Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22144)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, rumpali on iiiihhhhana!! <3
Oho, ei tullu mukaan viesti, johon tuon vastasin. :D No, on muitakin rumpalin ihastelijoita ketjussa siis.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olikaan Damianon veljen nimi instassa? Joku sen täällä aiemmin mainitsi.
Jacopo David ja poppodium on insta.
Tämä on Damianon IHASTELUKETJU, muut älkööt vaivautuko. Vtuttaa lukea tyhjänpäiväistä jankkaamista ja muuta negatiivista soopaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Måneskin testattu myös lenkkeilymusana. Toimii kuin tauti, suosittelen. I Wanna Be Your Slave on todennäköisesti kuumin koskaan äänitetty rock-kappale. Huom, myös ilman videota kuulokkeilla kuunneltuna! Ne kuiskaukset ja murahtelut ja se fooking pathetic... Luoja auta.
Ja siis miten monipuolista musaa niillä on! Tyylistä ja tunnelmasta toiseen, ja kaikki toimii. Olen vankasti sitä mieltä, että ne olisivat voittaneet viisut melkeinpä millä tahansa vanhallakin biisillään, niin hyviä ne ovat.
Tää Are You Ready? on ehkä ainoa tyyli, johon suuntaan en toivoisi bändin jatkossa keskittyvän, vaikka virkistävää tämäkin. Ja ihan uskottavasti se Damiano homieseistakin laulaa. :D
Huomenna on pakko mennä lenkille Måneskinin kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on säälittävä ketjun aihe
Ei sitä naiset kiinnosta, näkyyhän tuo jo päältä.
Ei se haittaa vaikka näin olisi. Hitsi miten kuumaa, jos Damianolla ja Joelilla olisi suhde.
Vierailija kirjoitti:
Homppeli se on.
Itse asiassa jätkällä on tyttöystävä, kuulemma kihloissa asti.
Olisiko teillä hetki aikaa puhua tästä kuvasta:
https://www.spetteguless.it/wp-content/uploads/2018/07/IMG_8120.png
Vierailija kirjoitti:
Homppeli se on.
Ei ole ja vaikka olisikin niin hottius ei kärsisi siitä pätkän vertaa.
Mikähän siinä Somebody Told Me -videossa on nyt niin kiellettyä, kun linkki koko ajan katoaa?
Oon myöhässä tähän ketjuun, mutta nyt pari päivää eri haastiksia ja esiintymisiä kolunneena korviani myöten ihastunut Måneskinin musaan, bändin kemiaan keskenään ja tietysti Damianoon. Se on niin karismaattinen, mahtava ääni ja esiintyy itsevarmasti. Haastiksista ja behind the scenes-materiaalista tuli myös kuva, että vaikuttais olevan kohtelias ja symppis tyyppinä myös, niin kuin muutkin jäsenet. Ja ne selfiet mitä tänään jakoi instassa... 😍
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä Somebody Told Me -videossa on nyt niin kiellettyä, kun linkki koko ajan katoaa?
Too much hotness, palsta can't handle!
Mun ig pukkaa vaan Måneskin-juttuja 😄 Löysin nyt biisin La paura del buio ja heti osasin suomentaa, että se on pimeänpelko. Mahtava biisi! Ja italian kieli vaan imeytyy muhun tosta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Damiano on ihan että eiks olekin aika hyvä näin, tarviiko tässä pukeakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju kuvastaa hyvin nykyistä pellemaailmaa.
Pellemaailma? Kummallisesti sanottu. Jos sellaista haetaan, löytyy se ehkä tuolta jääkiekon mm-kisoista.
Kansallistunne ei taidakaan olla sinun juttusi, kun täälläkin haukut Suomen edustajia ja suomalaisia miehiä yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tässä onkin tosi vähän tatuointeja. Ilmeisesti vähän vanhempi kuva?
(Nyt vasta huomasin kun huomio on kiinnittynyt ihan muihin asioihin aiemmin :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on säälittävä ketjun aihe
Ei sitä naiset kiinnosta, näkyyhän tuo jo päältä.
Ei se haittaa vaikka näin olisi. Hitsi miten kuumaa, jos Damianolla ja Joelilla olisi suhde.
lol näin just tänään fanficcejä noista kahdesta
Vierailija kirjoitti:
Mun ig pukkaa vaan Måneskin-juttuja 😄 Löysin nyt biisin La paura del buio ja heti osasin suomentaa, että se on pimeänpelko. Mahtava biisi! Ja italian kieli vaan imeytyy muhun tosta vaan.
Joo, italiaksi riittää että nyökyttelee vaan mukana ja hymyilee autuaasti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Too much hotness, palsta can't handle!
Vielä kerran, koska tää on juuri nyt mun lempivideo (ja suosittelen hyppäämään suoraan kohtaan 1:40):
Kyllä, rumpali on iiiihhhhana!! <3