Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22089)

Vierailija
21901/22089 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin musta tuntuu ettei Damianoa voisi vähempää kiinnostaa bändijutut tällä hetkellä.

tavallaan ymmärrän koska keskittyy nyt soolojuttuunsa mutta jotenkin jopa ne muutamat haastattelut jotka olen katsonut (tai vaan pätkiä mitä on tullut somessa vastaan) on saaneet epäilemään että haluaako edes palata bändiin ja jos palaa niin mikä on bändin musiikillinen suunta...

Vierailija
21902/22089 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damiano esiintyy San Remossa toisena iltana 12.2.25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21903/22089 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän italialaiset suhtautuu siihen, että Damiano tulee uusia soolobiisejään esittämään ilman bändiä?

Vierailija
21904/22089 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän italialaiset suhtautuu siihen, että Damiano tulee uusia soolobiisejään esittämään ilman bändiä?

aika paljon ainakin somessa nähnyt italialaisilta shittiä enkun kielestä.. 

Kiinnostava kuvavalinta häneltä

Vierailija
21905/22089 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mielipiteeni, mutta jännä, että vaihtui tämä ihailu jonkinlaiseksi inhotukseksi, kun Damiano rupesi tekemään jenkkimusaa ja löysi sen tyttöystävänsä, jota nostaa esille joka paikassa. Måneskinin musiikista pidän edelleen. 

Vierailija
21906/22089 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damianolta ilmestyy keskiviikkona joku uusi biisi taas Nothing breaks like a heart. Ilmeisesti se on sen versio Mark Ronsonin ja  Miley Cyrusin biisistä, sille on jäänyt päälle tuo sydämen särkemis aihe 

Vierailija
21907/22089 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damianolta ilmestyy keskiviikkona joku uusi biisi taas Nothing breaks like a heart. Ilmeisesti se on sen versio Mark Ronsonin ja  Miley Cyrusin biisistä, sille on jäänyt päälle tuo sydämen särkemis aihe 

Tykkään tosi paljon tuosta Damianon versiosta! Uskottava. Tällaista lisää!

Vierailija
21908/22089 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu! Paljon parempi kun kaksi aikaisempaa soolobiisiä. Musta tää biisi on jopa joitain Måneskinin biisejä parempi.

Vierailija
21909/22089 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu! Paljon parempi kun kaksi aikaisempaa soolobiisiä. Musta tää biisi on jopa joitain Måneskinin biisejä parempi.

samaa mieltä, koska tässä sen ääni pääsee paremmin esiin kuin sen omissa sinkuissa tähän saakka, tämän vois laittaakin omalle soittolistalle toisin kuin ne sen sinkut

Vierailija
21910/22089 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä Damianon versiosta myös, mutta Mileyn versio on kyllä parempi. En niin välitä tuon Damianon version sovituksesta, mutta Damianon ääni on kyllä ihana

Vierailija
21911/22089 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka pienenee kuin pyy maailmanlopun edellä.

Vierailija
21912/22089 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on aika jännää miten Damiano avoimesti kertoo Born With a Broken Heartin taustoista, eli siitä miten hän ei tuntenut samoin kuin Dove silloin aikanaan, miten Dove oli niin varma tunteistaan ja hän itse ei ollut valmis uuteen suhteeseen ja halusi työntää Doven pois. Hän siis vahvistaa sen mitä moni on jo epäillyt, että Dove tavallaan piiritti häntä ja yritti "iskeä" ja ettei Damiano ollut itse aluksi niinkään kiinnostunut tai ainakaan valmis suhteeseen. Jotenkin vähän noloa paljastuksia Doven kannalta, vaikka hän sitten onnistuikin iskuyrityksissään. Itse olisin jotenkin toivonut että olisi jäänyt yritykseksi, sillä kyllä se Dove on varmaan vaikuttanut nykytilanteeseen tosi paljon, siihen että Måneskin on nyt "tauolla" ja tietysti siihen että Damiano asuu nyt jenkeissä ja tekee poppia. Onhan hän edelleen syötävän söpö ja ääni ihana ja olen iloinen että hän on onnellinen, mutta silleen omasta itsekkäästä näkökulmasta olen harmissani kehityksestä ja ikävöin Måneskinia. Jostain luin muuten että Damiano ja Dove olisivat muuttaneet New Yorkiin. Onko kukaan muu kuullut sellaisesta? Sinänsä jotenkin mielummin NY kuin LA, mutta mieluiten saisi muuttaa takaisin Roomaan.  

Vierailija
21913/22089 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka pienenee kuin pyy maailmanlopun edellä.

Niinpä. Vaikka on Damianon ihasteluketju, niin ihastus on väljähtynyt ilman bändiä.

Vierailija
21914/22089 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on aika jännää miten Damiano avoimesti kertoo Born With a Broken Heartin taustoista, eli siitä miten hän ei tuntenut samoin kuin Dove silloin aikanaan, miten Dove oli niin varma tunteistaan ja hän itse ei ollut valmis uuteen suhteeseen ja halusi työntää Doven pois. Hän siis vahvistaa sen mitä moni on jo epäillyt, että Dove tavallaan piiritti häntä ja yritti "iskeä" ja ettei Damiano ollut itse aluksi niinkään kiinnostunut tai ainakaan valmis suhteeseen. Jotenkin vähän noloa paljastuksia Doven kannalta, vaikka hän sitten onnistuikin iskuyrityksissään. Itse olisin jotenkin toivonut että olisi jäänyt yritykseksi, sillä kyllä se Dove on varmaan vaikuttanut nykytilanteeseen tosi paljon, siihen että Måneskin on nyt "tauolla" ja tietysti siihen että Damiano asuu nyt jenkeissä ja tekee poppia. Onhan hän edelleen syötävän söpö ja ääni ihana ja olen iloinen että hän on onnellinen, mutta silleen omasta itsekkäästä näkökulmasta olen ha

Itse en saa päästäni pois ajatusta, että Damiano olisi halunnut lähentyä toissa vuoden loppupuolella Victorian kanssa myös intiimissä ja romanttisessa mielessä kuten heidän suhteensa oli jossain vaiheessa bändin alkuaikoina, mutta Vic antoi pakit, ja  tämä oli yksi syy, miksi Damiano lähti n. vuosi sitten aikamoisen impulsiivisesti Jenkkeihin ja aloitti siellä uuden elämän.

Vic ja D näyttivät v. 23 aikana Vicin synttäreistä lähtien niin läheisiltä keskenään, ja aina muistuu mieleen loppusyksyn yhdellä keikalla Damianon rakkaudentunnustus Vicille mikkiin. Siitä ei sitten mennyt kuin reilu kuukausi, kun D lähti LA:han ja mikään ei ollut sen jälkeen entisellään.

Mulla on vahva intuitio, että sydänsurubiiseissä D käy läpi Giorgian kanssa karille karahtaneen  suhteen lisäksi myös pidempää monisyisempää kollegiaalista, mutta myös rakkaus- ja ystävyyssuhdetta Vicin kanssa.

Miksi muuten olisi alkanut sellainen yhtäkkinen kylmä kausi heidän välillään? Miksi Vic alkoi juopottelemaan viime syksynä niin paljon? Minkä muun suhteen romuttuminen olisi satuttanut Damianoa niin paljon? En usko, että selkeä välirikko heidän välillään johtuu pelkästään bänditauosta, vaan päinvastoin, uskon, että bänditaukoon johti osaltaan se, että D:n ja V:n suhde ei kehittynytkään siihen suuntaan kuin D olisi ehkä ensimmäisen kerran tositarkoituksella halunnut ja siitä seurannut tunnemyrsky.

Varmaankin saan tähän alapeukkuja ja kommentteja, ettei tähän teoriaan uskota, mutta miettikäähän tarkemmin kahden viimeisen vuoden tapahtumien kulkua ja Vicin ja Damianon suhteen historiaa.

Vierailija
21915/22089 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana dami! -yrjönkatu

Vierailija
21916/22089 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuaaaaa

Vierailija
21917/22089 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on julkaistu pieni tiiseri Damianon seuraavasta sinkusta Next Summerista. Muhun tuo uppoaa täysin, kuulostaa ihanalta biisiltä. Olisi mielenkiintoista tietää kuka on inspiroinut tuohon tekstiin. Giorgia? Martina? Vai hieman tekstiä muunnellen jopa Vic ("call me when he (she) breaks your heart next summer...")? Doveen ei ainakaan sovi. Eihän biisintekstit aina välttämättä ole suoraan omasta elämästä, mutta Damiano on kyllä myöntänyt että hän käyttää paljon omia kokemuksiaan, tunteitaan ja ajatuksiaan teksteissään. Ehkä hän avaa tämänkin tekstin taustoja jossain vaiheessa, kuten teki Born With a Broken Heartin kohdalla.

BWaBH muuten soi radiossa aika tiheään Suomessa, oletteko huomanneet?

Vierailija
21918/22089 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on julkaistu pieni tiiseri Damianon seuraavasta sinkusta Next Summerista. Muhun tuo uppoaa täysin, kuulostaa ihanalta biisiltä. Olisi mielenkiintoista tietää kuka on inspiroinut tuohon tekstiin. Giorgia? Martina? Vai hieman tekstiä muunnellen jopa Vic ("call me when he (she) breaks your heart next summer...")? Doveen ei ainakaan sovi. Eihän biisintekstit aina välttämättä ole suoraan omasta elämästä, mutta Damiano on kyllä myöntänyt että hän käyttää paljon omia kokemuksiaan, tunteitaan ja ajatuksiaan teksteissään. Ehkä hän avaa tämänkin tekstin taustoja jossain vaiheessa, kuten teki Born With a Broken Heartin kohdalla.

BWaBH muuten soi radiossa aika tiheään Suomessa, oletteko huomanneet?

toi on ainoa niistä sen uusista biiseistä josta tykkään. Eikö se kertonut tuosta biisistä New Yorkin promokeikalla ( viime vuoden puolella) että se kertoo kesästä 2023 ja jostain suhteesta silloin? Jotkut väittävät ja joku italialainen julkaisukin väitti että sillä olisi ollut tuolloin pieni suhde Rosalien kanssa.

Damiano esiintyy tänään illalla San Remossa, esittää Lucio Dallan 'Felicita' sekä oman sinkkunsa Born with a Broken Heart

Vierailija
21919/22089 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa, monelta esiintyy? Tuo Sanremo on pitkä show😅

Vierailija
21920/22089 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa, monelta esiintyy? Tuo Sanremo on pitkä show😅

ekan kerran se esiintyi jo, pätkä löytyy mm. Damianon omasta instasta, kiva kuulla sen laulavan italiaksi