Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22089)
Dove istui eturivissä Damianon veljen kanssa tuolla ja oon nähnyt myös kuvia siitä Damianon vanhempien kanssa siellä, niistä kuvista päätellen se taitaa olla hyväksytty 'miniä' toisin kuin Giorgia
Victoriakin esiintyi Sanremossa Duran Duranin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Dove istui eturivissä Damianon veljen kanssa tuolla ja oon nähnyt myös kuvia siitä Damianon vanhempien kanssa siellä, niistä kuvista päätellen se taitaa olla hyväksytty 'miniä' toisin kuin Giorgia
Yhdessä pätkässä oli kyllä aika väkinäinen poskisuukkotervehdys D:n isän kanssa. Tapasiko Damiano bändikavereitaan siellä? Victoria oli ilmeisesti paikalla?
^^ Mä en ainakaan ole nähnyt mitään yhteiskuvia San Remosta, mutta eikö ne esiintyneet eri päivinä? Damiano taisi esiintyä 12.2. ja Vic Duran Duranin kanssa 13.2. eli voi olla ettei Damiano ollut enää maisemissa kun Vic esiintyi. Sinänsä olisi voinut odottaa että olisi pysytellyt siellä ihan vain Vicin takia, mutta ei kai sitten. Toivottavasti ovat kuitenkin väleissä. Kyllä se Damiano taitaa olla tosissaan sen Doven kanssa, vaikuttavat kyllä tosi rakastuneilta. Itse en pidä siitä että Damiano hengaa/asuu nyt jenkeissä tuon naisen takia, mutta eipä taida mun mieleipiteellä olla paljon painoarvoa. 😆 Jossain haastattelussa (olisko ollut juuri San Remosta) Damiano oli tosin sanonut että näkee kyllä tulevaisuutensa Italiassa, eli elättelen toivoa että palaa vielä sinne.
Miten Damianon kappale "Nothing brokes like a heart" kuulostaa hyvin paljon samalta soundilta kuin tämä Månsin vanha Euroviisubiisi...
Siis Måns Z ja kappale "Heroes" ja Damianon "Nothing breakes like a heart".
Ihmettelen suuresti että ei ole plagiointikohua asiasta. Ihan ensisekunneilla Damianon biisistä tulee mieleen Månsin Euroviisuveto.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen suuresti että ei ole plagiointikohua asiasta. Ihan ensisekunneilla Damianon biisistä tulee mieleen Månsin Euroviisuveto.
Jaa. Mä en kyllä pidä noita biisejä samankuuloisina, piti oikein kuunnella ja verrata, mutta ei. Sitä paitsi vaikka olisikin plagioinnista kyse, niin Damianoahan ei tuosta biisistä voisi syyttää, sillä Nothing Breaks Like a Heart on Mark Ronsonin tekemä ja alunperin Miley Cyrusin esittämä biisi, Damianohan esittää siitä vain coverin. Itse en oikein pidä koko biisistä, en alkuperäisestä enkä coverista, vaikka Damiano sen sinänsä hienosti vetääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mä en kyllä pidä noita biisejä samankuuloisina, piti oikein kuunnella ja verrata, mutta ei. Sitä paitsi vaikka olisikin plagioinnista kyse, niin Damianoahan ei tuosta biisistä voisi syyttää, sillä Nothing Breaks Like a Heart on Mark Ronsonin tekemä ja alunperin Miley Cyrusin esittämä biisi, Damianohan esittää siitä vain coverin. Itse en oikein pidä koko biisistä, en alkuperäisestä enkä coverista, vaikka Damiano sen sinänsä hienosti vetääkin.
Onhan se todella samankuuloinen se sävel ja jopa sanojen lausunta ja rytmi varsinkin kappaleen alussa.
Vic näyttää yhtäkkiä paljon vanhemmalta.
tuo virallinen versio Next Summer-biisistä oli vähän tylsä, liian tuotettu, tykkäsin siitä live versiosta enemmän. Mielenkiintoista tuossa videossa oli että Damianon isä esitti sitä vanhana siinä.
Muhun uppoaa kyllä Next Summer, sekä live- että studio-versiona. Olisi tosi mielenkiintoista tietää kuka inspiroi tekstiin.
Vierailija kirjoitti:
Muhun uppoaa kyllä Next Summer, sekä live- että studio-versiona. Olisi tosi mielenkiintoista tietää kuka inspiroi tekstiin.
Damianon haastattelusta: The song describes different moments in my life and refers to a difficult time. It presents a rather negative perspective on a relationship I was in. The beautiful thing about music is that you can describe your feelings, even if hey're gone. Minä luen tuon niin, että kertoo Giorgiasta, ja että se huhu G:n suhteesta oli totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damianon haastattelusta: The song describes different moments in my life and refers to a difficult time. It presents a rather negative perspective on a relationship I was in. The beautiful thing about music is that you can describe your feelings, even if hey're gone. Minä luen tuon niin, että kertoo Giorgiasta, ja että se huhu G:n suhteesta oli totta.
taisi sanoa jossain livekeikalla että kertoo suhteestä kesällä 2023, ja jossain haastattelussa sanoi että uudet biisit ei kerro Giosta, että ei ole mitään pahaa sanottavaa hänestä mutta ei myöskään halua puhua Giosta, joka ihan ymmärrettävää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taisi sanoa jossain livekeikalla että kertoo suhteestä kesällä 2023, ja jossain haastattelussa sanoi että uudet biisit ei kerro Giosta, että ei ole mitään pahaa sanottavaa hänestä mutta ei myöskään halua puhua Giosta, joka ihan ymmärrettävää
En ihan usko tuohon, jos niitä lyyrikoita kuuntelee. Luulen, että D on niin herrasmies, ettei ole mitenkään halunnut implikoida Giorgiaa tai tuoda oikeita tapahtumia julkisuuteen. He erosivat kesällä 2023, ja sen jälkeen olisi tapahtunut jotain noin merkityksellistä? Nyt on tietysti uudessa suhteessa ja entisistä puhuminen myös epäkunnioittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Mun mielestä tuo video on todella hieno!
Damianon esitys:
https://www.raiplay.it/video/2025/02/Sanremo-2025-seconda-serata---Dami…