Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22098)

Vierailija
21481/22098 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethan ja Cydney ovat tosiaankin nyt Kreikan saaristossa yhdessä Vicin ja Lunan kanssa. Thomas ja Lavinia eivät taida olla mukana. Cydney on ollut mukana kuvioissa jo pidemmän aikaa. Hänen somessa on kuva viime elokuulta lomalta Ethanin, Lavinian ja Thomasin kanssa. Sen jälkeen hänestä on näkynyt kuvia ainakin Måneskinin viime syksyn kiertueella New Yorkissa ja Tokiossa.

joo Thomas ja Lavenia on Ibizalla. Ja Damiano Kanadassa.  Kuulemma Ethan ja Cydney viime syksynä Japanissa keikan jatkobileissä imuttelivat..muutenkin tuo Cydney on liikkunut bändin mukana vaikka Lavenia ei ole ollut mukana. Tosin bändin mukana liikkuu aina paljon niiden ystäviä ympäri ämpäri maailmaa..

Vierailija
21482/22098 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethan ja Cydney ovat tosiaankin nyt Kreikan saaristossa yhdessä Vicin ja Lunan kanssa. Thomas ja Lavinia eivät taida olla mukana. Cydney on ollut mukana kuvioissa jo pidemmän aikaa. Hänen somessa on kuva viime elokuulta lomalta Ethanin, Lavinian ja Thomasin kanssa. Sen jälkeen hänestä on näkynyt kuvia ainakin Måneskinin viime syksyn kiertueella New Yorkissa ja Tokiossa.

joo Thomas ja Lavenia on Ibizalla. Ja Damiano Kanadassa.  Kuulemma Ethan ja Cydney viime syksynä Japanissa keikan jatkobileissä imuttelivat..muutenkin tuo Cydney on liikkunut bändin mukana vaikka Lavenia ei ole ollut mukana. Tosin bändin mukana liikkuu aina paljon niiden ystäviä ympäri ämpäri maailmaa..

Ethan ja Cydney ovat myös lentäneet Ibizalle. Cydneyn ja Lavinian instassa on heistä kuvia yhdessä siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21483/22098 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian median mukaan Måneskin esiintyy vierailijana San Remossa ensi helmikuussa.

Vierailija
21484/22098 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italian median mukaan Måneskin esiintyy vierailijana San Remossa ensi helmikuussa.

Tuo taitaa olla vielä vahvistamaton huhu, mutta täysin mahdollista. San Remo olisi hyvä paikka esittää uutta musiikkia.

Vierailija
21485/22098 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damilla jo kakkonen rasvattuna, te maalaisjuntit ette sitä ymmärrä!

Vierailija
21486/22098 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappi laulaa taas Yrjönkadulla!

Vierailija
21487/22098 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Dami, on jo liukasteet mukana!

Vierailija
21488/22098 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo taitaa olla vielä vahvistamaton huhu, mutta täysin mahdollista. San Remo olisi hyvä paikka esittää uutta musiikkia.

mahdollista mutta tuntuu että tuo sama huhu on joka vuosi mm viime vuonnakin ja ne ei siellä ollut..

mä en oikein ymmärrä noita Victorian Dj-keikkoja, tuntuu että se menee sinne vain pomppimaan aina erilaisissa vaatteissa (tai oikeastaan ei vaatteissa lainkaan) ja sillä on siinä aina toinenkin DJ.. tai sitten mä en vain tiedä noista dj-jutuista mitään...

Vierailija
21489/22098 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damilla jo paikat hellinä!

Vierailija
21490/22098 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mahdollista mutta tuntuu että tuo sama huhu on joka vuosi mm viime vuonnakin ja ne ei siellä ollut..

mä en oikein ymmärrä noita Victorian Dj-keikkoja, tuntuu että se menee sinne vain pomppimaan aina erilaisissa vaatteissa (tai oikeastaan ei vaatteissa lainkaan) ja sillä on siinä aina toinenkin DJ.. tai sitten mä en vain tiedä noista dj-jutuista mitään...

Minusta noissa Vicin dj-keikoissa ei ole mitään erikoista. Tunnelman luominen ja ylläpitäminen liikkumalla (pomppimalla) kuuluu asiaan ja yhteiskeikat toisen dj:n kanssa ovat aika yleisiä. Vaatteet ovat niukat, yleensä bikiniyläosa ja minihame tai shortsit, mutta eihän Vicin vaatetus ole bändinkään keikoilla kovin peittävää, eikä samoja keikkavaatteita ole näkynyt kahteen kertaan.

Vic on ollut jo vuosia innokas teknoklubeilla kävijä ja soittanut dj:nä  kaveripiireissä ja bändin afterpartyissa. Minusta on ihan luontevaa, että bändin tauon aikana Vic on laajentanut dj-toimintaansa. Hän rakastaa keikkailua ja pystyy toteuttamaan sitä nyt myös silloin, kun bändillä on vähän tai ei ollenkaan keikkoja.

Vierailija
21491/22098 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun nuo Martina ja Leo on ihan avoimesti yhdessä, niin onkohan niistä yhtään outoa kun ne kaikki kokoontuu yhteen kun muistetaan viime kesän video Martinasta ja Damianosta vai onko tuo niille ihan normaalia?

Tuosta Vicin dj-keikoista niin sen tyttöystävä Lunakin on kuulemma nykyään dj

Vierailija
21492/22098 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt kun nuo Martina ja Leo on ihan avoimesti yhdessä, niin onkohan niistä yhtään outoa kun ne kaikki kokoontuu yhteen kun muistetaan viime kesän video Martinasta ja Damianosta vai onko tuo niille ihan normaalia?

Tuosta Vicin dj-keikoista niin sen tyttöystävä Lunakin on kuulemma nykyään dj

Martinan ja Damianon juttu ei tainnut edetä alkua pidemmälle. Damianollahan oli viime kesänä heti videokohun jälkeen jotain sutinoita Jessie Andrewsinkin kanssa.

Leo ja Damiano ovat niin läheisiä ystäviä ja Leo on niin keskeinen työntekijä bänditoiminnassa, joten en usko, että hän olisi aloittanut suhdetta Martinan kanssa, jos tilanteessa olisi ollut jotain jännitteitä. Ensimmäisiä vihjeitä Martinan ja Leon suhteesta alkoi näkyä viime syksynä samoihin aikoihin kun Damiano ja Dove alkoivat seurustella. 

Aika mutkattomasti tuossa kaveripiirissä taidetaan ylipäänsä suhtautua keskinäisiin ja ristikkäisiin suhteisiin ja sutinoihin, kun ajatellaan, että alunperin Martina on Vicin bestiksiä ja Leo Damianon bestiksiä ja keskinäisiä sutinoita on ollut Vicin ja Damianon, Martinan ja Damianon ja nyt pidempiaikanen suhde Martinan ja Leon välillä.

Luna tosiaankin tekee myös jonkin verran dj-keikkaa mallin töidensä ohella. Ehkä se on osaltaan inspiroinut Viciä omaan dj-kiertueeseensa.

Vierailija
21493/22098 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappi taas laulaa! -Yrjönkatu

Vierailija
21494/22098 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thomas, Leo, Lavinia ja Martina ovat olleet jo muutaman päivän Japanin maaperällä Okinawassa. Sieltä onkin näppärä siirtyä Tokion ja Kioton keikoille viikonlopuksi.

Vierailija
21495/22098 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista mietin että tiesittekö kaikki tämän Doven ennen kun alkoi seukata Damianon kanssa? Mun täytyy myöntää että itse en ollut koskan kuullutkaan hänestä ennen viime syksyä. Mua jotenkin ihmetyttää se miten hänellä on yli 47 miljoonaa seuraajaa Instagramissa, enemmän kuin vaikka joku suhteellisen tunnettu Jennifer Aniston (45 miljoonaa), Julia Roberts (noin 12 miljoonaa), Anne Hathaway (vajaat 35 miljoonaa) tai vaikkapa Barack Obama (reilut 36 miljoonaa). Olenko mä nyt vain jotenkin onnistunut ohittamaan totaalisesti tällaisen mahtavan talentin, jonka kaikki muut tietää? Mulle tosiaan aivan täysin tuntematon näyttelijä (laulajasta puhumattakaan), kunnes alkoi roikkua Damianon kaulassa. Mites te muut?

Vierailija
21496/22098 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Omaan tietoisuuteeni Dove tuli pari vuotta sitten, kun hän oli mukana ehdokkaana samoissa palkintogaaloissa Måneskinin kanssa. VMA-gaalassa -22 Dove voitti best new artist -palkinnon. Noissa ympyröissä hän ja Damiano ovat tavanneet ensimmäisen kerran. Muistan yhden haastattelun noilta ajoilta, kun bändiläisiltä kysyttiin, kuka on kuuluisin henkilö, joka seuraa heitä somessa ja Damianon vastaus oli Dove.

Yleisesti ottaen Dove on kuuluisampi pääasiallisesti Disney-tuotannon näyttelijänä kuin laulajana. Itse en ole katsonut elokuvia tai sarjoja, joissa hän on näytellyt.

Vierailija
21497/22098 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkona vielä edelliseen, että tuo VMA-gaala -22 oli Måneskinin osalta hieman myrskyisä, kun heidän esiintymistään siellä sensuroitiin osittain suorassa lähetyksessä, koska Victorian nänninpeittosydän tipahti. Gaalaahan edelsi myös melkoinen fanikunnan tuohtumus, kun bändi peruutti sen takia tuplakeikan Brittifestareilla. Ilmeisesti bändin sisälläkään ei oltu yksimielisiä keikkojen peruutuksesta. Mulle ainakin syntyi tuolloin kuvatusta bändin backstage-videosta se vaikutelma, että Vic ei olisi halunnut peruuttaa festarikeikkoja, kun taas Damiano oli sitä mieltä, että palkintogaala on merkityksellisempi.

Vierailija
21498/22098 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Vic oli kyllä oikeassa, vaikka toki näkyvyys isossa palkintogaalassakin oli varmasti tärkeää kun olivat valtaamassa jenkkimarkkinoita. Näin jälkeenpäin ajateltuna en olisi kauhean pahoillani, jos ei Damiano olisi tuota Dovea koskaan tavannut. En pidä hänestä, en oikein tiedä miksi. Eniten häiritsee kuitenkin se että hänen takia Damiano viettää suurimman osan ajastaan jenkeissä, mikä on mielestäni negatiivinen asia sekä hänen itsensä kannalta (hengaa siellä samoissa piireissä, joille itse aiemmin ilkkui biiseissään, ja saattaa saada vaikutteita sieltä) että bändin kannalta.

Vierailija
21499/22098 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu minäkin törmäsin tohon Doven nimeen eka kerran v VMA-gaalan yhteydessä 22, ja tuo hänen 'suosio' perustuu Disneyhin, en ole kylläkään nähnyt yhtään hänen leffaansa/sarjaansa, olen kai liian 'vanha' niihin.

Vierailija
21500/22098 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista mietin että tiesittekö kaikki tämän Doven ennen kun alkoi seukata Damianon kanssa? Mun täytyy myöntää että itse en ollut koskan kuullutkaan hänestä ennen viime syksyä. Mua jotenkin ihmetyttää se miten hänellä on yli 47 miljoonaa seuraajaa Instagramissa, enemmän kuin vaikka joku suhteellisen tunnettu Jennifer Aniston (45 miljoonaa), Julia Roberts (noin 12 miljoonaa), Anne Hathaway (vajaat 35 miljoonaa) tai vaikkapa Barack Obama (reilut 36 miljoonaa). Olenko mä nyt vain jotenkin onnistunut ohittamaan totaalisesti tällaisen mahtavan talentin, jonka kaikki muut tietää? Mulle tosiaan aivan täysin tuntematon näyttelijä (laulajasta puhumattakaan), kunnes alkoi roikkua Damianon kaulassa. Mites te muut?

et ole ohittanut 'mahtavaa talenttia', Disney vain osaa 'brändätä' noita näyttelijöitään.. en osaa sanoa kuinka hyvä näyttelijä hän on mutta en kyllä laulajana pidä minään erityisenä häntä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan