Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22098)

Vierailija
21501/22098 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^^ Vic oli kyllä oikeassa, vaikka toki näkyvyys isossa palkintogaalassakin oli varmasti tärkeää kun olivat valtaamassa jenkkimarkkinoita. Näin jälkeenpäin ajateltuna en olisi kauhean pahoillani, jos ei Damiano olisi tuota Dovea koskaan tavannut. En pidä hänestä, en oikein tiedä miksi. Eniten häiritsee kuitenkin se että hänen takia Damiano viettää suurimman osan ajastaan jenkeissä, mikä on mielestäni negatiivinen asia sekä hänen itsensä kannalta (hengaa siellä samoissa piireissä, joille itse aiemmin ilkkui biiseissään, ja saattaa saada vaikutteita sieltä) että bändin kannalta.

jos syy gaalan valintaan oli jenkkimarkkinat niin mun mielestä esiintyminen siellä ei mitenkään edistänyt jenkkimarkkinoiden valtaamisessa, edelleen ihmetyttää että peruivat ison festarin Briteissä VMA:n takia

Vierailija
21502/22098 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reading & Leeds festarikeikkojen peruminen oli tosiaankin kurja sinne liput ostaneiden fanien kannalta. Vaikea sanoa, minkä verran siitä sitten oli bändille mainehaittaa brittimarkkinoita ajatellen. Kyllähän heidän keikkansa ovat kuitenkin senkin jälkeen myyneet hyvin siellä ja esiintyivät Glastonburyn festareilla viime vuonna, mutta Reading & Leedsissä heitä ei kylläkään ole nähty.

Vaikea myöskään sanoa, mitä bändi hyötyi VMA-22 -esiintymisestä. Saattoihin se edesauttaa keikkojen myyntiä USAssa. Beggin' oli kuitenkin ainoa biisi, joka nousi USA:n listoille ja se tapahtui jo loppuvuodesta -21. Varmaankin management ja levy-yhtiön väki, erityisesti Jenkkilevy-yhtiöpomo David Massey pitivät VMA:ta tärkeänä promotapahtumana myöskin tuloillaan olevaa Rush-albumia ajatellen, vaikka se ei sitten menestynytkään USA:ssa kaupallisesti sen ihmeemmin.

David Massey taitaa olla Damianon sooloprojektinkin markkinoinnin taustalla. Hänellähän on pitkä kokemus myös artistien manageroinnista. Ainakin hän on instassaan postannut kuvia Damianosta (ja Dovesta) eri gaaloissa alkuvuoden aikana. 

Itsekään en ole ollenkaan ilahtunut siitä, että Jenkkilä uhkaa nielaista Damianon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21503/22098 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thomas on näköjään ollut Tokiossa Vicin dj-keikalla mukana soittamassa kitaraa ja postannut siitä ig-tarinoihinsa sympaattisin saatesanoin.

Vierailija
21504/22098 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden keikka alkaa 13.30 suomen aikaan tuolla Japanissa, toivottovasti Damianokin (muut ollut Japanissa jo pari päivää) on päässyt paikalle, ilmeisesti lentojen kanssa ollut vaikeaa Japanissa taifuunin takia. 

Vierailija
21505/22098 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niiden keikka alkaa 13.30 suomen aikaan tuolla Japanissa, toivottovasti Damianokin (muut ollut Japanissa jo pari päivää) on päässyt paikalle, ilmeisesti lentojen kanssa ollut vaikeaa Japanissa taifuunin takia. 

ehti sekin paikalle (ikävä kyllä viikset oli mukana lol) Japanissa oli myös Coraline ohjelmistossa

Vierailija
21506/22098 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehti sekin paikalle (ikävä kyllä viikset oli mukana lol) Japanissa oli myös Coraline ohjelmistossa

oli myös tyttöystävä mahtunut mukaan... mä luulin että sen kuvaukset Montrealissa jatkuivat lokakuulle asti

Vierailija
21507/22098 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oli myös tyttöystävä mahtunut mukaan... mä luulin että sen kuvaukset Montrealissa jatkuivat lokakuulle asti

Olisko ollut kuvauksissa sen verran breikkiä, kun on viikonloppukin sopivasti, mutta joo, olisi saanut tyttöystävä jäädä viiksien lisäksi Montrealiin.

Vierailija
21508/22098 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko ollut kuvauksissa sen verran breikkiä, kun on viikonloppukin sopivasti, mutta joo, olisi saanut tyttöystävä jäädä viiksien lisäksi Montrealiin.

vaikken haluisi myöntää mutta Damiano tuntuu olevan tuon Doven kanssa tosissaan (jopa enemmän kuin ikinä Giorgian kanssa), muuttanut sen takia jopa amerikkaan vaikka on sanonut ettei voisi asua siellä jne. 

Vierailija
21509/22098 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikken haluisi myöntää mutta Damiano tuntuu olevan tuon Doven kanssa tosissaan (jopa ene

Joo, kyllä se ikävän tosissaan näyttää olevan. Mutta jossain vaiheessa se arki astuu kuvioihin ja ehkä huomaa kaipaavansa perhettä, ystäviä, ja yleisesti Italiaa ja huomaa taas ne Hollywoodin pimeät puolet ja yleisesti sen jenkkimeiningin pinnallisuuden, josta vielä vähän aikaa sitten kirjoitti ivallisia biisejä. Jospa ne vaaleanpunaiset lasit tipahtaisivat nenältä pian. Mutta tällä hetkellä taitaa kyllä vielä istua tukevasti nenän päällä. Mun täytyy myöntää että en olisi kauhean pahoillani, jos dumppasi pian tuon Hollywood-muovinaaman. Vaikken mikään Giorgia-fani ollut, näkisin Damianon paljon mielummin hänen kanssa.

Vierailija
21510/22098 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikken haluisi myöntää mutta Damiano tuntuu olevan tuon Doven kanssa tosissaan (jopa ene

joo vähän sama vaikutelma, ilmeisesti myös sen perhe ja ystävät/bändi hyväksyy Doven paremmin kuin ikinä Giorgiaa (ainakin olen lukenut joidenkin fanien kommentteja ettei Giorgia ollut kovinkaan 'hyväksytty' ) joten sekin varmaan on Damianolle helpotus. Sillä oli myös eilen koru kaulassa jossa luki Chloe (eli Doven oikea nimi), aika teini meininkiä lol

Vierailija
21511/22098 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Vaikuttaisi, että tuo Damianon kaulakoru on Chloe-korumerkiltä eli tietynlaista leikittelyä nimellä.

https://www.chloe.com/us/necklaces_cod50330805bg.html

Vierailija
21512/22098 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snadisti teinimeininkiä tosiaan tuo että pitää Chloé-merkkistä kaulakorua. Tuo että perhe hyväksyisi Doven paremmin kuin Giorgian, mistä niin on päätelty? Siitäkö että Jacopo ja muovinukkensa ovat käyneet jenkkilässä moikkaamassa (hyi, nyt olin ilkeä, mutta sellainen tusinatörröhuulihan tuo on)? Tietääkseni ei ole tiedossa mitä esim. vanhemmat siitä ajattelevat että poika on löytänyt amerikkalaisen pintaliitäjän itselleen ja viihtyy sen takia toisella puolella planeettaa. Luulisi että aika harva vanhempi olisi sellaisesta mitenkään erityisen innoissaan ainakaan. Dovella on kai ainakin pysynyt vaatteet päällä, toisin kuin Giorgialla, joka teki nuorempana sellaisia hieman eroottisempia mallintöitä, joten voi olla että se on etu Dovelle vanhempien silmissä. Mutta itse en kyllä tykkää tosta Dovesta, edustaa kaikkea sitä minkä yhdistän Hollywoodin huonoihin puoliin. Toivottavasti Damiano ei uppoa samaan suohon. Mieluiten saisi jättää Jenkkilän ja tuon naisen taakseen ja löytää itselleen italialaisen tyttöystävän.

Vierailija
21513/22098 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Snadisti teinimeininkiä tosiaan tuo että pitää Chloé-merkkistä kaulakorua. Tuo että perhe hyväksyisi Doven paremmin kuin Giorgian, mistä niin on päätelty? Siitäkö että Jacopo ja muovinukkensa ovat käyneet jenkkilässä moikkaamassa (hyi, nyt olin ilkeä, mutta sellainen tusinatörröhuulihan tuo on)? Tietääkseni ei ole tiedossa mitä esim. vanhemmat siitä ajattelevat että poika on löytänyt amerikkalaisen pintaliitäjän itselleen ja viihtyy sen takia toisella puolella planeettaa. Luulisi että aika harva vanhempi olisi sellaisesta mitenkään erityisen innoissaan ainakaan. Dovella on kai ainakin pysynyt vaatteet päällä, toisin kuin Giorgialla, joka teki nuorempana sellaisia hieman eroottisempia mallintöitä, joten voi olla että se on etu Dovelle vanhempien silmissä. Mutta itse en kyllä tykkää tosta Dovesta, edustaa kaikkea sitä minkä yhdistän Hollywoodin huonoihin puoliin. Toivottavasti Damiano ei uppoa samaan suohon. Mieluiten saisi jättää Jenkki

siis on ainakin itelle jäänyt vähän se käsitys ettei Damianon äiti ainakaan erityisemmin tykännyt Giorgiasta, en tie johtuiko juuri tuosta Gion menneisyyden kuvista tai sitten siitä että on aika 'sanavalmis' tyyppi jne. eivät taineet usein aikaansakaan viettää Damianon perheen kanssa, yhdessä gossip tumbrl:ssa joku fani (joka ollut fandomissa jo ennen euroviisuja) sanoi samaa.  Dove ehkä ei ole tehnyt alastonkuvia mutta ainakin joidenkin huhujen mukaan käyttänyt huumeita, oli koulukiusaaja (vaikka itse väitti toisinpäin) ja ei kuulemma ole kuvauksissakaan aina kovin mukava.. toki voivat noi olla pelkkiä huhujakin/valheita vaan.

Vierailija
21514/22098 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kakkonen laulaa TAAS! 

Vierailija
21515/22098 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Welcome to the city of lies

Where everything's got a price

It's gonna be in your favorite place

You can be a movie star

And get everything you want

Just put some plastic on your face"

Mitä ihmettä oikein tapahtui, kun Damiano niin pian näiden lyriikkojen kirjoittamisen jälkeen käytännössä asui tuolla valheiden kaupungissa yhdessä naamansa moneen kertaan leikkauttaneen/täytteitä laitattaneen filmitähtösen kanssa? Ilmeisesti Dovessa sitten pitää olla jotain spesiaalia, kun nuo asiat, joita Damiano pilkkasi, eivät enää haitanneetkaan...

Vierailija
21516/22098 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Niinpä. Samaa olen ihmetellyt minäkin. Kun ovat koko bändin kanssa naureskelleet tuolle L.A.-feikkimaailmalle ja hän itse on kirjoittanut biisintekstejä aiheesta, ja nyt hän yhtäkkiä asuu siellä juuri tuollaisen Hollywood-stereotyyppisen muijan kanssa ja käy hänen asusteena punaisella matolla kaiken maailman kissanristiäisissä. Sama mies, joka aiemmin oli vaitonainen yksityiselämästään, poseeraa nyt tuon muijan vieressä kaikille paparazzeille ja ties mille juorulehdille. Täytyy myöntää että olen hieman pettynyt tähän kehitykseen, vaikka edelleen pidän Damianosta ja pidän häntä todella komeana, paitsi niistä viiksistä en kyllä tykkää yhtään, ajelisi ne jo pois. Ja ne typerät samis-hammaskorut voisi kyllä myös jättää laittamatta. Voi voi, mitäköhän tuosta suhteesta vielä seuraa?! Ainakaan se tuskin tekee hyvää bändille. Enkä usko että se ainakaan kovin positiivisesti Damianon persoonaan vaikuttaa. 

Vierailija
21517/22098 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damianon veljelläkin on samanlaiset hirveet viikset kuin Damianolla lol, onko se joku muotivillitys?

Vierailija
21518/22098 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Eikä, onko Jacopollakin viikset? Ei hitto, onko tää nyt oikeesti joku trendi? Mullakin on yksi ihan kohtuullisen hyvännäköinen kollega, joka palasi lomalta töihin viiksillä varustautuneena. En tietenkään kommentoi hänelle asiasta mitään, mutta voi ei Pilaa ulkonäön mun mielestä. Toivottavasti tämä trendi menee nopeasti ohi, jos tää sellainen siis on. Viikset ei sovi mun mielestä kenellekään.

Vierailija
21519/22098 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viikset näyttävät olevan muotia. Toivottavasti Damiano ja kumppanit hoksaavat, ettei ole ulkonäköä kohentava trendi. Leostakin näin yhden lomakuvan viiksien kanssa, mutta nyt Japanin keikkakuvissa niitä ei enää ollut. Leo ja Martina näyttävät muuten tosi sympaattiselta parilta. Eivät ole antaneet melkoisen pituuseron haitata, vaikka monelle muulle asia voisi olla jopa kynnyskysymys seurustelemiselle. 

Vierailija
21520/22098 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sama mies, joka aiemmin oli vaitonainen yksityiselämästään, poseeraa nyt tuon muijan vieressä kaikille paparazzeille ja ties mille juorulehdille."

Multa on tainnut jäädä jotain väliin, kun en ole pitkiin aikoihin törmännyt Damianosta edes mihinkään paparazzikuviin. Enemmänkin on tullut vaikutelma, että hön on yksityisempi kuin koskaan julkisuutensa aikana - somessaankaan ei ole pariin kuukauteen postannut yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän