Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22089)
Vierailija kirjoitti:
Dove istui eturivissä Damianon veljen kanssa tuolla ja oon nähnyt myös kuvia siitä Damianon vanhempien kanssa siellä, niistä kuvista päätellen se taitaa olla hyväksytty 'miniä' toisin kuin Giorgia
Istuihan Giorgiakin perheen kanssa siellä jossakin Rooman tilaisuudessa, missä Måneskinille myönnettiin jokin palkinto/tunnustus. Jutteli D äidin kanssa ystävällisesti, isäkin myhäili vieressä.
Vierailija kirjoitti:
^^ Mä en ainakaan ole nähnyt mitään yhteiskuvia San Remosta, mutta eikö ne esiintyneet eri päivinä? Damiano taisi esiintyä 12.2. ja Vic Duran Duranin kanssa 13.2. eli voi olla ettei Damiano ollut enää maisemissa kun Vic esiintyi. Sinänsä olisi voinut odottaa että olisi pysytellyt siellä ihan vain Vicin takia, mutta ei kai sitten. Toivottavasti ovat kuitenkin väleissä. Kyllä se Damiano taitaa olla tosissaan sen Doven kanssa, vaikuttavat kyllä tosi rakastuneilta. Itse en pidä siitä että Damiano hengaa/asuu nyt jenkeissä tuon naisen takia, mutta eipä taida mun mieleipiteellä olla paljon painoarvoa. 😆 Jossain haastattelussa (olisko ollut juuri San Remosta) Damiano oli tosin sanonut että näkee kyllä tulevaisuutensa Italiassa, eli elättelen toivoa että palaa vielä sinne.
Ei taida Victoriakaan tykätä suuntauksesta "tuon naisen" kanssa. Ehkei Damiano enää jaksa sellaista, suhteidensa torpedoimista ja syyllistämistä.
Vierailija kirjoitti:
tuo virallinen versio Next Summer-biisistä oli vähän tylsä, liian tuotettu, tykkäsin siitä live versiosta enemmän. Mielenkiintoista tuossa videossa oli että Damianon isä esitti sitä vanhana siinä.
Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Niin kaunis mies on Damiano, mutta nykyään ei oikein kärsi katsoa mitään sisältöä hänestä ilman, että tulee tosi kiusaantunut myötähäpeäolo. Jotain aitoutta puuttuu, kun niin täydelliseksi stailattu ja kappaleet ovat valitettavasti latteaa massapoppia. Ihan sattuu edes ajatella tai sanoa tätä. Damiano oli aina vähän vaivaantunut haastatteluissa ja on sitä edelleen. Ei auta, että englanti ei vieläkään ole sujuvaa puhuessa tai laulaessa. Ei hänestä saa mitään valtavirran suurinta sooloartistia leivottua, mikä sinänsä on paradoksaalista, koska hänessä on oikeasti kaikki palaset olemassa.
Jotenkin tuntuu, että D itsekin tuntee, että jotain puuttuu. Ja se jokin on hänen todellinen minänsä. Toivottavasti käy nyt tämän kiiltokuvavaiheen läpi ja päätyy oman autenttisen itsensä äärelle.
Mielestäni hän on nyt ominta itseään. Viimeinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kaunis mies on Damiano, mutta nykyään ei oikein kärsi katsoa mitään sisältöä hänestä ilman, että tulee tosi kiusaantunut myötähäpeäolo. Jotain aitoutta puuttuu, kun niin täydelliseksi stailattu ja kappaleet ovat valitettavasti latteaa massapoppia. Ihan sattuu edes ajatella tai sanoa tätä. Damiano oli aina vähän vaivaantunut haastatteluissa ja on sitä edelleen. Ei auta, että englanti ei vieläkään ole sujuvaa puhuessa tai laulaessa. Ei hänestä saa mitään valtavirran suurinta sooloartistia leivottua, mikä sinänsä on paradoksaalista, koska hänessä on oikeasti kaikki palaset olemassa.
Jotenkin tuntuu, että D itsekin tuntee, että jotain puuttuu. Ja se jokin on hänen todellinen minänsä. Toivottavasti käy nyt tämän kiiltokuvavaiheen läpi ja päätyy oman autenttisen itsensä äärelle.
Mutta biisit ovat niin latteita, sanoitukset aivan mitäänsanomattomia. Anteeksi, Damiano, olet aivan ihana, mutta ansaitset parempia kappaleita.
^^ Mä kyllä tykkään, vaikka samalla on Måneskinin jälkeen hieman vaikeuksia "ottaa tosissaan" biisejä (tai varsinkaan videota) kuten Born With a Broken Heart, vaikka se korvamato onkin. Mutta esim. Next Summer on mielestäni aivan huippu. Aion kyllä kuunnella uutta levyä sitten kun se ilmestyy ja varmasti ostaa myös CD:n. Having said that, kaipaan kyllä Måneskinia ja niiden soundia ja toivon kovasti että palaavat vielä yhteen. Mitä Damianon sanoituksiin tulee, niin en mä niitä mitäänsanomattomiksi sentään kutsuisi, onhan niissä tarinaa ja taustaa takana. Se että ovat simppelimpiä kuin monet Måneskinin sanoitukset johtuu varmasti kielestä. On ihan eri asia kirjoittaa äidinkielellään kuin vieraalla kielellä, joten ei kannata odottaa mitään vaikkapa Coralinen, Torna A Casan tai Le Parole Lontanen kaltaisia sanoituksia englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oot varmaan oikeassa, sen takia mietinkin että palaako Damiano enää bändiin ja jos palaa niin minkämoista musaa ne tekee? Damiano on jossain haastatteluissa puhunut kuinka bändi teki liikaa töitä ja hän paloi loppuun mutta kun katsoo tuota tahtia miten se markkinoi ja keikkailee omalla musiikillaan niin aika lailla sama tahti sillä on..
Mulla oli liput Måneskin keikalle Dubliniin joulukuussa 2023. En päässyt lähtemään ja kaivelee vieläkin, oikeastaan vi*uttaa kuin pientä oravaa jne..
Damianon sooloura on niin blaah. Tylsää, tuotettua ja persoonatonta. Ihan ok radiobiisejä kun ajaa autoa tai kuuntelee taustameluna. Mutta missä se upea karisma ja ääni. Harmittaa niin paljon. En usko, että he bändinä enää tulevat loistamaan samalla tavalla. Upeat italiankieliset biisit ja bändin luoma maailma oli jotain poikkeuksellisen virkistävää tuulahdusta.
Mut sitten lässähti kuin pannukakku. Parasta mitä on ollut niin uuden biisin musavideo oli hieno. Toki olen iloinen, että näyttää hyvinvoivalta ja onnelliselta, mutta hän on liian lahjakas tuohon tavanomaiseen radiopoppiin
Mulla oli liput Måneskin keikalle Dubliniin joulukuussa 2023. En päässyt lähtemään ja kaivelee vieläkin, oikeastaan vi*uttaa kuin pientä oravaa jne..
Damianon sooloura on niin blaah. Tylsää, tuotettua ja persoonatonta. Ihan ok radiobiisejä kun ajaa autoa tai kuuntelee taustameluna. Mutta missä se upea karisma ja ääni. Harmittaa niin paljon. En usko, että he bändinä enää tulevat loistamaan samalla tavalla. Upeat italiankieliset biisit ja bändin luoma maailma oli jotain poikkeuksellisen virkistävää tuulahdusta.
Mut sitten lässähti kuin pannukakku. Parasta mitä on ollut niin uuden biisin musavideo oli hieno. Toki olen iloinen, että näyttää hyvinvoivalta ja onnelliselta, mutta hän on liian lahjakas tuohon tavanomaiseen radiopoppiin
Vierailija kirjoitti:
Minä taas näen sen muuna kuin tavanomaisena radiopoppina. Lahjakasta ja taiteellista. Yllätyksekseni huomasin, että Dovekin on huomattavan lahjakas. Luulin, että on "laulava missi".
Dove piti pienen konsertin, jossa hän lauloi tulevia kappaleita, jotka olivat melko yleisiä, eivätkä mitään erityistä. Hän ei ole originaali, vaan Lady Gaga -wannabe. Ja hän näyttää M3ganilta kauhuelokuvasta.
Damiano on saanut vähäsen arvostelua osakseen jopa superfaneiltaan x:ssä, oli jossain haastattelussa Espanjassa kysyttäessä Israelin osallistumisesta euroviisuihin kielikeskellä suuta oikeastaan puolustanut niiden osallistumista, ei varmaan oikeasti ole sitä mieltä mutta faneja ärsytti kun siitä on tullut tuollainen 'sveitsi' joka ei ota enää kantaa mihinkään.. ja onhan se tuossa asiassa muuttunut ikävä kyllä..
Utelias kun olen olisi kiva tietää että onko se juoru Damianosta ja Rosaliasta totta? Näin taas pätkän jostain sen haastattelusta Espanjassa viime viikolta, jossa siltä kysyttäessä miksi se puhuu niin hyvin espanjaa se sanoi että eräs elämänkokemus (tai jotenkin noin) opetti mutta ei halunnut avata sitä sen enempää, se ei enää haastatteluissa mainitse Rosaliata kun kysytään espanjankielisiä/espanjalaisia artisteja kun ennen se aina mainitse sen ja tuo Rosalian seuraamisen lopettaminen instassa. Honey are you coming-biisistä mainitsi jossain festarilla että kertoi espanjalaisesta naisesta ja Next Summerhan kertoo suhteesta kesällä 2023, toki voihan se olla joku muukin espanjalainen..
Miksi Damianosta tuli tällainen tylsä Harry Styles tyylinen keimailija. En tykkää juuri lainkaan. Rokkari look toimi paremmin.
Tänä perjantaina Dove ja Damiano droppaa uudet biisit. Olen jo kuullut otteita, ja molemmat kappaleet vaikuttavat tylsiltä :( Kävin muuten katsomassa Giorgian Instagramia, ja hän näyttää todella hyvältä. Uskon, että hän on päässyt eteenpäin ja toipunut. Damianosta taas huomaa, ettei hän voi yhtä hyvin hän näyttää vanhentuneelta. Ehkä tupakointi vaikuttaa siihen. Dove on nätti, mut se on plastiikkakirurgian ansiota.
Tykkään kovasti Damianon uudesta musiikista, mutta vaikea uskoa, että mies on vasta 26-vuotias. Hyvä että pitää bändistä vähän taukoa.
Vierailija kirjoitti:
Tänä perjantaina Dove ja Damiano droppaa uudet biisit. Olen jo kuullut otteita, ja molemmat kappaleet vaikuttavat tylsiltä :( Kävin muuten katsomassa Giorgian Instagramia, ja hän näyttää todella hyvältä. Uskon, että hän on päässyt eteenpäin ja toipunut. Damianosta taas huomaa, ettei hän voi yhtä hyvin hän näyttää vanhentuneelta. Ehkä tupakointi vaikuttaa siihen. Dove on nätti, mut se on plastiikkakirurgian ansiota.
Jaa, mun mielestä se Damianon uusi biisi Voices (jos sitä tarkoitit?) kuulostaa oikein mielenkiintoiselta ja odotan sitä innolla. Doven uusinta biisiä en ole kuullut, mutta Too Much on mielestäni hyvä biisi, vaikken muuten Dovea fanita, en artistina enkä Damianon tyttöystävänä.
Mitä Giorgiaan tulee, niin sinänsä samaa mieltä että näyttää hyvältä, mutta onhan hänellä ollut kaikenlaista taakkaa; jonkinasteista masennusta ja/tai muita MT-haasteita ilmeisesti ja muita terveyshuolia. Veikkaan että on ollut aika raskaat pari vuotta takana hänellä, mutta hyvä jos alkaa voida nyt paremmin. Olisi mielenkiintoista tietää ovatko ollenkaan privaatisti väleissä Damianon kanssa vai ovatko välit täysin poikki. Damiano näyttää puolestaan mun mielestä varsin hyvinvoivalta ja iloiselta. On pakko myöntää että kontrasti siihen hiukset pois ajaneeseen ja sängen blondiksi värjänneeseen väsähtäneen näköiseen Damianoon on räikeä. Vaikken Dovesta erityisemmin pidä, tai etenkään siitä että hän pitää Damianon jenkeissä, täytyy myöntää että mitä ilmeisimmin Damiano on hänen kanssaan onnellinen. Ja kyllä, Dove on ihan nätti, mutta se ei ole aitoa, vaan kirurgin ja taitavan meikkiartistin aikaansaamisia. Nähtävästi Damiano näkee pintaa syvemmälle ja hyvä tietysti niin.
Joo, minusta Voices on aika keskinkertainen ja kuulostaa lähinnä radiokappaleelta. En myöskään pitänyt Doven kappaleesta Too Much, koska en oikein pidä siitä, kun artistit käyttävät autotunea se vie kaiken aitouden.
Damiano sanoi kerran haastattelussa, ettei exiin pitäisi olla yhteydessä. En usko, että hän on enää missään tekemisissä Giorgian kanssa. Välillä mietin, kaipaako hän koskaan kissojaan.
En myöskään usko, että hänellä olisi enää kovin läheiset välit muun bändin kanssa kukaan ei ollut esimerkiksi hänen syntymäpäivillään. Ja eräässä haastattelussa hän käytti ilmaisua 'we are on good terms', ei sanonut heitä ystäviksi.
Hän oli todella komea X-Factorin ja Euroviisujen aikaan, mutta nykyään hän näyttää siltä kuin olisi jo yli nelikymppinen.
Joskus minusta tuntuu, ettei hänellä ole juuri lainkaan persoonallisuutta hän esimerkiksi sanoi haastattelussa, että hänen sielunkumppaninsa olisi Mal Descendantsista ja että hänen lempisilmävärinsä on vihreä, koska Dovella on vihreät silmät. Damiano tuntuu nykyään aika tylsältä ja värittömältä.
Kaikki tämä vähän surettaa minua, mutta odotan silti hänen uutta albumiaan.
Tulinpa iloiseksi kun Victorian Instagram-kuvissa oli myös Thomas.
Oletteko katsoneet Blind Chanel-dokumenttisarjan? Antoi aika ahdistavaa kuvaa musiikkialasta. Ei ihme jos paletaan loppuun..
Tykkään Damianon uudesta tyylistä, tästä ketjusta en ole tykännyt ikinä. Born with a broken heartia kuuntelee mielellään.