Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22089)

Vierailija
21861/22089 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin somessa puhetta että tää Arista-levy pomo David Massey olis jossain haastattelussa kehunut maasta taivaaseen Damianoa että se on 'nouseva tähti' jne. jäi kyllä vähän käsitys että sitä nyt promotaan todella isosti että vähän pelottaa miten käy bändin, eihän toi Massey oikein ikinä ole ollut kiinnostunut kuin Damianosta ja vähän ehkä Victoriasta, kai yksilöä on jotenkin helpompi markkinoida. 

Ainakin Damiano oli kuulemma jossain haastattelussa viime viikolla (en tiedä tarkkaan kun en itse ole haastattelua nähnyt, mutta luin somesta) että ensi vuonna hän julkaisee albuminsa sekä tekee kiertueen, joten v 2025 turha kai odottaa bändiltä mitään uutta musaa/esiintymisiä

Vierailija
21862/22089 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victorialla olisi pitänyt olla viime yönä DJ-keikka Manchesterissä mutta se ei ilmestynyt keikalleen, fanit x:ssä sanoi että hekin kuulivat siitä vasta kun sen olisi pitänyt jo alkaa, keikkapaikan turvamies  oli kuulemma kertonut heille että Vic ei pystynyt esiintymään koska se oli krapulassa, ei kovin ammattitaitoista hommaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21863/22089 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victorialla olisi pitänyt olla viime yönä DJ-keikka Manchesterissä mutta se ei ilmestynyt keikalleen, fanit x:ssä sanoi että hekin kuulivat siitä vasta kun sen olisi pitänyt jo alkaa, keikkapaikan turvamies  oli kuulemma kertonut heille että Vic ei pystynyt esiintymään koska se oli krapulassa, ei kovin ammattitaitoista hommaa

aika noloa ja en kyllä ole nähnyt siltä mitään selitystä tai anteeksipyyntöä

Vierailija
21864/22089 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on totta, niin on kyllä erittäin noloa. Toivottavasti mopo ei ole karkaamassa Viciltä käsistä. Toki voi juhlia, mutta jos joutuu perumaan keikkoja krapulan takia, on kyllä erittäin epäammattimaista toimintaa. 😕

Vierailija
21865/22089 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on totta, niin on kyllä erittäin noloa. Toivottavasti mopo ei ole karkaamassa Viciltä käsistä. Toki voi juhlia, mutta jos joutuu perumaan keikkoja krapulan takia, on kyllä erittäin epäammattimaista toimintaa. 😕

vaikka mäkin täällä välillä aina arvostelen Damianoa niin tuosta se on just siinä yhdessä podcastissä sanonut että ei arvosta jos artisti esiintyy aineiden vaikutuksen alaisena tai peruu keikkoja

Vierailija
21866/22089 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten tullut Victorialta edes anteeksipyyntöä että ei ilmestynyt keikalle, tuo keikka ei edes ollut mikään pikku klubikeikka vaan joku iso tapahtuma ja eilen se sitten oli punasella matolla Lontoossa Fashion awardseissa

Vierailija
21867/22089 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Vicin juhliminen ja krapulat oli esillä jo kaksi vuotta sitten, kun bändi oli Jack Saundersin haastateltavana Lontoossa vähän ennen The Loneliestin musavideon julkaisua. Vic oli ääni käheänä juhlimisen jälkeen (ei ole ainoa kerta, kun näin on tapahtunut) ja sanoi, että Damiano aina huomauttelee tiukasti tästä asiasta. Damiano sanoi, etteivät he riitele siitä vaan keskustelevat ja hänen mielestään ei ole kovin ammattimaista juhlia aamuun asti, jos seuraavana päivänä on töitä.

Vic on ollut pois muutamista bändihaastiksista. Joskus pojat ovat sanoneet, että hän on ollut sairaana, mutta aina syytä ei ole tuotu esille. Epäilin jo silloin, että Vic saattoi olla krapulassa ja ääni poissa. Nyt tilanne vaikuttaa pahentuneen, jos kerran keikkakin peruuntui  sen takia - nolo juttu. 

Damianokin viihtyi eronsa jälkeen Vicin porukoissa bilettäen, mutta uuden vuoden höyryisten juhlien jälkeen hänen elämäänsä tuli täyskäännös. Vicillä sen sijaan vauhti tuntuu vain kiihtyvän. Voihan olla, että siihen vaikuttaa tämä tilanne bändin suhteen. Ei olisi ensimmäinen henkilö, joka hukuttaa murheitaan tai turhautumistaan bilettämiseen ja juomiseen.

Vierailija
21868/22089 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tästä aina saa hyvt naurut,kun jotkut täällä kirjoittaa kommentit siihen tyyliin kuin tuttavistaan puhuisivat.

Reality check 101:

- ovat vaan euroviisuista pinnalle nousseita

- ette ennen viisuja tienneet heitä

- somessa vaan se mitä teidän halutaan tietävän

- DD ei edes loppu peleissä ole niin komea

No, huvinsa kullakin. Ei kai siitä mitään haittaakaan ole, jos seuraa Damianon ja kumppaneiden elämää somen ja muun median kautta. Kyllä he tässä vuosien varrella ovat alkaneet lähes tuttavilta tuntua.

Vierailija
21869/22089 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Aivan. Mä en jaksa käsittää näitä tyyppejä, jotka katsoo asiakseen tulla kommentoimaan alentavaan sävyyn ketjuihin, jotka eivät heitä kiinnosta. Se ohi scrollaaminen kun on niin helppoa. Näiden huvi kai sitten on muille v*ttuileminen. Ja toi mitä jaksetaan tuoda esille että ette edes tietäis koko tyypistä ellei olis voittanut Euroviisuja. Niin, ei välttämättä oltaiskaan, mitä sitten? Jostain ne artistit nousee pinnalle, tällä kertaa Euroviisut oli se kansainvälisen uran avannut asia. So? Olen erittäin iloinen että Måneskinin musiikki astui mun elämään ja se että solistinsa sattuu olemaan MUN MIELESTÄ (ja monen muun) erittäin komea tekee asiasta vain paremman. Ilmeisesti tämä fakta on nettitrolleilta jotenkin pois, kun pitää tulla aukomaan päätä. Hassua miten ihmiset on erilaisia. Itse en vaivaudu edes avaamaan ketjuja, jotka ei kiinnosta, saatikka kirjoittamaan ivailevia kommentteja sellaisiin ketjuihin. Mutta kai jollain ei vaan ole parempaa tekemistä kuin muille v*ttuilu.

Vierailija
21870/22089 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa poikarakkautta! -maalaisjuntti palstapäivystäjä läski kasa

Vierailija
21871/22089 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä, että Damianon taustalla on kunnon koneisto pyörimässä. Viime kesänä kun tekivät festarikeikkoja, ei Damianon postannut juuri mitään omalle some-tililleen. Nyt siellä pyörii kyllästymiseen asti tuo uusi single ja some-markkinointi. Jotenkin todella blaah. Mun mielestä ovat kyllä Doven kanssa todella rakastuneitä, mutta jotenkin ärsyttää tuo parisuhteella markkinointikin todella paljon.

Vierailija
21872/22089 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä, että Damianon taustalla on kunnon koneisto pyörimässä. Viime kesänä kun tekivät festarikeikkoja, ei Damianon postannut juuri mitään omalle some-tililleen. Nyt siellä pyörii kyllästymiseen asti tuo uusi single ja some-markkinointi. Jotenkin todella blaah. Mun mielestä ovat kyllä Doven kanssa todella rakastuneitä, mutta jotenkin ärsyttää tuo parisuhteella markkinointikin todella paljon.

joo täytyy sanoa että Damianon some on kyllä tosi tylsä nykyään.. ilmeisesti siltä tulee jokin ilmoitus maanantaina fanit x:ssä ainakin uumoilevat että kiertue? sanoi muuten tuossa Joel Maddenin haastattelussa (en siis ole itse katsonut mut nähnyt pätkiä) jotain keikkailusta että ei enää huvita pitkät keikkaputket joten mielenkiintoista nähdä bändin kohtalo

Vierailija
21873/22089 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on sitten Damiano julkaissut maailmankiertueensa syksylle 2025. Eli eipä tainnut olla ihan rehellinen tuossa ylempänä mainitussa Joel Maddenin haastattelussa. Mitäköhän tästä pitäisi nyt ajatella? Måneskinin suunnalta lienee siis turha odottaa mitään vuonna 2025. Elleivät tietysti asu levytysstudiossa koko talven ja kevään, sitten voisi ehkä ilmestyä jotain 2026 alussa, mutta veikkaan että sitä on turha toivoa. Nähtäväksi jää palaavatko vielä yhteen. Aika kovat on kyllä odotukset että Damiano yksin vetää mestat täyteen, mutta en tiedä minkä kokoisista mestoista on kyse, ehkä ovat jotain pienempiä paikkoja. Itse en ole ihan varma menisinkö, vaikka tulisikin tännepäin. Tykkään kyllä edelleen Damianosta eikä noi sen biisit huonoja ole. En vain tiedä kiinnostaako mua tarpeeksi tuo hänen soolo-genrensä. Vaikka rakastan Damianon ääntä, mielestäni se sopii nimeomaan Måneskinin soundiin. Mutta eipä tarvitse asiaa pohtia sen enempää, sillä lähin paikka, mihin hän tulee, taitaa olla Berliini, enkä mä sinne asti lähde kuitenkaan.

Vierailija
21874/22089 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt on sitten Damiano julkaissut maailmankiertueensa syksylle 2025. Eli eipä tainnut olla ihan rehellinen tuossa ylempänä mainitussa Joel Maddenin haastattelussa. Mitäköhän tästä pitäisi nyt ajatella? Måneskinin suunnalta lienee siis turha odottaa mitään vuonna 2025. Elleivät tietysti asu levytysstudiossa koko talven ja kevään, sitten voisi ehkä ilmestyä jotain 2026 alussa, mutta veikkaan että sitä on turha toivoa. Nähtäväksi jää palaavatko vielä yhteen. Aika kovat on kyllä odotukset että Damiano yksin vetää mestat täyteen, mutta en tiedä minkä kokoisista mestoista on kyse, ehkä ovat jotain pienempiä paikkoja. Itse en ole ihan varma menisinkö, vaikka tulisikin tännepäin. Tykkään kyllä edelleen Damianosta eikä noi sen biisit huonoja ole. En vain tiedä kiinnostaako mua tarpeeksi tuo hänen soolo-genrensä. Vaikka rakastan Damianon ääntä, mielestäni se sopii nimeomaan Måneskinin soundiin. Mutta eipä tarvitse asiaa pohtia sen enem

taitaa olla myös Puolassa, joo aika iso kiertue hänellä kyllä on, en tie noiden paikkojen kokoja mutta Amsterdamissa on kuulemma 8000 vetävä paikka ja on kuulemma isoimpia. Näin jonkun twiitin jossa se italian sony-pomo oli puhunut jotain että bändi tulisi takasin 2026, no kai niillä sopparissa on että täytyis ainakin yksi levy vielä tehdä.

Ei muakaan tuo Damianon oma musa niin paljon kiinnosta että lähtisin ulkomaille katsomaan, Suomessa olisin voinut mennäkin.

Vierailija
21875/22089 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damin nykyolemus ja haastattelut tuntuvat jotenkin feikeiltä, mutta ei hän aikoihin tuntunut Måneskinistakaan olleen kiinnostunut. No, oli hienoa niin kauan kuin bändin tarina oli intohimoista ja innostunutta.

kurjaa, jos Vic on rappiolla. On näyttänyt kuvissa erilaiselta ja luulin huonoksi meikiksi, mutta ehkä syynä onkin huono elämä.

Vierailija
21876/22089 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika itsevarmasti on lähdetty suunnittelemaan maailmankiertuetta, kun on vasta kaksi sinkkua julkaistu :D. No taas näkee, että isolla koneistolla mennään eteenpäin.

Vierailija
21877/22089 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juna kulkee taas!

Vierailija
21878/22089 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika itsevarmasti on lähdetty suunnittelemaan maailmankiertuetta, kun on vasta kaksi sinkkua julkaistu :D. No taas näkee, että isolla koneistolla mennään eteenpäin.

kai ne luottaa siihen että Maneskin fanit ostaa niitä lippuja, ilmeisesti keikkapaikat ei ole hirveen suuria esim Lontoossa Roundhouse jossa myös Käärijä on tehhyt keikan

Vierailija
21879/22089 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kai ne luottaa siihen että Maneskin fanit ostaa niitä lippuja, ilmeisesti keikkapaikat ei ole hirveen suuria esim Lontoossa Roundhouse jossa myös Käärijä on tehhyt keikan

Suurin osa keikkapaikoista varsinkin P-Amerikassa ovat suht pieniä kapasiteetiltaan, mutta Euroopassa on isompiakin areenoita. Italian areenat ovat megaluokkaa, mutta niiden luulisi myyvän hyvin.

Vierailija
21880/22089 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, ettei tämä uusi Damiano iske minuun ollenkaan. En pidä muusikistaan, vaikka en sitä pidä huonona. En pidä siitä, miten hän puhuu nykyään haastatteluissa ristiriitaisesti ja kliseisesti, sekä bändin merkitystä vähätellen. Olen/olin Måneskinin fani, Damianon uusi ura kiinnostaa hyvin vähän. Voisin kuvitella, etten ole ainoa, kuten täältäkin voi lukea. Måneskin-fanien varaan siis on Damianon ehkä huono perustaa uutta uraansa, koska tämä puoli hänessä tuskin vetoaa tarpeeksi moneen. Tai sitten vetoaa, en tiedä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän