Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen jo sieluni silmin, miten suomi"kaunotar" virttyneessä Marimekon paidassaan, täysin epäsopivissa caprihousuissaan, punaiseksi värjätyssä kanap-e-r-se tukassaan ja lättäpohjakengissään yrittää Italiassa epätoivoisesti iskeä miehiä, koska tuo "Damiaano" on niin ihana. :DDDDD Toisaalta Italiassa saattaa onnistuakin, koska heille kelpaa ihan minkälainen nainen tahansa ja miehillä on tunnetusti erilaiset käsitykset kauneudesta.
Hohhoijaa. Oletat siis meidän kirjoittajien olevan rumia?
En oleta, vaan tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, että Damiano tekee instastooreissaan stefumaisia kulmien kohotuksia? :D
Stefulla samoja ilmeitä.
Kuka on Stefu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo tupakointipätkä Instastoryssa..........
Damiano piinaa meitä lähes kolmea miljoonaa seuraajansa ihan tahallaan. Voi Luoja.
On varmaan aika jännä tunne tietää, että on kietonut melkein maanosallisen naisia pikkusormensa ympärille.
...unohtamatta miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, että Damiano tekee instastooreissaan stefumaisia kulmien kohotuksia? :D
Stefulla samoja ilmeitä.
nyt oli törkeetä, haaste oikeuteen tulee!!!! lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damiano piinaa meitä lähes kolmea miljoonaa seuraajansa ihan tahallaan. Voi Luoja.
On varmaan aika jännä tunne tietää, että on kietonut melkein maanosallisen naisia pikkusormensa ympärille.
...unohtamatta miehiä.
jep olen huomannut et aika monet miehetkin käy siihen kuumana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...unohtamatta miehiä.
Niin. Miehet on nyt harvinaisen riippuvaisia naisistaan. Jotka on riippuvaisia italialaisesta rokkitähdestä.
Sitä kohti ollaan menossa että kohta näkyy kaikilla ihan kaikki. Se on tietysti teistä ok? Ja kuulisin mielelläni perustelujen kanssa miksi...jos ei.
Vastaan on tullut YKSI yläosaton naisen kuva noin miljoonan bändistä otetun kuvan joukossa. En menisi käämejäni polttamaan siitä. Koko orkesteri oli tasa-arvoisesti ilman paitaa ja jotenkin juuri ko otoksesta ei merkillisesti hyökynyt seksi niin voimallisesti silmille mitä monista muista kuvista?
Turha hävetä toisen puolesta. Kertoo enemmän häpeäjästä itsestään kuin kuvan kohteesta. Mun mielestä jossain taidekuvatyyppisessä valokuvassa on enemmän kuin ok näkyä myös naisen rinnat. Ja ihanaa että se tissi näytettiin juuri sellaisena kuin se on, ei ollut muokattu isommaksi tai käsin puristettu ylös. Ihan tavallinen, kaunis rintarauhanen siinä. Lavalla, videoilla ja haastatteluissa Victorialla on ollut melkoisen isolla prosentilla vaatteet päällä, tekee uraa enemmän ammattitaito kuin kroppa edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun Vic on niin tavallisen näköinen pyöreine kasvoineen ja pienineen rintoineen, tavallisen kaunis siis.
Nuori ja kaunis, mutta... mä vähän ihmettelen miksi kaikki pitänyt näyttää.
Kun Damiano keikistelee draq-asussa ilman paitaa, poseeraa alushousuissa sukukalleudet antoisasti esillä tai tekee lavalla seksiä simuloivia eleitä, se ei ole mikään ongelma. Itse asiassa kaikki bändin miehet ovat esitelleet vartaloaan estoitta somessa. Vaan kun bändin ainoa nainen vilauttaa rintoja, se saa sinut miettiväiseksi. Kaksoisstandardit much?
Ihan en lähtisi näitä asioita vertaamaan. Ei muuta kuin tissit paljaaksi kaikki naiset! Onko tämä se toivottu suuntaus sitten. Vaikka kuinka haluaisit vääntää asiasta, niin miesten paljas ylävartalo ei ole ikinä ollut täysin verrannollinen naisten tisseihin.
Tämähän on ihan täysin kulttuurisidonnainen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun Vic on niin tavallisen näköinen pyöreine kasvoineen ja pienineen rintoineen, tavallisen kaunis siis.
Nuori ja kaunis, mutta... mä vähän ihmettelen miksi kaikki pitänyt näyttää.
En tiedä, mutta tuo kuva toi itselle paljon itsevarmuutta lisää. Jos Victoria ei häpeile rintojaan niin miksi minäkään. Meillä on lähes identtiset tissit tuon kuvan perusteella.
TÄMÄ!!! ❤️🙏🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan Thomas ja muut näyttävät vähän väsyneiltä ja surullisilta. Pitäiskö jonkun mennä lohduttamaan sitä Thomasia, että kyllä siitäkin kuule vielä mies tulee, kuun kasvaa muutaman vuoden. Voi olla, että tarvii vielä toiset muutaman vuoden päälle..
Ethan jää vähän rumpujen taakse piiloon ja moni unohtaa, että siellä on semmoinenkin. Victorialla riittää kyllä faneja, mutta ei täällä vauva-palstalla.
Kyllä Ethan on jo huomioiutu. Rumpalit on tavallaan kiehtovia ehkä juuri siksi, että jäävät vähän mysteerisiksi ja kapuloiden mättäminen on jollain tavalla maskuliinista. Niin ja Ethan on tollainen kaunis tukkajumala niin huh. Tulee muuten mieleen RATM/Audioslaven ex-rumpali Brad Wilk nuorena, jos jengi täällä muistaa. Tosin Ethan on kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan Thomas ja muut näyttävät vähän väsyneiltä ja surullisilta. Pitäiskö jonkun mennä lohduttamaan sitä Thomasia, että kyllä siitäkin kuule vielä mies tulee, kuun kasvaa muutaman vuoden. Voi olla, että tarvii vielä toiset muutaman vuoden päälle..
Ethan jää vähän rumpujen taakse piiloon ja moni unohtaa, että siellä on semmoinenkin. Victorialla riittää kyllä faneja, mutta ei täällä vauva-palstalla.
Thomas on kuin moni muu suomalainen pitkäksi venähtänänyt 19 vuotias. Tykkää ryypätä liikaa ja bailata. On sitten kolmekymppisenä varmaan monen mielestä karismaattinen ja miehekäs hurmuri:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...unohtamatta miehiä.
En keksi miyä kukaan homo voisi tuossa nähdä. Monet, kuten itse, ei siedä naismaisuutta miehessä. Ja ne ketkä sietää, himoaa jotain tuure boeliuksia. Tuo DD on niille liian vanha j a miehinen.
Kyllä aihe vapaan naisten kannattaa lakata luulla tuntevansa homot = pitävät naisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miesfanit olisivat kirjoittaneet samanlaisin sanakääntein ja mielikuvin ketjun Serbian tyttökolmikosta, ketju olisi poistettu hetkessä.
"Hurricanen ihasteluketju. Loco Loco. - Ja tietysti OFFICIAL"
Niin, mutta kun ette edes sellaista saaneet aikaiseksi.
Älä ole niin varma...
Ketju muuttuu lähinnä koomiseksi, kun vaihtaa kommenteissa kohteeksi naiset miesten (Damianon) tilalle.
winner kirjoitti:
Mammoihin ei voi pleikkarimieskään luottaa
Ne suuren ikävän sohvalla lojujaan tuottaa
Lätkää vaan, tuijottaa, pleikkarimies tylsänä illoin saa
Måneskin paistaa, olis luna argentea, mutRuudun takaa, ruudun takaa, Damianoo tyttöni katsoo vain
Hän on basisteista kaunein minkä tietää
Myös pienet rinnat Victorialla hän sietää
Ethan on, moitteeton, hyvä myös rytmi rumpujen
Thomasia kitarassa prinsessani huomaa eiOo, Damiano, oo Ethan, oo Victoria kuinka teitä palvookaan
Oo, Damiano, oo L'Italiano, vaan Thomasia muista kukaan eiKerran illalla vauvaan taas kun saavun,
joku toinen poisti viestejä jo hetkellä aamun
Hän peitti ESC:iin ja Månskinin kuun,
ne vaihtaen viestiin sensuroituun
Ruudun takaa fani-ilon multa toinen vei :(---
Musiikilliset viittaukset jälleen kerran lukijan mielikuvituksen tulosta.
Kiitos
Rietas gay kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...unohtamatta miehiä.
En keksi miyä kukaan homo voisi tuossa nähdä. Monet, kuten itse, ei siedä naismaisuutta miehessä. Ja ne ketkä sietää, himoaa jotain tuure boeliuksia. Tuo DD on niille liian vanha j a miehinen.
Kyllä aihe vapaan naisten kannattaa lakata luulla tuntevansa homot = pitävät naisina.
En tunne kaikkia homoja, etkä sinäkään. Ne homot, jotka tunnen ovat jakautuneet tämän asian kanssa, toiset tykkäävät, toiset eivät.
Rietas gay kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...unohtamatta miehiä.
Tunnen homoja jotka hänestä pitävät ja homoja, jotka eivät pidä. Tunnen heteroita, jotka hänestä pitävät ja heteroita, jotka eivät pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...unohtamatta miehiä.
En itse ainakaan. Jos mun pitäis valita mies näistä kisoista niin se olisi Tanskan Jesper Groth.
M
Vierailija kirjoitti:
Rietas gay kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...unohtamatta miehiä.
Kyllä aihe vapaan naisten kannattaa lakata luulla tuntevansa homot = pitävät naisina.En tunne kaikkia homoja, etkä sinäkään. Ne homot, jotka tunnen ovat jakautuneet tämän asian kanssa, toiset tykkäävät, toiset eivät.
jep, samanlailla kuin heteroillakin homoilla on monenlaista makua
Stefulla samoja ilmeitä.