Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Oikein OFFiCIAL 😁 tää kaveri siis toimii ite palstan valvojana? Pellet..
Mutta niin se pelleasu vaan tenhosi kaikki siinä Italian esityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rietas gay kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo tupakointipätkä Instastoryssa..........
Damiano piinaa meitä lähes kolmea miljoonaa seuraajansa ihan tahallaan. Voi Luoja.
On varmaan aika jännä tunne tietää, että on kietonut melkein maanosallisen naisia pikkusormensa ympärille.
...unohtamatta miehiä.
jep olen huomannut et aika monet miehetkin käy siihen kuumana
En keksi miyä kukaan homo voisi tuossa nähdä. Monet, kuten itse, ei siedä naismaisuutta miehessä. Ja ne ketkä sietää, himoaa jotain tuure boeliuksia. Tuo DD on niille liian vanha j a miehinen.
Kyllä aihe vapaan naisten kannattaa lakata luulla tuntevansa homot = pitävät naisina.No miksi sitten niin monet homot ovat naismaisia, jos eivät pidäkään sellaisesta? Ensin sanot että et siedä (Damianon) naismaisuutta, ja sitten hän onkin liian miehinen? Häh? Ja liian vanha? Pitääkö naismaisen miehen olla lapsi että h:t tykkää??
Damiano ei ole naismainen. Edes meikeissä ja hameissa. Tirsk, kuulosti hassulta.
"En keksi miyä kukaan homo voisi tuossa nähdä. Monet, kuten itse, ei siedä naismaisuutta miehessä. Ja ne ketkä sietää, himoaa jotain tuure boeliuksia. Tuo DD on niille liian vanha j a miehinen". Tuossahan juuri viitattiin suoraan Damianon naismaisuuteen.
höpsis. Päinvastoin. Miehekkyyttä ei saa pois edes noilla hilivetkuttimilla. Se on vain jotakin kokeilua, joka on nyt muotia. Stailausta. Roolia. Leikkiä. Joka korostaa sen miehekkyyttä. Luitko vielä sitä, ettei välitä mitä sinä ja minä luullaan, koska on itse niin varma omasta (hetero)seksuaalisuudestaan?
Niin..tietääkseeni bändi valikoi itse vaatteensa ja päättää mitä päälleen laittaa. Eli ei ole mitään päälle liimattua pakotettua imagoa. Ihan sama onko se "miehekästä" vai ei. Siitä ei ole pakko tykätä. Tuskin luopuvat tyylistään vain siksi kun jotkut tavikset ei tykkää. On vanhanaikaista pitää kiinni sukupuolirooleista ja niihin liittyvistä pukeutumisista.
Ja ei ole muuten muotia tuo pukeutuminen juuri nyt..
Ei me taideta tietää, miten se vaatesysteemi niillä menee.. Kai ne samalla niitä mainostaa, on yhteistyötahoja. Onhan niillä managerikin. Ethaninko isä oli jotenkin elokuva-alalla, Damianon tyttöystävä mallikuvausbisneksessä hyvin vahvasti.
Damiano ei taida vapaallakaan rajoittautua kovin ahtaaseen sukupuolenmukaiseen pukeutumiseen. Näin italiankielisen videon, jossa hän kertoi kahdesta ikävästi käyttäytyneestä poliisista, kun hän oli kulkenut kadulla crop topissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rietas gay kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damiano piinaa meitä lähes kolmea miljoonaa seuraajansa ihan tahallaan. Voi Luoja.
On varmaan aika jännä tunne tietää, että on kietonut melkein maanosallisen naisia pikkusormensa ympärille.
...unohtamatta miehiä.
En keksi miyä kukaan homo voisi tuossa nähdä. Monet, kuten itse, ei siedä naismaisuutta miehessä. Ja ne ketkä sietää, himoaa jotain tuure boeliuksia. Tuo DD on niille liian vanha j a miehinen.
Kyllä aihe vapaan naisten kannattaa lakata luulla tuntevansa homot = pitävät naisina.No miksi sitten niin monet homot ovat naismaisia, jos eivät pidäkään sellaisesta? Ensin sanot että et siedä (Damianon) naismaisuutta, ja sitten hän onkin liian miehinen? Häh? Ja liian vanha? Pitääkö naismaisen miehen olla lapsi että h:t tykkää??
Damiano ei ole naismainen. Edes meikeissä ja hameissa. Tirsk, kuulosti hassulta.
"En keksi miyä kukaan homo voisi tuossa nähdä. Monet, kuten itse, ei siedä naismaisuutta miehessä. Ja ne ketkä sietää, himoaa jotain tuure boeliuksia. Tuo DD on niille liian vanha j a miehinen". Tuossahan juuri viitattiin suoraan Damianon naismaisuuteen.
höpsis. Päinvastoin. Miehekkyyttä ei saa pois edes noilla hilivetkuttimilla. Se on vain jotakin kokeilua, joka on nyt muotia. Stailausta. Roolia. Leikkiä. Joka korostaa sen miehekkyyttä. Luitko vielä sitä, ettei välitä mitä sinä ja minä luullaan, koska on itse niin varma omasta (hetero)seksuaalisuudestaan?
Niin..tietääkseeni bändi valikoi itse vaatteensa ja päättää mitä päälleen laittaa. Eli ei ole mitään päälle liimattua pakotettua imagoa. Ihan sama onko se "miehekästä" vai ei. Siitä ei ole pakko tykätä. Tuskin luopuvat tyylistään vain siksi kun jotkut tavikset ei tykkää. On vanhanaikaista pitää kiinni sukupuolirooleista ja niihin liittyvistä pukeutumisista.
Ei me taideta tietää, miten se vaatesysteemi niillä menee.. Kai ne samalla niitä mainostaa, on yhteistyötahoja. Onhan niillä managerikin. Ethaninko isä oli jotenkin elokuva-alalla, Damianon tyttöystävä mallikuvausbisneksessä hyvin vahvasti.
Damiano ei taida vapaallakaan rajoittautua kovin ahtaaseen sukupuolenmukaiseen pukeutumiseen. Näin italiankielisen videon, jossa hän kertoi kahdesta ikävästi käyttäytyneestä poliisista, kun hän oli kulkenut kadulla crop topissa.
Hmm, taisi olla kuvaukset menossa, tulossa tai olleet.
Victoria tavallisen näkönen? No ei kyllä todellakaan ole :D
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä on yhtä tavallisen näköinen kuin esim. minä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet olevasi paremman näköinen kun todellisuudessa olet.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisuudessa ei ole mitään pahaa. Tavallisuus tarkoittaa sitä, ettei piirteissä ole mitään merkillepantavaa ja ettei ole erityisen kaunis. Klassisen skandinaavin näköinen, perusnätti nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ihan oikeesti..Victoria on tosi söpö ja nätti, mutta tuollaisia tyttöjä kävelee vastaan melkeen päivittäin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sanoin olevani tavallinen.
Victoriassa häiritsee se aina rasvaisen näköinen, naamaan liimautunut otsatukka. Jos ottaisi siihen enemmän hiusta ja muotoilisi sen tuuheammaksi, olisi heti parempi koska kyseinen hiustyyli kyllä ehdottomasti pukee häntä paremmin kuin ei otsatukkaa ollenkaan.
Eilisen ig-storyn oli jo joku upannut youtubeenkin. 130 000 katsontakertaa muutamassa tunnissa 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on takahuonevideo ja ollaan huumevastaisia joo. Tuo Vicce ihan selvästi pöllyssä ja hähättää tietävästi kun sille vitsaillaan huumeista kohdassa 3.16
Kieltämättä outo ääni kun puhe on läähätystä.
Ihmettelisin, jos olisivat tuossa vaiheessa ottaneet riskin ja potentiaalisesti pilanneet homman vetämällä kamaa. Vaikuttavat liian fiksuilta tuolla tavalla hölmöilläkseen.
Mä vaan mietin miten Damianolla ja muilla pysyy pää mukana menossa. Toivon että pysyy, eikä suosio muuta heitä persoonina tai paineet kasva liian suuriksi. Onhan tuo käsittämätöntä kenelle tahansa nousta tuollaiseen suosioon käytännössä yhdessä yössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni mielestä olen paljon paremman näköinen kuin Victoria, mutten omasta mielestäni. Olen eri kirjoittaja. Täällä aiemminkin tuntui että jotkut tai joku (mies) turvautuu siihen ikuiseen argumenttiin, jossa ne joista et pidä, ovat tietenkin rumia. Vähän enemmän mielikuvitusta, pyydän.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan mietin miten Damianolla ja muilla pysyy pää mukana menossa. Toivon että pysyy, eikä suosio muuta heitä persoonina tai paineet kasva liian suuriksi. Onhan tuo käsittämätöntä kenelle tahansa nousta tuollaiseen suosioon käytännössä yhdessä yössä.
Kenelle tahansa ja varsinkin noin nuorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rietas gay kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...unohtamatta miehiä.
Muistaakseeni joku bändin jäsenen perheen jäsenistä toimii stylistina ja on bändin kanssa luonut yhdessä imagon. En ymmärrä miten tuon tyttöystävän malleilut liittyy yhtään tähän..
Tiettävästi asuu D kanssa yhdessä. En usko, että Italiassa nämä hommat toimii just niinkuin suomalaisten mielissä täällä. Katso tyttöystävän isntaa, kyllä sieltä mallitouhuistakin varmasti vaikutteita on tullut. Ja hyvien kuvaajien nimiä. Vähän erilaista mallitouhua, kuin mitä suomalainen kai olettaa?
Olen kateellinen sen tyttöystävän kropasta. Sellaiseen muotoon synnytään, eikä treenata. Näin kärjistetysti.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen juttu stailauksesta. https://wwd.com/eye/people/maneskin-italy-watch-eurovision-song-contest…
Lisäksi oli todella söpö tämä kohta:
”for instance, the video clip of the song reached roughly 22 million views on YouTube since it was released two months ago, with supportive messages and users predicting their Eurovision win piling up in the comments section, as well as on social media.
“We read everything, every comment,” David says with a smile during a Zoom call with the group on Thursday. “But we don’t feel the pressure, we just can’t wait to [perform] at the final, in front of the audience.
Enää ei taida olla mahdollista ihan kaikkea lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen juttu stailauksesta. https://wwd.com/eye/people/maneskin-italy-watch-eurovision-song-contest…
Lisäksi oli todella söpö tämä kohta:
”for instance, the video clip of the song reached roughly 22 million views on YouTube since it was released two months ago, with supportive messages and users predicting their Eurovision win piling up in the comments section, as well as on social media.
“We read everything, every comment,” David says with a smile during a Zoom call with the group on Thursday. “But we don’t feel the pressure, we just can’t wait to [perform] at the final, in front of the audience.Enää ei taida olla mahdollista ihan kaikkea lukea.
Tavoite saavutettu: ”And these positive comments motivate us and charge us with expectations not so much for the victory, but more for the feedback we could get even after the competition,” he adds, underscoring that the ultimate goal is to expand the band’s fan base, reaching out and attracting new people to its music.”
On ne liian saman näköisiä, että olisi eri vanhemmat.