Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22089)

Vierailija
21881/22089 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, vetoaako Damianon soolomateriaali tarpeeksi moneen Måneskin-faniin. Aikamoisen paljon tuntuu olevan niitä, joihin se ei vetoa ihan Damianolle suoraan annetun somepalautteenkin perusteella.

D sivusi itsekin yhdessä haastattelussa tätä asiaa ja toivoi, että saisi ihan uusiakin faneja.

Vierailija
21882/22089 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiinnosta Damianon sooloura ollenkaan ja harmittaa Måneskinin muiden jäsenten vuoksi koko tilanne. Ymmärrän kyllä toki Damianoa myös. Eihän sille voi mitään jos motivaatio muuttuu ja elämäntilanteet muuttuvat. 

Oliko Måneskin tulossa esiintymään San Remoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21883/22089 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kiinnosta Damianon sooloura ollenkaan ja harmittaa Måneskinin muiden jäsenten vuoksi koko tilanne. Ymmärrän kyllä toki Damianoa myös. Eihän sille voi mitään jos motivaatio muuttuu ja elämäntilanteet muuttuvat. 

Oliko Måneskin tulossa esiintymään San Remoon?

joo eihän sitä voi toista syyttää jos haluu jotain muuta.. 

Eräs italialainen juorusivu muuten väitti että Damianolla olisi ollut joku suhde Rosalian kanssa jossain vaiheessa.. mielenkiintoista sillä Damianohan jossain vaiheessa seurasi instassa sitä mutta ei enää.. 

Vierailija
21884/22089 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen, että joku edes jaksaa vielä uskoa Måneskinin paluuseen. Eiköhän tässä ole vedetty jo (hopeiset) linjat selviksi... valitettavasti.

Vierailija
21885/22089 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen, että joku edes jaksaa vielä uskoa Måneskinin paluuseen. Eiköhän tässä ole vedetty jo (hopeiset) linjat selviksi... valitettavasti.

täytyy myöntää että tällä hetkellä en oikein jaksa uskoa niiden paluuseen, toki niillä on ilmeisesti sopparissa se yksi levy vielä joten ehkä palaavat mutta jos ne nyt pitävät esim vuoden tauon niin onko niillä sitä samaa kemiaa vielä ym? Aika paljon tuleva vuosi kertoo mitä tulee tapahtumaan ja mitä muut tekevät sinä aikana kun Damiano tekee soolojuttujaan.

Vierailija
21886/22089 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täytyy myöntää että tällä hetkellä en oikein jaksa uskoa niiden paluuseen, toki niillä on ilmeisesti sopparissa se yksi levy vielä joten ehkä palaavat mutta jos ne nyt pitävät esim vuoden tauon niin onko niillä sitä samaa kemiaa vielä ym? Aika paljon tuleva vuosi kertoo mitä tulee tapahtumaan ja mitä muut tekevät sinä aikana kun Damiano tekee soolojuttujaan.

Tavallaan harmi tämäkin, jos tarkoittaa ettei muu bändi voi mennä eteenpäin, eli etsiä esim. uuden laulajan. Voi olla vaikeaa löytää sitä kemiaa, kun yhtä enää ollenkaan kiinnosta.

Vierailija
21887/22089 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa Damiano tekisi musiikkia pääosin Italian kielellä 😍🔥

Vierailija
21888/22089 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli tuhat sivua jonkun Damianon kuolaamista 😄 

Vierailija
21889/22089 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna kulkee taas!

Vierailija
21890/22089 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan harmi tämäkin, jos tarkoittaa ettei muu bändi voi mennä eteenpäin, eli etsiä esim. uuden laulajan. Voi olla vaikeaa löytää sitä kemiaa, kun yhtä enää ollenkaan kiinnosta.

Miksi bändi ei voisi vaihtaa solistia ja tehdä uutta levyä uudella kokoonpanolla? Tuskinpa siihen mitään estettä olisi, jos tilanne on niin, että joko Damiano itse ilmoittaa lähtevänsä bändistä niin kuin hän on jo käytännössä tehnyt tai muut eivät jää odottamaan armopaloja vaan näyttävät D:lle ovea. Pitäisi vaan löytää hyvä ja karismaattinen frontman, jolla olisi myös lahjakkuutta biisinkirjoittajana. Mistäpä sellainen? 

Damianon keikoista on näköjään useampi myyty jo loppuun ja ilmoitettu lisäkeikoista tai isommista keikkapaikoista. Mennään juuri siihen suuntaa, josta D:n palaaminen bändiin näyttää yhä epätodennäköisemmältä.

Vierailija
21891/22089 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole hyvä, että saa viimeinkin toteuttaa itseään ja olla oma itsensä, eikä ole Victorian tahdon ja arvojen ohjauksessa? Bändin arvot oli tavallaan illuusiota, ainakin osalle jäsenistä.

Vierailija
21892/22089 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole hyvä, että saa viimeinkin toteuttaa itseään ja olla oma itsensä, eikä ole Victorian tahdon ja arvojen ohjauksessa? Bändin arvot oli tavallaan illuusiota, ainakin osalle jäsenistä.

Niin no, Damiano halusi itse mukaan Vicin bändiin ja mukautua siihen rooliin, jollaista Vic aikanaan halusi. He olivat yhdessä monta tapahtumarikasta vuotta ja saavuttivat unelmansa isosta menestyksestä kunnes Damianon mitta tuli täyteen. Toki on hyvä, että hän saa toteuttaa nyt itseään ja olla oma itsensä, jos nykyinen on oikeasti sitä, mitä hän pohjimmiltaan on ja haluaa olla. Vai hyppäsikö hän vain Doven tahdon ja arvojen ohjaukseen?

Miltäköhän Vicistä mahtaa nyt tuntua? Ehkäpä petetyltä ja jätetyltä? Hän ei vaikuta voivan kovin hyvin.

Vierailija
21893/22089 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä Damiano olisi halunnut olla viime vuonna eronsa jälkeen Victorian kanssa uudelleen enemmän kuin bändikaveri ja ystävä, mutta Victorian elämäntilanne ja tahtotila ei ollut samalla aaltopituudella, ja tämä seikka oli suuri vaikuttava tekijä siihen, että Damiano otti etäisyyttä bändiin ja Italiaan ja aloitti uuden elämänvaiheen sekä suhteen.

Victorian ja Damianon välinen suhde on ollut bändille hyvin tärkeä kantava ja eteenpäin työntävä voima ja nyt se on merkittävä erottava tekijä. Se on suurien tunteiden suhde, mutta kaikkein syvimmät tunteet on pakotettu eri syistä syrjään. Ja luulen, että osittain näistä tunteista on syntynyt soolobiisien lyriikoita. Luulen myös, että  IWBYSin lyriikat on kirjoitettu Victorialle ja Victoriasta. Mulle on tullut mieleen sekin, että Vic alkoi seurustelemaan tyttöjen kanssa osittain siksi, koska hän ei pysty Damianon jälkeen seurustelusuhteisiin muiden miesten kanssa.

Vierailija
21894/22089 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaankin tämän mielipiteeni kanssa yksin, mutta minua jotenkin häiritsee Damianon lojaaliuden puute. Hän on kuitenkin menestyksensä velkaa bändille, eli eihän koskaan olisi tuossa tilanteessa ilman kolmen muun kovaa työtä. Tuntuu, että muut on nyt tavallaan hylätty ja heidän haaveensa jatkosta viety. En voi uskoa, että ne vuodet olisivat olleet Damianolle yhtä kärsimystä, ja siihen suuntaan julkisesti puhuminenkin on aika erikoista, ja laittaa ystävänsä erikoiseen valoon. Tai hänet itsensä, mielestäni.

No mutta hyvä että D:lle suosiota riittää, Itse näkisin mielelläni, että Måneskin jatkaa uudella solistilla. Thomas on hyvä lauluntekijä, ja tuskin maailmassa on pula ihmisistä, jotka osaavat laulaa ja haluavat jo näkyvyyttä omaavan bändin solisteiksi. Ainakin englanninkielisten lyriikoiden osalta D lienee korvattavissa helpostikin ja italian kieliset alkoivat jo toistaa itseään. Anteeksi. Tarpeeksi karsimaattisen korvaajan löytyminen voi olla hankalaa, muttei mitenkään mahdotonta. Luulen vain, etteivät muut ole vielä siinä pisteessä, että näin toimisivat.

Vierailija
21895/22089 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Et ole mielipiteesi kanssa yksin. Itse ajattelen pitkälti samoin. Ehkä ensi vuoden aikana, kun Damiano joka tapauksessa keskittyy soolouraansa, muut bändiläiset alkavat ajatella bändin jatkoa uudesta näkökulmasta, jos yhteenpaluulle v. 2026 aikana ei tule mitään takuita.

Toki Damianon korvaaminen on vaikeaa, mutta olen samaa mieltä, ettei se ole mahdotonta. Moni muukin bändi on selvinnyt frontmanin vaihdoksesta. Queenkin on jatkanut keikkailua näihin päiviin asti ilman Freddie Mercurya.

Vierailija
21896/22089 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä Damiano olisi halunnut olla viime vuonna eronsa jälkeen Victorian kanssa uudelleen enemmän kuin bändikaveri ja ystävä, mutta Victorian elämäntilanne ja tahtotila ei ollut samalla aaltopituudella, ja tämä seikka oli suuri vaikuttava tekijä siihen, että Damiano otti etäisyyttä bändiin ja Italiaan ja aloitti uuden elämänvaiheen sekä suhteen.

Victorian ja Damianon välinen suhde on ollut bändille hyvin tärkeä kantava ja eteenpäin työntävä voima ja nyt se on merkittävä erottava tekijä. Se on suurien tunteiden suhde, mutta kaikkein syvimmät tunteet on pakotettu eri syistä syrjään. Ja luulen, että osittain näistä tunteista on syntynyt soolobiisien lyriikoita. Luul

En usko teoriaasi yhtään.

Vierailija
21897/22089 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaankin tämän mielipiteeni kanssa yksin, mutta minua jotenkin häiritsee Damianon lojaaliuden puute. Hän on kuitenkin menestyksensä velkaa bändille, eli eihän koskaan olisi tuossa tilanteessa ilman kolmen muun kovaa työtä. Tuntuu, että muut on nyt tavallaan hylätty ja heidän haaveensa jatkosta viety. En voi uskoa, että ne vuodet olisivat olleet Damianolle yhtä kärsimystä, ja siihen suuntaan julkisesti puhuminenkin on aika erikoista, ja laittaa ystävänsä erikoiseen valoon. Tai hänet itsensä, mielestäni.

No mutta hyvä että D:lle suosiota riittää, Itse näkisin mielelläni, että Måneskin jatkaa uudella solistilla. Thomas on hyvä lauluntekijä, ja tuskin maailmassa on pula ihmisistä, jotka osaavat laulaa ja haluavat jo näkyvyyttä omaavan bändin solisteiksi. Ainakin englanninkielisten lyriikoiden osalta D lienee korvattavissa helpostikin ja italian kieliset alkoivat jo toistaa itseään. Anteeksi. Tarpeeksi karsimaattisen korvaajan löyty

Mielestäni ne vuodet oli kärsimystä sen takia, ettei hänen rakastettunsa tullut hyväksytyksi itsenään joukkoon kaikkien bändin jäsenten osalta. Eikä oikeastaan hänkään.

Vierailija
21898/22089 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En usko teoriaasi yhtään."

Mikä sitten selittää sen, että Vic ja Damiano näyttäytyivät viime vuonna ulospäin läheisemmiltä kuin vuosiin? Viime  joulukuussa Damiano sanoi keikalla mikkiin" "Ti amo Vic, ti amo." ja tämän vuoden puolella heidän suhteensa näyttää viilenneen niin, että epäilyttää, onko heillä nykyisin enää minkaanlaista suhdetta vai kenties totaalihiljaisuus. Thomas ja Ethan sentään tykkäilevät toisinaan Damianon postauksista, mutta Vic ei enää pudempään aikaan.

Vierailija
21899/22089 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mielestäni ne vuodet oli kärsimystä sen takia, ettei hänen rakastettunsa tullut hyväksytyksi itsenään joukkoon kaikkien bändin jäsenten osalta. Eikä oikeastaan hänkään."

Bändi ei tainnut olla ainoa, joka ei hyväksynyt Giorgiaa vaan laajemmin Damianon lähipiiri.

Vierailija
21900/22089 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna kulkee edelleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi