Otatko suihin muuten kuin seksin yhteydessä?
Kommentit (66)
Saatan välillä helpottaa mieheni oloa kädellä ja ottamalla suihin, jos itseäni ei tee mieli seksiä ja mies haluaisi.
Useasti itseänikin kyllä alkaa haluttamaan samalla.
Eipä ole mies kertaakaan tarjoutunut tyydyttämään minua ilman, että saa seksiä itsekin. Niin ollen lopetin itse tekemästä sellaista hänellekään. Omituinen oletus, että naiset tyydyttäisivät miehen, mutta ei sitten kuitenkaan toimisi toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole mies kertaakaan tarjoutunut tyydyttämään minua ilman, että saa seksiä itsekin. Niin ollen lopetin itse tekemästä sellaista hänellekään. Omituinen oletus, että naiset tyydyttäisivät miehen, mutta ei sitten kuitenkaan toimisi toisinpäin.
Meneekö tuo niin, että et saa itse mitään iloa siitä, että teet miehelle hyvää, vai niin että se ilo laimeni, kun mies ei täytä sinun toiveitasi? Ja vähän rinnakkainen kysymys, millä tavalla sinulle olisi mukavampaa se, että sinulle tehtäisiin hyvää mutta mies ei sillä kertaa saisi mitään, verrattuna siihen että sinulle tehdään hyvää ja se johtaa seksiin?
Meillä tuo menee jotenkin ihan eri tavalla: minä kyllä voisin oikein hyvin ja mielelläni tyydyttää vaimoni ilman että se johtaa yhteiseen seksiin, mutta se ei sovi vaimolle, hän ei sellaista halua. Hän kyllä voi antaa minulle silloin tällöin käsihoidon, jos ei seksi syystä tai toisesta juuri silloin onnistu ja minua panettaa.
Vierailija kirjoitti:
Aina ruokailun yhteydessä.
Mun on vaikea keskittyä saamaani suihinottoon jos yritän syödä samalla. Mieluummin vaikka ruokailun jälkeen annan lämpimän kermaisen jälkiruuan naiselle suoraan suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen, että voiko vegaani niellä spermaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen, että voiko vegaani niellä spermaa?
Olet näköjään vihannes
Vierailija kirjoitti:
Täällä on puhuttu vastapalveluksista suuseksin suhteen.
Tiedän, että kaikki naiset ei tykkää saada suuseksiä, eikä varsinkaan suuseksiä pelkästään ilman muuta seksiä (itse kyllä tykkään, ja onneksi saankin sitä ihan niin paljon kuin haluan). Mutta toisaalta en tiedä yhtään miestä, joka ei tykkäisi saada suihinottoja pelkästään tai esileikkinä. Lisäksi läheskään kaikki naiset eivät tykkää antaa suihinottoja, ei ainakaan loppuun asti spermat suuhun (taas, minä kyllä tykkään), mutta monet miehet kyllä nauttivat myös suuseksin antamisesta.
Eli, vastavuoroisuus suuseksissä ei ole tasa-arvoista kaikilla pareilla.
Ei se olekaan aina tasa-arvoista, mutta olisi hyvä olla! :D Varsinkin jos molemmat tykkäisi saada suuseksiä. Olen itse nainen ja uskon kyllä että useimmat naiset haluaisi, mutta on ehdollistettu siihen että oma alapää on ällöttävä tai on hirveä itsekästä pyytää nuolemista/se ei ole niin tärkeää tms. Kyllä lähes kaikenlainen suuseksi itselle tuntuu hyvältä vaikka kumppanilla ei olisi mitään erityisiä taitojakaan: kaikki ulkoinen stimulaatio on mukavaa! Suuseksin antaminen miehelle taas on paljon hankalampaa, erityisesti kun pitää yrittää vältellä sitä purkausta jos ei sitä suuhunsa halua. Miehillä vaan tuntuu olevan omituinen käsitys, että naiset kovasti nauttivat myös pelkästä imemisestä ihan erillisenä sessiona. (No ehkä jotkut harvat nauttivatkin.) Itse en kyllä siitä saa yhtään mitään kiksejä, ainoastaan juuri seksin yhteydessä kun on muutenkin kiihottunut ja saa itsekin huomiota vuorollaan.
Jos tällaisia erillisiä suuseksipalveluksia antaisi molemmat niin kivahan se kai olisi (eikä tarvitsisi pitää kirjaa siitä kuinka paljon ja kauan niin kuin joku kommentoi :D). Mutta en anna niitä toiselle yksipuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Aina silloin tällöin (kerran kuukaudessa) vaimo saattaa ns. hoidella minut vaikka itse ei ole seksiä vailla. Ehkä juuri se, että aina joskus hän haluaa pelkästään antaa minulle nautintoa tuntuu juuri niin hyvältä. Ihan vastaavasti itse tykkään nuolemalla ja sormin antaa hänelle orgasmin kun lapset on nukkumassa ja katsotaan telkkaria sohvalla. Tämän jälkeen jatketaan telkkarin katselua, vaimolla autuaan rento ja tyydyttynyt hymy kasvoillaan. Sekin tuntuu musta tosi hyvältä.
Teillä on tosi mukavan kuuloinen parisuhde, onnea teille, vaikka olenkin vähän kateellinen ;)
En vissiin ihan tajua kysymystä, kun lasken suihinoton seksiksi? Mutta siis jos tarkoitat että liittyykö siihen aina yhdyntä niin ei. Usein esim. saunan yhteydessä suihkussa otan mieheltä suihin ihan vaan suihinottamisen ilosta. Ei johda mihinkään muuhun.
Kyllä kuukautisten aikaan lasken puolison "paineet" ottamalla suihin. En laske sitä seksiksi, koska itse en odota edes kiihotyuvani, mutta joskus käy niinkin kun näkee toisen olevan super kiihotuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuukautisten aikaan lasken puolison "paineet" ottamalla suihin. En laske sitä seksiksi, koska itse en odota edes kiihotyuvani, mutta joskus käy niinkin kun näkee toisen olevan super kiihotuksessa.
Vähän ihmettelen miksi monet naiset tekevät näin, kun ei itse siitä kuitenkaan edes kiihotu (yleensä). Ei niillä miehillä nyt muutaman päivän aikana mitkään "paineet" niin koviksi kasva :D Tuntuu että on vaan totuttu siihen että mies pitää aina tyydyttää, minusta tämä kasvattaa vaan sitä epäreilua asetelmaa jossa penis on kaikista tärkein asia heterosuhteessa.
Vastavuoroine suuseksi on sitten asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ihmettelen miksi monet naiset tekevät näin, kun ei itse siitä kuitenkaan edes kiihotu (yleensä). Ei niillä miehillä nyt muutaman päivän aikana mitkään "paineet" niin koviksi kasva :D Tuntuu että on vaan totuttu siihen että mies pitää aina tyydyttää, minusta tämä kasvattaa vaan sitä epäreilua asetelmaa jossa penis on kaikista tärkein asia heterosuhteessa.
Eikö nyt jokainen saa omassa parisuhteessaan päättää, mikä on ”epäreilua” ja mikä ei? Jos tuo ei kyseisen pariskunnan mielestä ole epäreilua, niin sitten se ei ole, eikä epäreiluuden määrä maailmassa tuosta lisäänny. Koittakaa nyt herranjumala ymmärtää että jokainen elää omaa elämäänsä, useimmat eri tavalla kuin itse eläisi. Ja on aivan täysin onnellisia juuri sillä omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt jokainen saa omassa parisuhteessaan päättää, mikä on ”epäreilua” ja mikä ei? Jos tuo ei kyseisen pariskunnan mielestä ole epäreilua, niin sitten se ei ole, eikä epäreiluuden määrä maailmassa tuosta lisäänny. Koittakaa nyt herranjumala ymmärtää että jokainen elää omaa elämäänsä, useimmat eri tavalla kuin itse eläisi. Ja on aivan täysin onnellisia juuri sillä omalla tavallaan.
Ja sitten kun itse törmää jatkuvasti näihin miehiin jotka on tällä tavalla "pilalle hemmoteltu" eli oppineet että heidät kyllä tyydytetään aina, muusta viis, niin eihän se tietenkään haittaa ollenkaan? ;) Tarkoitin että kyllä tämä yleinen kulttuuri saisi vähän muuttua niin että naisetkin saisivat yhtä paljon tyydytystä eikä aina vaan palvelisi miehiä seksuaalisesti. Kun tällaista se tuntuu nykyään vähän olevan, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun itse törmää jatkuvasti näihin miehiin jotka on tällä tavalla "pilalle hemmoteltu" eli oppineet että heidät kyllä tyydytetään aina, muusta viis, niin eihän se tietenkään haittaa ollenkaan? ;) Tarkoitin että kyllä tämä yleinen kulttuuri saisi vähän muuttua niin että naisetkin saisivat yhtä paljon tyydytystä eikä aina vaan palvelisi miehiä seksuaalisesti. Kun tällaista se tuntuu nykyään vähän olevan, valitettavasti.
Mahdatko nyt ollenkaan tajuta, että tuota periaatetta noudattamalla ei myöskään naisille pitäisi tehdä mitään pyyteettömästi ja vastapalvelusta odottamatta? Minä esimerkiksi hieron vaimon koipia joka jumalan ilta ihan ilman mitään vastinetta, enkä sitä puuhaa itsellenikään pidä erityisen hauskana. Mutta sinun ajatuksesi perusteella minun pitäisi huolestua, että joku Make 47v Loimaalta saattaa tämän vuoksi alkaa törmäilemään naisiin, jotka pitävät jalkahierontoja ihmisoikeutenaan, ja sehän ei käy.
Tai mitä jos KUITENKIN annettaisiin ihmisten tehdä parisuhteissaan toisilleen ihan mitä hyväksi näkevät? Minä jatkan jalkahierontojen antamista, koska niistä vaimo tykkää. Vaimo varmaankin jatkaa kuukautisten aikaan satunnaisen käsihoidon antamista, koska hän niin itse haluaa tehdä. Voit olla huoletta, tämä ei tule lisäämään itsekkäiden miesten tai naisten määrää, joita sinä (tai Make) tulette elämässänne kohtaamaan. En kuitenkaan aio alkaa vaatia vastavuoroisia jalkahierontoja, koska minun jalkojani ne vain kutittavat. Eikä vaimokaan ala vaatia vastavuoroisia suu- tai käsihoitoja, koska niitä hän ei halua, ainakaan jos ne eivät johda yhdyntään.
Minä teen vaimolleni yksinkertaisesti niitä juttuja, joista hän pitää, enkä niitä jotka olisivat satunnaisen palstamielipiteen mukaan jotenkin ”oikeudenmukaisempia”. Samaa suosittelen kaikille parisuhteessa eläville.
Voi kuinka mielelläni imisin mieheni kalleuksia vaikka joka päivä! Nautin ja kiihotun siitä varsinkin kun mies laukeaa kasvoilleni tai suuhuni. Nielen myös. Samalla tyydytän itseäni käsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdatko nyt ollenkaan tajuta, että tuota periaatetta noudattamalla ei myöskään naisille pitäisi tehdä mitään pyyteettömästi ja vastapalvelusta odottamatta? Minä esimerkiksi hieron vaimon koipia joka jumalan ilta ihan ilman mitään vastinetta, enkä sitä puuhaa itsellenikään pidä erityisen hauskana. Mutta sinun ajatuksesi perusteella minun pitäisi huolestua, että joku Make 47v Loimaalta saattaa tämän vuoksi alkaa törmäilemään naisiin, jotka pitävät jalkahierontoja ihmisoikeutenaan, ja sehän ei käy.
Tai mitä jos KUITENKIN annettaisiin ihmisten tehdä parisuhteissaan toisilleen ihan mitä hyväksi näkevät? Minä jatkan jalkahierontojen antamista, koska niistä vaimo tykkää. Vaimo varmaankin jatkaa kuukautisten aikaan satunnaisen käsihoidon antamista, koska hän niin itse haluaa tehdä. Voit olla huoletta, tämä ei tule lisäämään itsekkäiden miesten tai naisten määrää, joita sinä (tai Make) tulette elämässänne kohtaamaan. En kuitenkaan aio alkaa vaatia vastavuoroisia jalkahierontoja, koska minun jalkojani ne vain kutittavat. Eikä vaimokaan ala vaatia vastavuoroisia suu- tai käsihoitoja, koska niitä hän ei halua, ainakaan jos ne eivät johda yhdyntään.
Minä teen vaimolleni yksinkertaisesti niitä juttuja, joista hän pitää, enkä niitä jotka olisivat satunnaisen palstamielipiteen mukaan jotenkin ”oikeudenmukaisempia”. Samaa suosittelen kaikille parisuhteessa eläville.
Aika hauskaa että aletaan puhumaan jostain hieronnoista, kun kysymys oli suuseksistä :D Ei minusta ole täysin toisiinsa rinnastettavia asioita. Mutta kai tuonkin voi vastavuoroisuutena nähdä.
Mutta minä edellenkin puhuin tästä yleisestä seksuaalikulttuurista, jossa naiset usein antavat miehille enmmän palveluksia kuin itse saavat. Täälläkin on moni nainen kommentoinut että eipä ole kukaan mies sitä suuseksiä (ilman muuta seksiä) tarjonnut, mikä on omakin kokemukseni ja todella yleistä. Vielä lisäksi kun miehet muutenkin saavat heterosuhteissa naisia enemmän orgasmeja, niin olisi vaan reilua että naiset saisivat jopa enemmän suuseksiä kuin miehet, mutta sehän olisi jo aivan käsittämätön ehdotus monelle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hauskaa että aletaan puhumaan jostain hieronnoista, kun kysymys oli suuseksistä :D Ei minusta ole täysin toisiinsa rinnastettavia asioita. Mutta kai tuonkin voi vastavuoroisuutena nähdä.
Mutta minä edellenkin puhuin tästä yleisestä seksuaalikulttuurista, jossa naiset usein antavat miehille enmmän palveluksia kuin itse saavat. Täälläkin on moni nainen kommentoinut että eipä ole kukaan mies sitä suuseksiä (ilman muuta seksiä) tarjonnut, mikä on omakin kokemukseni ja todella yleistä. Vielä lisäksi kun miehet muutenkin saavat heterosuhteissa naisia enemmän orgasmeja, niin olisi vaan reilua että naiset saisivat jopa enemmän suuseksiä kuin miehet, mutta sehän olisi jo aivan käsittämätön ehdotus monelle :D
Ei pidä ykeistää. Vaimoni antaa välillä minulle suikkareita, ilman että itse haluaa. Hänelle ei kelpaa pelkkä suuseksin saanti. Jonninjoutavaa, jos ei naida päälle.
Hieron viikoittain hänen selkäänsä ja,hartioita, välillä jalkoja. Itse en kaipaa. Ihan heterosuhteessa ollaan ja hän on saanut vähintään yhtä monta orgasmia kuin minä. Syystä, että saanut pitkässä juoksussa monesti pari minun yhtä vastaan.
Hyvin kirjoitettu, se on juuri näin. Sellainen ”tasa-arvo” ja ”vastavuoroisuus”, jossa lasketaan että kumpikin kuorii soppakattilaan yhtä monta perunaa ja antaa suuseksiä yhtä monta minuuttia aktin aikana, on kyllä kohtuullisen naivi käsitys parisuhteesta. Kokonaisuus ja molempien osapuolten kokemus siitä, että pystyy sekä saamaan että antamaan haluamiaan asioita sopivassa tasapainossa on se mikä ratkaisee. Ja sopivaan tasapainoon kuuluu myös se, että ihan kaikkea haluamaansa ei aina voi saada, kumpikaan.
Meillä esimerkiksi tämä suikkariasia menee niin, että vaimo saa suuhoitoa joka kerralla, minä en koskaan. Siihen on omat syynsä joilla ei tässä ole merkitystä, pointti on se että tuo järjestely on ihan fine. En saa kaikkea haluamaani, mutta saan kuitenkin aika monta muuta kivaa juttua, ja saan tehdä hänelle hyvää (tykkään ja kiihotun itsekin siitä että saan hänet nauttimaan suuseksillä, ei se ole minulta pois vaan päinvastoin).