Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Vierailija kirjoitti:
Miten ja missä vaiheessa lavalle pääsevät valitaan? Pitää miettiä josko sinne yrittäisi 😅
Muutaman biisin jälkeen satunnaisesti parista ekasta rivistä, ainakin väitteiden mukaan bändin tiimi valikoi porukkaa joka bilettää mukana eikä kuvaa kovin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ja missä vaiheessa lavalle pääsevät valitaan? Pitää miettiä josko sinne yrittäisi 😅
Muutaman biisin jälkeen satunnaisesti parista ekasta rivistä, ainakin väitteiden mukaan bändin tiimi valikoi porukkaa joka bilettää mukana eikä kuvaa kovin paljon.
Sinne vaan yrittämään!
Damiano on taas sheivannut hiuksiaan sivusta, näkyy uusista kuvista kun on ollut veljensä ja kavereidensa kanssa juhlimassa Roomassa. Toivottovasti ei kokonaan leikkaa ennen Suomea LOL.
Blind Channel on muuten juuri ennen Måneskinia eri lavalla Provinssissa
Milloin tulevat Suomeen? Näkyykö mistään, mitä tekevät näinä välipäivinä?
Vierailija kirjoitti:
Torstai-iltana on keikka Provinssissa eli torstaina tulevat. Välipäivien tekemisistä voi saada vihiä seuraamalla bändiläisten, heidän lähipiirin ja fanitilien instagramia, esim. @rus.maneskin. Damiano oli lauantaina Roomassa ystäviensä kanssa jalkapalloseuran bileissä. Sunnuntaina hän oli Ethanin ja Thomaksen kanssa festareilla Toskanassa.
Yrjönkadulla on Damin kannsa harrastettu pakoputkileikkejä!
Vierailija kirjoitti:
epäilen että tulevat yksityiskoneella vähän ennen keikkaa ja heti takaisin, näyttäis olleen sama muillakin festarikeikoilla.
Damiano näköjään on tehnyt Dieselin kanssa mainossopparin.
Dove on antanut Cosmolle haastattelun jossa puhuu suhteesta ja ylistää Damianon maasta taivaaseen. Onkohan hiukan väritetty tuota tarinaa prinsessasaduksi, olen sen verran kyyninen että en ihan purematta niele kaikkia yksityiskohtia, ja esimerkiksi sitä että paparazzikuvat olis ollut vahinko.
Vierailija kirjoitti:
Dove on antanut Cosmolle haastattelun jossa puhuu suhteesta ja ylistää Damianon maasta taivaaseen. Onkohan hiukan väritetty tuota tarinaa prinsessasaduksi, olen sen verran kyyninen että en ihan purematta niele kaikkia yksityiskohtia, ja esimerkiksi sitä että paparazzikuvat olis ollut vahinko.
jep ja ettei mitään tapahtunut kuin vasta 2023 jne. sen uusi albumi on kuulemma täynnä rakkauslauluja Damianosta sen äidin tapaamisesta jne.. eli nää fanit jotka vihasi jos Giorgia puhui Damianosta varmaan vihaavat nytkin Dovee lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jep ja ettei mitään tapahtunut kuin vasta 2023 jne. sen uusi albumi on kuulemma täynnä rakkauslauluja Damianosta sen äidin tapaamisesta jne.. eli nää fanit jotka vihasi jos Giorgia puhui Damianosta varmaan vihaavat nytkin Dovee lol
nah nää fanit tulee jakamaan tuota haastattelua somessa ja ylistämään täydellistä rakkaustarinaa, Sorry rakkausbiisit on varma 'kiss of death'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torstai-iltana on keikka Provinssissa eli torstaina tulevat. Välipäivien tekemisistä voi saada vihiä seuraamalla bändiläisten, heidän lähipiirin ja fanitilien instagramia, esim. @rus.maneskin. Damiano oli lauantaina Roomassa ystäviensä kanssa jalkapalloseuran bileissä. Sunnuntaina hän oli Ethanin ja Thomaksen kanssa festareilla Toskanassa.
Kiitos <3
Miten se noin fresh näyttää ny tos uudes tukas, ei se laihtunukkaa mun mielestoo
Häiritsi muuten tuossa Doven haastattelussa se että puhui/mainitsi Damianon edellisen suhteen negatiiviseen sävyyn. Minusta hänen ei pitäisi puhua toisen entisistä suhteista.
Joo, ja "unohti" täysin kertoa sen miten hän oli vikitellyt Damianoa Instassa privaviestein. Siis samaan aikaan kun Damiano oli vielä suhteessa Giorgian kanssa. Että semmoinen nainen. Äh, mä en kyllä lämpene tuolle Dovelle.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja "unohti" täysin kertoa sen miten hän oli vikitellyt Damianoa Instassa privaviestein. Siis samaan aikaan kun Damiano oli vielä suhteessa Giorgian kanssa. Että semmoinen nainen. Äh, mä en kyllä lämpene tuolle Dovelle.
en sitten tiedä oliko Damianon insta vai bändin mutta joo nää julkkisten 'parisuhde' haastattelut on aina vähän gringe.. siis joku sanoi x:ssä hyvin että Giorgia julkaisi kirjan kun ne oli seurustellut yli 4/5 vuotta ja sitä syytettiin Damianon nimen käyttämisestä mutta nyt kun Dove julkaisee rakkauslauluja n. puolen vuoden seurustelun jälkeen niin se on vilpitön..
Nuo Dieselin kuvat ei kyllä ole mun mieleen koska viikset..Toisaalta muutenkin tuntuu että se on liiankin kiinnostunut toimimaan brändien mallina tällä hetkellä.
Dovenko takia se kasvattaa noita viiksiä kun se haastatelussakin puhui Damianosta Freddie Mercurina?
Vierailija kirjoitti:
Nuo Dieselin kuvat ei kyllä ole mun mieleen koska viikset..Toisaalta muutenkin tuntuu että se on liiankin kiinnostunut toimimaan brändien mallina tällä hetkellä.
Dovenko takia se kasvattaa noita viiksiä kun se haastatelussakin puhui Damianosta Freddie Mercurina?
Damiano näyttää tosiaankin paljon paremmalta ilman viiksiä. Onneksi ajoi ne pois.
Vaikuttaisi siltä, että bändi tuli Suomeen jo eilen. Ainakin stylistin instatarinoissa oli kuvia Finnairin lennolta ja Provinssin alueelta eli Seinäjoella majoittuvat.
Tänään sitten olisi keikkaa Suomessa, esiintyvät muuten yöllä yhden aikoihin. Jos joku täältä on menossa keikalle niin pitäkää hauskaa!
Toivottovasti Provinssista saataisi paljon videoita, tosin epäilen että ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damiano näyttää tosiaankin paljon paremmalta ilman viiksiä. Onneksi ajoi ne pois.
Vaikuttaisi siltä, että bändi tuli Suomeen jo eilen. Ainakin stylistin instatarinoissa oli kuvia Finnairin lennolta ja Provinssin alueelta eli Seinäjoella majoittuvat.
varmaan kaikki muut tuli mutta usein bändiläiset lentänyt vasta viimehetkellä
Vierailija kirjoitti:
Tänään sitten olisi keikkaa Suomessa, esiintyvät muuten yöllä yhden aikoihin. Jos joku täältä on menossa keikalle niin pitäkää hauskaa!
Toivottovasti Provinssista saataisi paljon videoita, tosin epäilen että ei
korjataan itseäni siis keikka on 00.15 alkaen.
Näköjään myös se niiden valokuvaaja Ilaria on laittanut juttua Suomesta eilen eli varmaan kaikki tausta henkilöt tulleet eilen mutta bändi varmaan yksityiskoneella myöhemmin