Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en ymmärrä miksi jotkut Må-fanit ovat niin innoissaan tästä suhteesta Doven kanssa. Oli sitten Yoko Onoa tuossa tai ei, niin fakta on se että jos Damiano jää Losiin, se tarkoittaa vähintään vaikeuksia/haasteita bändille, pahimmillaan bändin hajoamista. Siksi en tajua miksi fanit olisivat innoissaan Damianon ja Doven suhteesta. Joo, toki voi olla että Damiano on itse onnellinen, mutta bändin fanina ja "asiakkaana" en osaa iloita siitä että hän on nähtävästi muuttanut USA:han pois bändin muista jäsenistä. Se että vieläpä juuri Jenkkeihin ärsyttää mua henkilökohtaisesti yllättävänkin paljon. Puolet Rush!-levyn teksteistä käsitteli sitä miten pinnallista ja feikkiä elämä on Losissa ja juuri sinne hän sitten päätti muuttaa juuri sellaisen muovinaaman takia. Love really is blind.
Damiani ei ehkä edes välitä pyöriä Roomassa nyt. Pienet piirit, kipeitä muistoja ja suuri todennäköisyys törmätä jopa Giorgiaan piireineen.
Doven instagram postaus met-gaalasta, onkohan vaan sattuma vai vi..tuilua exälle kun se kiittää Damianoa ''my best friend and north star', Gio kirjoitti kirjansa kiitoksissa Damianosta juuri noilla sanoilla mutta italiaksi.
Näin somessa videon, jossa Damiano esittelee gaalavalmistautumistaan (Dieselin sponssivideo kai). Se puhuu sillä ihanalla matalalla pehmeällä äänellään ja muistin taas, miten paljon siitä tykkään. <3
Vierailija kirjoitti:
Doven instagram postaus met-gaalasta, onkohan vaan sattuma vai vi..tuilua exälle kun se kiittää Damianoa ''my best friend and north star', Gio kirjoitti kirjansa kiitoksissa Damianosta juuri noilla sanoilla mutta italiaksi.
Tietenkin somessa puolustellaan Dovea (tyypit jotka ei tykännyt exästä lol) että tuo on ihan yleinen sanonta, en kyllä ole ikinä kuullut tuota - siis joo paras ystäväni se on ihan normaalia mutta tuo pohjoinen tähti kiitoksissa on mulle kyllä ihan outo sanonta, en ainakaan Suomessa ole tuota kuullut?
Mihin on jäänyt nyt fanien valitukset Damianosta ja siitä että se tuo ykistyiselämäämnsä esiin? mm. tekivät yhdessä Doven kanssa jutun Vogue Italiallle valmistautumisestaan Met-gaalaan, Dove haastattelussa punaisella matolla puhui Damianosta jne. mutta kukaan ei valita päinvastoin?
illalla/yöllä monet fanit oli vihaisia Damianolle että se kehotti äänestämään viisuissa, sen sijaan että olisi boikotoinut. Samalla tuli taas keskusteluun se ettei ne ole ottanut kantaa palestiinan/israelin tilanteeseen. Tavallaan olen samaa mieltä koska mua on jotenkin ihmetyttänyt että ne ei enää ole ottanut oikeastaan mihinkään kantaa (ennen ne useinkin varsinkin Damiano) mutta en myöskään haluis että ne ottaa kantaa vain että niiden fanit ois tyytyväisiä silloin se ei olisi aitoa..
Tässä taas esimerkki siitä että mitä tahansa tekevät tai olevat tekemättä, jonkun mielestä se on väärin. Mä vähän epäilen että heitä on kielletty ottamasta näkyvästi kantaa, ehkä levy-yhtiön toimesta. Ei haluta suututtaa kumpaakaan osapuolta, vaikka lopputulos on että saatetaan suututtaa tasapuolisesti kaikkia. Omasta mielestäni on tavallaan ehkä kuitenkin parempi että pysyvät politiikan ulkopuolella, eli mua ei henkilökohtaisesti haittaa etteivät näkyvästi sano mitään.
Mä en oikein ymmärrä kulttuuria jossa julkkiksista odotetaan kovasti kannanottoja ja ollaan vihaisia jos eivät ota kantaa. Parempi niin että ottavat kantaa silloin kun joku asia on niille itselle oikeasti tärkeä ja jättävät väliin silloin kun ei ole mitään sanottavaa.
Luulen myös että vaakakupissa painaa amerikkalainen unelma, siellä politiikalla saa poltettua siltoja lopullisesti eivätkä ole siellä sellaisessa superstara-asemassa että voisivat olla välittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä kulttuuria jossa julkkiksista odotetaan kovasti kannanottoja ja ollaan vihaisia jos eivät ota kantaa. Parempi niin että ottavat kantaa silloin kun joku asia on niille itselle oikeasti tärkeä ja jättävät väliin silloin kun ei ole mitään sanottavaa.
Luulen myös että vaakakupissa painaa amerikkalainen unelma, siellä politiikalla saa poltettua siltoja lopullisesti eivätkä ole siellä sellaisessa superstara-asemassa että voisivat olla välittämättä.
Tavallaan samaa mieltä tuosta mutta myös samalla pettynyt bändille siitä että amerikkalainen unelma/menestys siellä on niin tärkeää ettei uskalla enää ottaa kantaa tai sitten niitä ei vaan oikeasti kiinnosta..
Mun fiilis on, että Dami on kyllästynyt olemaan julkkis. Näytti peittäneen Må-tatuoinninkin, eli ihmettelen, jos vielä jaksaa puhaltaa liekkiin uusia levyjä bändin kanssa. Myös MET-gaalan punaisella matolla kiinnitin huomiota raskaaseen huokaukseen, näki miten hän tsemppasi vaikkei oikeasti viihtynyt.
Damiano vaikuttaa yksityiseltä ihmiseltä ja häntä selkeästi rassaa kun joka paikassa tunnistetaan ja halutaan yhteiskuvia. Siksi varmaan viihtyy Losissa kun siellä eivät kaikki vastaantulijat tunnista.
Siis muu bändi on jo Meksikossa, keikka huomenna, mutta Damiano näköjään kuntosalilla Milanossa?
Vierailija kirjoitti:
Siis muu bändi on jo Meksikossa, keikka huomenna, mutta Damiano näköjään kuntosalilla Milanossa?
Joo katoin kanssa että ei saapunut muun bändin kanssa Meksikoon, ei siinä mitään jos olis tullut eri aikaa esim. sieltä Losista mutta se oli eilen muun bändin kanssa Roomassa ja nyt näköjään Milanossa, no ehkä sillä on joku työjuttu siellä tosin aika myöhään sen menemisen sinne Meksikoon jättää
Vierailija kirjoitti:
Mun fiilis on, että Dami on kyllästynyt olemaan julkkis. Näytti peittäneen Må-tatuoinninkin, eli ihmettelen, jos vielä jaksaa puhaltaa liekkiin uusia levyjä bändin kanssa. Myös MET-gaalan punaisella matolla kiinnitin huomiota raskaaseen huokaukseen, näki miten hän tsemppasi vaikkei oikeasti viihtynyt.
Damiano vaikuttaa yksityiseltä ihmiseltä ja häntä selkeästi rassaa kun joka paikassa tunnistetaan ja halutaan yhteiskuvia. Siksi varmaan viihtyy Losissa kun siellä eivät kaikki vastaantulijat tunnista.
Damiano on sanonut olevansa introvertti, joten uskon kyllä ettei välttämättä viihdy valokeilassa koko ajan. MET-gaalassa oli kai enemmän Doven seuralaisena, joka puolestaan tuntuu viihtyvän linssin edessä. Ei Damiano välttämättä tosiaankaan ollut mitenkään hirveän innoissaan siellä ja mäkin kiinnitin huomiota videoissa siihen miten hänellä ilme valahti monesti heti kun joku valokuvaaja oli valmis. Mutta sitten taas jos seukkaa toisen julkkiksen kanssa ja käy noissa julkkisten kissanristijäisissä, niin joutuu kyllä olemaan valokeilassa, tahtoi sitä tai ei. Varmasti saa Losin kaduilla kävellä enemmän rauhassa kuin vaikkapa Roomassa, mutta kyllähän noista kahdesta otetaan kuvia jopa ruokakaupassa ja autossa, joten tuskin nyt saa mitenkään erityisen rauhassa olla Losissakaan. En jaksa uskoa että Damiano viihtyy kovin pitkään Losissa. Veikkaan että kunhan pinkit lasit poistuu silmiltä ja arki lyö päin naamaa, alkaa Rooma kyllä houkutella puoleensa taas, näin toivon. Ja toivottavasti ilman sitä muovinaamaa.
Toivon että Måneskinin kaikki neljä jäsentä ovat nyt innoissaan kun pääsee keikkailemaan taas yhdessä ja että myös Damiano muistaa miten hyvin viihtyy noiden muiden kolmen kanssa. Haluan uskoa että syksyllä alkaisivat miettiä uutta musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo katoin kanssa että ei saapunut muun bändin kanssa Meksikoon, ei siinä mitään jos olis tullut eri aikaa esim. sieltä Losista mutta se oli eilen muun bändin kanssa Roomassa ja nyt näköjään Milanossa, no ehkä sillä on joku työjuttu siellä tosin aika myöhään sen menemisen sinne Meksikoon jättää
Tuo kuntosali kuva siitä Milanossa on kuulemma parin päivän takaa eli kaipa sekin on Meksikossa, ei vain tullut tapaamaan faneja kentällä kuten muut..
Damianokin päässyt Meksikoon ja viikset onneksi jäänyt matkan varrelle LOL
festarikesä alkoi Meksikosta, esittivät 16 biisiä -ei mitään yllätyksiä aika tyypillinen keikkasetti
Tuohan oli festarikeikka, joten en kyllä olisi odottanutkaan mitään kovin normista poikkeavaa settiä. Ihanaa nähdä ne taas yhdessä. En ole vielä kuunnellut noita videonpätkiä mitä on julkaistu, mutta päivän aikana täytyy katsoa ne. Hitsi kun olis makeeta nähdä ne livenä taas, mutta en oikein jaksaisi mitään Provinssia, tai muutenkaan festareita.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan oli festarikeikka, joten en kyllä olisi odottanutkaan mitään kovin normista poikkeavaa settiä. Ihanaa nähdä ne taas yhdessä. En ole vielä kuunnellut noita videonpätkiä mitä on julkaistu, mutta päivän aikana täytyy katsoa ne. Hitsi kun olis makeeta nähdä ne livenä taas, mutta en oikein jaksaisi mitään Provinssia, tai muutenkaan festareita.
juu aika tyypillinen festarikeikka ainoastaan kritisoin tuota että festareillakin esittivät 2 kertaa IWBYS:n, en vaan ymmärrä. Harmittaa etten voi provinssiin mennä olis ollut kiva nähdä bändi edes kerran elämässä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juu aika tyypillinen festarikeikka ainoastaan kritisoin tuota että festareillakin esittivät 2 kertaa IWBYS:n, en vaan ymmärrä. Harmittaa etten voi provinssiin mennä olis ollut kiva nähdä bändi edes kerran elämässä..
Joo, sama täällä, olen aina ihmetellyt miksi esittävät IWBYS:n kahteen kertaan. Olisihan niillä nyt muitakin biisejä, ettei tarvitsisi saman vetää kahdesti. Ymmärrän että tuo on siinä keikan lopussa, mutta aikaisemmin voisi vetää jonkun toisen sen tilalla. Aika outo tuo heidän käytäntönsä.
Mä voisin periaatteessa lähteä Provinssiin, jos ottaisin yhden lomapäivän, mutta suoraan sanoen en tykkää festareista enkä taida viitsiä lähteä. Elättelen toivoa että tulisivat oikealle keikalle jonnekin lähialueella pian. Tallinnassa näin heidät ja oli kyllä kiva keikka.
Mä olin vähän pettynyt Damianon vaatetukseen, olisin odottanut enemmän koska miehet tuolla ovat yleensä niin tylsiä niin se olisi voinut vähän räväyttää. Damianon vaate oli Dieselin kuten myös Doven