Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
2721/22169 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea kuvitella Damianoa pelaamaan pleikkaria, mutta miksei. Tekee senkin varmaan jollain tapaa ihmeen kuumasti.

Vierailija
2722/22169 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin edelleen teini, seuraavassa Suosikissa olisi varmasti keskiaukeamakuva, ja se olisi välittömästi seinälläni!

Mielellään siitä kyykkyasennosta viisuissa. Parla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/22169 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä lainaus särkee mun sydämeni (äitinä):

Damiano’s mom’s words : Coraline IS Måneskin. Coraline is Victoria, who suffers from anxiety. Coraline doesn’t want to eat, like Damiano, who suffered from an ED when he was only sixteen. Coraline has social anxiety, like Ethan. Coraline can’t sleep, like Thomas.

Taisi osua ketjun poistattaja/ankeuttaja/trollaajaankin ihan nappiin nuo luonnehdinnat.

Ei toisten mielipiteet ole sinulle uhka ja reilulla 7 miljardilla on eri mielipiteet kuin sinulla, et millään saa kaikkia hiljennettyä. Kaikkien mielipiteille pitäisi olla sijaa, vaikka ne olisivat erilaisia kuin sinulla.

Yritä ymmärtää ja päästää muitakin ihmisiä elämääsi, edes anonyymisti netissä, iloita ennemmin mukana kuin pyrkiä ajamaan muut alas tai sensuroimaan tai alapeukuttamaan turhaan toisten iloisuutta. Sulla ehkä on siihen jotain kasvukipuja, sääntöjen rikkomisen halua ja/tai vallanhalua, mutta usko huviksesi, että kivempaa sinulla on kun keskarien näyttämisen sijaan pystyt näyttämään sen JOIN ja liityt mukaan johonkin juttuun avoimin mielin.

Vierailija
2724/22169 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka säälittävä kaverini on jos tekee kuvakollaasin Damianosta omaan puhelimeensa? Tai tallettaa instasta kaikki tarinat itselleen?

Mullakin on tollanen, varsin läheinen, kaveri. Eikä yhtään säälittävä. ;)

Ketjun perusteella meidän kaverit on kovempia Måneskin-faneja kuin me itse, hmm.

Näin sattumalta lauantaina yhtä kaveria ja kun kuulumisia vaihtaessa tuli ohimennen puhe Måneskinistä (tietysti, mistäpä muustakaan), niin hän punastui silmäripsiään myöden. Ihanaa!

Jos T*** luet tätä, niin terkkuja!

Voi ei! Tulee mieleen se Sanja-video :D 

Vierailija
2725/22169 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No luinpas äkistään ihan väärin ;S ei se ollutkaan

damiano david being iconic for being 1 minute straight

oh noy!

;D

Hetero on. Vahvasti.

Juu juu. Niin ne aina mullekin väittävät ja sitten kohta ollaankin sohvalla reisi reidessä pleikkaroimassa...

100% hetero on satuolento kuten yksisarvinenkin.

Damianokin on muuten pleikkarimiehiä. Parhaan kaverinsa, joka on bändissä assistenttina, instassa se salaisuus tulee ilmi.

Kaverin ristikot oli hukassa.

Tämähän lukee myös siinä Little boy IG-kuvassa.

Vierailija
2726/22169 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii, another D-day ja loppua ei näy! Joko olette perehtyneet näihin YouTuben "reaction"-videoihin? Näitä voi hakea tubesta reaction-hakusanalla. Ideana, että reagoija pistää kuuntelee/katselee eka kertaa jonkun musaesityksen ja tallentaa tämän spontaanin reaktionsa ja lähettää tubeen. Tässä yksi aikas ihana Kiss This -videosta :D- Aistikasta ja energistä D-dayta kaikille <3!

Vierailija
2727/22169 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaikea kuvitella Damianoa pelaamaan pleikkaria, mutta miksei. Tekee senkin varmaan jollain tapaa ihmeen kuumasti.

Jep.

Katsoo vannoutunutta heteromiestä dreamysti silmiin, hipaisee hiuksiaan ja kysyy: "You wanna go a round of... Uncharted?"

Pleikkarimiehet tietää nää jutut ;D

Suomi - Kanada 1-1

Vierailija
2728/22169 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Damiano’s mom’s words : Coraline IS Måneskin. Coraline is Victoria, who suffers from anxiety. Coraline doesn’t want to eat, like Damiano, who suffered from an ED when he was only sixteen. Coraline has social anxiety, like Ethan. Coraline can’t sleep, like Thomas.

Siitä hetkestä kun löysin nämä Måneskinin rauhallisemmat biisit, oli ilmiselvää että laulujen tekijällä on syvällistä elämänkokemusta. Nuoresta iästä huolimatta on koettu jo elämän varjopuolia. Tämäkin on ehkä se syy miksi bändi kolahtaa niin monelle. Jos olisi pelkkää seksikkyyttä siitä puuttuisi jokin. Tai se seksuaalisuus oikeastaan syntyy just elämän kaikista puolista.

No tämähän se juttu on. Kuumia rokkareita on ollut ennenkin, mutta se, että se kuuma rokkari kykenee tuottamaan vaikkapa Coralinen kaltaisia tekstejä ja laulamaan ne sydän vereslihalla, on hyvin, hyvin, hyvin harvinaista ja itselleni aivan olennainen osa tätä hullaantumista.

-ap

Sama homma Blind Channelin heppujen osalta. Sorry tällainen hirveä häiriö täällä. Joelilla ihan oma Rihanna-versio. Joelilla ja Nikolla myös kaunis versio NUMB.

Vierailija
2729/22169 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka säälittävä kaverini on jos tekee kuvakollaasin Damianosta omaan puhelimeensa? Tai tallettaa instasta kaikki tarinat itselleen?

Mullakin on tollanen, varsin läheinen, kaveri. Eikä yhtään säälittävä. ;)

Ketjun perusteella meidän kaverit on kovempia Måneskin-faneja kuin me itse, hmm.

Näin sattumalta lauantaina yhtä kaveria ja kun kuulumisia vaihtaessa tuli ohimennen puhe Måneskinistä (tietysti, mistäpä muustakaan), niin hän punastui silmäripsiään myöden. Ihanaa!

Jos T*** luet tätä, niin terkkuja!

Voi ei! Tulee mieleen se Sanja-video :D 

Saiko kukaan muuten tehtyä sitä Hurricane - official -ketjua, kaikki viittaukset siihen on ilmeisesti raivolla poistettu???

Vierailija
2730/22169 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hihii, another D-day ja loppua ei näy! Joko olette perehtyneet näihin YouTuben "reaction"-videoihin? Näitä voi hakea tubesta reaction-hakusanalla. Ideana, että reagoija pistää kuuntelee/katselee eka kertaa jonkun musaesityksen ja tallentaa tämän spontaanin reaktionsa ja lähettää tubeen. Tässä yksi aikas ihana Kiss This -videosta :D- Aistikasta ja energistä D-dayta kaikille <3!

Odotin että nainen olisi joutunut riisumaan villapaitansa kun alkoi meno mennä kuumaksi :D

Vierailija
2731/22169 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatro d'ira on kyllä lempialbumini. Chosenilla on hyviä biisejä, mutta on se silti vähän sellainen X-factorin kuuloinen levy. Il ballo della vita on popimpi ja kokeellisempi, levyllä on huikea kattaus erityylisiä biisejä ja monta lempparia. Mutta uusin levy on kaikista kypsin ja raskain soundiltaan - levyllä ei ole yhtäkään kappaletta, jonka skippaisin. Rakastan silti näitä kaikkia levyjä <3

Vierailija
2732/22169 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi aikas ihana Kiss This -videosta :D- Aistikasta ja energistä D-dayta kaikille <3!

"I can't look at this but I can't look away!!" 😂😂

Vierailija
2733/22169 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oh noy!

;D

Hetero on. Vahvasti.

Juu juu. Niin ne aina mullekin väittävät ja sitten kohta ollaankin sohvalla reisi reidessä pleikkaroimassa...

Damianokin on muuten pleikkarimiehiä. Parhaan kaverinsa, joka on bändissä assistenttina, instassa se salaisuus tulee ilmi.

Kenen ig? Parhaan kaverin grillowhon, D:n vain Maneskin?

Vierailija
2734/22169 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotin että nainen olisi joutunut riisumaan villapaitansa kun alkoi meno mennä kuumaksi :D

Ihana kun hän punastui videon päätteeksi. Samaistun!

Vierailija
2735/22169 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiättekö, tää ketju on palauttanut mun uskon AV-palstaan, ihmisiin ja elämään yleensä. Kiitos siskot (ja veljet ja muut), kiitos Euroviisut, kiitos Damiano, kiitos internet, kiitos Måneskin. Kesä tulee ja elämä jatkuu pitkän pimeän ajan jälkeen.

Samoin! Minä en ole viikkoon lukenut palstalta mitään muuta ketjua. Olen kirjoittanut tänne pelkkiä positiivisia ajatuksia, olen ohittanut ilkeilyt ja trollailut olankohautuksella, olen hymyillyt enemmän kuin aikoihin, nauranut ääneen! Kiitos! Kiitos! Kiitos!

Vierailija
2736/22169 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oh noy!

;D

Hetero on. Vahvasti.

Kenen ig? Parhaan kaverin grillowhon, D:n vain Maneskin?

Ykaaar itse, viime viikolla.

Vierailija
2737/22169 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä hetkestä kun löysin nämä Måneskinin rauhallisemmat biisit, oli ilmiselvää että laulujen tekijällä on syvällistä elämänkokemusta. Nuoresta iästä huolimatta on koettu jo elämän varjopuolia. Tämäkin on ehkä se syy miksi bändi kolahtaa niin monelle. Jos olisi pelkkää seksikkyyttä siitä puuttuisi jokin. Tai se seksuaalisuus oikeastaan syntyy just elämän kaikista puolista.

No tämähän se juttu on. Kuumia rokkareita on ollut ennenkin, mutta se, että se kuuma rokkari kykenee tuottamaan vaikkapa Coralinen kaltaisia tekstejä ja laulamaan ne sydän vereslihalla, on hyvin, hyvin, hyvin harvinaista ja itselleni aivan olennainen osa tätä hullaantumista.

-ap

Sama homma Blind Channelin heppujen osalta. Sorry tällainen hirveä häiriö täällä. Joelilla ihan oma Rihanna-versio. Joelilla ja Nikolla myös kaunis versio NUMB.

Tosi syvällistä... :D Sori, mutta BC:n lapselliset lyriikat on huomattu ulkomaita myöten. Muuten tykkään bändistä ja ovat tosi hyviä soittamaan, mutta eivät todellakaan sanoittamaan:

Jokainen skenen psyko

Kädet ylös ja seuraa minua sanomalla (hoo, hoo, hoo, hoo)

Friikkien imperiumi, kaikki juomat minun piikkiini

Taas yksi yö säkkipimeässä paratiisissani

En halua itkeä, joten minun täytyy halvaantua

Kehoni on aseeni, joten pidän sitä ladattuna

Kunnes olenasti olen kaikkialla kuin pääni räjähtäisi

Älä tuhlaa rukouksiasi, he eivät voi pelastaa meitä

Sairaiden ja vaarallisten elämäntavat

Vierailija
2738/22169 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blind Channel -faneille vastaavaa suositeltavaa herkkua ovat Sean Staxxin (RAPPER REACTION) reaktiovideot ;D

Ihanan spontaaneja ja kaveri on ihan täpinöissään, että miten ihmeessä jokainen biisi on mahtava, keskeyttää biisin kesken kaiken ensikuuntelun lisätäkseen sen omaan soittolistaansa ja kalju mies headbängää välillä niin, että luurit lentää päästä ;D

Plussana osaa kuulla myös tuotannon korvin ja selittää miten biisit on rakennettu ja kuulee nyansseja ja sointukuvioita.

Vierailija
2739/22169 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiättekö, tää ketju on palauttanut mun uskon AV-palstaan, ihmisiin ja elämään yleensä. Kiitos siskot (ja veljet ja muut), kiitos Euroviisut, kiitos Damiano, kiitos internet, kiitos Måneskin. Kesä tulee ja elämä jatkuu pitkän pimeän ajan jälkeen.

Samoin! Minä en ole viikkoon lukenut palstalta mitään muuta ketjua. Olen kirjoittanut tänne pelkkiä positiivisia ajatuksia, olen ohittanut ilkeilyt ja trollailut olankohautuksella, olen hymyillyt enemmän kuin aikoihin, nauranut ääneen! Kiitos! Kiitos! Kiitos!

Joo, pitkästä aikaa on tullut naureskeltua palstan jutuille hyvässä mielessä. Kiitos oivaltavista jutuistanne ja terkkuja myös niille kavereille ;)

Vierailija
2740/22169 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihania viestejä. <3

Tää kuulostaa jonkun mielestä varmaan tosi kornilta ja epäuskottavalta, mutta mulla on nyt reilun viikon ajan ollut vähemmän syömishäiriöoireilua kuin varmaan puoleen vuoteen. Ihan vaan siksi kun on ollut kaikin puolin iloisempi fiilis.