Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
No joo, jokaisella on sitten menossa omat soolojuttunsa. Tuo Tom Morellon Lontoon keikka näkyy olevan jo ensi torstaina.
Damiano muuten sanoi Allison Hagendorfin haastattelussa myöskin sen, että hän voisi jossain vaiheessa lopettaa esiintymisen ja siirtyä tuottajaksi ja biisinkirjoittajaksi. Saa nähdä, tapahtuuko noin ja missä vaiheessa.
Eniten huolestuttaa tuo Damianon jumittaminen Losissa. Siellä vaikuttaa meno niin pinnalliselta. Ei tauko sinänsä huolestuta. Se voi tehdä hyvää,varsinkin jos omillaan tekevät musiikkia.
Bändi ei kyllä someenkaan tällä hetkellä panosta yhtään verraten siihen kuinka aktiivisia ovat olleet ennen
Vierailija kirjoitti:
Bändi ei kyllä someenkaan tällä hetkellä panosta yhtään verraten siihen kuinka aktiivisia ovat olleet ennen
Bändin instassa on viimeisin ja tämän vuoden ainoa päivitys Meksikon festarikeikalta. Vic ja Thomas päivittivät sieltä myöskin instaansa sekä kommentoivat myös bändin tilille. Ethanillakin taisi olla instatarina Meksikosta, mutta Damiano ei reagoinut mitenkään. Mielenkiintoista nähdä, miten postaavat tämän ja huomisen päivän keikoilta.
Niinpä, vähintäänkin olisi odottanut jotakin hypennostatusta ennen isoa keikkaa, mutta ovat jo pidempään postanneet lähinnä jälkikäteen. En tosin usko että ovat enää itse vastuussa siitä mitä bänditilille postataan.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, vähintäänkin olisi odottanut jotakin hypennostatusta ennen isoa keikkaa, mutta ovat jo pidempään postanneet lähinnä jälkikäteen. En tosin usko että ovat enää itse vastuussa siitä mitä bänditilille postataan.
Toisaalta ei ole niiden omia keikkoja vaan festareita joiden 'menestys' ei ole heidän vastuulla.
Kiinnostaa kyllä että alkavatko syksyllä tehdä yhdessä taas musiikkia ja koska tekevät taas oman kiertueen sillä luulisi että sitä varten täytyis tehdä uutta musiikkia.
Damianon viikset oli ajettu ennen eilistä keikkaa. Hän näyttää itse asiassa paljon 15-vuotiaalta itseltään nykyisillä hiuksillaan.
Klippien perusteella keikka kuulosti ja näytti hyvältä ja energiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Damianon viikset oli ajettu ennen eilistä keikkaa. Hän näyttää itse asiassa paljon 15-vuotiaalta itseltään nykyisillä hiuksillaan.
joo katoin samaa miten voikin näyttää samalta, juu oli ensinnäkin enemmän biisejä 20 tai oikeastaan 19 koska IWBYS tuli taas 2 kertaa. Saas nähdä mimmoinen setti on Provinssissa ja pääseekö siellä yleisöä lavalle kuten tuolla Saksassa kool kidsin aikana eli jos joku täältä on sinne menossa niin voi yrittää päästä lavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ei ole niiden omia keikkoja vaan festareita joiden 'menestys' ei ole heidän vastuulla.
Kiinnostaa kyllä että alkavatko syksyllä tehdä yhdessä taas musiikkia ja koska tekevät taas oman kiertueen sillä luulisi että sitä varten täytyis tehdä uutta musiikkia.
Saa tosiaankin nähdä, miten he jakavat ajan bändin ja soolojuttujensa välillä jatkossa. Tuleeko esim. Damianon soololevy ennen bändin uutta levyä? Sellaistakin juttua on liikkunut, että Vicillä olisi suunnitteilla 180 DJ-keikkaa. Tähän mennessä hän on tehnyt niitä reilut 20.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo katoin samaa miten voikin näyttää samalta, juu oli ensinnäkin enemmän biisejä 20 tai oikeastaan 19 koska IWBYS tuli taas 2 kertaa. Saas nähdä mimmoinen setti on Provinssissa ja pääseekö siellä yleisöä lavalle kuten tuolla Saksassa kool kidsin aikana eli jos joku täältä on sinne menossa niin voi yrittää päästä lavalle.
Eilen Måneskinilla oli soittoaikaa tunti 45 min. Provinssissa on puolitoista tuntia eli siellä soittavat todennäköisesti 17 biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen Måneskinilla oli soittoaikaa tunti 45 min. Provinssissa on puolitoista tuntia eli siellä soittavat todennäköisesti 17 biisiä.
ah okei, toki tuohon Kool Kids ja yleisö lavalle menee yleensä paljon aikaa että voi olla että jättävät sen väliin, mutta odottellaan.
Taas kuulemma (en onneksi omassa X:ssäni nähnyt) eräät 'fanit' eilen juhlivat '1 vuotispäivää' ja jopa jakoivat sitä Damiano Martina videota.. ihania faneja kun tietävät että se video ei ollut Damianon mieleen ja kyllä se ero varmaan Damianoa suretti vaikka olisi itse sitä halunnut joten en ymmärrä tuollaista ilakointia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ah okei, toki tuohon Kool Kids ja yleisö lavall
Siis eihän tuolla videolla edes oikeastaan ollut mitään tekemistä eron kanssa koska nehän oli jo eronnut silloin eli oikeastaan tuo 8.6 ei edes ole eropäivä vaan touko-kesäkuun vaihde.
Bändin ukrainalaislähtöinen stylisti Anastasiia on vaihtunut näköjään jo viime vuoden loppupuolella takaisin Michele Potanzaan (insta: @mitch_power), joka stailasi bändiä, kun he kilpailivat San Remossa ja Euroviisuissa sekä v. 21 pr-kiertueilla ja keikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Bändin ukrainalaislähtöinen stylisti Anastasiia on vaihtunut näköjään jo viime vuoden loppupuolella takaisin Michele Potanzaan (insta: @mitch_power), joka stailasi bändiä, kun he kilpailivat San Remossa ja Euroviisuissa sekä v. 21 pr-kiertueilla ja keikoilla.
juu olen huomannut, samoin se valokuvaaja Fabio? ei ole ollut viime keikoilla (eli siis näillä kahdella) mukana.
Olen nähnyt joissain kommentteja että Damiano olis tehnyt kasvoilleen jotain (siis botox ym) kun näyttää nuoremmalta mutta taitaa johtua vain siitä että on laihtunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juu olen huomannut, samoin se valokuvaaja Fabio? ei ole ollut viime keikoilla (eli siis näillä kahdella) mukana.
Olen nähnyt joissain kommentteja että Damiano olis tehnyt kasvoilleen jotain (siis botox ym) kun näyttää nuoremmalta mutta taitaa johtua vain siitä että on laihtunut
Fabio ei tosiaankaan ole ollut nyt näillä viime keikoilla mukana. En kiinnittänyt huomiota, kuka kuvasi Meksikossa, mutta Saksan keikoilla on Ilaria. Hänhän on myös kiertänyt paljon bändin mukana kuvaamassa. Ehkäpä Fabiokin palaa mukaan jossain vaiheessa.
Minusta Damiano ei näytä laihtuneelta. En ajatellut freesiyden johtuvan botoxista tms., vaan siitä, että on saanut vetää happea, uudesta kampauksesta, sängettömyydestä ja viiksettömyydestä.
Onko tämä sen Camp Davidin poika?
Toisella Saksan festarikeikalla oli sama setti eli aikalailla sama varmaan Provinssissakin.
Damiano muuten ainoa bändissä joka ei ole laittanut vielä mitään instagramiin noista keikoista (jopa Ethan on laittanut tarinaa), en tiedä vähän saanut siitä viimeaikoina kuvan ettei bändi kiinnosta.. toivottovasti olen väärässä. Joku taisi tumbrlssa sanoakin että jos seuraa vain Damianoa ig:ssä ei kyllä tietäis että bändi tekee festarikeikkoja Euroopassa.
Näin jossakin postauksen jonka mukaan Thomas oli jossain vaiheessa keväällä studiossa jonkun muusikkoystävänsä projektia varten. Lisäksi soittaa nyt kesällä mukana Tom Morellon kahdella keikalla, Veronassa ja Lontoossa. Eli kaikilla vaikuttaa olevan soolopuuhat meneillään.
Mua on vähän ärsyttänyt että vielä viime syksynä italialaisessa podcastissa Damiano maalaili soolojuttuja ja taukoa koko bändille "viiden vuoden päästä" ja siihen menikin sitten viis kuukautta, ei kovin pitkäjänteistä suunnittelua.