Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatko suihin muuten kuin seksin yhteydessä?

Vierailija
23.05.2021 |

Helpotatko kumppanin oloa?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan suihin pelkästään, jos mies antaa muutoin tarpeeksi seksiä eli mielellään muutaman kerran päivässä.

Vierailija
22/66 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu joka suhteessa miehestä… siitä millainen mies on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan tämä jakautuu aika tasan kolmeen osaan. Kolmannes naisista ei tykännyt ottaa suihin juuri lainkaan ja aika harva tykkäsi myös vastaanottaa suuseksiä. Seksi oli lähes 100% yhdyntäkeskeistä. Toisessa kolmanneksessa naiset kyllä antoivat suikkareita, mutta oikeastaan ainoastaan esileikkinä, ja loppuun asti vain vahingossa. Suurin osa näistä naisista kyllä osasi sekä pyytää, että nauttia antamastani suuseksistä ihan sellaisenaan ilman yhdyntääkin. Ja siinä viimeisessä kolmanneksessa sain suihinottoja ihan spontaanisti ja useimmiten ihan loppuun asti. Samoin melkein kaikki halusivat säännöllisesti, että nuolen ja sormetan heille orgasmin. Itse asiassa nainen joka itsevarmasti sanoo mulle, että "nyt mä haluan, että sä nuolet mulle ison orgasmin" ja suuseksiä antaessani voihkivat nautinnosta ja painavat päätäni o-hetkellä jalkojensä väliin,  on tosi seksikäs.

Vierailija
24/66 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimukseen taitaa kuulua kolme naista

Vierailija
25/66 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä annan spontaanit suuhoidot esim. saunassa.

Vierailija
26/66 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet varma, että kaikki miehet ovat yleisessä saunassa homoja?

Vierailija
27/66 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

626 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet varma, että kaikki miehet ovat yleisessä saunassa homoja?

Haha, nyt on kyseessä tyytyväinen rouva, joka ihan kotisaunassa hoitelee miestään, jonka kanssa on pannut tyytyväisenä jo yli 20 vuotta.

Vierailija
28/66 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin, vaimo aina silloin tällöin haluaa ottaa suihin ja helpottaa paineitani, kun ei itseä haluta tai ei ole seksiin mahdollisuutta. Mutta toisin päin ei käy.  Kun meillä on seksiä, nuolen ensi aina vaimolle orgasmin ja sitten vasta naidaa. Mutta ilman naimista, vaimo ei halua suuseksiäkään.  Hänelle suuseksiorgasmi on vain esileikkiä ja valmistelua naimiseen.  Vaimo haluaa ehdottomasti kalua sisäänsä. Jos ei naida, ei ole väliä suuseksistäkään.  Minä voisin nuolla vaimoa vaikka joka päivä, mutta kun ei käy niin ei käy. Useimmiten suuseksiorgasmin jälkeen vaimon pillu jää vielä jännitykseen ja odottavalle kannalle. Silloin pillu ottaa hanakkaasti kalusta otetta, kun työnnän kaluni sisään.  Havemmiten saa toista orgasmia, mutta nauttii kalusta täysillä silti.

Meillä aivan samanlaista.

Rouva sanoo nuolemisen jälkeen”pitää myös panna” ja niin pannaankin.

Vierailija
29/66 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, rahasta.

Vierailija
30/66 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en enkä ymmärrä miksi sellaista naisilta odotetaan. Jos haluttaa niin haluan seksiä johon voi kuulua myös suuseksi molemmille.

(Ja sitä haluan usein joten ei kumpikaan missään puutteessa ole että tarvitsisi "oloa helpottaa" vaan yksipuolisella suuseksillä.)

Vierailija
31/66 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi itselle kelpaa kyllä ilman muuta seksiäkin (olen nainen). Eipä ole kukaan vielä ehdottanut sellaista.

Vierailija
32/66 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö suihinotto sitten ole seksiä ? Olen elänyt yli 40v uskoen, että on.

Vierailija
33/66 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö suihinotto sitten ole seksiä ? Olen elänyt yli 40v uskoen, että on.

Voi se olla osa seksiä, mutta vain toiselle osapuolelle tehtynä pikemminkin palvelus johon tulisi saada vastapalvelus myös.

Vierailija
34/66 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kotimatkalla linja-autossa useinkin.

Vierailija
35/66 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna suuseksiä miehelle erillisenä aktina myöskään siksi, että silloin se pitäisi kai hoitaa laukeamiseen asti että olisi tyydyttävää. En halua spermoja suuhuni. Siksi on kivempaa hoitaa nämä jutut muun seksin yhteydessä.

Vierailija
36/66 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille näsäviisaille viisastelijoille ja muuten vaan tyhmille vastaajille tiedoksi että ap tarkoittaa tässä seksillä yhdyntää. Vissiin on silti pakko takertua ja pilkkua viilata...

Vierailija
37/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tällä tarkoitetaan. Olenko koskaan, vai nykyisin…??

Vierailija
38/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin jos olisi kumppani! Imeminen on ihanaa.

Niin sitä moni sanoo, mutta kuinkas käykään, kun ollaan sitten suhteessa...

Vierailija
39/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosirakkaus odottaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut siinä käsityksessä, että suuseksi on seksiä. Aina sitä oppii uutta.

Amerikkalaisten, uskovaisten teinien keskuudessa ei ole.

Yllättävää että löytyy porsaanreikä.

Porsaasta löytyy useampikin reikä. Kysykää vaikka oululaisilta 😂

Vierailija
40/66 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on puhuttu vastapalveluksista suuseksin suhteen.

Tiedän, että kaikki naiset ei tykkää saada suuseksiä, eikä varsinkaan suuseksiä pelkästään ilman muuta seksiä (itse kyllä tykkään, ja onneksi saankin sitä ihan niin paljon kuin haluan). Mutta toisaalta en tiedä yhtään miestä, joka ei tykkäisi saada suihinottoja pelkästään tai esileikkinä. Lisäksi läheskään kaikki naiset eivät tykkää antaa suihinottoja, ei ainakaan loppuun asti spermat suuhun (taas, minä kyllä tykkään), mutta monet miehet kyllä nauttivat myös suuseksin antamisesta.

Eli, vastavuoroisuus suuseksissä ei ole tasa-arvoista kaikilla pareilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi