Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään aikuisetkin syövät koko ajan jotain

Vierailija
24.05.2021 |

Olen itse mieltänyt tuon välipalojen mussuttamisen lasten jutuksi. Ärsyttää jos ollaan porukalla jossakin ja aina jonkun pitää päästä kahvilaan tai kauppaan koska ''verensokeri on alhaalla'', vaikka viimeksi on syöty reilu tunti sitten. Onko elintarviketeollisuus onnistunut huijaamaan ihmiset jatkuvaan puputukseen näin hyvin?

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että monet naiset syövät töissä ihan riittämättömän lounaan. Joku Hetki-salaatti ja vesilasi ei riitä kattamaan energiantarvetta. Sitten tekee mieli puputtaa parin tunnin päästä rahkaa ja välipalakeksiä.

Kunnon lämpimällä aterialla jaksaisi ihan eri tavalla.

Minulle syntyy aina näistä ”salaattilounastajista” mieleen, että heillä on pakonomainen tarve näyttää terveellistä elämäntapaa. Onhan sen salaatin ja raskaan kebabrullan tai vastaavan välissä paljon lämpimiä ja terveellisiä vaihtoehtoja. Joka päivähän vatsassa muodostuu jonkin verran suolikaasua. Tuntuu, että jotkut tulkitsevat normaalin kaasunmuodostuksen häiriötilaksi.

Vierailija
122/123 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama huomattu! Sit aikuiset pelaa tietokonepelejä ja kattoo piirrettyjä, ja muutkin ku rokkarit vetää huumeita aamusta iltaan. Oon ihan täysin pudonnut kelkasta nykymaailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon huomannut että järkyttävä määrä ihmisiä kävelee ja hengittää julkisilla paikoilla. Hymyilevät ja tervehtivät kaupan kassaa kuin mitkäkin paremmat ihmiset. Pahimpia ovat sellaiset jotka käyvät julkisissa vessoissa muina miehinä, kun kaikkihan siitä tietävät että sinne mennään pissaamaan tai kakkaamaan. Tosi noloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä