Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22098)

Vierailija
21101/22098 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä kannata olla huolissaan bändiläisten sooloprojekteista. Victoria ja Thomas ovat bändin perustajajäsenet, joilla varmastikin riittäisi energiaa keikkailla ja tehdä musiikkia bändin kanssa loputtomiin, mutta tauko sen jälkeen, kun he ovat olleet bändinä tiiviisti yhdessä aina sen perustamisesta asti eli 8-9 vuoden ajan, on ollut varmasti tarpeen varsinkin, kun ajattelee viime vuosien intensiivisyyttä. Victoria rakastaa keikkailua ja on voinut jatkaa sitä tauon aikana dj:nä. Eikähän taukoa loppujen lopuksi kestänyt kuin vajaa viisi kuukautta. Tosin kesän festarikeikkojen jälkeen tauko ja hänen dj-keikkansa ilmeisesti jatkuvat. Damianon sooloprojektikin on kesken. Jossain vaiheessa hän julkaisee varmastikin oman levynsä ja tekee siihen liittyvän keikkakiertueen. Hän kuitenkin puhui vuodenvaihteessa tässä haastattelussa, että bändi tulee aina ensimmäisenä sooloprojekteista huolimatta:

Siitä ei o

Näin jossakin postauksen jonka mukaan Thomas oli jossain vaiheessa keväällä studiossa jonkun muusikkoystävänsä projektia varten. Lisäksi soittaa nyt kesällä mukana Tom Morellon kahdella keikalla, Veronassa ja Lontoossa. Eli kaikilla vaikuttaa olevan soolopuuhat meneillään.

Mua on vähän ärsyttänyt että vielä viime syksynä italialaisessa podcastissa Damiano maalaili soolojuttuja ja taukoa koko bändille "viiden vuoden päästä" ja siihen menikin sitten viis kuukautta, ei kovin pitkäjänteistä suunnittelua.

Vierailija
21102/22098 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, jokaisella on sitten menossa omat soolojuttunsa. Tuo Tom Morellon Lontoon keikka näkyy olevan jo ensi torstaina.

Damiano muuten sanoi  Allison Hagendorfin haastattelussa myöskin sen, että hän voisi jossain vaiheessa lopettaa esiintymisen ja siirtyä tuottajaksi ja biisinkirjoittajaksi. Saa nähdä, tapahtuuko noin ja missä vaiheessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21103/22098 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten huolestuttaa tuo Damianon jumittaminen Losissa. Siellä vaikuttaa meno niin pinnalliselta. Ei tauko sinänsä huolestuta. Se voi tehdä hyvää,varsinkin jos omillaan tekevät musiikkia.

Vierailija
21104/22098 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändi ei kyllä someenkaan tällä hetkellä panosta yhtään verraten siihen kuinka aktiivisia ovat olleet ennen

Vierailija
21105/22098 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bändi ei kyllä someenkaan tällä hetkellä panosta yhtään verraten siihen kuinka aktiivisia ovat olleet ennen

Bändin instassa on viimeisin ja tämän vuoden ainoa päivitys Meksikon festarikeikalta. Vic ja Thomas päivittivät sieltä myöskin instaansa sekä kommentoivat myös bändin tilille. Ethanillakin taisi olla instatarina Meksikosta, mutta Damiano ei reagoinut mitenkään. Mielenkiintoista nähdä, miten postaavat tämän ja huomisen päivän keikoilta.

Vierailija
21106/22098 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, vähintäänkin olisi odottanut jotakin hypennostatusta ennen isoa keikkaa, mutta ovat jo pidempään postanneet lähinnä jälkikäteen. En tosin usko että ovat enää itse vastuussa siitä mitä bänditilille postataan.

Vierailija
21107/22098 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, vähintäänkin olisi odottanut jotakin hypennostatusta ennen isoa keikkaa, mutta ovat jo pidempään postanneet lähinnä jälkikäteen. En tosin usko että ovat enää itse vastuussa siitä mitä bänditilille postataan.

Toisaalta ei ole niiden omia keikkoja vaan festareita joiden 'menestys' ei ole heidän vastuulla.

Kiinnostaa kyllä että alkavatko syksyllä tehdä yhdessä taas musiikkia ja koska tekevät taas oman kiertueen sillä luulisi että sitä varten täytyis tehdä uutta musiikkia.

Vierailija
21108/22098 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damianon viikset oli ajettu ennen eilistä keikkaa. Hän näyttää itse asiassa paljon 15-vuotiaalta itseltään nykyisillä hiuksillaan.

Klippien perusteella keikka kuulosti ja näytti hyvältä ja energiseltä. 

Vierailija
21109/22098 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damianon viikset oli ajettu ennen eilistä keikkaa. Hän näyttää itse asiassa paljon 15-vuotiaalta itseltään nykyisillä hiuksillaan.

joo katoin samaa miten voikin näyttää samalta, juu oli ensinnäkin enemmän biisejä 20 tai oikeastaan 19 koska IWBYS tuli taas 2 kertaa. Saas nähdä mimmoinen setti on Provinssissa ja pääseekö siellä yleisöä lavalle kuten tuolla Saksassa kool kidsin aikana eli jos joku täältä on sinne menossa niin voi yrittää päästä lavalle.

Vierailija
21110/22098 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ei ole niiden omia keikkoja vaan festareita joiden 'menestys' ei ole heidän vastuulla.

Kiinnostaa kyllä että alkavatko syksyllä tehdä yhdessä taas musiikkia ja koska tekevät taas oman kiertueen sillä luulisi että sitä varten täytyis tehdä uutta musiikkia.

Saa tosiaankin nähdä, miten he jakavat ajan bändin ja soolojuttujensa välillä jatkossa.  Tuleeko esim. Damianon soololevy ennen bändin uutta levyä?  Sellaistakin juttua on liikkunut, että Vicillä olisi suunnitteilla 180 DJ-keikkaa. Tähän mennessä hän on tehnyt niitä reilut 20.

Vierailija
21111/22098 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo katoin samaa miten voikin näyttää samalta, juu oli ensinnäkin enemmän biisejä 20 tai oikeastaan 19 koska IWBYS tuli taas 2 kertaa. Saas nähdä mimmoinen setti on Provinssissa ja pääseekö siellä yleisöä lavalle kuten tuolla Saksassa kool kidsin aikana eli jos joku täältä on sinne menossa niin voi yrittää päästä lavalle.

Eilen Måneskinilla oli soittoaikaa tunti 45 min. Provinssissa on puolitoista tuntia eli siellä soittavat todennäköisesti 17 biisiä.

Vierailija
21112/22098 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen Måneskinilla oli soittoaikaa tunti 45 min. Provinssissa on puolitoista tuntia eli siellä soittavat todennäköisesti 17 biisiä.

ah okei, toki tuohon Kool Kids ja yleisö lavalle menee yleensä paljon aikaa että voi olla että jättävät sen väliin, mutta odottellaan.

Taas kuulemma (en onneksi omassa X:ssäni nähnyt) eräät 'fanit' eilen juhlivat '1 vuotispäivää' ja jopa jakoivat sitä Damiano Martina videota.. ihania faneja kun tietävät että se video ei ollut Damianon mieleen ja kyllä se ero varmaan Damianoa suretti vaikka olisi itse sitä halunnut joten en ymmärrä tuollaista ilakointia

Vierailija
21113/22098 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ah okei, toki tuohon Kool Kids ja yleisö lavall

Siis eihän tuolla videolla edes oikeastaan ollut mitään tekemistä eron kanssa koska nehän oli jo eronnut silloin eli oikeastaan tuo 8.6 ei edes ole eropäivä vaan touko-kesäkuun vaihde. 

Vierailija
21114/22098 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändin ukrainalaislähtöinen stylisti Anastasiia on vaihtunut näköjään jo viime vuoden loppupuolella takaisin Michele Potanzaan (insta: @mitch_power), joka stailasi bändiä, kun he kilpailivat San Remossa ja Euroviisuissa sekä v. 21 pr-kiertueilla ja keikoilla. 

Vierailija
21115/22098 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bändin ukrainalaislähtöinen stylisti Anastasiia on vaihtunut näköjään jo viime vuoden loppupuolella takaisin Michele Potanzaan (insta: @mitch_power), joka stailasi bändiä, kun he kilpailivat San Remossa ja Euroviisuissa sekä v. 21 pr-kiertueilla ja keikoilla. 

juu olen huomannut, samoin se valokuvaaja Fabio? ei ole ollut viime keikoilla (eli siis näillä kahdella) mukana. 

Olen nähnyt joissain kommentteja että Damiano olis tehnyt kasvoilleen jotain (siis botox ym) kun näyttää nuoremmalta mutta taitaa johtua vain siitä että on laihtunut

Vierailija
21116/22098 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juu olen huomannut, samoin se valokuvaaja Fabio? ei ole ollut viime keikoilla (eli siis näillä kahdella) mukana. 

Olen nähnyt joissain kommentteja että Damiano olis tehnyt kasvoilleen jotain (siis botox ym) kun näyttää nuoremmalta mutta taitaa johtua vain siitä että on laihtunut

Fabio ei tosiaankaan ole ollut nyt näillä viime keikoilla mukana. En kiinnittänyt huomiota, kuka kuvasi Meksikossa, mutta Saksan keikoilla on Ilaria. Hänhän on myös kiertänyt paljon bändin mukana kuvaamassa. Ehkäpä Fabiokin palaa mukaan jossain vaiheessa.

Vierailija
21117/22098 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Damiano ei näytä laihtuneelta. En ajatellut freesiyden johtuvan botoxista tms., vaan siitä, että on saanut vetää happea, uudesta kampauksesta, sängettömyydestä ja viiksettömyydestä.

Vierailija
21118/22098 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se on?

Vierailija
21119/22098 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko   tämä sen Camp Davidin poika?

Vierailija
21120/22098 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella Saksan festarikeikalla oli sama setti eli aikalailla sama varmaan Provinssissakin. 

Damiano muuten ainoa bändissä joka ei ole laittanut vielä mitään instagramiin noista keikoista (jopa Ethan on laittanut tarinaa), en tiedä vähän saanut siitä viimeaikoina kuvan ettei bändi kiinnosta.. toivottovasti olen väärässä. Joku taisi tumbrlssa sanoakin että jos seuraa vain Damianoa ig:ssä ei kyllä tietäis että bändi tekee festarikeikkoja Euroopassa.