Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
On se ihana.
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin edelleen teini, seuraavassa Suosikissa olisi varmasti keskiaukeamakuva, ja se olisi välittömästi seinälläni!
Jos olisin edelleen teini, lähettäisin Jyrkiin läjäpäin faxeja ja vaatisin Måneskinin videoita telkkariin!
Minä pommittaisin postikorteilla Mikko Alataloa Hittimittarissa!
Mä pommittaisin niillä Tapani Ripattia siltä varalta että singlebiiseistä olis julkaistu extended 12 inch Italo Disco megamixit!
On täällä sentään joku minuakin vanhempi. Nuo demit ja jyrkit menee ihan ohi, nuorison juttuja.
Kyllä kieltämättä hetkittäin on tuntunut, että onko vaihdevuoteni peruttu. Vanhana (diskon lisäksi) rokkarina kuitenkin olen glamrokkia nähnyt kauan sitten ennenkin, alkaen jostain Rocky Horror Picture Showsta... Se on juoneltaan periaatteessa puskafarssi, mutta Suomessa se leffa oli kielletty vuosikymmenet, koska leffan päähenkilö oli naisten vaatteisiin pukeutuva meikkaava laulajamies ja biseksuaalikin vielä. L O L. Ennen ei kaikki tosiaankaan ollut paremmin. Hyvä että nykyään Suomessa saa katsoa sitä viihdettä mikä itseä huvittaa! Ja muuten jos joku tässä ketjussa ei vielä ole nähnyt Rocky Horror Picture Showta, sitä on pakko suositella jo glam rock -yleissivistyksen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Tää tyyppihän on joku 155cm sulka päässä 😅. Tyypillinen italialainen pikkuheppumies. Korkopohjakengät jalassa Euroviisuissakin. Ei paljoo päätä kääntelis, jos tulis kadulla vastaan.
No voi harmi sun puolesta, mutta onneksi on Damiano on mulle (156 cm / 53 kg) aivan sopivan kokoinen. Kuten myös kolmelle miljoonalle IG-seuraajalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy myöntää, että olen viettänyt niin monta päivää tässä ketjussa ja #damianodavid-hashtagin parissa sosiaalisessa mediassa, että pahimman ihastuksen terä on taittunut. Visuaalisen annin sijaan pystyn keskittymään musiikkiin ilman, että alkaa heti pyöriä syntisiä ajatuksia mielessä. Jo oli aikakin - viisufinaalistakin on nyt puolitoista viikkoa.
Minäkin luulin näin, kunnes vaihdoin ihan tavallisen kasvokuvan Damianosta tietokoneen taustakuvaksi. Tämä tosiaan oli joko paras tai huonoin idea koskaan. Pientä lohtua siihen, että vain lounastauolla ehtii käydä koluamassa nettiä. Teams-palaverissa ei todellakaan ole auki ruutu, jossa näkyy nuutunut työkaveri.
Voi ei, ei tällaisia vinkkejä nyt kun melkein pystyn jo keskittymään töihin taas 🙈 T. Se, jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tyyppihän on joku 155cm sulka päässä 😅. Tyypillinen italialainen pikkuheppumies. Korkopohjakengät jalassa Euroviisuissakin. Ei paljoo päätä kääntelis, jos tulis kadulla vastaan.
No voi harmi sun puolesta, mutta onneksi on Damiano on mulle (156 cm / 53 kg) aivan sopivan kokoinen. Kuten myös kolmelle miljoonalle IG-seuraajalleen.
Olisi minullekin, Damiano on 180 cm ja minä vähän enemmän. Korot hänellä onkin monesti korkeammat.
Vierailija kirjoitti:
Tällä videolla on muuten nyt 10,5 miljoonaa katsontakertaa tubessa. Viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä lainaus särkee mun sydämeni (äitinä):
Damiano’s mom’s words : Coraline IS Måneskin. Coraline is Victoria, who suffers from anxiety. Coraline doesn’t want to eat, like Damiano, who suffered from an ED when he was only sixteen. Coraline has social anxiety, like Ethan. Coraline can’t sleep, like Thomas.
Siitä hetkestä kun löysin nämä Måneskinin rauhallisemmat biisit, oli ilmiselvää että laulujen tekijällä on syvällistä elämänkokemusta. Nuoresta iästä huolimatta on koettu jo elämän varjopuolia. Tämäkin on ehkä se syy miksi bändi kolahtaa niin monelle. Jos olisi pelkkää seksikkyyttä siitä puuttuisi jokin. Tai se seksuaalisuus oikeastaan syntyy just elämän kaikista puolista.
Ihanasti sanottu
Tänään kolahtaa New Song. Livevedossa Damiano hengittää ensimmäisen kerran ilmeisesti kohdassa 2:30...
Kuinka säälittävä kaverini on jos tekee kuvakollaasin Damianosta omaan puhelimeensa? Tai tallettaa instasta kaikki tarinat itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka säälittävä kaverini on jos tekee kuvakollaasin Damianosta omaan puhelimeensa? Tai tallettaa instasta kaikki tarinat itselleen?
Mullakin on tollanen, varsin läheinen, kaveri. Eikä yhtään säälittävä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä videolla on muuten nyt 10,5 miljoonaa katsontakertaa tubessa. Viikossa.
Zitti e Buoni ja koko albumi ovat nousseet rytinällä listoille ympäri maailman. Aivan uskomaton saavutus italiankieliseltä rock-bändiltä, siellä se keikkuu Lil Nas X:n ja muiden rinnalla.
Tiiättekö, tää ketju on palauttanut mun uskon AV-palstaan, ihmisiin ja elämään yleensä. Kiitos siskot (ja veljet ja muut), kiitos Euroviisut, kiitos Damiano, kiitos internet, kiitos Måneskin. Kesä tulee ja elämä jatkuu pitkän pimeän ajan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No luinpas äkistään ihan väärin ;S ei se ollutkaan
damiano david being iconic for being 1 minute straight
oh noy!
;D
Hetero on. Vahvasti.
Juu juu. Niin ne aina mullekin väittävät ja sitten kohta ollaankin sohvalla reisi reidessä pleikkaroimassa...
100% hetero on satuolento kuten yksisarvinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tiiättekö, tää ketju on palauttanut mun uskon AV-palstaan, ihmisiin ja elämään yleensä. Kiitos siskot (ja veljet ja muut), kiitos Euroviisut, kiitos Damiano, kiitos internet, kiitos Måneskin. Kesä tulee ja elämä jatkuu pitkän pimeän ajan jälkeen.
💙💜
-ap
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No luinpas äkistään ihan väärin ;S ei se ollutkaan
damiano david being iconic for being 1 minute straight
oh noy!
;D
Hetero on. Vahvasti.
Juu juu. Niin ne aina mullekin väittävät ja sitten kohta ollaankin sohvalla reisi reidessä pleikkaroimassa...
100% hetero on satuolento kuten yksisarvinenkin.
Ei kerta homoksi tee ;)
Vierailija kirjoitti:
Tänään kolahtaa New Song. Livevedossa Damiano hengittää ensimmäisen kerran ilmeisesti kohdassa 2:30...
You got me TRÖÖÖ in your mind...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin edelleen teini, seuraavassa Suosikissa olisi varmasti keskiaukeamakuva, ja se olisi välittömästi seinälläni!
Jos olisin edelleen teini, lähettäisin Jyrkiin läjäpäin faxeja ja vaatisin Måneskinin videoita telkkariin!
Minä pommittaisin postikorteilla Mikko Alataloa Hittimittarissa!
Mä pommittaisin niillä Tapani Ripattia siltä varalta että singlebiiseistä olis julkaistu extended 12 inch Italo Disco megamixit!
On täällä sentään joku minuakin vanhempi. Nuo demit ja jyrkit menee ihan ohi, nuorison juttuja.
Kyllä kieltämättä hetkittäin on tuntunut, että onko vaihdevuoteni peruttu. Vanhana (diskon lisäksi) rokkarina kuitenkin olen glamrokkia nähnyt kauan sitten ennenkin, alkaen jostain Rocky Horror Picture Showsta... Se on juoneltaan periaatteessa puskafarssi, mutta Suomessa se leffa oli kielletty vuosikymmenet, koska leffan päähenkilö oli naisten vaatteisiin pukeutuva meikkaava laulajamies ja biseksuaalikin vielä. L O L. Ennen ei kaikki tosiaankaan ollut paremmin. Hyvä että nykyään Suomessa saa katsoa sitä viihdettä mikä itseä huvittaa! Ja muuten jos joku tässä ketjussa ei vielä ole nähnyt Rocky Horror Picture Showta, sitä on pakko suositella jo glam rock -yleissivistyksen kannalta.
Mä jännittäisin putkiratiosta European Pop Jurya, miten Get On pärjää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You got me TRÖÖÖ in your mind...
Juu, samaa hihittelin. Ei haittaa, maailmassa on tilaa monenlaisille aksenteille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun perusteella meidän kaverit on kovempia Måneskin-faneja kuin me itse, hmm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun perusteella meidän kaverit on kovempia Måneskin-faneja kuin me itse, hmm.
Näin sattumalta lauantaina yhtä kaveria ja kun kuulumisia vaihtaessa tuli ohimennen puhe Måneskinistä (tietysti, mistäpä muustakaan), niin hän punastui silmäripsiään myöden. Ihanaa!
Jos T*** luet tätä, niin terkkuja!
No mutta euroviisuvoittaja kuitenkin ja ihan official.