Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22098)

Vierailija
21041/22098 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista pohdintaa Dovelle tehdyistä plastiikkakirurgisista toimenpiteistä

Vierailija
21042/22098 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Dove tehköön kasvoilleen mitä haluaa mutta se että se kieltää että sille ois tehty mitään on mun mielestä naurettavaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21043/22098 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, tuo muija taitaa olla vielä enemmän leikelty kuin luulin. Joo, omapa on kroppansa, mutta tuo että valehtelee asiasta on aika noloa, kun kuka tahansa näkee että ulkonäkö on muuttunut (eikä pelkästään vanhenemisen tai painonpudotuksen takia). Jokainen tyylillään, mutta ei tuo mitään tervettä roolimallina kyllä edusta. 

Vierailija
21044/22098 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista pohdintaa Dovelle tehdyistä plastiikkakirurgisista toimenpiteistä

Tietysti aikuinen saa tehdä itselleen mitä tahtoo, mutta kuten niin monen muunkin lapsitähden kohdalla, on hänkin alkanut leikellä itseään jo alaikäisenä. Tulee vähän fiilis, että onko lasta painostettu ulkopuolelta, kuten tuotantoyhtiöiden tai vanhempien toimesta suostumaan noihin toimenpiteisiin, mikä on äärimmäisen kyseenalaista. Ja kun on sille tielle lähtenyt, on se ikuinen noidankehä, aina löytyy jotain muka paranneltavaa. Meinasin myös pudota tuolilta kun näin loppusumman. Puolella miltsillä olisi voinut tukea mukavasti vaikka jotain nuorten mielenterveystyöhön liittyvää järjestöä. Mutta se on päätetty laittaa omaan naamaan ja vartaloon. Kertoo jotakin arvoista. 

Vierailija
21045/22098 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doven äiti on kirjoittanut kirjan siitä miten tukea lasta Hollywoodiin pyrkimisessä. En tiedä kirjan sisällöstä mutta väistämättä ensimmäinen ajatus on että alaikäistä ei ole ihan tuettu ja ohjattu vanhempien taholta oikeilla tavoilla kun teininä ollaan jo veitsen alla.

Vierailija
21046/22098 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doven äiti on kirjoittanut kirjan siitä miten tukea lasta Hollywoodiin pyrkimisessä. En tiedä kirjan sisällöstä mutta väistämättä ensimmäinen ajatus on että alaikäistä ei ole ihan tuettu ja ohjattu vanhempien taholta oikeilla tavoilla kun teininä ollaan jo veitsen alla.

Doven äiti on tehnyt työuransa toimimalla  konsulttina ja managerina Hollywood-uraa tavoittelevien nuorten näyttelijänalkujen taustalla. Doven isä sen sijaan oli liikemies, joka kuoli oman kätensä kautta Doven ollessa 15-vuotias. Noiden tekojen valossa ymmärtää paremmin Dovea ja hänen valintojaan.

Vierailija
21047/22098 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin bändi aikoo harjoitella tulevaa festarikesää varten? Vaikka kaikki biisit olisi niille niitä tuttuja vanhoja niin ei se ilman harjoittelua onnistu.. Damianon insta-tarinan perusteella sen biisinteko sessio on nyt ohi niiden tyyppien kanssa Losissa. Maanantaina on New Yorkissa Met-gaala, olen melko varma että Damiano on siellä Doven kanssa joten ehkä sen jälkeen se tulee bändin kanssa harjoittelemaan?

Vierailija
21048/22098 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin bändi aikoo harjoitella tulevaa festarikesää varten? Vaikka kaikki biisit olisi niille niitä tuttuja vanhoja niin ei se ilman harjoittelua onnistu.. Damianon insta-tarinan perusteella sen biisinteko sessio on nyt ohi niiden tyyppien kanssa Losissa. Maanantaina on New Yorkissa Met-gaala, olen melko varma että Damiano on siellä Doven kanssa joten ehkä sen jälkeen se tulee bändin kanssa harjoittelemaan?

No ainakin Damiano on New Yorkissa niiden managerin instagram-storin perusteella. Huvittavaa että fanit on viimeiset kaksi kevättä toivonut että bändi olisi siellä ( ja ne oilsi olleet upeita siellä yhdessä) mutta sen sijaan siellä onkin vain Damiano Hollywood-tyttöystävänsä kanssa..

Vierailija
21049/22098 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa jotenkin muuttuneelta Damiano.

Vierailija
21050/22098 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasta italialaisesta androgyynistä hurmurista on kuoriutunut habitukseltaan brittiläinen jalkapallohuligaani. Omapa on valintansa, mutta minua ei enää kiinnosta.

Vierailija
21051/22098 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikähän tuo Damianon eilinen purkaus jollekin twitterissä oikein oli? sen verran ymmärsin että suuttui jollekin homofobisesta/transfobisesta twiitistä, mut tuo uhkailu asianajajilla oli aika raju

Vierailija
21052/22098 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikähän tuo Damianon eilinen purkaus jollekin twitterissä oikein oli? sen verran ymmärsin että suuttui jollekin homofobisesta/transfobisesta twiitistä, mut tuo uhkailu asianajajilla oli aika raju

Outo ylilyönti.. Siitä sanotaan jatkuvasti paljon ikävämpiä juttuja, eikä se alkuperäinen twiitti ollut edes mitenkään viraali että olisi ollut aihetta noin isoon reaktioon. Toisaalta vaikutti pilke silmäkulmassa vastailulta mutta asianajajalla uhkailu oli outoa.

Vierailija
21053/22098 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumepäissään avautui

Vierailija
21054/22098 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo ylilyönti.. Siitä sanotaan jatkuvasti paljon ikävämpiä juttuja, eikä se alkuperäinen twiitti ollut edes mitenkään viraali että olisi ollut aihetta noin isoon reaktioon. Toisaalta vaikutti pilke silmäkulmassa vastailulta mutta asianajajalla uhkailu oli outoa.

joo varmaan vitsaili tuosta asianajajasta mutta silti vaikutti vähän oudolta. Ja on siitä ollut kuulemma paljonkin ikäviä twiittejä mm. noista Damon Bakerin kuvista viime päivinä joten sen takia tuosta oli aika outo avautuminen, toisaalta kertoo että se edelleen lukee somea paljon vaikka ei sinne erikoisemmin laita mitään. No huomenna fanit saa keskittyä ihailemaan uusia kuvia Met-gaalasta.

Vierailija
21055/22098 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot vaatteet molemmilla mutta molempien naama pilasi kaiken:Damianon hirveet viikset (sorry)  ja Doven plastiikkanaama

Vierailija
21056/22098 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä en kans käsitä miksi Damiano on kasvattanut viikset. Partakin olisi parempi, mutta noin kauniita kasvoja ei oikeasti saisi peittää millään karvoilla (silmäripset ja kulmakarvat sentään pitää olla 😄). Yök, en tykkää yhtään, toivottavasti ajelee ne pian pois. Tuosta Dovestakaan en tykkää yhtään. On just sellainen leikellyn näköinen Hollywood-tusinanaama ja toi sen ainainen nenän rypistämisvirne, huoh. Mä pelkään kyllä että tuo eukko on Måneskinin Yoko Ono, sillä tätä menoa en näe bändillä juurikaan tulevaisuutta, jos Damiano pysyy tuolla Losissa. Toivottavasti olen väärässä.

Vierailija
21057/22098 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä en kans käsitä miksi Damiano on kasvattanut viikset. Partakin olisi parempi, mutta noin kauniita kasvoja ei oikeasti saisi peittää millään karvoilla (silmäripset ja kulmakarvat sentään pitää olla 😄). Yök, en tykkää yhtään, toivottavasti ajelee ne pian pois. Tuosta Dovestakaan en tykkää yhtään. On just sellainen leikellyn näköinen Hollywood-tusinanaama ja toi sen ainainen nenän rypistämisvirne, huoh. Mä pelkään kyllä että tuo eukko on Måneskinin Yoko Ono, sillä tätä menoa en näe bändillä juurikaan tulevaisuutta, jos Damiano pysyy tuolla Losissa. Toivottavasti olen väärässä.

no en sitä ihan Yoko Onoksi kutsuisi, eiköhän se olen Damianon 'vika' jos haluu siellä Losissa pysyä en syyttäisi naista (ja en todellakaan tykkää Dovesta). Mutta huvittaa tuo kaksinaamaisuus tuossa fandomissa kun eräät jotka aina ennen valitti että haluavat vaan puhua musiikista/bändistä eikä tyttöystävistä=Giorgia, mutta nyt ne on äänekkäimpiä fanittajia tuolle Damiano/Dove -suhteelle.

Vierailija
21058/22098 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ymmärrä miksi jotkut Må-fanit ovat niin innoissaan tästä suhteesta Doven kanssa. Oli sitten Yoko Onoa tuossa tai ei, niin fakta on se että jos Damiano jää Losiin, se tarkoittaa vähintään vaikeuksia/haasteita bändille, pahimmillaan bändin hajoamista. Siksi en tajua miksi fanit olisivat innoissaan Damianon ja Doven suhteesta. Joo, toki voi olla että Damiano on itse onnellinen, mutta bändin fanina ja "asiakkaana" en osaa iloita siitä että hän on nähtävästi muuttanut USA:han pois bändin muista jäsenistä. Se että vieläpä juuri Jenkkeihin ärsyttää mua henkilökohtaisesti yllättävänkin paljon. Puolet Rush!-levyn teksteistä käsitteli sitä miten pinnallista ja feikkiä elämä on Losissa ja juuri sinne hän sitten päätti muuttaa juuri sellaisen muovinaaman takia. Love really is blind.

Vierailija
21059/22098 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin punaisilla matoilla hollywoodbratzin käsipuolessa keikarointi häiritsee paljon enemmän kuin se että Må olisi ollut bändinä gaalassa - tosin minusta bändikin on koko ajan jenkkeihin suuntaamiseen jälkeen keskittynyt liikaa muotiin, punaisiin mattoihin ja ostettuihin mtv-palkintoihin.

Harmi että loistava potentiaali ei heillä sitten päässyt oikeuksiinsa vaan taittui keskinkertaiseen (Sonyn painostuksen alla?) ja upposi Hollywoodin juoksuhiekkaan josta ei koskaan seuraa mitään hyvää.

Vierailija
21060/22098 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no en sitä ihan Yoko Onoksi kutsuisi, eiköhän se olen Damianon 'vika' jos haluu siellä Losissa pysyä en syyttäisi naista (ja en todellakaan tykkää Dovesta). Mutta huvittaa tuo kaksinaamaisuus tuossa fandomissa kun eräät jotka aina ennen valitti että haluavat vaan puhua musiiki

No tämä! ne fanit aina valitti että italian media kirjoitti vaan Damianon seurustelusta ei bändistä ja se oli aina tietenkin exän vika, mutta jos nyt katsoo italian medioita niin eihän siellä puhuta bändistä mitään vaan Damianosta ja Dovesta lol. Siis ok jos tuo on sitä elämää mitä Damiano haluaa ja kiva että se on onnellinen mutta mua häiritsee nuo tekopyhät fanit.

Tykkäsin kyllä Rush-albumista tai ainakin osasta siitä mutta katsotaan mitä bändiltä tulee seuraavaksi, liian pop ei ole mun juttu