Apua pitää tänään palauttaa gradu ja se on ihan paska
Etenkin johdanto ja pohdinta. Mitkä kriittisimmät asiat hoitaisit kuntoon?
Kommentit (37)
Parempi paska gradukin kun ei gradua ollenkaan :)
Gradulla ei ole juuri ollenkaan merkitystä työn ja työllistymisen kanssa, jos et ole sitä jollekin yritykselle jo suorittanut. Enemmän olisin sinuna huolissani, että miksi olet jättänyt johdannon ja pohdinnan huonoksi. Nämä ovat gradun tärkeimmät kappaleet.
Työelämässä ja elämässä ylipäänsä on hyvä ymmärtää, mikä on tavoitteiden saavuttamisen kannalta merkityksellistä. Esim gradun teossa voit kuluttaa loputtomasti aika osioihin, jotka arvostelija vain silmäilee läpi. Mikä on gradussa merkityksellisintä on johdannon ja pohdinnan hiominen, opinnäytetyön ohjaajan kanssa hyvä kommunikointiyhteys, jotta hänellä muodostuu mahdollisimman hyvä kuva sinusta jo ennen kuin hän lukee gradun, sekä gradun tekeminen yritykselle, jolla saattaisi olla mielenkiintoa palkata sinut, tai edes sellaisen aiheen valinta, joka herättää kiinnostusta työmarkkinoilla.
Ihan sama kunhan valmistut.
Ei kannata olla mikään perfektionisti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä gradusi kertoo?
Liittyy opettajien työhyvinvointiin..
Ap, tiedätkö miksi kutsutaan ihmistä, joka palautti huonon gradun?
Maisteriksi.
Palauta, ja jatka elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ap, tiedätkö miksi kutsutaan ihmistä, joka palautti huonon gradun?
Maisteriksi.
Palauta, ja jatka elämää.
Ei välttämättä, jos gradu ei mene läpi 🥴
No kuhn pääset läpi. se on mun tavoita. Viikon kuluttua pitää palauttaa, ja paskaahan se on.
Vierailija kirjoitti:
No kuhn pääset läpi. se on mun tavoita. Viikon kuluttua pitää palauttaa, ja paskaahan se on.
Täysin sama täällä. Muiden gradujen opponointi ei helpota omaa pettymystä... No, kunhan läpi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin sama täällä. Muiden gradujen opponointi ei helpota omaa pettymystä... No, kunhan läpi...
Riippuu opponoitavasta gradusta.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kannustuksesta. Nyt pari tuntia töitä ja sitten palautan! Mä selviän tästä! Ap
Ihan turhaa hieromista.
Samoilla linjoilla muutaman edellisen kanssa. Varmista, että johdanto ja johtopäätökset ovat linjassa keskenään ja että tutkimuskysymykset vastaavat analyysia ja tuloksia. Mieluummin vähemmän, mutta selkeästi jäsennettyä tekstiä kuin toisinpäin.