Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiselle tyypille olet sanonut tinder-treffeillä, ettei ollut kipinää?

Vierailija
23.05.2021 |

Mikä oli siis todellinen syy, ettet ollut kiinnostunut tapaamaan uudelleen? Ulkonäkö ei miellyttänyt?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eron partaalla olleena naisena haluan korjata väitteen, etteikö Tinderissä olisi komeita miehiä tarjolla.

Meinasi naama helahtaa punaiseksi, kun katselin tarjontaa useiden vuosien jälkeen. Ei haittaa, vaikka eroaisi. Tarjontaa ON.

Vierailija
42/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerron niksin teille naisille. Eli laittakaa sinne tinderiin kunnon naamakuva ilman filtteriä ja sitten bikini kuva edestä ja takaa. Jos mies sitten vielä lähtee treffeille, niin ei ainakaan ole teidän ulkonäöstä kiinni. Treffeillä sitten tutustutaan persoonaan ja nähdään onko sitä kipinää.

Minä kerron sulle totuuden, nainen saa helposti mätsejä Tinderistä ihan ilman paljastavia kuvia, miehillä se on vaikeaa vaikka kuinka pullistelisitte kuvissa. Siinä sulle totuus. 

Niin parin löytäminen tosiaan on sata kertaa helpompaa naisille, mutta silti vain valitetaan, kun ketään ei löydä. Ei ihme, kun odotukset ja vaatimukset ovat taivaissa.

Parin löytäminen tarkoittaa ihan aina ja joka ikinen kerta, että sekä mies että nainen (käytän oletuksena nyt vain heterosuhdetta) tarkoittaa, että molemmat löytävät parin. Ei ole olemassa todellisuutta, jossa naiset löytäisivät pareja ilman miehiä (edelleen heterokonteksti yksinkertaisuuden vuoksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselle, jonka kanssa ei ole kipinää.

Olisipa ollutkin, hän oli paperilla ihan täydellinen. Siisti, hyvän näköinen, fiksu ja hauska, hyvässä työssä, ei exiä eikä lapsia. Mutta se joku vain jäi puuttumaan.

Vierailija
44/48 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt jo sadalla treffillä ja kertaakaan mies ei ole ihastunut minuun. Moni on sanonut, ettei ollut kemiaa. Minua on silti kehuttu kauniiksi, seksikkääksi ja älykkääksi. Mitä ihmettä voisin tehdä, että voisin parantaa kemioita?!! 

Vierailija
45/48 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja monesti ne miehet ovat itse olleet ihan tavallisia perusjamppoja, joita kohtaan en ole itse tuntenut mitään viehätystä. Olisin silti halunnut antaa mahdollisuuden, sillä eihän sitä tiedä, millainen kultakimpale sieltä pinnan alta paljastuu, kun kunnolla tutustuu. 

Vierailija
46/48 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin tapailemaan jopa itseäni yli 10 vuotta vanhempia miehiä siinä toivossa, että edes joku niistä ihastuisi nuorempaan naiseen. Mutta ei! Vaikutti siltä, että hehän vasta nirsoja ovatkin. Sen sijaan, kun aloin tapailemaan itseäni 10 vuotta nuorempia miehiä, huomasin, että kiinnostusta on sittenkin. Yksi 15 vuotta nuorempi mies laittaa vielä 2 vuoden jälkeenkin viestiä, että haluaisi nähdä. 

Vierailija
47/48 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja monesti ne miehet ovat itse olleet ihan tavallisia perusjamppoja, joita kohtaan en ole itse tuntenut mitään viehätystä. Olisin silti halunnut antaa mahdollisuuden, sillä eihän sitä tiedä, millainen kultakimpale sieltä pinnan alta paljastuu, kun kunnolla tutustuu. 

Silloin syy on se ettet ole itse kiinnostunut, olet antanut kylmän ja etäisen vaikutelman. Kipinää pitää olla molemmin puolin.

Vierailija
48/48 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni anna kylmää vaikutelmaa. Olen yrittänyt hymyillä, olla myötämielinen ja kiinnostunut, esittänyt kysymyksiä ja kuunnellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan