Ollaan kukkahattutätejä: Listaa 5 asiaa mitä sinä paheksut!
Minä aloitan:
1. Humanistialat yliopistoissa
2. Lapsien tekeminen
3. Kaikenlainen turha maljakoiden, mariskoolien ja muumimukien hamstraus
4. Puskaradiossa vinkuminen
5. Se yksi työkaveri joka ei viitsi kunnioittaa muita sen vertaa että peseytyisi edes kerran viikossa
Kommentit (85)
M26 kirjoitti:
• Korkeesti koulutetut
• Opettajat
• Poliisit
• Feministit
• Persut
Ketä jäi jäljelle? Vaikuttava kukkahattu siis
1. Ylimielisiä hyväosaisia, jotka paheksuvat ihmisiä ymmärtämättä elämästä juuri mitään
2. Hyvinvointivaltion hyväksikäyttäjiä
3. Ihmisiä jotka vievät muidenkin tilan. Puhuvat päälle jne
4. Ihmisiä jotka eivät uskalla tehdä mitään "jos jollain voisi mieli pahoittua", vaikka sitten joutuisivat tämän takia toimimaan väärin.
5. Kiusaajia
-kukkahattutädit
-top 5 listat
-paheksuminen
-nettikyselyt
-tiktok
M26 kirjoitti:
• Korkeesti koulutetut
• Opettajat
• Poliisit
• Feministit
• Persut
Eli jos tarvitset joskus lääketieteellistä apua, muuten kuolet, niin silti paheksut sinut pelastavaa lääkäriä koska hän on korkeasti koulutettu?
1. Nykyinen hallitus.
2. Ihmiset jotka änkeää tupakoimaan lähelle.
3. Luontoa roskaavat ihmiset.
4. Joka asiasta valittajat.
5. Autoilijat jotka ajaa toisen auton perään melkein kiinni. Tekisi mieli tehdä äkkijarrutus.
Ihmisiä jotka käyttävät seuraavaa viittä fraasia:
- "Eikö mitään saa enää nykypäivänä sanoa?"
- "Ajatelkaa omilla aivoilla/lampaat"
- "Veronmaksajan rahoilla"
- "Päättäjät (herätkää)"
- "Sanoo asiat niin kuin ne on"
Heikko käsitteiden sanojen ja symbolien ymmärrys. Ap esim. kuvittelee että on kukkahattutätimäisyyttä jos duunikaverin huono elämänhallinta ottaa päähän, kun se on ihan päinvastaista.
Kukkahattutäti tarkoittaa mm. idealistista ja joskus yliymmärtäväistäkin henkilöä.
Paheksun äänekkäitä ja melskaavia nuoria, jotka viivästyttää metron etenemistä seisomalla oven välissä, koska kaikkien kavereiden pitää ehtiä just siihen samaan metroon. Ja sit kun ei ehtiny, huudetaan vittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. musiikin tai ohjelmien piittaamaton luukuttaminen julkisissa kulkuvälineissä. Ei, en halua kuunnella millaista musaa kuuntelet tai jotain tyhmää ohjelmaa jota katselet tai sitä vinkuvaa lastenohjelmaa.
2. rynniminen julkiseen, vaikka ulostulijat eivät ole tulleet ulos. Korona-aikaan vähentynyt, eiköhän jatku taas normaaliin tapaan myöhemmin. Todella ahdistavaa kun ihmiset tunkee päälle!
...
5. eli maskin käyttö väärin että se on huonosti kasvoilla (esim. nenä näkyy) tai sellainen älytön, että ei käytä maskia, mutta jos joku tulee lähemmäs, niin sitten yritetään nykiä jotain kaulusta tai vaatekappaletta siihen kasvojen eteen.
Samaa mieltä. Liitännäisenä tohon 2. kohtaan nyt korona-aikana kun joku tunkee väkisin samaan hissiin metroasemalla tai kauppakeskuksessa minne olen mennyt lastenvaunujen kanssa ja yrittänyt ottaa tilan. Varsinkin jos se ei ole pyörän/vaunujen kanssa tai muuten invalidi, vaan vielä joku laiska keski-ikäinen ostoskassin kanssa joka ei jaksa mennä sen kanssa liukuportaisiin. Voi Jeesus että palaa käpy.
Sit mä paheksun holtitonta alkoholinkäyttöä ja asiakaspalvelijoille tiuskimista.
koskaan ei voi tietää miksi joku toinen ihminen kulkee hissillä..
Inhokkejani täältä sivulta:
1. Trans- ja muunsukupuolisten pillkkaaminen, erityisesti ne jotka tulevat joka keskusteluun inttämään sitä samaa. Esim. "saamme poikavauvan, kivaa". Sinne tulee heti kymmenen ihmistä naureskelemaan että eihän sitä nykyaikana tiedä kuka on tyttö ja poika, ja ei saa sanoa kohta enää poikaa pojaksi. Miksi siitä pitää tulla uhriutumaan joka keskusteluun?
2. "Tätä ei saisi nykypäivänä näyttää televisiossa"-kommentit. Nykyään näytetään huomattavasti enemmän seksiä, moni asia joka oli tabu vielä 90-luvulla on nykyään sallittu.
3. Suomalaisten lihavuuden kauhistelu ja jatkuva jauhaminen. Joka ruokaketjuun eksyy pari tällaista tyyppiä. Suosikkini oli "ei ihme että suomalaiset ovat niin lihavia, kun luullaan että ruoasta pitää lähteä nälkä!"
4. Palstahullut, jostain syystä kilttimies ärsyttää tällä hetkellä eniten.
5. Salaliittohörhöt, jotka luulevat olevansa hirveän fiksuja ja kriittisiä verrattuna meihin muihin. Vaikka saavat mielipiteensä suoraan jostain Youtube-videoista ja Twitteristä. Koronan kieltäjät on tällä hetkellä vahvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. musiikin tai ohjelmien piittaamaton luukuttaminen julkisissa kulkuvälineissä. Ei, en halua kuunnella millaista musaa kuuntelet tai jotain tyhmää ohjelmaa jota katselet tai sitä vinkuvaa lastenohjelmaa.
2. rynniminen julkiseen, vaikka ulostulijat eivät ole tulleet ulos. Korona-aikaan vähentynyt, eiköhän jatku taas normaaliin tapaan myöhemmin. Todella ahdistavaa kun ihmiset tunkee päälle!
...
5. eli maskin käyttö väärin että se on huonosti kasvoilla (esim. nenä näkyy) tai sellainen älytön, että ei käytä maskia, mutta jos joku tulee lähemmäs, niin sitten yritetään nykiä jotain kaulusta tai vaatekappaletta siihen kasvojen eteen.
Samaa mieltä. Liitännäisenä tohon 2. kohtaan nyt korona-aikana kun joku tunkee väkisin samaan hissiin metroasemalla tai kauppakeskuksessa minne olen mennyt lastenvaunujen kanssa ja yrittänyt ottaa tilan. Varsinkin jos se ei ole pyörän/vaunujen kanssa tai muuten invalidi, vaan vielä joku laiska keski-ikäinen ostoskassin kanssa joka ei jaksa mennä sen kanssa liukuportaisiin. Voi Jeesus että palaa käpy.
Sit mä paheksun holtitonta alkoholinkäyttöä ja asiakaspalvelijoille tiuskimista.
No ei se nyt tuossa ollut se olennaisin juttu, tiedän ettei kaikki näy päällepäin. Yhtä lailla kaikki jotka väkisin änkeävät samaan hissiin turvaväleistä piittaamatta ilman maskia ovat se paheksuntani kohde. Saattavat vielä tosiaan tunkea sisään ja tiuskia, että väistä vähän! Sen sijaan että kysyisivät mahtuuko, voinko tehdä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
Tuosta ei kannata lähteä vääntämään, olen täällä törmännyt ihmiseen jonka mielestä hissin käyttö on AINA laiskuutta. Kysyin mitä sydänsairaan äitini pitäisi tehdä ja sanoi, että ainahan voi ryömiä.
En tiedä oliko se pelkkä provo, mutta täällä saa kyllä vihat päälleen, sanoi mitä vaan.
Paheksun ammattijuoppoa, joka krapulaoksentaa minun kuulteni nauttiessani aamukahvia ja Chardonnayta parvekkeellani. Pilaa tunnelman. Kokeilkaas itse, meneekö laatuviini alas silloin
Hissikeskustelusta tuli mieleen yksi paheksumani asia. Kun tulee hissistä pois, on nykyään lähes varma veto että siinä oven edessä on joku vaunuineen tai muine kärryineen aivan keskellä ja 10cm ovista. Sitten kun ovet aukeaa ja lähtee tulemaan vaunuilla sieltä ulos niin ovat joka kerta yhtä hölmistyneitä ja alkaa pakittaminen ja veivaaminen sivuun, että sieltä mahtuu pihalle. Tietyillä metroasemilla siinä ei edes heti ole tilaa ilman pientä vispaamista eestaas ennen kuin pääsee lastenvaunujen kanssa ulos.
Ei se voi joka kerta tulla yllätyksenä, että oho, katos vaan, siellä hississä olikin joku sisällä, ajattelin säästää aikaa ja hyökätä heti sisään ennen kuin ovet ovat edes auenneet?
Yleensä lähinnä huvittaa mutta joskus ärsyttääkin. Jos hissi tulee eri kerroksesta niin se todennäköisyys että sisällä on joku joka haluaa sieltä ulos on vähintäänkin kohtalainen.
1. Naisten hypergamia
2. Paljaat nilkat talvella
3. Ruikuttavat hoitsut
4. Vihreiden äänestäjät
5. Matematiikasta valittajat
Vierailija kirjoitti:
Paheksun ammattijuoppoa, joka krapulaoksentaa minun kuulteni nauttiessani aamukahvia ja Chardonnayta parvekkeellani. Pilaa tunnelman. Kokeilkaas itse, meneekö laatuviini alas silloin
Trollihan tämä on, mutta aika alkoholisoitunut olet itsekin, jos juot viiniä heti herättyä.
Vierailija kirjoitti:
Hissikeskustelusta tuli mieleen yksi paheksumani asia. Kun tulee hissistä pois, on nykyään lähes varma veto että siinä oven edessä on joku vaunuineen tai muine kärryineen aivan keskellä ja 10cm ovista. Sitten kun ovet aukeaa ja lähtee tulemaan vaunuilla sieltä ulos niin ovat joka kerta yhtä hölmistyneitä ja alkaa pakittaminen ja veivaaminen sivuun, että sieltä mahtuu pihalle. Tietyillä metroasemilla siinä ei edes heti ole tilaa ilman pientä vispaamista eestaas ennen kuin pääsee lastenvaunujen kanssa ulos.
Ei se voi joka kerta tulla yllätyksenä, että oho, katos vaan, siellä hississä olikin joku sisällä, ajattelin säästää aikaa ja hyökätä heti sisään ennen kuin ovet ovat edes auenneet?
Yleensä lähinnä huvittaa mutta joskus ärsyttääkin. Jos hissi tulee eri kerroksesta niin se todennäköisyys että sisällä on joku joka haluaa sieltä ulos on vähintäänkin kohtalainen.
Olen huomannut ihan tuon saman! Hämmentynyt ilme ja kauhea vääntäminen.
Ja tämä tapahtuu saman pariskunnan kanssa uudelleen ja uudelleen, vaikka on asuttu naapureina jo jonkun aikaa.
Graffitit myös arvostetuilla alueilla ja vimma jokaiseen sähkökaappiin yms ja arvorakennusten piharakennukset.
• Korkeesti koulutetut
• Opettajat
• Poliisit
• Feministit
• Persut