Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22144)

Vierailija
1821/22144 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja instastooreissa uusi pikkuvideo koiran kanssa.

Mä en kestä. Se tekee tuon tahallaan!

Vierailija
1822/22144 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte olla ihastuneita johonkin ihmiseen, josta tiedätte ettei ole siis aivan minkäänlaisia mahiksia hänen suhteensa? Tarkoitan, että jos minä olen ihastunut johonkin julkkikseen, niin se on aina sellainen josta ulkonäöllisesti minulla voisi olla edes jonkinlainen mahdollisuus vaikka jutella hänen kanssaan. Ei siis mitään superkomeita, karismaattisia miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/22144 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Team Ethan <3

Myös Ethanin ihastelu on tässä ketjussa sallittua ja jopa suotavaa.

-ap

Ethan on italiaano-meksikaano mix. Tosi upeat hiukset ja kauniit kasvot.

Meksikolaisen puolelta tulee intiaanivaikutelmaa.

Ethanin isän ensimmäinen vaimo oli meksikolainen. Ethan on isän toisesta liitosta eikä tiettävästi meksikolainen. Ethanin Vantaalla asuva velipuoli on puoliksi meksikolainen.

Vierailija
1824/22144 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin eilen tähän ketjuun, että mulle tulee Jaye Davidsonin esittämä sexy avaruusegyptiläinen Ethanista mieleen, ja jotain muumiosta ja "pahat mielessä, mutta silleen hyvällä tavalla". Illalla palasin ketjun pariin ja viestini oli kadonnut :D

Mitä täällä tapahtuu?

Vierailija
1825/22144 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kaikki viestit ovat?

Sinänsä on tosi outoa että yli puolet viesteistä poistuu, mutta ketju on edelleen olemassa.

Miksi ketju poistuisi? Ei kai ihmisen kehuminen ja videon linkkaaminen ole ei-sallittua? Joillekin vaan otta koville, koska heistä ei ole seuraavanlaista videota 😉

https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368

Tätä kannattaa lainatakin niin näkyy sitten viesti lainauksessa.

https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368&nbsp;

No mikä jottei. Tehdään tällä kertaa myös näin. Mut siis herranjumala se näyttää hyvältä, kun se keikuttelee lanteitaan siellä lavalla paidattomana *insert drooling emoji*

Tää linkki on kyllä...sanattomaks vetää 😍

Piti tarkistaa kesken kaiken, että on varmasti kaihtimet kiinni :'''D

Vierailija
1826/22144 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voitte olla ihastuneita johonkin ihmiseen, josta tiedätte ettei ole siis aivan minkäänlaisia mahiksia hänen suhteensa? Tarkoitan, että jos minä olen ihastunut johonkin julkkikseen, niin se on aina sellainen josta ulkonäöllisesti minulla voisi olla edes jonkinlainen mahdollisuus vaikka jutella hänen kanssaan. Ei siis mitään superkomeita, karismaattisia miehiä.

Häh?! Julkkis ihastuksen on tarkoitus olla kaukainen haavekuva ja fantasioinnin kohde.

Vierailija
1827/22144 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkkisihastuksissa ei ole mitään sääntöä. Tai no aikuisena ihailen vain aikuisia. Mutta siinäpä se. Miksi sitä pitäisi ottaa noin tosissaan, että mitä mieltä se julkkis olisi minusta? Eihän meille suhdetta ole tulossa 😂 Tosin olen joustava, että jos nyt vaikka tuo Ethan soittaa ja pyytää treffeille, niin luultavasti kysyn mieheltäni, että voisko tämän kerran.

Vierailija
1828/22144 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin eilen tähän ketjuun, että mulle tulee Jaye Davidsonin esittämä sexy avaruusegyptiläinen Ethanista mieleen, ja jotain muumiosta ja "pahat mielessä, mutta silleen hyvällä tavalla". Illalla palasin ketjun pariin ja viestini oli kadonnut :D

Mitä täällä tapahtuu?

Ai niin Jaye Davidson? Mutta tuota roolia en muista.

Joo ei voi mitään, poistattajatrollit taas vauhdissa. Ne on tän palstan tuho vielä. Ei vastailla niille, ei tässä muu auta.

Mutta Kiss This auttaa ;3

Vierailija
1829/22144 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tapahtuu kyllä hassuja. Ketjun kakkosviesti, jossa on musavideoupotus, oli poistettuna monta päivää. Ja nyt se näkyy taas? 🤔

-ap

Vierailija
1830/22144 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä tapahtuu?

Täällä laitetaan villiintyneet naiset kuriin. Munasolu saa irrota vain aviomiehen käskystä.

Mutta siis, joo, huomaan yhdennäköisyyden. Ethanin hyväksi tosin 😍

Vierailija
1831/22144 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju oli aluksi melko hauska, mutta nyt sitä ruokkii muutama teinityttö, joiden ainoa motiivi on saada ketjusta mahdollisimman pitkä. Mitään sisältöä ei enää ole, vaan lapsellisia heittoja suljetuista kaihtimista jne.

Vierailija
1832/22144 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tapahtuu kyllä hassuja. Ketjun kakkosviesti, jossa on musavideoupotus, oli poistettuna monta päivää. Ja nyt se näkyy taas? 🤔

-ap

Tommosta en ole nähnytkään?

Vierailija
1833/22144 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on ehkä noloimpia vauva-palstan historiassa, ihan oikeasti. Onko ikä 13-16 v? Toisaalta luulisin, että teini-ikäiset ovat jopa fiksumpia kuin tämän palstan kirjoittaja(t). Tuntuu, että yhdeltä hieman vinksahtaneelta henkilöltä tulee n. 90 % viesteistä. Ja kyllä, itse olen nainen, koska kuitenkin joku alkaa väittämään minua mieheksi.

Ole vaikka kolmipäinen hermafrodiitti, mutta äärettömän raskasta seuraa olet ainakin.

Löydä ilo; sitä saa musiikista, kauneudesta, taiteesta, luonnosta. Me täällä ollaan saatu Måneskinista ammennettua valtavasti hyvää.

Tuo jolle vastasit on tuskin kirjoitellut tänne tänään mitään, eli sekoitit minuun. Huomaatko nyt, että kaikki eivät vain ole samaa mieltä kanssasi?

Vierailija
1834/22144 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on säälittävä ketjun aihe

Ei sitä naiset kiinnosta, näkyyhän tuo jo päältä.

Vierailija
1835/22144 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju oli aluksi melko hauska, mutta nyt sitä ruokkii muutama teinityttö, joiden ainoa motiivi on saada ketjusta mahdollisimman pitkä. Mitään sisältöä ei enää ole, vaan lapsellisia heittoja suljetuista kaihtimista jne.

Kiteytit tämän poistattelun tarkoituksen, rikkoa itse keskustelu ja jättää vain irrallisia kommentteja irrotettuna asiayhteydestä. My point.

Vierailija
1836/22144 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiktokissa joku kirjoitti, että DAMIANO NÄYTTÄÄ AIVAN HELEN HUNTILTA. Tottahan se on.

Niin se on jännä, miten samankaltaiset piirteet voivat tehdä miehestä aivan superkuuman, muttei naisesta. Joku testosteroni/estrogeeni erotus siinä, miten piirteitä arvioidaan, ihan ilman ulkopuolista ohjausta.

David näyttää sukupuolensa korjanneelta mieheltä/naiselta. Näyttää myös oudolta kun kaula alkaa korvista.

Vierailija
1837/22144 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on säälittävä ketjun aihe

Ei sitä naiset kiinnosta, näkyyhän tuo jo päältä.

Niin?...Entä sitten? Tekee kyllä hyvää musaakin. Biisi "Chosen" on todella kova, kannattaa tutustua.

Vierailija
1838/22144 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on ehkä noloimpia vauva-palstan historiassa, ihan oikeasti. Onko ikä 13-16 v? Toisaalta luulisin, että teini-ikäiset ovat jopa fiksumpia kuin tämän palstan kirjoittaja(t). Tuntuu, että yhdeltä hieman vinksahtaneelta henkilöltä tulee n. 90 % viesteistä. Ja kyllä, itse olen nainen, koska kuitenkin joku alkaa väittämään minua mieheksi.

Niin, olet nainen. Tämä nyt vain sattuu oleman sinun käsityksesi asiasta, eikä sukupuolellasi ole merkitystä sille, että jostain syystä haluat kohottaa itseäsi mitätöimällä kirjoittajia haukkumatermeillä.

Selkeästi sillä on merkitystä, kun jankkaat kaikista kanssasi eri mieltä olevista, että he ovat miehiä.

Vierailija
1839/22144 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kuvastaa hyvin nykyistä pellemaailmaa.

Vierailija
1840/22144 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju kuvastaa hyvin nykyistä pellemaailmaa.

Pellemaailma? Kummallisesti sanottu. Jos sellaista haetaan, löytyy se ehkä tuolta jääkiekon mm-kisoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi