä, että mitään syytä massapoistatteluun ei ole. Eikö niitä botteja vois säätää huomaamaan tuollaisen kiusa-massapoistattelun, kun ketjussa ei ole edes mitään asiatonta sanastoa.

Vierailija
2654/22169 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies on jotenkin niin ihanan vapaa ja sinut itsensä kanssa. Osaa nauttia nuoruudestaan. Plus aivan h* seksikäs.

Vierailija
2655/22169 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea asenne.

Ei sillä ole väliä, mikä stimuloi menemään elämässä eteenpäin ja kehittämään itseään. Jos Damiano kannustaa kielen opiskeluun, niin ei pitäisi kenelläkään olla nokan koputtamista.

Minäkin osaan nyt Shum -biisin verran ukrainaa ;D Onko se hyödyllinen taito koskaan, en tiedä, mutta sen verran kiinnosti kuitenkin.

Vierailija
2656/22169 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tykännyt muodista, ja ennen pukeuduin luovasti. Koronan aikana kaikki kiinnostus muotiin, pukeutumiseen ja itsensä kauniisti laittamiseen kuoli. Varmaan jotain masennusta. Tunsin itseni vanhaksi ja rumaksi ja lihavaksi, mitäpä sellaiseen rahaakaan käyttäisi.

Eilen ekaa kertaa vuoteen halusin katsoa netistä itselleni jotain muodikasta, sellaista kuin Måneskinillakin on, kauniita kuoseja, lierihattuja, jotain... Italialaisen tyylikästä ❤️

Vierailija
2657/22169 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victoria tavallisen näkönen? No ei kyllä todellakaan ole :D

Minusta Victoria on hitokseen kuuma, punaisessa nahkahaalarissa, lavalla soittamassa bassoa, 100 miljoonalle kuulijalle.

Siinä ei ole yhtään mitään tavallista.

Sori, hieman ohi aiheen (tosin vaan ihan vähän).

T. N43

Vierailija
2658/22169 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut ihana ketju seurata. Kaiken koronauutisoinnin ja oman elämän ongelmien ohella on ollut jotain muutakin. Yhteistä ihasteltavaa, kuunneltavaa ja katseltavaa. Oon piristynyt huomattavasti viikon sisällä, herännyt kesään ja ajatellut, että ehkä silläkin on vielä jotain annettavaa mulle.

Vierailija
2659/22169 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No luinpas äkistään ihan väärin ;S ei se ollutkaan

damiano david being iconic for being 1 minute straight

oh noy!

;D

Vierailija
2660/22169 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekikö kukaan sitä "focking pathetic" giffiä?

Mä tarttisin sellaisen. Se että olen niiiiin koukussa Damianoon on todella, focking pathetic. En kestä enää.