Millaiselle tyypille olet sanonut tinder-treffeillä, ettei ollut kipinää?
Mikä oli siis todellinen syy, ettet ollut kiinnostunut tapaamaan uudelleen? Ulkonäkö ei miellyttänyt?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan sanonut, vaan olen joko lopettanut yhteydenpidon seinään tai sitten sanonut ettei kiinnostusta ole jatkoon. Mutta minulle on sanottu noin siinä vaiheessa kun takana oli kuukausien yhteydenpito, useammat treffit ja pari kertaa käyty sängyssäkin. Edelleenkin mietin kuka menee noin pitkälle jos ei tunne kipinää/kemiaa?
Ehkä sitten sanoin/tein jotain mikä oli totaalinen dealbreaker, kukapa tietää...
Sorry, minä olen nainen ja olen pariin otteesen käyttäytynyt tuolla tavalla, eli kiinnostus vain lopahtaa vaikka on alussa ollut kivaa.
Miksi se sitten lopahtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan sanonut, vaan olen joko lopettanut yhteydenpidon seinään tai sitten sanonut ettei kiinnostusta ole jatkoon. Mutta minulle on sanottu noin siinä vaiheessa kun takana oli kuukausien yhteydenpito, useammat treffit ja pari kertaa käyty sängyssäkin. Edelleenkin mietin kuka menee noin pitkälle jos ei tunne kipinää/kemiaa?
Ehkä sitten sanoin/tein jotain mikä oli totaalinen dealbreaker, kukapa tietää...
Sorry, minä olen nainen ja olen pariin otteesen käyttäytynyt tuolla tavalla, eli kiinnostus vain lopahtaa vaikka on alussa ollut kivaa.
Ei ole kyllä kovin voimakkaasta kiinnostuksesta sitten ollut kyse. Minulle tuo mies vakuutteli kyllä vielä viimeisen tapaamisen jälkeenkin että kiinnostusta on edelleen ja ehdotti peräti päivääkin seuraavalle tapaamiselle. Tuo oli kuitenkin lopputulema.
Aina en ymmärrä ihmisiä. Oikeastaan niin käy aika usein.
Jos vaan ei nappaa niin olisi epäreilua antaa turhia toiveita tai ghostata. Eikä siihen välttämättä aina ole mitään näkyvää syytä, joskus ei vaan ole minkäänlaista kipinää. Parin kanssa meistä on tullut kavereita koska juttu luistaa ja huumori natsaa, mutta mitään vetoa ei ole
Ei ole ollenkaan ulkonäöstä kiinni. Jos treffeillä tuntuu niinkuin olisi naimisissa olevan työkaverin kanssa kahvilla, lähinnä puhutaan väkinäisesti tyyliin säästä ja työstä, niin mitäpä tuota turhaan jatkamaan. Niiden kanssa joiden kanssa klikkaa, sen huomaa jo viidessä minuutissa. Koskaan ikinä milloinkaan ei väkinäisyys ole ajan myötä parantunut jos olen yrittänyt tapailua silti jatkaa. Eli parempi lopettaa homma alkuunsa.
Mies oli hyvännäköinen ja paperilla kaikin puolin ok. Juttelu oli kuitenkin vaivalloista, jouduun ylläpitämään keskustelua ja kyselemään, mies vastasi yhdellä sanalla, eikä kysynyt mitään takaisin.
Treffien jälkeen laitoin viestin, ettei ollut kipinää, eikä hän vaikuttanut minusta kiinnostuneelta. Kuulemma oli hyvinkin kiinnostunut, no miksei sitten näyttänyt sitä mitenkään??
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollenkaan ulkonäöstä kiinni. Jos treffeillä tuntuu niinkuin olisi naimisissa olevan työkaverin kanssa kahvilla, lähinnä puhutaan väkinäisesti tyyliin säästä ja työstä, niin mitäpä tuota turhaan jatkamaan. Niiden kanssa joiden kanssa klikkaa, sen huomaa jo viidessä minuutissa. Koskaan ikinä milloinkaan ei väkinäisyys ole ajan myötä parantunut jos olen yrittänyt tapailua silti jatkaa. Eli parempi lopettaa homma alkuunsa.
Juuri näin! Itse treffailin juuri ennen Tinderin tuloa ihan suomi24-treffien kautta. Suunnilleen kymmenes kandidaatti tuntui heti ensimmäisellä tapaamisella ihan erilaiselta kuin aiemmat, eikä ollut ulkonäöstä kiinni. Muutamien kivojen kanssa kävin useammilla kun treffeillä, mutta ei vaan ollut ollenkaan sitä kemiaa. Tuon kymmenennen ehdokkaan kanssa mentiin sitten naimisiin ja perustettiin perhe.
Kyllä se on aika lailla seks kipinän puutetta. Itse olen tavannut esim. kivannäköisen maisterimiehen, mutta hän ei koskenut minua ollenkaan, ei edes halannut (mikä on melko neutraalia kuitenkin). Siis ennen korona-aikaa. Juttua riitti mutta ei minkäänlaista fyysistä yhteyttä.
Minäpä kerron niksin teille naisille. Eli laittakaa sinne tinderiin kunnon naamakuva ilman filtteriä ja sitten bikini kuva edestä ja takaa. Jos mies sitten vielä lähtee treffeille, niin ei ainakaan ole teidän ulkonäöstä kiinni. Treffeillä sitten tutustutaan persoonaan ja nähdään onko sitä kipinää.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä kerron niksin teille naisille. Eli laittakaa sinne tinderiin kunnon naamakuva ilman filtteriä ja sitten bikini kuva edestä ja takaa. Jos mies sitten vielä lähtee treffeille, niin ei ainakaan ole teidän ulkonäöstä kiinni. Treffeillä sitten tutustutaan persoonaan ja nähdään onko sitä kipinää.
En todellakaan laita itsestäni kuvia vähissä vaatteissa suuren yleisön nähtäväksi. Ällöttävä ajatuskin.
Ja ei, minulla ei ole huono kroppa, eli siitä ei ole kiinni.
Vierailija kirjoitti:
En varmasti laita. En alennut tällaiseen miehen takia. Kyllä sen kropan voi kuvata muutenkin, tosin itse en ole laittanut enkä ilmoittanut kuin pituuden. Mätsejä tulee silti.
Ei se Tinder ole mikään bikinityttöjen katalogi miehille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä kovin voimakkaasta kiinnostuksesta sitten ollut kyse. Minulle tuo mies vakuutteli kyllä vielä viimeisen tapaamisen jälkeenkin että kiinnostusta on edelleen ja ehdotti peräti päivääkin seuraavalle tapaamiselle. Tuo oli kuitenkin lopputulema.
Aina en ymmärrä ihmisiä. Oikeastaan niin käy aika usein.
Omalla kohdallani kiinnostus on voinut alussa olla todella vahvaa, mutta kun toiseen tutustuu kiinnostus saattaa esim hiipua jo toisen tavoista, tai eriävästä arvomaailmasta, sitä kun ei oikeasti voi tietää ennen tutustumista. Osaatko itse arvioida toista ihmistä vain yhden tapaamisen jälkeen? Et oikeasti, siinä vaiheessa kiinnostus on vielä pelkkää kemiaa, hormooneja ja feromoneja näin pelkistettynä.
Itse valehtelin yhdelle tyypille että kiinnostusta on vielä koska hän oli muutaman kuukauden aikana muuttunut pelottavaksi ja uhkailevaksi, hänestä oli oikeasti vaikeaa päästä eroon. Onneksi hän itse keksi mennä takaisin eksänsä luo, olin todella helpottunut. Jouduin näyttelemään kiinnostusta ja se vasta rasittavaa olikin. Joskus on vain käynyt niin että olen halunnut olla vielä vapaa ja siksi päättänyt tapailua. Ei voi aina ymmärtää ihmisiä, silti katson että turhaan minä toista syyttelen jos hän ei minusta kiinnostu on niinkin käynyt, en minä ole sen parempi, en tahdo roikottaa löysässä hirressä jos oma kiinnostukseni hiipuu.
Sen uhkailevan tyypin jälkeen olen kyllä entistä varovaisempi, en ihan helpolla enää päästä miehiä elämääni, joutuvat kyllä valitettavasti tekemään työtä jos minut haluavat koska jo yksi pelottava tyyppi voi pilata niin paljon.
Onko sillä syyllä mitään väliä?? Jos ei toinen ole kiinnostunut, niin sitten vaan uutta matoa koukkuun.
Rumalle, liian ujolle (ei katsonut mua kertaakaan silmiin), haisevalle, sellaiselle joka oli huono sängyssä
Vinkkejä siihen, miten keskustelun saisi syvällisemmälle tasolle? Ettei tarvitsisi puhua vain säästä ja töistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä syyllä mitään väliä?? Jos ei toinen ole kiinnostunut, niin sitten vaan uutta matoa koukkuun.
No jos se tapahtuu kerta toisensa jälkeen, niin sitä rupeaa miettimään, mitä voisi tehdä toisin, että parantaisi mahdollisuuksiaan parisuhdemarkkinoilla. Ei ole kivaa joutua olemaan yksin vuodesta toiseen :(
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä siihen, miten keskustelun saisi syvällisemmälle tasolle? Ettei tarvitsisi puhua vain säästä ja töistä.
No kysy vaikka toiselta mikä on sen mielestä elämän tarkoitus? Tai mikä on sen intohima ja mielenkiinnon kohde? Mitä toinen haluaisi saavuttaa oman elämänsä aikana? Mitä haaveilee tekevänsä jne...
Ei ollut vielä Tinderiä silloin, kun viimeksi olin sinkku. Sen sijaan netin kautta olen ollut lukuisilla treffeillä. Sellaisille olen sanonut, joiden kanssa ei ollut kipinää. Syitä oli monia, harvoin kilpistettävissä yhdeksi ainoaksi asiaksi. Ulkonäkö oli tietysti olennainen, mutta ulkonäköön liittyy muutakin kuin kasvot tai kroppa, se on myös tyyliä ja sitä kuinka ihminen "kantaa itsensä" eli ryhti, itsevarmuus, pilke silmäkulmassa jne. Ja tyyli puolestaan koostuu vaatteista, hiuksista ja asusteista.
Yhtä olennaista oli käytös eli oliko yhdessä kivaa ja helppo olla.
Omalla kokemuksellani sanon, että noin 1/3 kerroista minä en kiinnostunut miehestä, 1/3 kerroista mies ei kiinnostunut minusta ja 1/3 kerroista kumpikaan ei kiinnostunut toisistaan. Joskus tavattiin toisenkin kerran mutta ei se sitä muuksi muuttanut. Ihan muutama tapaaminen johti muutaman kuukauden/yli vuoden seurusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Minä kerron sulle totuuden, nainen saa helposti mätsejä Tinderistä ihan ilman paljastavia kuvia, miehillä se on vaikeaa vaikka kuinka pullistelisitte kuvissa. Siinä sulle totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kerron sulle totuuden, nainen saa helposti mätsejä Tinderistä ihan ilman paljastavia kuvia, miehillä se on vaikeaa vaikka kuinka pullistelisitte kuvissa. Siinä sulle totuus.
Niin parin löytäminen tosiaan on sata kertaa helpompaa naisille, mutta silti vain valitetaan, kun ketään ei löydä. Ei ihme, kun odotukset ja vaatimukset ovat taivaissa.
Sellaiselle tyypille, jonka puheet oli jatkuvaa itsekehua ja muiden mollaamista sekä sellaiselle, joka puhui jostain vaivoistaan ekoilla treffeillä.