Tein ruokaa kahdeksi päiväksi, mies ei halua huomenna syödä
Mitä nyt? Ottaa aivoon. Tein tofulaatikkoa, mies söi äsken ja sanoi että huomenna on paastopäivä hänellä. Kiittämätön voi ollakaan....
Kommentit (21)
Nyt on kyllä niin katastrofaalisesti asiat sulla, että ei auta kuin hypätä junan alle.
No siinähän paastoaa. Älä tee toiste tuota ruokaa.
NO, sitten mies joko paastoaa tai tekee itse itselleen ruokaa. Meillä niinä päivinä, kun minä syön kasvisruokaa, mies ostaa itselleen jotain valmisruokaa, tai tekee itse itselleen syötävää.
Odota vaan, kohta mies oksentaa. Paastopäivä on hyvä, jos ei osaa itse käydä kaupassa ostamassa ihmisten ruokaa.
Mitä sitten? Jääpähän enemmän sinulle syötävää.
Mitäs sitten? Syön usein mm. tofulaattikkoa ja mies tekee itselleen jotain muuta.
trollihan se tämäkin miessatu on, mutta miehenä menisin pitsalle tänään ja huomenna töihin kaupan kautta.
tämän palstan ihmeellinen harhaluulo on se, ettei miehet onnistu hankkimaan tai tekemään itselleen ruokaa, vaan mies on palstamammojen sörsseleiden armoilla.
kertoo enemminkin näiden palstamammojen omasta sairaasta ajatustavasta kaiken oleellisen.
No syö sinä hänen osuutensa kolmantena päivänä. Tai laita pakkaseen itsellesi. Hän varmaan kokkaa itselleen jotain gurmeeta.
Syötä se sille ylihuomenna. Miksi se pitää huomenna syödä?
Mies voi tilata itselleen vaikka pizzan jos niin haluaa. Vai onko talonne joku rangaistusleiri
Vierailija kirjoitti:
No olkoon syömättä
Ja sinäkin kuvittelet, että miehen on pakko tota paskaa syödä, ja kaupatkaan ei ole auki?
Uusavuttomia miehiä, kun eivät ruokaa osaa laittaa. Nämä samaiset naiset tietysti hoitavat vätystensä puolesta pyykkihuollon ja talon siivoamisenkin, lapsista puhumattakaan.
Olkoot miehesi paastossa vaikka koko ensi viikon. 😊 Lapsellinen!
Jaha. Mulle tuli avioero tofun takia. Mies pilasi sen ja minä kieltäydyin syömästä. Raukan ego ei kestänyt. Tosin se oli tekosyy, eroa oli tehty jo vuosia.
Tofun pilaaminen on helppoa, mutta yhtä helppoa on tehdä siitä herkkua.
Se pitää prässätä painon alla, marinoida ja paistaa rapeapintaiseksi. Ei Iivarikaan syö sitä mautonta palikkaa maustamatta ja käsittelemättä, sehän on kuin pala raakaa läskiä.
Hyvä marinadi tehdään soijakastikkeesta, valkosipulista, chilistä, paprikasta jne., mistä nyt itse tykkää.
Syö itse tai pakasta ,jos tökki!Moni muukin tosin syö useaman päivän samaa ruokaa!Ei siis ole maailman loppu! Anna rauhassa paastota.Opetelkaa puhu keskenänne,myös siitä mitä syödään tai ei syödä.Jos mies kenkuilee ruoka,pistä pihalle ulko ruokintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olkoon syömättä
Ja sinäkin kuvittelet, että miehen on pakko tota paskaa syödä, ja kaupatkaan ei ole auki?
Missäs hihhulandiassa kaupat eivät ole auki?
Mies syö mitä eteen kannetaan tai opettelee ihan itse hankkimaan ruokansa. Sen pahempi, ellei osaa ja viitsi 😂
No sitten se on syömättä tai tekee itse ruokansa 🤷♀️
Olet huono vaimo. Nyt valmistat heti miehen toivomaa ruokaa! Uskomatonta, että et tuon vertaa arvosta miestäsi! Hyvittelee joudut useamman päivän ja toivottavasti opit tästä jotakin. Saattaa miestäsi naapurin silakkalaatikko kohta houkutteleen!
Eikö mies osaa itse hankkia itselleen ruokaa?